IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic nr. 20 Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 1:05 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 0:49 schreef Scorpio het volgende:
Hey!

Ja, dat klopt, was erg gezellig. Jij bent toch Ruben?
Alles goed?

Robin, maar bijna goed.

Ja, gaat best hier. Met jou?

Heeft Levia je overgehaald je aan te melden?


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 1:14 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:05 schreef WhiteRider het volgende:
Robin, maar bijna goed.

Ja, gaat best hier. Met jou?

Heeft Levia je overgehaald je aan te melden?


o.k dan
Ja, gaat goed hoor,ik ben nog steeds aan het uitzoeken wanneer mijn school begint
Ik heb nog geen rooster op internet, vaag he
Ja, Levia heeft me overgehaald


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 1:18 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 1:14 schreef Scorpio het volgende:
o.k dan
Ja, gaat goed hoor,ik ben nog steeds aan het uitzoeken wanneer mijn school begint
Ik heb nog geen rooster op internet, vaag he
Ja, Levia heeft me overgehaald

Geen rooster op internet? En je doet een relatief moderne opleiding als International Business etc.? Oh oh oh.

Ik heb m'n leertrajectoverzicht, rapport, rooster, etc. op internet. Ik kan zelfs de roosters van andere studenten opvragen.


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 1:24 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:18 schreef WhiteRider het volgende:
Geen rooster op internet? En je doet een relatief moderne opleiding als International Business etc.? Oh oh oh.

Ik heb m'n leertrajectoverzicht, rapport, rooster, etc. op internet. Ik kan zelfs de roosters van andere studenten opvragen.


Ik bedoel er staat wel een rooster op internet, maar ze hebben het nog niet ingevuld. Mijn school heeft van die laatste moment neigingen dat ze het rooster pas 1-2 dagen van te voren invullen
Relaxt, begin je deze week? En wat voor soort studie doe je?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-09-2006 1:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

toevallig op windesheim in zwolle (vast niet maar toch )? daar was het ook altijd een bende naar het schijnt.


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 1:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 1:24 schreef Scorpio het volgende:
Ik bedoel er staat wel een rooster op internet, maar ze hebben het nog niet ingevuld. Mijn school heeft van die laatste moment neigingen dat ze het rooster pas 1-2 dagen van te voren invullen
Relaxt, begin je deze week? En wat voor soort studie doe je?

Klinkt goed.

Ik heb vandaag m'n eerste 'echte' dag gehad, mediatechnologie webmaster, jaar 2. Wel relaxed op zich, maar uiteindelijk wil ik (no kidding) talen of psychologie gaan doen. Uiteindelijk psychoanalyse, maar dat is wel héél ver weg.

Maar ik ben hier niet me te introduceren. Vertel meer over jouw opleiding dan.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-09-2006 1:31]


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 1:38 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:30 schreef WhiteRider het volgende:
Klinkt goed.

Ik heb vandaag m'n eerste 'echte' dag gehad, mediatechnologie webmaster, jaar 2. Wel relaxed op zich, maar uiteindelijk wil ik (no kidding) talen of psychologie gaan doen. Uiteindelijk psychoanalyse, maar dat is wel héél ver weg.

Maar ik ben hier niet me te introduceren. Vertel meer over jouw opleiding dan.


goed hoor
Leuk dat je ook talen en psychologie leuk vindt.
Mijn opleiding is heel breed, ik krijg talen zoals Spaans, Duits en Engels. Verder krijg ik statistiek en veel economie. Ik moet in mijn 4e jaar in het buitenland verplicht stage lopen en ik mag zelf een land uitkiezen, das best relaxt. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik wil na deze opleiding ook doorstuderen. Wat voor talen vind jij leuk om te studeren?


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 1:40 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:29 schreef karnivoor het volgende:
toevallig op windesheim in zwolle (vast niet maar toch )? daar was het ook altijd een bende naar het schijnt.


Ik zit op de HES in Rotterdam(Hogeschool Rotterdam)
Ja, het schiet niet op met die HBO-scholen he
Ik ken er geen die niet zo chaotisch werken


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 1:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 1:38 schreef Scorpio het volgende:
goed hoor
Leuk dat je ook talen en psychologie leuk vindt.
Mijn opleiding is heel breed, ik krijg talen zoals Spaans, Duits en Engels. Verder krijg ik statistiek en veel economie. Ik moet in mijn 4e jaar in het buitenland verplicht stage lopen en ik mag zelf een land uitkiezen, das best relaxt. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik wil na deze opleiding ook doorstuderen. Wat voor talen vind jij leuk om te studeren?

Ik zit ook in Rotterdam, op het Grafisch Lyceum.

Ah, met Spaans heb ik niet heel veel, ik ben meer van de Noord-Europese talen. Ik heb de afgelopen maanden compleet op Zweeds gestort, met resultaat.
Noors en Deens vind ik klotetalen, maar Fins wil ik nog wel een keer leren. [Vooral omdat dat in niets lijkt op Engels, Nederlands, Zweeds of wat dan ook.]

Wat ga je doorstuderen dan?


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 1:54 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:45 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zit ook in Rotterdam, op het Grafisch Lyceum.

Ah, met Spaans heb ik niet heel veel, ik ben meer van de Noord-Europese talen. Ik heb de afgelopen maanden compleet op Zweeds gestort, met resultaat.
Noors en Deens vind ik klotetalen, maar Fins wil ik nog wel een keer leren. [Vooral omdat dat in niets lijkt op Engels, Nederlands, Zweeds of wat dan ook.]

Wat ga je doorstuderen dan?


Joh, grappig
Woon je ook in de buurt van Rotterdam?
Ja, Noord-Europese talen vind ik ook iets hebben. Ik zou eigenlijk 2 weken geleden naar Finland gaan om in het buitenland te gaan studeren voor 4-5 maanden ongeveer, maar het ging helaas niet door. Ik zou naar Helsinki gaan en daar zou ik Fins verplicht moeten volgen. Maar goed, volgende keer beter.

Ik zit te denken aan Europese Studies, maar ik weet het nog niet zeker. Ik vind economie niet zo boeiend eigenlijk, maar de kans is groter om een goede baan te vinden met economie. Eigenlijk vind ik de creative kant leuker. Maar de talen bevallen me ook, ik vind teveel dingen leuk, is soms best lastig


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 1:57 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 1:54 schreef Scorpio het volgende:
Joh, grappig
Woon je ook in de buurt van Rotterdam?
Ja, Noord-Europese talen vind ik ook iets hebben. Ik zou eigenlijk 2 weken geleden naar Finland gaan om in het buitenland te gaan studeren voor 4-5 maanden ongeveer, maar het ging helaas niet door. Ik zou naar Helsinki gaan en daar zou ik Fins verplicht moeten volgen. Maar goed, volgende keer beter.

Ik zit te denken aan Europese Studies, maar ik weet het nog niet zeker. Ik vind economie niet zo boeiend eigenlijk, maar de kans is groter om een goede baan te vinden met economie. Eigenlijk vind ik de creative kant leuker. Maar de talen bevallen me ook, ik vind teveel dingen leuk, is soms best lastig



Ik ken het ja. Zonde dat je niet naar Finland ben gegaan, MetalTuupLimburg (van dit forum, je komt hem wel eens tegen hier) studeert daar ook. Misschien handig als je ooit een aanknopingspunt nodighebt.
Ik vind het jammer dat ik Fins niet thuis kan leren, zonder cursus of studie. Zweeds heb ik zonder studies of wat dan ook geleerd, maar met Fins schijnt dat vrijwel onmogelijk te zijn.

Haha, hoeveel jaar moet je nog? Make up your mind!

Oh edit: nah, redelijk. Als het meezit met het openbaar vervoer (...) ben ik er binnen een uur. Ik woon in lisse, tussen Leiden en Haarlem. Jij wel in R'dam?
Oh edit2: Way too many smilies!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-09-2006 1:59]


R.
Usericon van R.
Posted 05-09-2006 2:01 by R. Profiel van R.

Robin heeft zijn versiertrucjes-doos (Kas Hazan inc) weer eens uit de kast getrokken.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 2:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 2:01 schreef R. het volgende:
Robin heeft zijn versiertrucjes-doos (Kas Hazan inc) weer eens uit de kast getrokken.

Nee.

www.google.com > Versiertrucjes voor metal-fora.
Werkt altijd.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-09-2006 2:04]


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 2:07 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 1:57 schreef WhiteRider het volgende:


Ik ken het ja. Zonde dat je niet naar Finland ben gegaan, MetalTuupLimburg (van dit forum, je komt hem wel eens tegen hier) studeert daar ook. Misschien handig als je ooit een aanknopingspunt nodighebt.
Ik vind het jammer dat ik Fins niet thuis kan leren, zonder cursus of studie. Zweeds heb ik zonder studies of wat dan ook geleerd, maar met Fins schijnt dat vrijwel onmogelijk te zijn.

Haha, hoeveel jaar moet je nog? Make up your mind!

Oh edit: nah, redelijk. Als het meezit met het openbaar vervoer (...) ben ik er binnen een uur. Ik woon in lisse, tussen Leiden en Haarlem. Jij wel in R'dam?
Oh edit2: Way too many smilies!


Dankje, dan kan ik hem af en toe vragen stellen over Finland
Ja, ik heb ook gehoord dat Fins best moeilijk is, aangezien het nergens op lijkt. Het schijnt afgeleid te zijn uit het Hongaars heb ik gehoord.

Ik moet nog twee jaar, de tijd vliegt voorbij.

o.k, ik woon in Delft. Het duurt bij mij ook een uur en 1 kwartier om naar Kralingen te gaan. En woon je op jezelf of woon je nog thuis?

Ja leuk he, die smileys


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 2:10 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 2:07 schreef Scorpio het volgende:
Dankje, dan kan ik hem af en toe vragen stellen over Finland
Ja, ik heb ook gehoord dat Fins best moeilijk is, aangezien het nergens op lijkt. Het schijnt afgeleid te zijn uit het Hongaars heb ik gehoord.

Ik moet nog twee jaar, de tijd vliegt voorbij.

o.k, ik woon in Delft. Het duurt bij mij ook een uur en 1 kwartier om naar Kralingen te gaan. En woon je op jezelf of woon je nog thuis?

Ja leuk he, die smileys


Kralingen? Ah, da's toch waar al die rijke figuren wonen? Moest daar voor school een periode zijn, volgens mij. Ik was van Rotterdam CS naar Kralingen langer bezig van dan Lisse naar R. CS. Teringmetro's.

Ik woon nog thuis, en dat bevalt voorlopig wel best, hehe. Jij dan? Toch niet in Vervals kelder?


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 2:15 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 2:10 schreef WhiteRider het volgende:
Kralingen? Ah, da's toch waar al die rijke figuren wonen? Moest daar voor school een periode zijn, volgens mij. Ik was van Rotterdam CS naar Kralingen langer bezig van dan Lisse naar R. CS. Teringmetro's.

Ik woon nog thuis, en dat bevalt voorlopig wel best, hehe. Jij dan? Toch niet in Vervals kelder?


Ja klopt, er zitten een hoop rijke studenten daar. Dat was trouwens ook de reden waarom ik niet naar Finland kon gaan, want ik kwam geld tekort

Das mooi
haha, nee ik woon niet in Vervals kelder
Ik woon op mezelf in Delft, is wel relaxt. Daarvoor woonde ik in Zoetermeer en dat reizen naar Kralingen was echt te lang, nu valt de reistijd behoorlijk mee.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-09-2006 2:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

thuis wonen is voor mietjeus


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 2:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 2:15 schreef Scorpio het volgende:
Ja klopt, er zitten een hoop rijke studenten daar. Dat was trouwens ook de reden waarom ik niet naar Finland kon gaan, want ik kwam geld tekort

Das mooi
haha, nee ik woon niet in Vervals kelder
Ik woon op mezelf in Delft, is wel relaxt. Daarvoor woonde ik in Zoetermeer en dat reizen naar Kralingen was echt te lang, nu valt de reistijd behoorlijk mee.

Ah, dat scheelt wel ja!

Dan moet je toch vanaf RCS met de metro naar, eh, Beurs en dan in zo'n oude herriemetro verder?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-09-2006 2:17 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Euy suus


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-09-2006 2:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

euy ernst!


Je moeder.


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 2:19 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 2:16 schreef WhiteRider het volgende:
Ah, dat scheelt wel ja!

Dan moet je toch vanaf RCS met de metro naar, eh, Beurs en dan in zo'n oude herriemetro verder?


Ja, dat kan, alleen ik neem vanuit Delft-Zuid altijd de trein en vanaf schiedam centrum neem ik de metro, dan hoef ik niet te wisselen met de metro.


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 2:20 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 2:17 schreef Rensykdom het volgende:
Euy suus


Hey Ernst!
Alles goed?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 2:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 2:19 schreef Scorpio het volgende:
Ja, dat kan, alleen ik neem vanuit Delft-Zuid altijd de trein en vanaf schiedam centrum neem ik de metro, dan hoef ik niet te wisselen met de metro.

Aaah zo, ja, dat is wel makkelijker ja.

Edit: Delft-Zuid? Haha, daar heb ik nog een keer met een andere kerel en Rob een fiets gestolen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-09-2006 2:21]


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 05-09-2006 2:21 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 5 september 2006 2:20 schreef WhiteRider het volgende:
Aaah zo, ja, dat is wel makkelijker ja.


Yep
En kan jij ook niet slapen trouwens
Ja klopt, Rob woont 2 minuten van me vandaan

[Dit bericht is gewijzigd door Scorpio op 05-09-2006 2:22]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-09-2006 2:23 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 september 2006 2:21 schreef Scorpio het volgende:
Yep
En kan jij ook niet slapen trouwens

Slapen is gay en overrated.

karnivoor zegt:
mwa, ik heb toch wel meer tijd nodig voor mn slaap
karnivoor zegt:
tegenwoordig zelfs een uurtje of 10 gemiddeld

Karnivoor dus ook.

Ik moet pas om 7 uur weg, dus ik ga nog niet slapen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen