IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-06-2007 23:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 juni 2007 23:42 schreef Mandylion het volgende:
Foto's! :-) Maar goed als ik dus nog een piercing wil dan het liefst onder mijn lip dus.

----------------------

Iemand problemen mee gehad op het werk? Ik ben verpleegkun dige en bij mij op het werk zijn piercings in het gezicht geen enkel probleem. Bij mijn baas niet maar het mag ook van de hygiene dienst. Super dus!


nou, kheb er zelf geeneen maar 7th fallen angel van hier moest ze wel uit doen, tenminste alles wat zichtbaar was, tongpiercing hoefde niet. maarja, wat wil je bij een hoofdkantoor van abn amro


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-06-2007 23:48 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 23:46 schreef karnivoor het volgende:
nou, kheb er zelf geeneen maar 7th fallen angel van hier moest ze wel uit doen, tenminste alles wat zichtbaar was, tongpiercing hoefde niet. maarja, wat wil je bij een hoofdkantoor van abn amro


staat ze in direct contact met klanten? zo nee, dan vind ik het een béétje miereneukerij...zo ja, oke.

ik hoef ze ook niet uit te doen op mn werk en ben lokatieleidster van een buitenschoolse opvang. volgens mij zijn piercings al wel redelijk geaccepteerd. en gelukkig maar

[Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 06-06-2007 23:48]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-06-2007 23:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 juni 2007 23:48 schreef BitchSlap het volgende:
staat ze in direct contact met klanten? zo nee, dan vind ik het een béétje miereneukerij...zo ja, oke.

ik hoef ze ook niet uit te doen op mn werk en ben lokatieleidster van een buitenschoolse opvang. volgens mij zijn piercings al wel redelijk geaccepteerd. en gelukkig maar


niet direct maar op de afdeling lopen wel eens bobo's en in de kantine behoorlijk vermogende klanten en eveneens bobo's dus tsja, kan het wel begrijpen


Je moeder.


Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 06-06-2007 23:51 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Ik ben dus ook dagelijks in contact met patienten en het is dus geen enkel probleem bij ons in het ziekenhuis. Heb er ook nog nooit vervelende reakties op gekregen of problemen mee gehad.



devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 06-06-2007 23:53 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

ik werk in een supermarkt
bij ons is het verboden maar als het niet te erg wordt zeggen ze er niks van


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-06-2007 23:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 juni 2007 23:51 schreef Mandylion het volgende:
Ik ben dus ook dagelijks in contact met patienten en het is dus geen enkel probleem bij ons in het ziekenhuis. Heb er ook nog nooit vervelende reakties op gekregen of problemen mee gehad.


nouja, het bankwezen heeft nogal aandacht voor een nette uitstraling dus vandaar die regel. we hoeven niet in pak te lopen, dat dan weer niet maarja, als dat moest had ik het ook geen ramp gevonden

maar wordt daar niet moeilijk over gedaan ivm hygiene?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-06-2007 23:55]


Je moeder.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-06-2007 0:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Mwa, niet alleen banken. Ik heb bij mijn toko ook nog nooit iemand met piercings voorbij zien gaan.

Wel dan weer veel mensen met lang haar of een klein staartje + teveel gel...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2007 1:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lauren Harris (Die "dochter van" . ja) heeft ook een piercing.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-06-2007 8:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 23:51 schreef Mandylion het volgende:
Ik ben dus ook dagelijks in contact met patienten en het is dus geen enkel probleem bij ons in het ziekenhuis. Heb er ook nog nooit vervelende reakties op gekregen of problemen mee gehad.


Ik werk met clienten, ook hier maken ze er geen problemen van. Het is alleen wel op eigen risico, sommige piercings kun je gewoon beter niet hebben.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 07-06-2007 10:57 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2007 8:24 schreef MMayo het volgende:
Ik werk met clienten, ook hier maken ze er geen problemen van. Het is alleen wel op eigen risico, sommige piercings kun je gewoon beter niet hebben.


Ik heb ooit stage gelopen bij gehandicapten, daar mochten piercings wel, maar idd op eigen risico. een van die knullen was net een ekster *shiny, MINE*, snapte wel waarom niemand dus piercings (in)had


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-06-2007 12:02 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2007 10:57 schreef Jolijn het volgende:
Ik heb ooit stage gelopen bij gehandicapten, daar mochten piercings wel, maar idd op eigen risico. een van die knullen was net een ekster *shiny, MINE*, snapte wel waarom niemand dus piercings (in)had



hehe idd, of hele geintrigeerde blikken met vingertjes die ineens naar je piercing gaan en dan ineens hebben ze hem te pakken auww

ik ben trouwens zelf ook vp in opleiding maar ik vind het niet netjes staan piercings in een ziekenhuis.. op mijn vorige stageplekken mocht het ook niet dus ik ben in mijn gezicht nu piercingloos


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 07-06-2007 12:53 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2007 12:02 schreef Hagal het volgende:
hehe idd, of hele geintrigeerde blikken met vingertjes die ineens naar je piercing gaan en dan ineens hebben ze hem te pakken auww

ik ben trouwens zelf ook vp in opleiding maar ik vind het niet netjes staan piercings in een ziekenhuis.. op mijn vorige stageplekken mocht het ook niet dus ik ben in mijn gezicht nu piercingloos


vreemd is dat eigenlijk toch. ik heb wel een piercing in mijn gezicht, maar ik vindt t idd in een ziekenhuis of op een kleuterschool niet netjes. Misschien hangt dat ook van de 'hoeveelheid' af.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 10-06-2007 16:24 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 7 juni 2007 1:36 schreef XXL het volgende:
Lauren Harris (Die "dochter van" . ja) heeft ook een piercing.




oehhh tepel... dat lijkt me echt pijnlijk! ik ben toos piercingloos! Ik heb de tunnel in mn oor dicht laten groeien na anderhalfjaar..


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-08-2007 22:09 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

In je neus, das pas cool enzo.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-08-2007 23:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

ROFL!


Bazzio Attacks!!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-08-2007 0:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-08-2007 0:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Een heftruck. Helemaal de rage tegenwoordig.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2007 0:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 0:29 schreef Aaaarco het volgende:
vork, schaar... whats next

http://www.funny-games.biz/videos/127-scissors-arm.html


Een bril

http://thecontaminated.com/pierced-eyeglasses/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2009 13:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Snark
Usericon van Snark
Posted 02-02-2009 13:07 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 13:00 schreef Schaep het volgende:



meer van dat...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2009 13:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waarom?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-02-2009 13:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Lijkt me lastig om dan laarzen aan te doen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-02-2009 15:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 13:00 schreef Schaep het volgende:



Daar kunnen ook pennen bewaard worden. Handig voor een drummer om daar drumsticks in te bewaren.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2009 17:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het ziet er ook zo niet gezellig uit..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 02-02-2009 17:46 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Had 'm de andere kant op laten zetten en stomp gemaakt, dan was het nog praktisch geweest bij het paardrijden.

Maar jezus, waarom zou je zoiets doen? Dat geneest van zijn levensdagen niet, buiten het feit dat het lelijk (maar dat is natuurlijk discutabel) en zeer onpraktisch is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 02-02-2009 17:47]


Verrassend triviaal


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen