IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 16:30 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Lijkt mij brrrrr. Geneest ook slecht, schijnt.


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 27-07-2006 18:18 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

echt niet, ik werd gepierced met staafjes, ideaal, weinig last van gehad, binnenkort verticale erachter laten zetten


You suck and that's sad


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 18:36 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 27 juli 2006 15:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf een tepelpiercing en dat is uitermate stimulerend....zeker een aanrader

I know


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-07-2006 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jij mocht eraan sabbelen?


Je moeder.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 18:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, ja lul


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-07-2006 21:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Quote van killerbarbie:

quote:
VCH is niet nutteloos......onderste balletje rust op je clit.....fijn hoor....en makkelijk voor als je een man hebt die em niet zou kunnen vinden


Hmmm.. Ik weet niet of ik het fijn zou vinden wanneer er continu een balletje op mijn clitoris rust... Ik weet wel zeker van niet eigenlijk. Die stimulatie zoek ik wel bij m'n partner.
En als mijn vent 'm na zes jaar nog niet zou kunnen vinden, zou ik er geen piercing doorheen jassen, maar een heel groot uithangbord met pijltjes in de richting van m'n clit.


Oja, OT: 12 oorbellen (verdeeld over het oor; boven en onder), 1 traguspiercing, 1 tongpiercing. Neus en labret heb ik ook gehad, maar inmiddels niet meer

Bevalt prima zo, geen opvallende dingen in m'n gezicht.


..."Hate can only create more hate"...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-07-2006 23:20 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ben persoonlijk erg voor vrouwens met VCH.

Je moet er wel de poes voor hebben vind ik; niet te grote schaamlippen.

Bovendien is het daar toch zo'n soepzooi, dan is een hard ringetje een mooi contrast. De krenten in de pap ahw.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-07-2006 23:46 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

intiempiercings zijn zoooo 2005
vind het eigenlijk nutteloos en verminking van behoorlijk belangrijke lichaamsdelen.

maar goed, what ever float your boat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-07-2006 1:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 23:46 schreef Dodo het volgende:
intiempiercings zijn zoooo 2005
vind het eigenlijk nutteloos en verminking van behoorlijk belangrijke lichaamsdelen.

maar goed, what ever float your boat


Nja, ik vind het ook zonde om dat soort lichaamsdelen te piercen. Net zoals tepelpiercings. Bij mannen is het soms wel ok, maar vrouwenborsten zijn mooi genoeg van zichzelf, daar mot je niet aan lopen te fucken .


..."Hate can only create more hate"...


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 30-07-2006 12:53 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

@Ijsje:
Nu heb ik in allebei mijn oren 10 mm tunnels, oprekken ging vrijdag opeens erg goed
(als in: geen gescheurde oorlel, pus of bloed)


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 30-07-2006 17:37 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Oeh, dat is fijn!
Laat mijn linkeroor met rust, en ga verder met mijn rechter. Dan daar maar mee beginnen.


Disko Disko Partizani


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 30-07-2006 18:49 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 1:21 schreef Immortella het volgende:
Nja, ik vind het ook zonde om dat soort lichaamsdelen te piercen. Net zoals tepelpiercings. Bij mannen is het soms wel ok, maar vrouwenborsten zijn mooi genoeg van zichzelf, daar mot je niet aan lopen te fucken .


ja en vrouwen hebben die ook nodig om borstvoeding te geven, dus eigenlijk is dat helemaal verminking.
baby's hebben wel echte moedermelk nodig voor afweer stoffen.

bij mannen staan ze soms wel mooi, maar ook niet altijd.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 30-07-2006 20:13 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Mensen moeten het zelf lekker weten.
De boel gaat heus niet persee 'kapot' oid. Ligt er ook aan hoe je het verzorgt enzo.

@Dodo; dat jij het niet mooi vindt; Prima! Je hoeft het alleen niet 10x demonstratief te posten.


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 30-07-2006 21:54 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

hehhee indeed
Ik ben blij met de mijne.
Hey hoe ist met je oor nu? Nog dik en pusserig??


You suck and that's sad


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-07-2006 22:54 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2006 21:34 schreef Immortella het volgende:

En als mijn vent 'm na zes jaar nog niet zou kunnen vinden, zou ik er geen piercing doorheen jassen, maar een heel groot uithangbord met pijltjes in de richting van m'n clit.








Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 0:14 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2006 20:13 schreef IJsregen het volgende:
Mensen moeten het zelf lekker weten.
De boel gaat heus niet persee 'kapot' oid. Ligt er ook aan hoe je het verzorgt enzo.

@Dodo; dat jij het niet mooi vindt; Prima! Je hoeft het alleen niet 10x demonstratief te posten.


ik reageer alleen op iemand. als je er niet tegen kunt dat iemand het niet met jouw ideeën eens is, lees je er maar overheen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-07-2006 0:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juli 2006 20:13 schreef IJsregen het volgende:
@Dodo; dat jij het niet mooi vindt; Prima! Je hoeft het alleen niet 10x demonstratief te posten.


+1


Je moeder.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 0:21 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik heb het over 2 verschillende dingen, dus waar je die 10x vandaan haalt weet ik niet.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2006 0:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Zo hoeven mensen ook niet 10x te patsen met hun nieuwe piercing(s)


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-07-2006 0:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klopt ook weer


Je moeder.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2006 0:34 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 0:33 schreef karnivoor het volgende:
klopt ook weer


Ja toch? Je koopt ook niet 10x een keer een nieuwe machine

*hij blijft leuk*


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-07-2006 0:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 juli 2006 0:33 schreef karnivoor het volgende:
klopt ook weer


Hoe is het met je Prins Albert?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-07-2006 0:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mn roestige spoorspijker?
quote:
Op 31 juli 2006 0:34 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja toch? Je koopt ook niet 10x een keer een nieuwe machine

*hij blijft leuk*


argh


Je moeder.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 7:01 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 0:28 schreef AngelOfDeath het volgende:
Zo hoeven mensen ook niet 10x te patsen met hun nieuwe piercing(s)


precies


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 31-07-2006 8:50 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

goh, intelligente opmerking


You suck and that's sad


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen