IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Anonieme Koopverslaafden (kooptopic) Vorige pagina | Volgende pagina
celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 04-09-2006 17:13 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

quote:
Op 4 september 2006 17:09 schreef MMayo het volgende:
Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat men dat niet zal doen, lever gewoon altijd je spullen goed af dan weet je dat de kans groter is dat het goed aan komt. Verder kun je wellicht een volgende keer door de kassamiep (dat doen ze dan weer wel) een sticker laten opplakken met daarop BREEKBAAR of het pakketje als verzekerd laten verzenden.


je hebt gelijk, maar dat met die breekbaar sticker heb ik nog gevraagd, dit vondt ze niet nodig, omdat het vanzelf sprekend is dat dingen breekbaar kunnen zijn


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2006 17:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2006 17:13 schreef celtic_winter het volgende:
je hebt gelijk, maar dat met die breekbaar sticker heb ik nog gevraagd, dit vondt ze niet nodig, omdat het vanzelf sprekend is dat dingen breekbaar kunnen zijn


Sja dan lag het bij jou om te zeggen dat jij dat perse wilde.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 17:18 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik werk bij de TPG en ik zal je vertellen dat met alles gegooid wordt. Inclusief pakketten met breekbaar/fragile stikkers.

LES1, goed inpakken, opvullen met kranten, plastic, piepschuim etc. etc.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2006 17:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2006 17:18 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik werk bij de TPG en ik zal je vertellen dat met alles gegooid wordt. Inclusief pakketten met breekbaar/fragile stikkers.

LES1, goed inpakken, opvullen met kranten, plastic, piepschuim etc. etc.


Ja okee maar als je het goed inpakt en al die voorzorgsmaatregelen neemt dan kan de ontvangende partij je weinig kwalijk nemen.. in dit geval wel. Ik pak mijn pakjes ook altijd overdreven goed in hahaha.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 04-09-2006 17:20 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

quote:
Op 4 september 2006 17:18 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik werk bij de TPG en ik zal je vertellen dat met alles gegooid wordt. Inclusief pakketten met breekbaar/fragile stikkers.

LES1, goed inpakken, opvullen met kranten, plastic, piepschuim etc. etc.


Was dat sarcastisch of letterlijk?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 17:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 september 2006 17:20 schreef celtic_winter het volgende:
Was dat sarcastisch of letterlijk?


Het gebeurd gewoon, als je 100'en pakketten langs je heen krijgt dan let je niet op stikkers als fragile/breekbaar. Het is allemaal een beetje onzin. Gewoon goed inpakken en desnoods verzekerd versturen


"This one is older than shit, heavier than time!"


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 04-09-2006 17:21 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

maargoed, ik heb de ontvanger al meerdere aanbiedingen gedaan om dit op te lossen, maar ze blijft pertinent volhouden dat ze PER SE al haar geld terug wilt.
ik heb haar een laatste aanbod gedaan om het inderdaad half om half te vergoeden indien ze het object retour doet

bedankt voor de hulp


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2006 17:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2006 17:21 schreef celtic_winter het volgende:
maargoed, ik heb de ontvanger al meerdere aanbiedingen gedaan om dit op te lossen, maar ze blijft pertinent volhouden dat ze PER SE al haar geld terug wilt.
ik heb haar een laatste aanbod gedaan om het inderdaad half om half te vergoeden indien ze het object retour doet

bedankt voor de hulp


Je kunt haar zeggen dat ze geen verzekerde verzending heeft gekozen en dat dit dus het risico is bij versturen en dat je nu zo vriendelijk bent haar een aanbod te doen omdat je het lullig voor dr vind. Indien ze dit niet aanneemt hoef jij in principe weinig meer te doen, je bent het niet verplicht. Half half vind ik netjes, je kunt dr aanbieden dat of anders niks en zo laten. Wellicht lullig voor haar maar goed, je hebt je beste wil getoond toch?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 17:29 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

mja als je het half inpakt en het blijkt kapot te gaan dan weet ik niet of je wel zo zwart wit kan zeggen dat het haar probleem is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2006 17:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2006 17:29 schreef 0Tolerence het volgende:
mja als je het half inpakt en het blijkt kapot te gaan dan weet ik niet of je wel zo zwart wit kan zeggen dat het haar probleem is.


Ja dat is het risico he, helemaal bij verzenden van breekbare voorwerpen. Daarom biedt ik mensen altijd aan of ze een gewone verzending willen of een verzekerde verzending en zet daarbij dat het op eigen risico is. Zelfde gezeur krijg je als een pakje zoek raakt, half half aanbod vind ik dan netjes in dit geval.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-09-2006 17:39 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Ik zou me ook flink genaaid voelen als ik iets gekocht had wat kapot aankomt omdat een of andere mongool te laks was om het normaal in te pakken.


Nog zo stoere internet warrior.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 04-09-2006 17:44 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

quote:
Op 4 september 2006 17:27 schreef MMayo het volgende:
Je kunt haar zeggen dat ze geen verzekerde verzending heeft gekozen en dat dit dus het risico is bij versturen en dat je nu zo vriendelijk bent haar een aanbod te doen omdat je het lullig voor dr vind. Indien ze dit niet aanneemt hoef jij in principe weinig meer te doen, je bent het niet verplicht. Half half vind ik netjes, je kunt dr aanbieden dat of anders niks en zo laten. Wellicht lullig voor haar maar goed, je hebt je beste wil getoond toch?


ze zit nu ook bij verkopersbelangen te jengelen -_______-


owja, ze dreigt nu ook mijn gegevens over internet te verspreiden, om mensen te behoeden voor 'oplichters'

[Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 04-09-2006 17:45]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2006 17:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2006 17:44 schreef celtic_winter het volgende:
ze zit nu ook bij verkopersbelangen te jengelen -_______-


owja, ze dreigt nu ook mijn gegevens over internet te verspreiden, om mensen te behoeden voor 'oplichters'


Tja je bied toch netjes aan het samen op te lossen? Jij hebt niet goed ingepakt, zij heeft niet om een verzekerde verzending gevraagt.. twee kanten dus. Laat dr maar verspreiden wat ze wil, hoe heette dat ook alweer.. smaad

http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 17:50 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 september 2006 17:39 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik zou me ook flink genaaid voelen als ik iets gekocht had wat kapot aankomt omdat een of andere mongool te laks was om het normaal in te pakken.


Juist, dat bedoel ik dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-09-2006 17:54 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

En qua verzendkosten haalt het toch geen hol uit, al flikker je je complete oudpapierbak er in, als je maar onder de 10kg blijft.
En de reden 'ze had niet om een verzekerde verzending gevraagt' vind ik niet helemaal reeel, met die reden kan je een antiek servies opsturen in een zak papier, ik vind het eerder logisch dat je het normaal inpakt.


Nog zo stoere internet warrior.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 17:56 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik denk toch dat je het volledige bedrag zal moeten restitueren. Dat lijkt me de enige redelijke optie. Zelfs half geld is geen optie. Ik zou er iig ook niet meer akkoord gaan. Het is jouw fout dat het pakket beschadigd aangekomen is door slechte verpakking.


"This one is older than shit, heavier than time!"


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-09-2006 17:58 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Dat lijkt mij ook de juiste oplossing, ook om je goede naam te behouden, aangezien het duidelijk is bij wie de fout ligt.
Het zal ook vast niet om honderden euro's gaan.


Nog zo stoere internet warrior.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2006 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De doos heeft iue niet afghesloten afgegeven kennelijk, eigen schuld ikke bult .. geld terugbetalen idd

(TPG zijn sowieso lamme sukkels die te beroerd zijn om post enigszins normaal te behandelen, dus waarom je een kassiere zoiets toevertrouwd is mij een groot mysterie.)


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 04-09-2006 17:59 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

quote:
Op 4 september 2006 17:58 schreef Jenje het volgende:
De doos heeft iue niet afghesloten afgegeven kennelijk, eigen schuld ikke bult .. geld terugbetalen idd

(TPG zijn sowieso lamme sukkels die te beroerd zijn om post enigszins normaal te behandelen, dus waarom je een kassiere zoiets toevertrouwd is mij een groot mysterie.)


omdat ik nog jong ben en van me fouten moet leren


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-09-2006 18:00 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 4 september 2006 17:59 schreef celtic_winter het volgende:
omdat ik nog jong ben en van me fouten moet leren


Nee, je komt gewoon uit een ei. Ontken het niet.


Nog zo stoere internet warrior.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 18:00 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 september 2006 17:58 schreef Jenje het volgende:
De doos heeft iue niet afghesloten afgegeven kennelijk, eigen schuld ikke bult .. geld terugbetalen idd

(TPG zijn sowieso lamme sukkels die te beroerd zijn om post enigszins normaal te behandelen, dus waarom je een kassiere zoiets toevertrouwd is mij een groot mysterie.)


Lamme sukkels? over een kam scheren kan je goed.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2006 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 september 2006 17:59 schreef celtic_winter het volgende:
omdat ik nog jong ben en van me fouten moet leren
Ergo: alles betalen, eigen schuld, dikke bult.


slome
Usericon van slome
Posted 04-09-2006 18:00 by slome Profiel van slome

- Officium Triste - Ne Vivam
- Burzum - Filosofem
- Salacious Gods - Piene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2006 18:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 september 2006 17:18 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik werk bij de TPG en ik zal je vertellen dat met alles gegooid wordt. Inclusief pakketten met breekbaar/fragile stikkers.

LES1, goed inpakken, opvullen met kranten, plastic, piepschuim etc. etc.
*kick*

En meerdere pakketten die "verdwijnen" pakketjes die arriveren alsof ze door bigfoot himself gemolesteerd zijn ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-09-2006 18:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 september 2006 18:02 schreef Jenje het volgende:
*kick*

En meerdere pakketten die "verdwijnen" pakketjes die arriveren alsof ze door bigfoot himself gemolesteerd zijn ...


Shit happens, duizende na duizende pakketten, dan gaat er gewoon wel eens wat fout. Niet janken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen