|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, idd. Er zijn natuurlijk nog veel meer ex-bandleden, maar het gaat dus om de originele bezetting. Mooi om te zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ferdi! Die heeft een donders knappe dochter, trouwens. Al moet ze weinig van me hebben, zo flauw wordt ze altijd van die verhalen van me over “dat typische Puntdroad-gitaargeluid.” Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ow, echt? Hij heeft ook echt een typisch gitaargeluid op die oude platen. Geweldige gitarist. Had Bennie echt mazzel mee dat hij mee ging doen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een held. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De dochter van Jolij is een vriendin van een kameraad van me. Op diens bruiloft kon ze er niet over uit dat ik zo weg was van de “simpele boerenrock” van haar vader. Tja, zoiets moet je tegen mij natuurlijk niet zeggen. Dan kom je bij mijn stokpaardjes. Sowieso snap ik niet dat mensen op dialectmuziek neerkijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dialect zou inderdaad geen reet uit moeten maken: van Sigur Ros of de meeste opera's verstaat men ook geen hol, lol. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
https://www.destentor.nl/achterhoek/bennie-jolink-ik-schrok-me-te-pletter~a7f3ff40/ Foei, wat een minne streek. Houw veur de harses geven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mét Ferdi en Willem! https://www.tubantia.nl/achterhoek/jolink-over-comeback-normaal-oude-knarren-die-gaan-knallen~ab02a2c7/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |