IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 31-05-2007 21:34 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

zit nu al bijna op de 4mm....sta ervan te kijken hoe snel en pijnloos dat stretchen gaat.

verslavend ook


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 31-05-2007 21:35 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Laat je hem 's nachts ook in?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-05-2007 21:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2007 21:35 schreef VodeVilicious het volgende:
Laat je hem 's nachts ook in?


Eh als je dat ding uit doet s'nachts, groeit het gat dan niet ontzettend hard dicht?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 31-05-2007 21:51 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2007 21:44 schreef MMayo het volgende:
Eh als je dat ding uit doet s'nachts, groeit het gat dan niet ontzettend hard dicht?


Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het.
Ik wilde zelf een klein beetje stretchen, en die kerel van de winkel zei dat je die snachts wel uit mocht doen, maar dat leek me ook weer onlogisch.

Had na 1 dag stretcher in wel een ontzettend etterend oor. Bah. Volgende keer voorzichtiger


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-05-2007 21:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lijkt mij dat als je net begint, die dingen er niet uit moet halen ivm dichtgroeien. Wel goed schoonhouden overigens, lekker fris een etterend oor


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 01-06-2007 9:03 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik heb 10 mm stretch maar als ik die er snachts uithaal kost het wel moeite ze de volgende dag erin te doen. Dus gewoon inhouden zou ik zeggen....


You suck and that's sad


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 01-06-2007 9:28 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2007 15:29 schreef killerbarbie het volgende:
heb er ook een ringetje in gehad, een heel kleintje dan zag je alleen het bolletje. Maar op een gegeven moment eruit gehaald en een staafje erin gedaan, was toch representatiever voor mijn werk....


Voor mijn werk/studie maakt het gelukkig niets uit


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-06-2007 11:23 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 19:06 schreef morrigan het volgende:
Vergeleken met een piercing die continu zichtbaar is in het gezicht, vind ik een smiley toch een stuk subtieler.

Ik ken iemand die een smiley heeft en ik moet zeggen dat het me gelijk opviel. Als iemand praat kijk ik vaak naar de ogen en de mond dus ik zag direct iets in haar giechel glinsteren. Maarja, als je iets in je gezicht wil en je wil het enigszins subtiel houden....


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2007 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dacht dat Bitchslap altijd iets van een moedervlek op d'r lip had, zag net op foto dat het een piercing is ..

Niet fraai dus.


Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 04-06-2007 2:45 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Ik heb een wenkbrauwpiercing en een tongpiercing en ben er over aan het denken om er nog een onder mijn lip te laten zetten maar nog steeds twijfel twijfel....



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-06-2007 19:06 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 11:27 schreef Jenje het volgende:
Ik dacht dat Bitchslap altijd iets van een moedervlek op d'r lip had, zag net op foto dat het een piercing is ..

Niet fraai dus.


apart, heb nog nooit iemand met een glimmende moedervlek gezien...

nouja goed, smaken verschillen, ik vind hem beeldig


Bash
Usericon van Bash
Posted 06-06-2007 19:12 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

quote:
Op Posted 04-06-2007 2:45 by Mandylion


Ik heb een wenkbrauwpiercing en een tongpiercing en ben er over aan het denken om er nog een onder mijn lip te laten zetten maar nog steeds twijfel twijfel....



he moet je gewoon doen, staat altijd goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Bash op 06-06-2007 19:18]


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-06-2007 19:16 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

weet ik, daarom heb ik hem ook


Bash
Usericon van Bash
Posted 06-06-2007 19:26 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

sorry verkeerde quote ik had em gewijzigd. hij was voor mandylion bedoeld.
Maar ik vind ze altijd wel cool eruit zien. Maar mannen of jongens die zo'n ding hebben onder de lip ofzo.... Ik weet niet... Daar staat het veel te lief bij. Ik heb ook geen behoefte om om te gaan met lieve mannen. Hehehe.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-06-2007 19:27 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik vind mannen met een lippiercing sexy, maarja, dat ben ik


Bash
Usericon van Bash
Posted 06-06-2007 19:32 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

Cool. Ik vind een lippiercing weer sexy bij vrouwen. Heb zelf een neus en tong en oor piercing gehad. maar geen lip piercing.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-06-2007 21:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2007 9:28 schreef morrigan het volgende:
Voor mijn werk/studie maakt het gelukkig niets uit


waar werk je dan? hier wordt er iig aardig op gelet, maarja, groot bedrijf enz enz


Je moeder.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-06-2007 21:55 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik vind neus en oorpierings wel genoeg eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 06-06-2007 21:56]


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2007 21:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 11:27 schreef Jenje het volgende:
Ik dacht dat Bitchslap altijd iets van een moedervlek op d'r lip had, zag net op foto dat het een piercing is ..

Niet fraai dus.
Wat een humor.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-06-2007 22:03 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Jij dacht, Bitchslap hapt niet, dus doe ik 't maar?

Neus- of lippiercing bij meisjes kan heel mooi staan. Wenkbrauw eigenlijk ook wel vind ik. Navel en tongpiercing vind ik eigenlijk overbodig. Misschien omdat ik niet op iemands tong/navel let, meer op 't gezicht. Maarja je moet 't natuurlijk voor jezelf doen etc. etc. hippiegeblaat .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-06-2007 22:04]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2007 22:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ Gemene Lepel : Ik had gewoon zin om wat te zeiken.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-06-2007 22:12 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Godver topic!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 06-06-2007 22:39 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

ik zit er over de te denken een ringetje door me oor ergens boven in te laten zetten. Heb nog helemaal geen gaatjes ik ben bang dat me kraakbeen in me oor te dun is. weet iemand of daar eisen aan zijn???



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-06-2007 23:38 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

nee joh ben je mal


Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 06-06-2007 23:42 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

quote:
Op 6 juni 2007 19:32 schreef Bash het volgende:
Cool. Ik vind een lippiercing weer sexy bij vrouwen. Heb zelf een neus en tong en oor piercing gehad. maar geen lip piercing.


Foto's! :-) Maar goed als ik dus nog een piercing wil dan het liefst onder mijn lip dus.

----------------------

Iemand problemen mee gehad op het werk? Ik ben verpleegkun dige en bij mij op het werk zijn piercings in het gezicht geen enkel probleem. Bij mijn baas niet maar het mag ook van de hygiene dienst. Super dus!



Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen