IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Clone your lover Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2002 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zit net te luisteren naar een nummer van Zeromancer - Clone your lover.

Would you ?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-01-2002 13:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Waarom zou je?
Voor een triootje misschien?
Nee, ik zie er het nut niet van in eigenlijk.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2002 13:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Als ik er 1 had, niet. 1 moet meer dan genoeg zijn, ondanks hoofdpijntjes en rode weken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-01-2002 13:34 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nee.....een is voldoende.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 15-01-2002 13:36 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Wat moet je nu met meer van hetzelfde



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-01-2002 13:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoho, vergeet niet dat het topic door een man geopend is. Het werkt (ongeveer) als volgt:
extra lover = meer seks = goed.



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-01-2002 13:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nou fijn is dat meneer Jenje. Ik ben zeker niet genoeg in m'n eentje...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2002 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm nee zo bedoelde ik het niet ..
Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ...

Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-01-2002 13:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:43 schreef Jenje het volgende:
Hmm nee zo bedoelde ik het niet ..
Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ...

Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ?
Nee, een kloon kan nooit precies dezelfde zijn. De omgeving is anders, dus de ontwikkeling verloopt anders, zo'n kloon is nooit hetzelfde qua karakter en zo....je legt die kloon ook verwachtingen op waar hij/zij niet aan kan voldoen...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-01-2002 13:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:08 schreef Jenje het volgende:
Ik zit net te luisteren naar een nummer van Zeromancer - Clone your lover.

Would you ?


ehm nee niet echt, maar die muziek vind ik echt super


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-01-2002 13:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:43 schreef Jenje het volgende:
Hmm nee zo bedoelde ik het niet ..
Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ...

Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ?


In dat geval kan ik me het voorstellen. Of ik het zelf zou doen is weer iets heel anders. Verstandelijk; nee. Emotioneel gezien; maybe.


Dead things grow from deep inside...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2002 13:59 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:36 schreef elessar het volgende:
Wat moet je nu met meer van hetzelfde

Als het leuk is wat je hebt, dan is het toch niet vreemd dat je er meer van zou willen hebben?

Aan de andere kant, ik ben ook geen superman, natuurlijk, dus wat dat betreft is één lover wel genoeg.


Touché, pussycat!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-01-2002 14:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Joepie, een topic over klonen!

Uhm, maar nee. Met 1 heb ik het al druk genoeg.



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 15-01-2002 16:02 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 15 januari 2002 13:39 schreef Dwaallicht het volgende:
extra lover = meer seks = goed.




Geldt niet alleen voor mannen hooor, maar ik heb liever een paar verschillende dan een paar klonen hoor!



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-01-2002 16:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ja, waarom niet.

(ik heb een tijdje gewerkt bij een bedrijf dat onder andere sojabonen genetisch manipuleerde en kloononderzoeken deed).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-01-2002 16:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Lijkt me wel handig, kunnen ze tenminste met elkaar kwekken, is lekker rustig.


Bazzio Attacks!!!


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 15-01-2002 16:12 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

maar als je meisje een bitch is en ze cloont haarzelf 100x !!


Godverdommen..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-01-2002 16:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 januari 2002 16:12 schreef Pandaemonaeon het volgende:
maar als je meisje een bitch is en ze cloont haarzelf 100x !!
Wat doe je in de eerste plaats met een meisje dat een bitch is?



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-01-2002 16:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 januari 2002 16:19 schreef Vargen666 het volgende:
Wat doe je in de eerste plaats met een meisje dat een bitch is?


Hij is zestien (oeps daar gingen we het niet meer over hebben)... Kijkt maar naar 1 ding... En dat is niet karakter..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-01-2002 16:20]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-01-2002 16:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 januari 2002 16:19 schreef Sharteel het volgende:
Hij is zestien (oeps daar gingen we het niet meer over hebben)... Kijkt maar naar 1 ding... En dat is niet karakter..
Dat is waar. Maar idd daar zouden we het niet meer over hebben.



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-01-2002 16:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 16:19 schreef Sharteel het volgende:
Hij is zestien (oeps daar gingen we het niet meer over hebben)... Kijkt maar naar 1 ding... En dat is niet karakter..




Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2002 16:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm hoe graag ik hem ook afzeik.
Dat is niet het topic in dit niet-onzin onderwerp.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 15-01-2002 16:49 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 16:19 schreef Sharteel het volgende:
Hij is zestien (oeps daar gingen we het niet meer over hebben)... Kijkt maar naar 1 ding... En dat is niet karakter..


neuke neuke neuke J/\K

ps. j/\k is JUST KIDDEN


Godverdommen..


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 15-01-2002 16:50 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

natuurlijk let ik daarop.. ik heb zelf ook byna 2 jaar een meisje gehad met veel liefde en niet alleen sex hoor.. ik ben niet zo een OVER SEXDE PUBER (al vind je van wel..) ik heb wel gevoelens alleen ik uit ze niet op een pc.. je ziet me wel op dat zm metal feest.. hoe gewoon ik ben ik neem elmar666 en nog 3 meisje mee :D


Godverdommen..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2002 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey hallo ..
On Topic !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2002 17:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2002 13:43 schreef Jenje het volgende:
Hmm nee zo bedoelde ik het niet ..
Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ...

Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ?


stel, je bent nu 25, shera overlijdt, je gaat haar klonen, 1 jaar later is ze geboren en voila: een leeftijdsverschil van 26 jaar


Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen