IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wii, PS3 of Xbox 360? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2010 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

GVD, ik krijg mijn balance board niet geïnstalleerd van de Wii, telkens ik op die rooie knoppen duw dan zijn mijn controlers weg en omgekeerd en ik heb ze alletwee nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-10-2010 15:03]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 17:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 oktober 2010 17:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb er nog steeds geen van 3. Maar wat ik afgelopen keer zag bij gamekings. De nieuwe donkey kong country lijkt me geweldig, evenals mario galaxy 2 en die metroid game. Het lijkt erop dat er eindelijk een keer gave games voor de wii komen.


Het lijkt erop dat ik toch echt wel een wii ga aanschaffen, alleen al voor die spellen. De rest geloof ik eigenlijk wel. Jammer dat de aanbieding nu een rode wii betreft, ik wil die zwarte. Ff rondloeren dan maar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 17:34 by Schaep Profiel van Schaep

De eerste Super Mario Galaxy is ook wel vet!

En No More Heroes, maar dat is wel een beetje voor de Suda51 game-elite.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 17:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Super mariobros wii wil ik ook hebben iig. Gewoon, net als dk country 2, weer lekker 2d van links naar rechts spelen. Daar zijn consoles in mijn ogen dan weer voortreffelijk in. Heerlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 17:38 by Schaep Profiel van Schaep

Zeker waar!

Nog steeds blij dat ik mijn Wii heb verkocht, dat dan weer wel.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2010 17:42 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Xbox 360 all the way


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 18:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 november 2010 17:38 schreef Schaep het volgende:
Zeker waar!

Nog steeds blij dat ik mijn Wii heb verkocht, dat dan weer wel.


Dat zou ik toch nooit doen, in het kader van neurotisch verzamelaar zijnde.

Xbox 360 en ps3 zijn natuurlijk ook gaaf. Maar ik speel dus geen shooters op consoles en naast 2d games en ouwe zooi op consoles speel ik alleen maar shooters op de pc.

Dus zo'n duur apparaat zou niets voor mij zijn, koop ik wel een keer als er een ps4 en een xbox720 is oid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-11-2010 18:02 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Zijn er hier nog mensen die online Black Ops spelen op de PS3? Als je je gebruikersnaam even PM't voeg ik je toe.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2010 18:04 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ga een xbox kopen en Halo 2 spelen man :O


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-11-2010 18:05 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Pfft... Xbox... Ha!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2010 18:06 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Old-school

en dan het meest gebalanceerde spel spelen: Halo 2 & CE

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-11-2010 18:06]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-11-2010 18:07 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Remake van GoldenEye op de Wii.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 18:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 november 2010 18:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat zou ik toch nooit doen, in het kader van neurotisch verzamelaar zijnde.

Xbox 360 en ps3 zijn natuurlijk ook gaaf. Maar ik speel dus geen shooters op consoles en naast 2d games en ouwe zooi op consoles speel ik alleen maar shooters op de pc.

Dus zo'n duur apparaat zou niets voor mij zijn, koop ik wel een keer als er een ps4 en een xbox720 is oid.


Hehe, dat begrijp ik! Ik was ook altijd wel van het verzamelen, maar inmiddels ben ik toch van alle matige games, consoles en handhelds af. Alleen alles van mijn Sega Megadrive wordt zeker bewaard, maar die heb ik dan ook al ongeveer 20 jaar.

Als je een Wii hebt ook zeker Cave Story aanschaffen, of gratis op de pc downloaden!



Eén van de vetste games ooit!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 11-11-2010 19:04 by Yirroth Profiel van Yirroth

Wii, X-box, PSone & NES zijn de consoles die ik hier heb staan. Ook op Xbox 360 en PS3 gespeeld, maar dat geld heb ik er niet voor over.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 19:56 by Schaep Profiel van Schaep

Sega Megadrive, Playstation, Gamecube en Xbox 360. Vier generaties, dus.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 21:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

O, gaan we zo beginne!

philips videopac g7000
philips videopac g7400
sega megadrive 2
ps 1 (2X)
msx goldstar
msx toshiba
nes
snes
supercom (snes cloon)
atari 800xe
atari 800xl
atari (woody)
atari 2600 darth vader
atari 2600 nieuw model (2X)
atari flashback
mattel intellivision
atari 600xl
c64 oud model
c64 nieuw model
c128
c128D
atari 400
n64
amiga 500
atari lynx
gameboy
gameboy color
sega gamegear
gamecube
cbs colecovision
coleco gemini
atari jaguar
3DO
sega mastersystem
sega mastersystem II (3X)
XBOX
sega saturn
sega dreamcast
gameboy advance
zx spectrum+

Lijstje is van 2008 met wat aanvullingen die ik me zo herinner, maar er is vast nog meer nieuw oud spul hiero te vinden. Maar eens een keer een echte lijst maken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2010 21:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Tegenpartij heeft de langste.

Hier SNES, Gamecube, game PC en PS3.

Daar moet nog een Wii om bovenstaande reden bij en eventueel een 360 om Kinect .


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 21:46 by Schaep Profiel van Schaep

Nieuwe vriendin, nieuwe kinderen, of beiden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 22:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik kom er dus net achter dat de wii gewone dvd's pakt. Dus niet meer van die kleine discjes die in de gamecube gaan. Niet zo handig van nintendo, want dan kun je dus ook games downen en branden en spelen op je wii, mits omgebouwd. Hmmm, interesting!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2010 22:54 by Schaep Profiel van Schaep

Maar Wim, je wil de industrie toch steunen?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-11-2010 22:56 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 11 november 2010 22:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik kom er dus net achter dat de wii gewone dvd's pakt. Dus niet meer van die kleine discjes die in de gamecube gaan. Niet zo handig van nintendo, want dan kun je dus ook games downen en branden en spelen op je wii, mits omgebouwd. Hmmm, interesting!


Nu pas?

En ik blijf wel lekker bij mn 360 Elite...

Of oldschool je vingers breken op de NES en SNES
Heb hier overigens ook nog een PS1 staan, maar das maar voor 1 spel dat ECHT niet te installeren is op mn PC omdat het te oud is :')


Black seeds of bunny!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 22:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 november 2010 22:56 schreef Nyghtslave het volgende:
Nu pas?

En ik blijf wel lekker bij mn 360 Elite...

Of oldschool je vingers breken op de NES en SNES
Heb hier overigens ook nog een PS1 staan, maar das maar voor 1 spel dat ECHT niet te installeren is op mn PC omdat het te oud is :')


Nu pas, ja. Ik heb geen wii, dus heb ik ook nooit zo'n schijfje gezien. Vrij logisch, toch?

En te oud? Hoezo? Er zijn gewoon emulators.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-11-2010 23:02 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 11 november 2010 22:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nu pas, ja. Ik heb geen wii, dus heb ik ook nooit zo'n schijfje gezien. Vrij logisch, toch?

En te oud? Hoezo? Er zijn gewoon emulators.


Ik dacht dat je em al had en er pas na een tijd achter kwam dat dat mogelijk was, sorry


Black seeds of bunny!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2010 23:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, ik loop altijd gruwelijk achter. Gruwelijk is my middle name.

Maar serieus, voor heel veel consoles zijn emulators te downen. Ik weet niet of er ook ps1 controllers met usb zijn, maar als dat zo is, dan zie ik helemaal geen probleem. Voor de snes is die er iig wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 12-11-2010 9:02 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Zoals altijd huppel ik laat achter de hordes aan, maar ik overweeg de aanschaf van een PS3. Waarom? Omdat ik de PS spellen over het algemeen interessanter vind dan Xbox. Maar dan komt dus de hamvraag: 320 GB (wat mij lomp veel lijkt voor een gameconsole) of de 160 GB versie..... Tips ?


Vind ik ook niet


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen