IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Propagandaverspreiding en dergelijke..
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-01-2002 9:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... altijd leuk, dagje door Utrecht zeulen.. ... .... Dan kom je richting die plek.. die plek waarvan je weet dat er weer allerlei mensen staan te lobbyien met flyers van verzekeringsmaatschappijen tot jehova's....

Al van te voren wetende dat ik nergens ja op ga zeggen, geen handtekeningen ga zetten en al helemaal geen geld ga uitgeven, loop ik er toch door, en laat ik me zelfs aanspreken.. aangezien ik altijd weer nieuwschierig ben naar hun propagandaverhaaltje.....

Nr. 1: ..... een of andere doos... vraagt mij of ik interesse heb in een kortingskaart van de Boekenclub (of i.d.)... 10 tot 40% korting op alle cd's etc etc.. ... Na kort maar krachtig uitgelegt te hebben dat mijn muziek en boek smaak niet of nauwelijks wordt vertegenwoordigt door hun club krijg ik een zeer dubieus antwoord ... Nou.. weet je wat het is... de meeste metal en hardcore en fans van andere extremere muzieksoorten die willen meestal niet dat het commercieel wordt, en daarom zetten wij die bands niet in de catalogus, maar we hebben ze wel op internet, zodat ze niet commercieel worden. Dus als je bijv. een cd van Dimmu Borgir wil kan dat via internet het nummer opzoeken.. Ja ik luister er zelf ook naar dus ik weet er wel wat van .... Aarghh.... ... wat moet je daar nou weer mee... anyway... verder naar de volgende...

Nr 2. : .... Een kaal mannetje met hare-krisnha kleding.... ... Staat u open voor andere culturen?? ... eh.. ja... Mag ik u dan dit aanbieden.. (2 boekjes over india en dergelijke) het enige wat we ervoor terug vragen is een donatie waar we anderen weer mee helpen... Nee, dat hoeft van mij dus niet, zeg ik. ...... waarom niet? .... Als ik iemand wil helpen en of iets over andere culturen wil weten dan doe ik dit op mijn eigen manier en op het moment dat ik daar zin in heb.. ... Dus u staat niet open voor andere culturen?? Jawel.. maar op deze manier hoeft het van mij niet... Dus vandaag kennelijk niet? ... Vandaag ook.... .etc..etc.. .. dan maar weer doorlopen......


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2002 10:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Aaargh ik stoor me ook mateloos aan die mensen, vooral omdat ik altijd het gevoel heb dat het onbeleefd is om niets terug te zeggen of om door te lopen (opvoeding!)
De laatste tijd trek ik me daar niet zo veel meer van aan en loop gewoon door. Vooral die hare krischna's op hoog caterijne zijn super irritant.

Maar vin, laten we eerlijk zijn. Het is ook een beetje je eigenschuld. Je gaat ook zelf met die mensen in discussie!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Marty
Usericon van Marty
Posted 14-01-2002 10:08 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Gewoon een keer grommen en ze rennen weg



Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 14-01-2002 10:13 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

quote:
Nr. 1: ..... een of andere doos... vraagt mij of ik interesse heb in een kortingskaart van de Boekenclub (of i.d.)... 10 tot 40% korting op alle cd's etc etc.. ... Na kort maar krachtig uitgelegt te hebben dat mijn muziek en boek smaak niet of nauwelijks wordt vertegenwoordigt door hun club krijg ik een zeer dubieus antwoord ... Nou.. weet je wat het is... de meeste metal en hardcore en fans van andere extremere muzieksoorten die willen meestal niet dat het commercieel wordt, en daarom zetten wij die bands niet in de catalogus, maar we hebben ze wel op internet, zodat ze niet commercieel worden. Dus als je bijv. een cd van Dimmu Borgir wil kan dat via internet het nummer opzoeken.. Ja ik luister er zelf ook naar dus ik weet er wel wat van .... Aarghh.... ... wat moet je daar nou weer mee... anyway... verder naar de volgende...

Daar ben ik wel lid van geworden
(Ze zijn als het goed is onderdeel van Bol.com, dus ik dacht, daar kan ik vast nog wel 1 interessant cdtje vinden vroeg of laat, en ik kreeg 35 Euro kado)

--edit--
quote gefixd

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-01-2002 10:42]


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-01-2002 12:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Die lui van de boekenclub (ECI toch?) ben ik ook wel eens tegengekomen. Zelfde soort verhaal, maar met het verschil dat het meisje dat ik had gelukkig niet over Dimmu Borgir begon.

Hare Grishnackh (haha ) ook wel eens tegengekomen. Wilde die gozer me een boek geven. Ik zo van, ok dan doen maar he. Zegt 'ie nadat 'ie het heeft geven dat hij het zelf betaald heeft en het op prijs zou stellen als ik er iets voor zou geven. Nou ja, toen heb ik hem dat boek dus maar teruggegeven...

Zwervers/junks (zie het verschil niet zo...), loop ik tegenwoordig meestal voorbij.

Hmm, Greenpeace... Wel eens zo'n verhaal aangehoord omdat het een leuk meisje was, maar daarna toch maar gezegt dat ik al lid was. Mijn ouders zijn immers lid...



Ares
Usericon van Ares
Posted 14-01-2002 12:29 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik irriteer me altijd meer dan mateloos aan dat soort volk. Als ze mij zo'n papiertje in m'n handen porberen te douwen, of mij tot stoppen proberen te manen, beuk ik altijd rechtdoor.. Niet op of omkijken.. Werkt altijd..
Maar soms ben ik ook wel in de stemming voor een discussie, maar het vervelende is dat die altijd zeer snel afgelopen zijn.. Jammer maar helaas..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-01-2002 12:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik vind het niet erg over het algemeen, ik zeg gewoon bij voorbaat nee. Maar me haren gaan dus wel recht overeind staan als ze "Jehova technieken" gaan gebruiken.

bv.

"Je weet niet eens wat ik je wil aanieden. "

En echt met zo'n toon dat ik begin te trillen van woede, alsof ik fout zit omdat ik niet naar zijn gezeik wil luisteren. Ik wou ook bijna iemand op zijn bek slaan voor het Hilversum station. Als ik er nou aan terug denk voel ik het gevoel weer opkomen...



Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 14-01-2002 12:54 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

Als het een leuke doos is wil ik er wel mee praten, maar verder ook niets tekenen, geen krabbletje zetten,of me om laten lullen. Jehova is altijd wel humor om te zaniken.


TRASH


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-01-2002 17:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik haat het om op dat soort manieren aangesproken te worden. Het kan me helemaal niet schelen WAT iemand me wil aansmeren of vertellen. Ik wil gewoon met rust gelaten worden. Ik ben daar ook altijd heel duidelijk in. Gewoon "nee" en doorlopen en als men dan nog doorgaat iets in de trant van "laat me met rust, ga iemand anders lastig vallen". Als ik in een slechte bui ben word ik een beetje gemeen en dan wil ik wel eens schelden ("sodemieter toch op eikel" ).

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 14-01-2002 17:58]


Dead things grow from deep inside...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-01-2002 18:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 10:13 schreef Emperor het volgende:
Daar ben ik wel lid van geworden
(Ze zijn als het goed is onderdeel van Bol.com, dus ik dacht, daar kan ik vast nog wel 1 interessant cdtje vinden vroeg of laat, en ik kreeg 35 Euro kado)

--edit--
quote gefixd


Hehhe... als je LAAT bent, dan krijg je dus zo'n 'geschenk van de maand' of iets dergelijks.. dit is meestal een of ander suf boek van 65 piek ofzo..


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen