IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Novembers Doom, Agalloch en Saturnus Tour Nov 2006 Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-11-2006 18:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 16:10 schreef Mark Z het volgende:
Hehe, ik kijk nog het meeste uit naar Agalloch. Vanavond!


Het was de 18de keer dat ze live speelde hoorde ik de leadman zeggen. En god wat was dat te merken....
Duidelijk een band die gewoon in de studio moet blijven.

Verder Heerschmuziek


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2006 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2006 17:43 schreef Greycloak het volgende:
Jenje:

Sorry, Vargen gaat niet mee, dus nu zitten we met 4 man in een Suzuki Swift...
Geeft niet!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2006 19:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2006 13:45 schreef Regeer het volgende:
Euh... is Hengelo voor jou dan niet STUKKEN dichterbij ???


Daar gaan we uiteraard ook heen.

Thurisaz helaas gemist, morgen nieuwe kans.

Novembers Doom en Saturnus waren uitmuntend.

Agalloch heerschte verschrikkelijk de pan uit, ondanks het niet al te bijster geweldige geluid. Wat is dat een enorm gave band zeg


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-11-2006 11:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een gave avond gisteren in de Biebob!

De avond begon met Thurisaz, maar die konden me niet zo boeien.

Daarna kwam Saturnus, dus snel een plaatsje tegen het podium bemachtigd. Geweldig optreden van de sympathieke Denen! Echt heel goed. Het enige minpunt was dat ze nu wat minder tijd kregen dan op DDDV, maar dat is natuurlijk wel logisch.

Daarna volgde Agalloch. Het was inderdaad te merken dat dit pas de 19de keer was dat ze live optraden. Vooral met de nummers van hun nieuwe CD kon ik de nodige missers ontdekken en was het geluid niet geweldig. Maar toen ze nummers gingen spelen van hun vorige CD 'The Mantle' was het watertanden geblazen! Alleen de zang bleef het gehele optreden middelmatig. Ben in ieder geval erg blij dat ik ze gezien heb en ik hoop dat ze nu meer optredens krijgen, zodat de volgende keer nog beter en intenser wordt.

Als afsluiting kwam Novembers Doom. Wederom een geweldig optreden met nummers uit hun gehele repertoire. Geweldige frontman die Paul!

En wat was het druk voor een doom concert!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-11-2006 12:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 11:23 schreef Mark Z het volgende:
De avond begon met Thurisaz, maar die konden me niet zo boeien.




Dus ik kan vanavond wel weer iets later gaan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-11-2006 13:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 11:23 schreef Mark Z het volgende:
Daarna kwam Saturnus, dus snel een plaatsje tegen het podium bemachtigd. Geweldig optreden van de sympathieke Denen!



Hmmm bij mij kwamen ze in Helmond over als of ze er eigenlijk geen zin in hadden en zich eigenlijk wat te goed voelden om daar te staan....

quote:

En wat was het druk voor een doom concert!


Ik ben normaliter ook geen Doom fan maar deze line-up valt bij mij ook amper onder de doom noemer.
Het is wel doomy natuurlijk.

Genre's zuigen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-11-2006 14:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:58 schreef Argus het volgende:
Hmmm bij mij kwamen ze in Helmond over als of ze er eigenlijk geen zin in hadden en zich eigenlijk wat te goed voelden om daar te staan....



Huh? Vriendelijke presentatie tussen de nummers door, bandleden die foto's maken van het publiek, enz.

Saturnus was de meest sympathieke band van de avond.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-11-2006 15:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen inderdaad.

Hoezo, geen zin


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-11-2006 18:11 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik denk dat de persoonlijkheden van de zanger van Saturnus en die van mij/vikingblood elkaar gewoon niet zo liggen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2006 2:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ook vanavond was weer uiterst heerschend!

Zowel Saturnus als Novembers Doom speelden naar mijn idee nog een stuk beter als vrijdag.

Dit keer ook nog een paar nummers van Thurisaz kunnen zien en zelfs dat was de moeite waard.

Gaaf om te zien hoe zo ongeveer alle bandleden van de tour op het podium kwamen om samen met het publiek "happy birthday" the zingen voor de jarige drummert van Agalloch.

Tijdens de toegift van Novembers Doom kwam de zanger van Saturnus nog even een stukje meegrunten trouwens.

Dit was echt een zeldzaam toffe line-up en dit weekend was absoluut één van mijn hoogtepunten van het metaljaar 2006...eigenlijk wil ik dinsdag ook nog naar Berlijn toe.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-11-2006 2:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik ga niet rijden.
Maar was zeker tof!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-11-2006 9:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 november 2006 15:54 schreef XXL het volgende:
DIKKE VETTE HEERSCH!!!

Erg van toepassing op de zanger van Novembers Doom ja... of degene die de zanger had opgegeten

Maar erg tof concertje. Van mij mogen alledrie de bands wel vaker hier komen optreden


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2006 9:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Andy Fordham



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen