IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tool 9November Ahoy Rotterdam
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-07-2006 10:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Tool 9 november in Ahoy'
Gepost door: Knoedel - 2006-07-25 16:29:10 - Bron: Mojo
In de Heineken Music Hall bevestigde Tool een maand geleden al dat ze in november Nederland weer zouden aandoen. Hierover is nu meer informatie bekend geworden. Op 9 november staat Tool in de Ahoy' Rotterdam. De kaartverkoop start a.s. zaterdag 29 juli. Kaarten gaan over de toonbank voor 42,50 euro exclusief servicekosten.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-07-2006 11:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Jezus, nog duurder dan in de HMH! Het houdt een keer op natuurlijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-07-2006 11:06 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dat wordt zaterdag vroeg opstaan


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-07-2006 11:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, ben benieuwd hoe snel de kaarten er dit keer doorheen zijn. De HMH was in 8 minuten uitverkocht...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-07-2006 10:09 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

YESSSSSSSSS!!111een

*doet vreugdedans*


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 29-07-2006 12:51 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Zo !! De kaartjes zijn gehaald !!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 30-07-2006 14:04 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Hier ook!

Op Pinkpop was het t meest toffe concert van het festival. Ik wilde ook naar HMH, maar kon helaas geen vrij krijgen van mn werk. Nu dus maar naar de Ahoy!
Weet iemand of er nu wel een support komt? ISIS hopelijk (net als bij de USA-tour)...


Inter faeces et urinam nascimur


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 13-09-2006 11:35 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Wel erg jammer dat er weer geen support mee komt.. Mag je toch best verwachten voor zo'n prijs!


Inter faeces et urinam nascimur


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-11-2006 15:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mastodon is de support.

Maargoed, iemand vroeg nog of ik meeging donderdag. Ik weet het niet eigenlijk. De nieuwe CD vind ik niet echt veel en 42,50 voor een kaartje is natuurlijk niet niks.

Zijn er eigenlijk nog wel kaarten

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-11-2006 15:34]


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 04-11-2006 21:41 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2006 15:33 schreef MetalJan het volgende:
Mastodon is de support.

Maargoed, iemand vroeg nog of ik meeging donderdag. Ik weet het niet eigenlijk. De nieuwe CD vind ik niet echt veel en 42,50 voor een kaartje is natuurlijk niet niks.

Zijn er eigenlijk nog wel kaarten

Ja die zijn er nog wel, alleen stoel, maar dat is bij Tool natuuurlijk niet erg. Deze week ook nog maar besloten te gaan, lekker ergens bovenaan in de ring naast de bar beetje zitten en biertje drinken, heerlijk!


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 05-11-2006 21:29 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Wegens minder leuke omstandigheden heb ik nog een kaartje over arena 40 euro

0621593579


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-11-2006 1:08 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2006 1:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wooow echt super gaaf! De lichtshow was ook echt tof


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-11-2006 10:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Zo, dat was weer intens! Mastodon was ook best goed, trouwens.


Touché, pussycat!


BVT
Usericon van BVT
Posted 10-11-2006 11:24 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Gisteravond nog ffe op het www gekeken naar kaartjes. De ring kaarten gingen gister voor 19 euro weg..

Toch maar niet gegaan..



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-11-2006 14:21 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Tering.. wat was dat vet zeg!

Mastodon heeft veel nummers van Blood Mountain gespeeld, wat ik overigens niet heb betreurd. Erg goed geluid, behalve dat de bassdrum wel erg hard stond (m'n oortjes trilden ervan zo hard.. maar wel lekker ). Ze speelden ook wel teeeeeeeeringgoed, geen foutje kunnen ontdekken. Ook fantastische lichtshow met de backdrop van Blood Mountain (mooie kleuroplichting.. alsof er een uv-laagje overheen zat). Echt genoten van het voorprogramma! (Mastodon al eerder gezien op Lowlands dit jaar met kutgeluid, en een keer op Dynamo en Fields of Rock, waar ze ook geweldig waren)
Alleen jammer dat ze March of the Fire Ants niet speelden (tja, blijft mn favoriet).

Tool was gewoonweg zwaar goed, zoals ik ook had verwacht. Hele toffe show: mooie videobeelden, mooie lichtshow, roadies in scheikunde-jasjes, gasmasker met microfoon voor JMK, ge-wel-dig basgitaarwerk (ik stond zowat 2 meter voor m, dus had goed zicht), en erg toffe setlist (helaas geen third eye of 10.000 days (Wings pt.2), maar wel ook genoeg oud werk imho).
Geluid viel me ook alleszins mee, wat ik niet had verwacht ik een zaal als Ahoy! Nadeel was wel: 2,50 voor een biertje, en tijdens de show geen biermennekes die in de buurt rondliepen. En je mocht geen foto's maken. Zelfs niet met je telefoon. Bagger.
En och, dat rookverbod vond ik wel relaxt eerlijk gezegd.

All in all... het avondje was me toch zeker wel die 42 euro waard! Het was echt geweldig, en zeker een van de beste concerten van het jaar.


Inter faeces et urinam nascimur


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-11-2006 23:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeft iemand nog een linkje naar foto's?
met een naam als tool is het niet makkelijk zoeken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 13-11-2006 0:18 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2006 14:21 schreef Stoerbaard het volgende:
Tering.. wat was dat vet zeg!

Mastodon heeft veel nummers van Blood Mountain gespeeld, wat ik overigens niet heb betreurd. Erg goed geluid, behalve dat de bassdrum wel erg hard stond (m'n oortjes trilden ervan zo hard.. maar wel lekker ). Ze speelden ook wel teeeeeeeeringgoed, geen foutje kunnen ontdekken. Ook fantastische lichtshow met de backdrop van Blood Mountain (mooie kleuroplichting.. alsof er een uv-laagje overheen zat). Echt genoten van het voorprogramma! (Mastodon al eerder gezien op Lowlands dit jaar met kutgeluid, en een keer op Dynamo en Fields of Rock, waar ze ook geweldig waren)
Alleen jammer dat ze March of the Fire Ants niet speelden (tja, blijft mn favoriet).

Tool was gewoonweg zwaar goed, zoals ik ook had verwacht. Hele toffe show: mooie videobeelden, mooie lichtshow, roadies in scheikunde-jasjes, gasmasker met microfoon voor JMK, ge-wel-dig basgitaarwerk (ik stond zowat 2 meter voor m, dus had goed zicht), en erg toffe setlist (helaas geen third eye of 10.000 days (Wings pt.2), maar wel ook genoeg oud werk imho).
Geluid viel me ook alleszins mee, wat ik niet had verwacht ik een zaal als Ahoy! Nadeel was wel: 2,50 voor een biertje, en tijdens de show geen biermennekes die in de buurt rondliepen. En je mocht geen foto's maken. Zelfs niet met je telefoon. Bagger.
En och, dat rookverbod vond ik wel relaxt eerlijk gezegd.

All in all... het avondje was me toch zeker wel die 42 euro waard! Het was echt geweldig, en zeker een van de beste concerten van het jaar.


Nice

*zucht* En dat heb ik dus gemist omdat ik migraine had


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2006 0:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 november 2006 11:24 schreef BVT het volgende:
Gisteravond nog ffe op het www gekeken naar kaartjes. De ring kaarten gingen gister voor 19 euro weg..

Toch maar niet gegaan..


valt wel mee toch?


Je moeder.


catfo0d
Usericon van catfo0d
Posted 15-11-2006 15:00 by catfo0d Wijzig reactieProfiel van catfo0dQuote dit berichthttp://www.polycat.nl

Dit was mijn 3rde keer TOOL, en we hadden zit plaatsen was een beetje bang dat dat tegenzou vallen maar ben weer net zo overdondert als dat ik bij hun 1e optreden was in de HMH
Was alleen wel net te laat heb helaas maar 2nummers mastodon gehoord..

btw.. maynard zei na het einde van het optreden in de ahoy..
See you next Summer

En Idd jammer dat ze geen Third Eye speelden maar genoeg ander goeds zoals Lateralus, 46&2, Vicarious en Jambi

[Dit bericht is gewijzigd door catfo0d op 15-11-2006 15:04]


i'm not waving.. i'm drowning


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen