IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : 'Metal heeft meer vrouwen nodig.' Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 21-01-2003 11:48 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

okee nou zo'n draak is het toch niet?
ja het kan aan mij liggen hoor, ik val niet op vrouwen....

(yeah ik heb 50 posts... kewl)

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-01-2003 11:49]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2003 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 11:48 schreef watery black het volgende:
okee nou zo'n draak is het toch niet?
ja het kan aan mij liggen hoor, ik val niet op vrouwen....


en je gaat ons nu toch niet vertellen dat je bier drinkt ipv breazah's?

(normale newbies, wat nu?! )


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-01-2003 11:53 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

neej tequila


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2003 11:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 11:53 schreef watery black het volgende:
neej tequila


nou vooruit dan maar


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-01-2003 13:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht


wil je ook een?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-01-2003 9:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vrouwen die het echt kunne en willen maken in de metal komen er wel vanzelf in, ze hoeven er niet constant "bijgesleurd" te worden.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 28-01-2003 19:31 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

indeed


HEERSCHT


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-01-2003 19:43 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ja maar ze moeten zich niet al te trui gaan gedragen dat is nl een mega "önmin" grote turnoff...


And my marlboro light


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 28-01-2003 19:46 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

meer vrouwen in de metal???
komt eraan....
Terdor mijn band
die nu bestaat uit 2 man 4 vrouw

leuek combi met zware detah grunt en mooie zuivere vrouwen stem...
absoluut geen ghotic!!!


Nabua Vonveilla


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-01-2003 23:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 19:46 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
meer vrouwen in de metal???
komt eraan....
Terdor mijn band
die nu bestaat uit 2 man 4 vrouw

leuek combi met zware detah grunt en mooie zuivere vrouwen stem...
absoluut geen ghotic!!!


Haha, volgens mij heb ik zojuist gelezen dat ik in een band zit!

Ik zal binnenkort wel zien of het wat wordt!


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-01-2003 13:24 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Zeker weten..
Ik heb me pas aangemeld bij Popel, "'pop'collectief etter-geur" m
Ze regelen bijvoorbeeld metal concertjes hier (oa. Trash Till Death komt van dezelfde organisatie), ze laten beginnende bandjes spelen, ze zorgen voor oefenruimtes, enz enz.
Maar wat blijkt, ik ben de enige vrouw/meisje!

Verder heb ik eigenlijk nog noooooit een grind band gezien met een zieke vrouwlijke strot..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom denk je?


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-01-2003 13:28 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Hoezo?
Dr zijn toch strotvervormers?
Gewoon n vrouwtje in een rokje daarin laten bleren en es zien wat een publiek je trekt..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geile pubers (zie die blonde schreeuwmuts)

Echte goeie strotten (zonder pitchshifters) zijn enkel mannelijk.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-01-2003 13:32 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:31 schreef Jenje het volgende:
Echte goeie strotten (zonder pitchshifters) zijn enkel mannelijk.




Waarom willen jullie dan vrouwen in de metal?!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoef ze niet zo nodig.

Vrouwen MOETEN niet in de metal, ze mogen er in, maar alleen omdat ze het zelf een toffe muziekstijl vinden en niet omdat ze op willen vallen of omdat het vriendje true is.

Ik krijg zo de schijt van die opvalmiepen die alleen maar voor de uitstraling metal zijn.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-01-2003 13:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:34 schreef Jenje het volgende:
Ik hoef ze niet zo nodig.

Vrouwen MOETEN niet in de metal, ze mogen er in, maar alleen omdat ze het zelf een toffe muziekstijl vinden en niet omdat ze op willen vallen of omdat het vriendje true is.

Ik krijg zo de schijt van die opvalmiepen die alleen maar voor de uitstraling metal zijn.

Mee eens, dat zijn de meisjes die een vent soms zo ver krijgen om Metal uiteindelijk maar op te geven: Ik heb zo een paar kennissen de verdoemenis zien ingaan


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:44 schreef Gunman het volgende:
Mee eens, dat zijn de meisjes die een vent soms zo ver krijgen om Metal uiteindelijk maar op te geven: Ik heb zo een paar kennissen de verdoemenis zien ingaan
Als een vrouw je uit de metal trekt had je er al lang uit moeten zijn.
Dan ben je het summum van poser


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 29-01-2003 17:22 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

naja Bram moet je zelf weten maar ik tel je wel mee omdat ik momenteel ff niet meer zoek naar gitarist


Nabua Vonveilla


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-01-2003 19:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 17:22 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
naja Bram moet je zelf weten maar ik tel je wel mee omdat ik momenteel ff niet meer zoek naar gitarist


Je hoeft ook niet meer te zoeken, ik doe mee.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2003 9:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:56 schreef Jenje het volgende:
Als een vrouw je uit de metal trekt had je er al lang uit moeten zijn.
Dan ben je het summum van poser


idd Die gasten waar ik het over had waren ook van die kerels: "Slayer en Sepultura zijn de max, Metallica blabla,..;" ze hadden blijkbaar de zin niet om hun 'repertoire' wat te verruimen...pech.

... is toch wel een vereist evoor een vriendin: dat ze metal waardeerd, of op zn minst waardeerd dat ik er naar luister ...of nee, doe toch maar helemaal into metal, anders loopt t wel heel snel fout.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-01-2003 9:17]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 30-01-2003 16:18 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

mooisow,
welcom to Terdor


Nabua Vonveilla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 16:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

even over vrouwen in de metal, daar heb je ook nog verschillen in.
Ik luister naar metal maar niet perse naar de zelfde bands als mijn vriend. Natuurlijk zijn er ook overeenkomsten, maar naar bijvoorbeeld dillenger escape plan of hoe ze ook heten zijn echt te chaotisch voor mij, ik kan niet iets doen en dan daar dan ook naar luisteren.

maar tja als je metal vrouwen wil ontmoeten als man dan moet je gewoon naar optredens en uit de buurt blijven van alles dat riekt naar gothic cradle of slipsnot.

Metal vrouwen hebben niet altijd "metal outfits" aan. het is meer iets van binnen misschien, geen behoefte omdat elke dag zo naar buiten toe duidelijk te moeten maken


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-01-2003 16:28 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 16:18 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
mooisow,
welcom to Terdor


Dank!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-01-2003 17:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 januari 2003 16:27 schreef ghoulliette het volgende:
maar tja als je metal vrouwen wil ontmoeten als man dan moet je gewoon naar optredens en uit de buurt blijven van alles dat riekt naar gothic cradle of slipsnot.

Hehehe bedankt voor de tip. Helaas is een leuke vrijgezelle vrouw op een metalconcert even zeldzaam als een heterosexueel op een concert van the village people...


Zenial


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen