IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ulcerate (unorthodox/brutal/tech death) Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2011 21:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 21:28 schreef Onweerwolf het volgende:
:')


Moest even


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 21:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 21:38 schreef iPim het volgende:
Moest even


Geeft niks!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-02-2011 21:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



gaaf artwork en dito album!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-02-2011 3:47 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 19:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Het doet me trouwens denken aan oude Morbid Angel, is dat vreemd?
Ja.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2011 10:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat Helvete zei.

Verder: begrijpelijke kritiek, OWW, gewoon verder luisteren


I wish I was a butterfly


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 06-02-2011 10:41 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Doet me niets, er zijn betere bands in dit genre.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2011 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee.


I wish I was a butterfly


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 06-02-2011 10:46 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Jawel hoor.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-02-2011 12:43 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2011 10:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-03-2011 18:15 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Jammer van die slechte productie. En dat double bass gedrum.


De sfeer is soms wel leuk.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-03-2011 18:27 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2011 18:15 schreef KHPLF het volgende:
Jammer van die slechte productie. En dat double bass gedrum.


De sfeer is soms wel leuk.
Ik vind de productie juist wel goed.

Dat van de drums begrijp ik al helemaal niet. Bij Ulcerate zijn het juist niet standaard double bass en blast beats. Voor death metal vind ik het drumwerk erg gevariëerd; zelfs in de snellere stukken kan ik de drummer nauwelijks betrappen om ook maar vijf tot tien seconden hetzelfde te spelen en de nummers zitten vol met vertragingen waarin geen blast beats te horen zijn. Let vooral op het gebruik van de bekkens, wat heerlijk klinkt dat.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-03-2011 18:41 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

njet snappink you.

Dat gevarieerde drumgeluid hadden ze van mij dan wel iets beter mogen etaleren door een mee transparante productie en minder constant laag/zwaar/standaard te laten klinken (qua geluid, niet qua spel).


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-03-2011 18:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ah, ok. Ik vind het juist wel goed zo, alles duidelijk hoorbaar.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-03-2011 18:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2011 18:41 schreef KHPLF het volgende:
njet snappink you.

Dat gevarieerde drumgeluid hadden ze van mij dan wel iets beter mogen etaleren door een mee transparante productie en minder constant laag/zwaar/standaard te laten klinken (qua geluid, niet qua spel).



Dit. De boel is vreselijk dichtgetimmerd waardoor het op zich fraaie spel eigenlijk niet lekker aanhoort.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2011 17:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Iets transparanter was mogelijk beter geweest. Maar je moet hem eigenlijk ook gewoon mokerhard zetten, dan komt het wel weer goed


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-03-2011 18:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2011 18:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit. De boel is vreselijk dichtgetimmerd waardoor het op zich fraaie spel eigenlijk niet lekker aanhoort.


dat klopt!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-04-2011 21:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Toch wel een beestig werk

Zware kost tot en met, maar zo goed!


I wish I was a butterfly


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2011 20:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

gast wat was dat verhaal over de zanger gitarist ook alweer.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-04-2011 13:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Over de gitarist weet ik een verhaal

"Fun fact; the one guitar player featured on this album -Michael Hoggard- is also a ballroom dancer and has participated in New Zealand’s Dancing With the Stars in 2005 (you know, when DWtS was still underground)! And get this, his celebrity partner was a transsexual Labour politician, who was a stripper and prostitute in Australia before the sex change. How death metal is that?"

Dat ballroom dancer zijn zie je ook gewoon aan hem als hij op het podium staat, veel te gracieus


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-04-2011 22:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hmz, misschien toch nog eens naar luisteren dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 25-04-2011 12:04 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ja, wat een fun fact zon transexueel


Atomization: Bandcamp - Spotify


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 12:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2011 22:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmz, misschien toch nog eens naar luisteren dan.

hehehe


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2011 17:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Destroyers of All weet me toch niet zo te pakken. Duidelijk allemaal heel erg sfeervol, met momenten goed bruut, maar het raakt me niet. Al denk ik dat ik het nog wel eens zal proberen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-11-2011 17:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2011 17:49 schreef BenKnuckles het volgende:
The Destroyers of All weet me toch niet zo te pakken. Duidelijk allemaal heel erg sfeervol, met momenten goed bruut, maar het raakt me niet. Al denk ik dat ik het nog wel eens zal proberen.


Beetje saaiig misschien?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2011 17:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat is toch mijn eerste indruk, ja.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen