IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2006 11:32 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Maak dan zelf niet van die ongelooflijk intelligente opmerkeingen
Het gaat hier om meningen over piercings, niet om personen.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 31-07-2006 13:46 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ogossie, heb ik je meelopertje beledigd??


anyways: na de vakantie weer meeeeeeer ijzer



vette industrial, weer es wat anders dan normaal.



ook heel vet en ben er nog over na aant denken

[Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 31-07-2006 13:55]


You suck and that's sad


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2006 14:33 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Meelopertje? Je bedenkt wel erg vreemde dingen. Het zal wel.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-07-2006 14:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 juli 2006 18:49 schreef Dodo het volgende:
ja en vrouwen hebben die ook nodig om borstvoeding te geven, dus eigenlijk is dat helemaal verminking.
baby's hebben wel echte moedermelk nodig voor afweer stoffen.


Niet alle vrouwen willen kinderen.
En je kan ook tepelpiercings nemen nadat je klaar bent met je laatste worp.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2006 14:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2006 18:49 schreef Dodo het volgende:
ja en vrouwen hebben die ook nodig om borstvoeding te geven, dus eigenlijk is dat helemaal verminking.
baby's hebben wel echte moedermelk nodig voor afweer stoffen.

bij mannen staan ze soms wel mooi, maar ook niet altijd.


Dat vrouwen met tepelpiercings geen borstvoeding kunnen geven is een fabeltje. Evenals je zogenaamde verminking bij een intiempiercing. De meest voorkomende intiempiercing is bij vrouwen namelijk de clithood. Dat is dus niet door je clit maar door het stukje vel boven je clit, hierbij vermink je dus helemaal niks.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-07-2006 14:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Onzin laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-07-2006 14:43]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-07-2006 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:42 schreef MMayo het volgende:
De meest voorkomende intiempiercing is bij vrouwen namelijk de clithood. Dat is dus niet door je clit maar door het stukje vel boven je clit, hierbij vermink je dus helemaal niks.


Goed argument. Die gebruiken ook sommige voorstaanders van mildere vormen van FGM ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 31-07-2006 14:49 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2006 21:54 schreef killerbarbie het volgende:
hehhee indeed
Ik ben blij met de mijne.
Hey hoe ist met je oor nu? Nog dik en pusserig??

Neeee, hij leeft weer helemaal! Alleen nog een beeetje gele korstjes, maar gaat goed. Rechts zit nu (denk ik) op 2.5/3mm. Jay!

quote:
Op 31 juli 2006 8:50 schreef killerbarbie het volgende:
goh, intelligente opmerking

Leuk man. Hehehe.

quote:
Op 31 juli 2006 11:32 schreef AngelOfDeath het volgende:
Maak dan zelf niet van die ongelooflijk intelligente opmerkeingen
Het gaat hier om meningen over piercings, niet om personen.

Klopt, en dat hoeft niet demonstratief te gebeuren. Fijn dat je er een mening over hebt, maar na 1x is dat wel duidelijk, lijkt me. Als wij het willen hebben over een nieuwe piercing/pierceproces waar advies en tips handig bij zouden zijn, dan vind ik dat weer iets anders.

quote:
Op 31 juli 2006 13:46 schreef killerbarbie het volgende:
ogossie, heb ik je meelopertje beledigd??


anyways: na de vakantie weer meeeeeeer ijzer



vette industrial, weer es wat anders dan normaal.



ook heel vet en ben er nog over na aant denken

Gaaaaf!
Zijn die bij het sleutelbeen horizontaal? Vriendin van mij (piercer) heeft ze verticaal, en dat is au. Ze heeft me net verteld hoe dat gedaan werd. ><
Iets met snijden, vel optillen eronder draaien en hechten. Auw! Horizontaal lijkt me wel te doen. Of bedoelde je die niet?

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 31-07-2006 14:50]


Disko Disko Partizani


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2006 14:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gatverdamme man, na het lezen van dit topic laat ik al helemaal niet weer een piercing zetten, wat een ranzige shit allemaal.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-07-2006 14:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 juli 2006 13:46 schreef killerbarbie het volgende:












............al draagt een aap een gouden ring.........



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2006 14:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:49 schreef Chelman het volgende:
Goed argument. Die gebruiken ook sommige voorstaanders van mildere vormen van FGM ook.


Ja precies dingen wegsnijden is echt precies hetzelfde als een gaatje maken in een velletje welke weer dicht groeit zodra de piercing is verwijderd.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 14:52 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:42 schreef MMayo het volgende:
Dat vrouwen met tepelpiercings geen borstvoeding kunnen geven is een fabeltje. Evenals je zogenaamde verminking bij een intiempiercing. De meest voorkomende intiempiercing is bij vrouwen namelijk de clithood. Dat is dus niet door je clit maar door het stukje vel boven je clit, hierbij vermink je dus helemaal niks.


het is niet "schadelijk" inderdaad, maar het kan de borstvoeding wel verstoren.
lijkt me ook niet zo gezond voor de baby met zo'n wond.

Bron

maar goed, dat het medisch gezien geen verminking is, wil nog niet zeggen dat de meningen altijd die gedachten delen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 31-07-2006 14:52 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Dat klopt inderdaad.


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2006 14:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:52 schreef Dodo het volgende:
het is niet "schadelijk" inderdaad, maar het kan de borstvoeding wel verstoren.
lijkt me ook niet zo gezond voor de baby met zo'n wond.

Bron

maar goed, dat het medisch gezien geen verminking is, wil nog niet zeggen dat de meningen altijd die gedachten delen.


Het kan ja.. maar een oorpiercing kan de boel ook flink verstoren bijvoorbeeld. Ook al lijkt het mij niet prettig bortsvoeding geven met een piercing, het hoeft niet de boel te verminken.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 31-07-2006 14:53 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:52 schreef Dodo het volgende:
maar goed, dat het medisch gezien geen verminking is, wil nog niet zeggen dat de meningen altijd die gedachten delen.

...Maar meningen zijn geen feiten. En een verminking is relatief.
Als je een piercing in je neus neemt en hem eruit haalt, houd je ook een litteken over. Verminking alom. Offem. Wat versta je onder verminkingen? Lekker rossen aan je piercings in je tepel enzo?


Disko Disko Partizani


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2006 14:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-07-2006 14:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:49 schreef Chelman het volgende:
Goed argument. Die gebruiken ook sommige voorstaanders van mildere vormen van FGM ook.


Noujaaa, dat is toch wel even wat anders hoor..

En ik blijf lekker demonstratief bij mijn mening dat ik genitale piercings en zelfs tepelpiercings bij vrouwen helemaal niets vind. Daar moet je gewoon afblijven, dat is puur natuur al mooi genoeg !


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 14:56 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

tja tja.. verminking.. ik vind het gewoon zonde om zulke belangrijke delen te piercen.
ALS het fout gaat zit je daar meteen heel erg mee.. een keer een groot litteken aan je oor of lip is niet zo erg... maar als je piercing "daar" gaat ontsteken en je houd er wat flinks aan over.. tja dat is toch weer net wat erger.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 31-07-2006 14:56 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ja kijk. Jij vindt het niks, da's prima!


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2006 14:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:54 schreef Immortella het volgende:
En ik blijf lekker demonstratief bij mijn mening dat ik genitale piercings en zelfs tepelpiercings bij vrouwen helemaal niets vind. Daar moet je gewoon afblijven, dat is puur natuur al mooi genoeg !



Precies.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 31-07-2006 14:57 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:56 schreef Dodo het volgende:
tja tja.. verminking.. ik vind het gewoon zonde om zulke belangrijke delen te piercen.
ALS het fout gaat zit je daar meteen heel erg mee.. een keer een groot litteken aan je oor of lip is niet zo erg... maar als je piercing "daar" gaat ontsteken en je houd er wat flinks aan over.. tja dat is toch weer net wat erger.

En jij vindt het zonde. Goed zo.
En mensen weten dat het -kan- gebeuren dat het niet mooi wordt/uitgroeit/ontsteekt oid. Dat kunnen ze gaan afwegen voor ze eraan beginnen. Maar dat lijkt me logisch.


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2006 14:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:56 schreef Dodo het volgende:
tja tja.. verminking.. ik vind het gewoon zonde om zulke belangrijke delen te piercen.
ALS het fout gaat zit je daar meteen heel erg mee.. een keer een groot litteken aan je oor of lip is niet zo erg... maar als je piercing "daar" gaat ontsteken en je houd er wat flinks aan over.. tja dat is toch weer net wat erger.


Waarom is dat erger dan?


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-07-2006 14:59 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

een kapot oor of een kapotte clit..
tja ik weet niet wat jij kiest.. maar ik toch maar voor het eerste


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-07-2006 14:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:54 schreef Immortella het volgende:
Noujaaa, dat is toch wel even wat anders hoor..

En ik blijf lekker demonstratief bij mijn mening dat ik genitale piercings en zelfs tepelpiercings bij vrouwen helemaal niets vind. Daar moet je gewoon afblijven, dat is puur natuur al mooi genoeg !



Piercings leggen de nadruk op de plaatsen waar je ze laat zetten, dus als die puur natuur al niet mooi genoeg zijn lijkt piercen me sowieso geen goed idee.

Daaruit kan je inderdaad opmaken dat ik mooie ogen heb.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-07-2006 15:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:52 schreef MMayo het volgende:
Ja precies dingen wegsnijden is echt precies hetzelfde als een gaatje maken in een velletje welke weer dicht groeit zodra de piercing is verwijderd.


Welk gedeelte van: "MILDERE vormen van FGM" begreep je niet helemaal?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen