IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2006 19:36 by spectre Profiel van spectre

quote:

@ Spectre; je hoeft geen Einstein te zijn om te snappen dat na de waarschuwingen in het fototopic een keer actie ondernomen wordt of wel? Ik stel gewoon een voorbeeld, en als er meer mensen doorgaan stel ik er nog eentje.
Houdt het forum netjes enzo.




Gast, ik heb een leven en spit niet alle topics door om te kijken waar jij schade aanricht. Hou je even kalm

Ik had een normale vraag

(pardon, hij staat in onzin)

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-08-2006 19:36]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 06-08-2006 19:38 by IJsregen Profiel van IJsregen

En geen Romeins cijfer... KLAAACHT!

Maare, snap best dat de boel netjes moet blijven maar om iemand die eventjes langskomt, en misschien over de bovenstaande posts heen zou hebben gelezen en reageert op een post die op de vorige pagina staat te bannen.... Vind ik behoorlijk sneu.


Disko Disko Partizani


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Verholpen @ onzin.

Maar je hebt een leven en toch boeit het jou keer op keer weer hoe en wat en waarom er bans worden uitgedeeld. Goh. Lekker belangrijk. Maar wie heeft jou gepromoveerd tot modcontroleur?

Anyways, er zijn 2 waarschuwingen geweest tot on topic gaan, die werden dan genegeerd en dan volgen er dus sancties, ongeacht of degene die de waarschuwingen in de wind slaat al langer aan het keuvelen is, de veroorzaker van het gedwaal of een willekeurig iemand die even wil kijken of er nog mods wakker zijn.

@ Burzum, heeft nuclearwarfare ondertussen zn mail al binnen trouwens?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2006 19:38 schreef IJsregen het volgende:
En geen Romeins cijfer... KLAAACHT!

Maare, snap best dat de boel netjes moet blijven maar om iemand die eventjes langskomt, en misschien over de bovenstaande posts heen zou hebben gelezen en reageert op een post die op de vorige pagina staat te bannen.... Vind ik behoorlijk sneu.
Dus als jij een blik bier koopt in een lokale Appie Heijn van een willekeurige stad en dat ding op straat gaat opdrinken en je zonder waarschuwing vooraf van Oom Agent een flipje krijgt dan is dat sneu. Begrijpelijk. "Sneu" en "onterecht" zijn Goddank 2 volkomen verschillende begrippen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2006 19:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 augustus 2006 19:40 schreef Greycloak het volgende:
Verholpen @ onzin.

Maar je hebt een leven en toch boeit het jou keer op keer weer hoe en wat en waarom er bans worden uitgedeeld. Goh. Lekker belangrijk. Maar wie heeft jou gepromoveerd tot modcontroleur?


Ik vraag gewoon, wat is het probleem man. En waarom mag ik mij niet interesseren over deze zaken? Mag niemand er over praten ofzo?



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh sure en ik heb ook geen problemen het licht te laten schijnen over dingen die voor sommige users slecht te behappen zijn, maar het valt gewoon op dat sommige users vaker willen weten hoe en waarom dan andere.
Niets persoonlijks verder.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2006 19:46 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Het was toch het onzin topic ofniet, de plek waar je desnoods met je kop op het toetsenbord mag rammen??


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2006 19:46 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 augustus 2006 19:46 schreef Greycloak het volgende:
Oh sure en ik heb ook geen problemen het licht te laten schijnen over dingen die voor sommige users slecht te behappen zijn, maar het valt gewoon op dat sommige users vaker willen weten hoe en waarom dan andere.
Niets persoonlijks verder.


ok.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-08-2006 19:47]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 06-08-2006 19:47 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 6 augustus 2006 19:43 schreef Greycloak het volgende:
Dus als jij een blik bier koopt in een lokale Appie Heijn van een willekeurige stad en dat ding op straat gaat opdrinken en je zonder waarschuwing vooraf van Oom Agent een flipje krijgt dan is dat sneu. Begrijpelijk. "Sneu" en "onterecht" zijn Goddank 2 volkomen verschillende begrippen.

Ja, nee dat is echt een vergelijkbare situatie.
Kommop zeg, praat je dingen niet goed op zo'n manier!

Prima, as said before, dat je de boel opgeschoont e.d. wilt houden, lijkt me logisch, is ook een deel van je taak. Maar je bent één van de mods die zomaar gaat bannen. Gaat dan misschien wel om een kortdurige ban, maar ik vind dat je dat te snel toepast als 'hulpmiddel'. Iets met machtmisbruik, zo komt het iig over. Jammer.
Vooral ook omdat ik zo even geen naam van een andere mod weet te noemen die dezelfde maatregelen treft, op deze manier.


Disko Disko Partizani


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2006 19:46 schreef Rotzak het volgende:
Het was toch het onzin topic ofniet, de plek waar je desnoods met je kop op het toetsenbord mag rammen??
Klopt, in het onzin-gedeelte mag je bepaalde onzinnige dingen doen op bepaalde plekken en zijn er zelfs een aantal topics die ervoor gemaakt zijn om zoveel offtopic te gaan als je wilt.
Dat het "fototopic" in het "onzingedeelte" staat houdt echter nog niet in dat je daar dezelfde dingen moet doen als in bijvoorbeeld het "flametopic", het "lultopic" of het "drugstopic".

Helpt dit je een beetje op weg hier?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2006 19:49 by mental Profiel van mental

er wordt weer lekker selectief geband dus...ban audio ook man die was net zo erg.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2006 19:47 schreef IJsregen het volgende:
Ja, nee dat is echt een vergelijkbare situatie.
Kommop zeg, praat je dingen niet goed op zo'n manier!

Prima, as said before, dat je de boel opgeschoont e.d. wilt houden, lijkt me logisch, is ook een deel van je taak. Maar je bent één van de mods die zomaar gaat bannen. Gaat dan misschien wel om een kortdurige ban, maar ik vind dat je dat te snel toepast als 'hulpmiddel'. Iets met machtmisbruik, zo komt het iig over. Jammer.
Vooral ook omdat ik zo even geen naam van een andere mod weet te noemen die dezelfde maatregelen treft, op deze manier.
Nee sorry, blijven wegmodden werkt voor geen meter. Waarschuwing, herhaling waarschuwing, ban.
Machtsmisbruik? In jouw ogen, maar het helpt vaak wel. En dat ik sporadisch een lichtelijk andere werkwijze heb dan mn collegae-mods maakt het niet per definitie een onjuiste.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2006 19:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 augustus 2006 19:40 schreef Greycloak het volgende:


@ Burzum, heeft nuclearwarfare ondertussen zn mail al binnen trouwens?


Ja, die heeft hij inmiddels binnen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 19:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2006 19:49 schreef mental het volgende:
er wordt weer lekker selectief geband dus...ban audio ook man die was net zo erg.
Lees even terug.

Ik ban de eerste de beste die zo suf is om na een herhaalde waarschuwing mijn geduld te testen. Is dat selectief? Het enige selectieve eraan is dat er inderdaad van alle users gewoon eentje zo blind is om over de waarschuwingen heen te lezen.
Kut voor hem, had idd net zo goed iemand anders kunnen zijn.

mental.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2006 20:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ach zo off-topic was het ook niet, er waren alleen een stel moraalridders die een post van mij weer te ver vonden gaan, ja nou en! Daar heb ik toch geen boodschap aan. Als ze dan maar blijven reageren ja, dan kan ik er verder ook niks aan doen.


Against God and Government


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 06-08-2006 20:00 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 6 augustus 2006 19:52 schreef Greycloak het volgende:
Nee sorry, blijven wegmodden werkt voor geen meter. Waarschuwing, herhaling waarschuwing, ban.
Machtsmisbruik? In jouw ogen, maar het helpt vaak wel. En dat ik sporadisch een lichtelijk andere werkwijze heb dan mn collegae-mods maakt het niet per definitie een onjuiste.

Wel vet alto natuurlijk (...)


Disko Disko Partizani


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2006 20:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 augustus 2006 20:00 schreef Rotzak het volgende:
Ach zo off-topic was het ook niet, er waren alleen een stel moraalridders die een post van mij weer te ver vonden gaan, ja nou en! Daar heb ik toch geen boodschap aan. Als ze dan maar blijven reageren ja, dan kan ik er verder ook niks aan doen.
+1


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2006 20:01 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 augustus 2006 20:00 schreef Rotzak het volgende:
Ach zo off-topic was het ook niet, er waren alleen een stel moraalridders die een post van mij weer te ver vonden gaan, ja nou en! Daar heb ik toch geen boodschap aan. Als ze dan maar blijven reageren ja, dan kan ik er verder ook niks aan doen.


je had ook de verstandigste kunnen zijn, en weg kunnen gaan.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2006 20:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2006 20:00 schreef Rotzak het volgende:
Ach zo off-topic was het ook niet, er waren alleen een stel moraalridders die een post van mij weer te ver vonden gaan, ja nou en! Daar heb ik toch geen boodschap aan. Als ze dan maar blijven reageren ja, dan kan ik er verder ook niks aan doen.
...dus doen wij er wat aan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2006 20:03 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 augustus 2006 20:01 schreef mental het volgende:
je had ook de verstandigste kunnen zijn, en weg kunnen gaan.


Ja hallo, weet je wel wat je vraagt Een ene Audiephile begon al met de tekst dat ie wilde rellen, komt ie aanzetten met zon bedretten grap, ja daar moet ik gewoon op reageren.


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2006 20:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Oja heer Nuclearwarfare heeft een mail terug gestuurd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2006 20:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 augustus 2006 20:01 schreef mental het volgende:
je had ook de verstandigste kunnen zijn, en weg kunnen gaan.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2006 20:04 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 augustus 2006 20:02 schreef Greycloak het volgende:
...dus doen wij er wat aan.




Je hoort mij ook niet klagen hoor, of ik het er mee eens ben is natuurlijk een ander verhaal.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2006 20:04 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 augustus 2006 20:03 schreef Rotzak het volgende:
Ja hallo, weet je wel wat je vraagt Een ene Audiephile begon al met de tekst dat ie wilde rellen, komt ie aanzetten met zon bedretten grap, ja daar moet ik gewoon op reageren.


Oh, mijn excuses Rotzak, als het Audioflikker was die aan het jennen begon was ik ook niet weggegaan. prima kerel.


Fuck the world and fuck you


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-08-2006 20:07 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

gaat dit nu nog steeds over hetzelfde?

stelletje wijven


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-08-2006 20:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

En nu weer terug naar de klachten.

Kortom: On-topic.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen