IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wii, PS3 of Xbox 360? Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2006 0:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 december 2006 0:07 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik heb net een PS2 en daar ben ik ook blij mee.
Stomme games allemaal Guitar Hero FTW!!


Haha, dingetjes zijn gaaf!

quote:
Op 25 december 2006 0:08 schreef Oud Vuil het volgende:
RPG's niet nee. En moeilijke shooters met sluipen en tactisch gedoe trouwens ook niet. Gewoon knallen en rennen doe ik het liefst.


Hehe, dat herken ik wel ja, die tactische shooters zijn ook niets voor mij.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-12-2006 0:12 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, ik had een tijdje terug een oorlogsshooter gedowned, geen idee meer welke, en dan moest ik met m'n maten een gebied overnemen. Maten? Ja, daaag. Dus ik lekker rennen in m'n eentje. Maar dat ging dus niet zo goed.

UNINSTALL!!!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2006 0:20 by Schaep Profiel van Schaep



Herkenbaar!

Ik heb ook een hekel aan mensen die ik moet beschermen of die me 'helpen', ze gaan altijd dood.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-12-2006 1:03 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 25 december 2006 0:07 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik heb net een PS2 en daar ben ik ook blij mee.



Hoezo ook? PS2 FTW !

Het is wel druk opeens met nieuwbakken PS2 eigenaars hier


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2006 3:13 by Schaep Profiel van Schaep

Playstation is voor kampers en Xbox voor nerds.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-12-2006 3:22 by Argh Profiel van Argh

en de WII voor kinderen

geef mij maar een PC met muis en toetsenbord... shooters op de PC ftw! WASD ftw!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2006 3:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 december 2006 3:22 schreef Argh het volgende:
en de WII voor kinderen


Ik zat er al op te wachten.

Nee, de Gamecube is voor echte mannen.

En WASD inderdaad, maar niet op mijn laptop.

Ik vind op de bank gamen toch beter.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-12-2006 3:42 by Argh Profiel van Argh

Een vriend van me gebruikt nog steeds na al die jaren de pijltjestoetsen ipv WASD , wtf? lastig spelen zeg met je armen over elkaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-12-2006 3:42]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2006 7:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 december 2006 22:24 schreef enforcer het volgende:
volgend jaar geupgrade Wii (met HD DVD)!
Wat de fok de neuk de kenker!!?? Kun je me even een bron geven, want hier ben ik dus enorm benieuwd naar.

Ten eerste, als Nintendo kiest voor HD DVD kan Sony het op zeker schudden met hun leuke Blu Ray, en ten tweede, dan kunnen de Wii spellen ongeveer 5 [?] keer zo groot/uitgebreidt worden.
EN je hebt een HD-DVD speler voor weinig geld, hoewel ik niet verwacht dat die versie van de Wii voor 249 weg gaat.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-12-2006 8:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

De geruchten gaan dat er halverwgee volgend jaar een geupgrade Wii uitkomt met een HD-DVD speler en nog wat andere upgrades (oa.a. in diverse kleuren beschikbaar) en de prijs daarvan zou in de US op $ 200 komen, hier dus denk ik € 200. Het is een gerucht maar een vrij hardnekkig gerucht, natuurlijk wil nintendo het nu nietw aar hebben omdat dat de verkoop van de Wii zou stagneren, maar ongetwijfeld zat er een compensatie regeling komen dat mensen met een "oude" versie deze kunnen omruilen of voor een gering bedrag upgraden naar nieuwe specs.

Oh en over spelervaring LOL geen PC die tegen mijn 32" HDTV, dolby surround systeem (met high end speakers!), XBOX 360, comfortabele bank en draadloze controllers opkan! Hopelijk volgend jaar een wii erbij, maar god wat is Far Cry en vooral CoD 3 vet zeg op de XBOX!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 25-12-2006 8:55]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-12-2006 16:35 by Argus Profiel van Argus

Gister eens met een Wii zitten spelen. Wel rot die korte draadjes enzo... Ik zat met boksen steeds mijn eigen neus te meppen :S
Maar wel erg leuk zo'n besturing
Nu wat vette box/martial arts games en ik heb er eentje staan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2006 7:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 december 2006 8:52 schreef enforcer het volgende:
de prijs daarvan zou in de US op $ 200 komen, hier dus denk ik € 200.



quote:
Oh en over spelervaring LOL geen PC die tegen mijn 32" HDTV, dolby surround systeem (met high end speakers!), XBOX 360, comfortabele bank en draadloze controllers opkan!


- draadloos dan, gekut met batterijen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-12-2006 8:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 27 december 2006 7:59 schreef Slechtheid het volgende:





- draadloos dan, gekut met batterijen.




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2006 8:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Das lekker he?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2007 14:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

Vrouw drinkt zich dood voor een Wii


De Carlifornische radiozender KDND 107.9 schreef een wedstrijd uit waarbij de deelnemer die het meeste water kon drinken zonder te plassen, een Wii kon winnen onder het motto 'Hold Your Wee for a Wii'. Een 28-jarige vrouw uit de Verenigde Staten die deelnam aan het radiospel is daarbij overleden nadat zij teveel water had gedronken. Het radiostation had gewaarschuwd dat deelnemers niet de eigen gezondheid in gevaar moesten brengen.

Deelnemers kregen iedere 15 minuten een fles water van ongeveer 0,24 liter te drinken. Daarna kregen de deelnemers grotere flessen water te verwerken. De overleden vrouw klaagde nog over ernstige hoofdpijn en huilde toen ze naar huis ging. Uren later werd ze dood gevonden in haar huis. Ze was overleden aan de gevolgen van watervergiftiging. De vrouw laat drie kinderen achteren.

bron: USA Today


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-01-2007 14:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Watervergiftiging? Dat dat bestaat, zeg.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-01-2007 14:28 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 januari 2007 14:25 schreef Oud Vuil het volgende:
Watervergiftiging? Dat dat bestaat, zeg.

Dat bestaat idd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2007 15:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en zul je zien dat ze niet eens heeft gewonnen hehe


Je moeder.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-01-2007 15:07 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Mijn x360 is kapot

Hopen dat de verzekering het dekt, kankermicrosoft.. is al de 2de xbox die kapot is gegaan hier.


I am the 1%.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-01-2007 15:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 25 december 2006 8:52 schreef enforcer het volgende:
De geruchten gaan dat er halverwgee volgend jaar een geupgrade Wii uitkomt met een HD-DVD speler en nog wat andere upgrades (oa.a. in diverse kleuren beschikbaar) en de prijs daarvan zou in de US op $ 200 komen, hier dus denk ik € 200. Het is een gerucht maar een vrij hardnekkig gerucht, natuurlijk wil nintendo het nu nietw aar hebben omdat dat de verkoop van de Wii zou stagneren, maar ongetwijfeld zat er een compensatie regeling komen dat mensen met een "oude" versie deze kunnen omruilen of voor een gering bedrag upgraden naar nieuwe specs.

Oh en over spelervaring LOL geen PC die tegen mijn 32" HDTV, dolby surround systeem (met high end speakers!), XBOX 360, comfortabele bank en draadloze controllers opkan! Hopelijk volgend jaar een wii erbij, maar god wat is Far Cry en vooral CoD 3 vet zeg op de XBOX!


Dat zeg je wel zo makkelijk, maar een DX10 kaart levert al meer power dan de x360. Het is zelfs zo dat Crysis niet eens kan draaien op een 360 omdat het simpelweg niet de power ervoor heeft. De next-gen consoles zijn wat dat betreft nu al verouderd
Wat high end speakers betreft, die kan je ook op een pc aansluiten evenals die hdtv van je Sorry dat ik je uit je illusies moet helpen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-01-2007 15:10 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Verzekering? Garantie neem ik aan?



*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 14-01-2007 16:44 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Nog mensen hier met Xbox360 aan het knallen via Xbox Live?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-01-2007 18:30 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Wanneer microsoft mij een nieuwe x360 toestuurt zal ik wel weer wat spelen op xboxlive natuurlijk

Welke games speel jij dan?


I am the 1%.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 15-01-2007 8:30 by Dodo Profiel van Dodo

Van het weekend warioware smooth moves voor de wii gespeeld als je het over een goed wii spel hebt.. dit is hem. Maakt echt goed gebruik van de mote en de verschillende manieren hoe je hem vast kunt houden


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 15-01-2007 8:45 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 14 januari 2007 18:30 schreef stoomfiets het volgende:
Wanneer microsoft mij een nieuwe x360 toestuurt zal ik wel weer wat spelen op xboxlive natuurlijk

Welke games speel jij dan?


Momenteel vooral Gears of War


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen