IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Clone your lover Vorige pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-12-2002 4:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja eerst clonen en dan zeggen "je bent de enigste voor mij! ... nou ja, naast al die clones dan... eerrrr" lijkt me niet wat


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 22-12-2002 23:48 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:48 schreef suzanne het volgende:
Nee, een kloon kan nooit precies dezelfde zijn. De omgeving is anders, dus de ontwikkeling verloopt anders, zo'n kloon is nooit hetzelfde qua karakter en zo....je legt die kloon ook verwachtingen op waar hij/zij niet aan kan voldoen...


Tsja, en wat dan als je geliefde overlijdt en de kloon die je laat maken valt niet op jou maar op iemand anders? Dan ben je d'r 2x kwijt!

quote:
Ze vermoeden dat dit komt doordat de inhoud van een al volwassen cel in een eicel wordt gebracht, waar dan de kloon uit groeit. Ze hadden dit niet verwacht en weten ook niet precies waardoor het komt. Zowel het schaap Dolly als de kalfjes Holly en Belle hebben er last van.

Misschien kan het DNA maar een beperkt aantal keer door celdeling gekopiëerd worden en is 'oud' DNA daardoor al meer versleten?


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

doe mij maar een kloon van mijn vriendje dan kan hij terug nmaar canada en toch nog hier zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2002 23:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen kloon van mijn meissie
Ze is onvervangbaar, zelfs door haarzelf


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-12-2002 12:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

een kloon is alleen een lichamelijk gelijke, de ziel van de persoon van wie je houdt zit er niet in, en die kloon te dwingen van je te houden lijkt me ook niet echt dat je zegt een aantrekkelijk idee, je zou trouwens toch nog eerst moeten wachten tot de kloon volwassen is...

Dus... nee


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-12-2002 16:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

* altx gaat zich in de materie verdiepen om uit te zoeken hoe hij een kloon van de vriendin van zijn beste vriend kan maken... (hehe, dat zou een hoop ellende schelen...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-12-2002 20:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

nou nee mij te eng.

Maar ja, aan de andere aknt: toch zou 't wel fijn zijn als we niet 3 uur treinen uit elkaar woonden.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 29-12-2002 17:00 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 12:49 schreef Phriar het volgende:
een kloon is alleen een lichamelijk gelijke, de ziel van de persoon van wie je houdt zit er niet in, en die kloon te dwingen van je te houden lijkt me ook niet echt dat je zegt een aantrekkelijk idee, je zou trouwens toch nog eerst moeten wachten tot de kloon volwassen is...

Dus... nee
Hmmm,waar halen die klonen hun ziel dan vandaan?Want uniek zijn ze niet of wordt de ziel meegekloond?


true disco chick


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-12-2002 17:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2002 17:00 schreef pale enchantress het volgende:
Hmmm,waar halen die klonen hun ziel dan vandaan?Want uniek zijn ze niet of wordt de ziel meegekloond?


Je ziel is de som van de indrukken en ervaringen die je opdoet.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 29-12-2002 17:05 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 13:43 schreef Jenje het volgende:
Hmm nee zo bedoelde ik het niet ..
Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ...

Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ?
hm dan zou ik dat denk ik doen..ondanks het idee dat het toch een beetje nep is. Dan had ik het zelfs allang gedaan nu...


zo, dat was mijn beurt dan weer


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-12-2002 20:46 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik denk dat als je je lover zou klonen dat het toch heel anders zal zijn. Je weet dat ze dood is en toch is ze er nog. En het geheugen kan je niet over zetten dus het is gedoemd te mislukken.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 11-01-2003 19:44 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

ik zou het vast en zeker laten doen: mijn vriendin is een Amerikaanse, dus zou haar kloon kunnen werken en officieel deel zijn van de VS, maar de echte haar is dan bij mij: ik kan niet wachten tot de klonerij upon ons is !

heb er dus al aan gedacht
maar ja ondertussen >>


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2003 19:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

1 is meer dan genoeg. als je 1 de aandacht geeft moet je de ander ook voldoende aandacht geven.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 11-01-2003 20:23 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

neen de kloon laat ik der niks van weten, die doet haar leven gewoon verder aan de andere kant van de plas, zodat de echte zich volledig kan concentreren op wat goed gaan is !

maar neen als ik genoeg bij ze kon zijn zou ik ze zeker niet clonen !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-01-2003 20:55 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Clone your lover? Nee doe maar niet


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 11-01-2003 22:08 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Nou moet ik opeens aan de Buffy-robot denken in Buffy tvs: "Oh Spike!"

Ahem! Anyway...vrouwen in groepen gaan na een tijdje tegelijkertijd menstrueren..dat wordt dus dubbel de bitcherigheid.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-01-2003 22:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar mannen in groep daarentegen niet...geef mij maar er een stuk of vijf


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-01-2003 22:12 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Hmmm misschien leuk als de techniek zover is dat je ook meteen een lover kunt "programmeren", maar nu nog niet...
En het is dan ook nog eens handig als je al een lover HEBT...
Mag ik dan iemand klonen en "programmeren" zodat ik ook eens een lover heb?


FREEZE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-01-2003 0:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

misschien dat de mannen zoiets zouden doen wanneer hun vriendin haar maandelijkse periode heeft......


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 17-01-2003 19:44 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 20:55 schreef Vintersorg het volgende:
Clone your lover? Nee doe maar niet


Hollandser kan dit antwoord zoooo niet he

[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 17-01-2003 19:46]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2003 21:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

t zou wel handig zijn om een exacte kopie van je geliefde te hebben, dan kun je daar eerst op proberen wat je wel en niet kan zeggen/doen maar dan is een AL (articial lover) genoeg, pc opstarten, laatste scan van partner invoeren en kijken wat je kan maken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen