IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Alcest Vorige pagina | Volgende pagina
Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 08-05-2010 12:24 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Zeker geen slechte plaat, nee. Maar Souvenirs d'un Autre Monde blijft zeker favoriet, wat dat betreft valt 'ie een beetje tegen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-05-2010 12:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Lastig vergelijken, zijn toch wel verschillende platen. Ik denk dat het aan mijn stemming ligt welke ik op dat moment het beste vind.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 08-05-2010 17:37 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Ontzettend fijne band, zowel op cd als live. Ik vind de nieuwe erg goed. Op de dag dat ik naar Ljouwert ging vond ik de cd (limited edition) in mijn brievenbus, dus kon ik de komende tweehonderd kilometer mezelf voorbereiden op wat er komen zou. De cd heeft aan de verwachtingen voldaan. Ook live dus. Ben benieuwd naar zijn werk op de nieuwe Lantlos.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-05-2010 17:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind vooralsnog Souvenirs ook iets sterker.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-05-2010 12:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind ze allebei erg sterk, maar neig toch meer naar de nieuwe.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-05-2010 17:50 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik toch nog positief verrast ben. Sterke basis van drum en bas, betere productie. Helaas is de liefelijke sfeer grotendeels verdwenen, en ook het binnen een nummer overstappen van 4/4 naar 6/8 vind ik niet zo'n succes. Voor de rest gewoon een erg sterk album! Maar zal ook zeker naar het debuut blijven luisteren.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-05-2010 17:56 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, Le Secret is zeker ook een sterk werkje.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-05-2010 18:47 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik doelde meer op Souvenirs...

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 11-05-2010 9:21]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-05-2010 21:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Net eindelijk er aan toegekomen dit te checken, mede door het duwtje in de rug van de review. Dit klinkt me erg fijn in de oren! Het lijkt me op het eerste gehoor iets wat je iets langer kan luisteren dan Amesoeurs.



FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 14-05-2010 19:27 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Honderd keer beter dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE, dat ECAILLES DE LUNE. En SOUVENIRS.. vond ik al erg sterk, dus dan weet je het wel. Ben blij dat het Eftelinggehalte wat plaats heeft gemaakt voor wat hardere, rauwere noten. Tempowisselingen supervet. Etc.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-05-2010 19:42 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Blij voor jou dat je ECAILLES DE LUNE beter vind dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE. Ik vind SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE toch net een tikkie beter dan ECAILLES DE LUNE, maar dat is zoals we allemaal weten een kwestie van smaak.


Wil je muilperen?


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 14-05-2010 19:46 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Goeie bak, man.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-05-2010 21:43 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Volgens mij ben jij best wel een anaalridder, Flappie.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-05-2010 22:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zinloze toevoeging aan topic: Ik heb beide albums nog niet genoeg geluisterd om te kunnen zeggen welke ik beter vind.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-05-2010 23:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 22:58 schreef Vargen666 het volgende:
Zinloze toevoeging aan topic: Ik heb beide albums nog niet genoeg geluisterd om te kunnen zeggen welke ik beter vind.


Gelukkig heb je al wel een shirt!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-05-2010 23:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Lul.



FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 14-05-2010 23:10 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 21:43 schreef Silence het volgende:
Volgens mij ben jij best wel een anaalridder, Flappie.
Geen idee waar je dat op baseert, Silence. Maar het zou je geen kwaad doen gevolg te geven aan je veelzeggende gebruikersnaam.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-05-2010 9:17 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Silence.

Ik blijf de nieuwe toch minder vinden dan Souvenirs d'un Autre Monde, vooral door de laatste drie nummers van Écailles de Lune die wat afwijken van de eerste drie.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-05-2010 10:34 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik vind het allemaal nog steeds te (overdreven) vrolijk klinken eigenlijk.. niet echt mijn ding


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-05-2010 10:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Kan ik me voorstellen als ik zo zie wat voor bands jij luistert.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-05-2010 10:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Goed dat je dat zegt, dan kan ik het ook meteen links laten liggen.
Maarrrrrr, ik vind sommige nummers van Lifelover ook vrolijk klinken...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-05-2010 10:48 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Idem, maar dat luister ik ook niet heel vaak.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 15-05-2010 12:26 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

beste live optreden dat ik al heb gezien dit jaar, wat een sfeer.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-05-2010 13:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 19:42 schreef jelmer2 het volgende:
Blij voor jou dat je ECAILLES DE LUNE beter vind dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE. Ik vind SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE toch net een tikkie beter dan ECAILLES DE LUNE, maar dat is zoals we allemaal weten een kwestie van smaak.


:')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2010 13:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 19:42 schreef jelmer2 het volgende:
Blij voor jou dat je ECAILLES DE LUNE beter vind dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE. Ik vind SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE toch net een tikkie beter dan ECAILLES DE LUNE, maar dat is zoals we allemaal weten een kwestie van smaak.
Smaak bestaat niet. Alles is gekoppeld aan een transcendente werkelijkheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen