IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-09-2006 10:32 by Iskariot Profiel van Iskariot

Speciaal voor kwelgeest (als je dit bedoeld tenminste):



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-09-2006 10:43 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

arme jan


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-09-2006 10:48 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Arme cavia



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-09-2006 10:52 by Iskariot Profiel van Iskariot

Jan ging op hem zitten


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-09-2006 11:15 by Argus Profiel van Argus

gelukkig kan ik het plaatje niet zien....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2006 11:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wat je zoal met een (per ongeluk) geplette Cavia kunt doen:

http://www.sonla.nl/nl/recepten/peru/


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-09-2006 13:25 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

http://www.nu.nl/news/819298/11/Veel_nieuwe_partijen_geregistreerd.html

quote:

Veel nieuwe partijen geregistreerd
Uitgegeven: 6 september 2006 10:13
Laatst gewijzigd: 6 september 2006 11:08
DEN HAAG - De Kiesraad heeft voor de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november in totaal 74 partijen geregistreerd tegen 45 bij de vorige verkiezingen. Onder hen zijn veel nieuwkomers, zo heeft de raad woensdag bekendgemaakt.
Onder de nieuwe groeperingen zijn partijen als Nederland pro Deo, Tamara's Open Partij en de Nederlandse Klokkenluiders Partij. Ook de pedofielenpartij PNVD is geregistreerd.

Registratie betekent nog niet dat alle partijen ook meedoen aan de verkiezingen. Nieuwe groeperingen moeten in iedere kieskring waar zij aan de verkiezingen deelnemen dertig ondersteuningsverklaringen hebben. Er zijn in totaal negentien kieskringen. Om in het hele land mee te doen, moeten er dus 570 handtekeningen worden overlegd.
Handtekeningen
Partijen kunnen zich beperken tot deelname aan een enkele kieskring, en dan zijn maar dertig handtekeningen nodig. Maar om een reële kans op een Kamerzetel te maken, moeten ze in zoveel mogelijk kieskringen deelnemen.
Ook moeten partijen die een lijst willen indienen 11.250 euro als waarborg betalen. Partijen moeten op 10 oktober een kandidatenlijst inleveren. Van de 45 partijen die bij de verkiezingen van 2003 waren geregistreerd, deden er uiteindelijk achttien in een of meer kieskringen mee.
LPF
De LPF (Lijst Pim Fortuyn) staat niet meer geregistreerd. Dat is op verzoek van de partij veranderd in Fortuyn. Voorzitter Bert Snel kondigde eerder aan vanwege het "dode imago" van de naam LPF onder een andere naam met wel Fortuyn erin naar de kiezer te willen.
De Kiesraad heeft ook diverse verzoeken om registratie afgewezen omdat zij niet aan de eisen daarvoor voldeden. Zij konden bijvoorbeeld geen notariële akte overleggen. Afgewezen werden onder meer Revolutionaire Partij Nederland en Financieel Gedupeerden.



Dat belooft wat die Tamara's Open Partij, totdat je op de website kijkt:
http://www.tamarasopenpartij.nl/

Ja, ik had dus iets anders verwacht... En dan heb ik het niet over webdesign...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-09-2006 13:29 by M. Profiel van M.

LOL ja, die Tamara was surinaams tienermoedertje


Machtig levensverhaal, machtige partijpunten ook, ik heb dubbel gelegen
(ook al dacht ik ook iets anders, hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-09-2006 13:29]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-09-2006 13:33 by Argus Profiel van Argus

Damn die partij moet toch wel een grote grap zijn ?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-09-2006 13:34 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Politieke wildgroei? Voor iedere scheet dwars een partij, lang leve democratie...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2006 13:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hehe

Dieven kiezen verkeerde slachtoffer

Drie dieven van 17 jaar hebben in Duitsland deze week hun slachtoffer verkeerd uitgekozen. De drie overvallers zagen hun slachtoffer bellen en probeerden zijn mobiele telefoon af te pakken in Hamburg. Niet wetende dat het vermeende slachtoffer een amateur kick-boxer is en jeugdkampioen karate.

Toen het slachtoffer zijn telefoon niet vrijwillig wilde afstaan, probeerden de drie dit op een hardhandige manier. Dit liep voor de drie overvallers niet goed af. Het slachtoffer sloeg de drie finaal inelkaar. De drie werden afgevoerd naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis probeerden de drie nog een verhaal af te steken dat zij inelkaar waren geslagen door een groep jongens met honkbalknuppels, maar na onderzoek van de plaatselijke politie wees uit dat slechts één karatekampioen verantwoordelijk was voor het ziekenhuisbezoek van de overvallers. De overvallers zijn ingesloten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-09-2006 13:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 6 september 2006 13:49 schreef Mutilator het volgende:
Hehe

Dieven kiezen verkeerde slachtoffer

Drie dieven van 17 jaar hebben in Duitsland deze week hun slachtoffer verkeerd uitgekozen. De drie overvallers zagen hun slachtoffer bellen en probeerden zijn mobiele telefoon af te pakken in Hamburg. Niet wetende dat het vermeende slachtoffer een amateur kick-boxer is en jeugdkampioen karate.

Toen het slachtoffer zijn telefoon niet vrijwillig wilde afstaan, probeerden de drie dit op een hardhandige manier. Dit liep voor de drie overvallers niet goed af. Het slachtoffer sloeg de drie finaal inelkaar. De drie werden afgevoerd naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis probeerden de drie nog een verhaal af te steken dat zij inelkaar waren geslagen door een groep jongens met honkbalknuppels, maar na onderzoek van de plaatselijke politie wees uit dat slechts één karatekampioen verantwoordelijk was voor het ziekenhuisbezoek van de overvallers. De overvallers zijn ingesloten.



Edit: Ghehe, het slachtoffer ghehehe....

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-09-2006 13:53]


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-09-2006 14:56 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 6 september 2006 13:25 schreef RrroooaaarrR het volgende:
http://www.nu.nl/news/819298/11/Veel_nieuwe_partijen_geregistreerd.html



Dat belooft wat die Tamara's Open Partij, totdat je op de website kijkt:
http://www.tamarasopenpartij.nl/

Ja, ik had dus iets anders verwacht... En dan heb ik het niet over webdesign...



Nou, het kabinet is weer gevallen,

en bla.blabla,

het ging over hen-zelf, ( “hun-zelluff” )

Dus nog meer:

bla,blabla,



( Stel u/je voor, dat het over ons zou gaan? `t zal toch niet? )



Ik vond mijn leukste grap (bij de vorige keer)

"Het kabinet is gevallen, maar gelukkig waren ze al laag bij de grond"



Ja, ha, ha, ha.

Ik ben vast niet de enige die op deze grap is gekomen.

Het lag zo voor de hand.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-09-2006 14:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 6 september 2006 13:49 schreef Mutilator het volgende:
Hehe

Dieven kiezen verkeerde slachtoffer

Drie dieven van 17 jaar hebben in Duitsland deze week hun slachtoffer verkeerd uitgekozen. De drie overvallers zagen hun slachtoffer bellen en probeerden zijn mobiele telefoon af te pakken in Hamburg. Niet wetende dat het vermeende slachtoffer een amateur kick-boxer is en jeugdkampioen karate.

Toen het slachtoffer zijn telefoon niet vrijwillig wilde afstaan, probeerden de drie dit op een hardhandige manier. Dit liep voor de drie overvallers niet goed af. Het slachtoffer sloeg de drie finaal inelkaar. De drie werden afgevoerd naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis probeerden de drie nog een verhaal af te steken dat zij inelkaar waren geslagen door een groep jongens met honkbalknuppels, maar na onderzoek van de plaatselijke politie wees uit dat slechts één karatekampioen verantwoordelijk was voor het ziekenhuisbezoek van de overvallers. De overvallers zijn ingesloten.

Hahaha
foutje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-09-2006 15:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Boerka-pyjama
Moslimpatiënten die worden opgenomen in het ziekenhuis in het Engelse Preston kunnen binnenkort een pyjama aan die de vorm heeft van een boerka. Het ziekenhuis biedt onder de naam 'interreligieus gewaad' de turkooise jurk aan, meldde de The Daily Express dinsdag. Artsen hopen dat de boerka-pyjama de drempel voor moslimvrouwen om zich te laten behandelen zal verlagen. Het gewaad is zo ontworpen dat alleen de ogen en handen van de patiënt te zien zijn, maar de artsen toch gemakkelijk kunnen onderzoeken of behandelen.





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-09-2006 15:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ja Kwel, zo voelen de Fatima's zich weer een beetje meer thuis in het mooie Westen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-09-2006 15:55 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 6 september 2006 15:20 schreef kwelgeest het volgende:
Boerka-pyjama
Moslimpatiënten die worden opgenomen in het ziekenhuis in het Engelse Preston kunnen binnenkort een pyjama aan die de vorm heeft van een boerka. Het ziekenhuis biedt onder de naam 'interreligieus gewaad' de turkooise jurk aan, meldde de The Daily Express dinsdag. Artsen hopen dat de boerka-pyjama de drempel voor moslimvrouwen om zich te laten behandelen zal verlagen. Het gewaad is zo ontworpen dat alleen de ogen en handen van de patiënt te zien zijn, maar de artsen toch gemakkelijk kunnen onderzoeken of behandelen.





Dit vind ik dan toch weer wel en goed initiatief. Ze bieden toch de moeglijkheid voor die mensen om toch geholpen te worden ondanks de "beperkingen" door hun geloof.



True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2006 15:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 september 2006 13:49 schreef Mutilator het volgende:
Hehe

Dieven kiezen verkeerde slachtoffer

Drie dieven van 17 jaar hebben in Duitsland deze week hun slachtoffer verkeerd uitgekozen. De drie overvallers zagen hun slachtoffer bellen en probeerden zijn mobiele telefoon af te pakken in Hamburg. Niet wetende dat het vermeende slachtoffer een amateur kick-boxer is en jeugdkampioen karate.

Toen het slachtoffer zijn telefoon niet vrijwillig wilde afstaan, probeerden de drie dit op een hardhandige manier. Dit liep voor de drie overvallers niet goed af. Het slachtoffer sloeg de drie finaal inelkaar. De drie werden afgevoerd naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis probeerden de drie nog een verhaal af te steken dat zij inelkaar waren geslagen door een groep jongens met honkbalknuppels, maar na onderzoek van de plaatselijke politie wees uit dat slechts één karatekampioen verantwoordelijk was voor het ziekenhuisbezoek van de overvallers. De overvallers zijn ingesloten.



in nederland zouden de overvallers zielig worden verklaard en het slachtoffer 3 jaar de bak in moeten


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2006 16:01 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 september 2006 13:25 schreef RrroooaaarrR het volgende:
http://www.nu.nl/news/819298/11/Veel_nieuwe_partijen_geregistreerd.html



Dat belooft wat die Tamara's Open Partij, totdat je op de website kijkt:
http://www.tamarasopenpartij.nl/

Ja, ik had dus iets anders verwacht... En dan heb ik het niet over webdesign...



quote:
Waarom Tamara's Open Partij
Een open partij had een ander ook kunnen oprichten. Maar ik heb het gedaan. Vandaar dus Tamara's Open Partij.


wat een muts ook, zowiezo dat hele verhaal, damn, als dat geen 100 zetels word :D

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2006 16:01]


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2006 16:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 september 2006 15:59 schreef karnivoor het volgende:
in nederland zouden de overvallers zielig worden verklaard en het slachtoffer 3 jaar de bak in moeten

alleen als de "boefjes " allochtonen zouden zijn.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-09-2006 16:10 by spectre Profiel van spectre

Wat een vooroordelen weer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-09-2006 16:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 september 2006 15:55 schreef Murdering Monk het volgende:
Dit vind ik dan toch weer wel en goed initiatief. Ze bieden toch de moeglijkheid voor die mensen om toch geholpen te worden ondanks de "beperkingen" door hun geloof.


What's next, toch hoofddoekjes op openbare scholen toestaan om die mensen, ondanks hun 'beperkingen' toch goed onderwijs te geven? Speciale leningen voor moslims zonder rente, om ze, ondanks hun 'beperkingen', toch een lening te kunnen geven?

Waarom moeten wij ons aan hun 'beperkingen' aanpassen? Zij willen geholpen worden, dan dienen zij zich maar aan te passen aan onze methodes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2006 16:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 september 2006 16:20 schreef Misanthrope het volgende:
What's next, toch hoofddoekjes op openbare scholen toestaan om die mensen, ondanks hun 'beperkingen' toch goed onderwijs te geven? Speciale leningen voor moslims zonder rente, om ze, ondanks hun 'beperkingen', toch een lening te kunnen geven?

Waarom moeten wij ons aan hun 'beperkingen' aanpassen? Zij willen geholpen worden, dan dienen zij zich maar aan te passen aan onze methodes.


zo is dat, het is een "beperking" uit vrije keuze. dat mag, maar dan moet je wel de gevolgen ook voor lief nemen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-09-2006 16:25 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 6 september 2006 16:20 schreef Misanthrope het volgende:
What's next, toch hoofddoekjes op openbare scholen toestaan om die mensen, ondanks hun 'beperkingen' toch goed onderwijs te geven? Speciale leningen voor moslims zonder rente, om ze, ondanks hun 'beperkingen', toch een lening te kunnen geven?

Waarom moeten wij ons aan hun 'beperkingen' aanpassen? Zij willen geholpen worden, dan dienen zij zich maar aan te passen aan onze methodes.

Hier heb je zeker een waar punt, maar in dit geval vind ik een uitzondring terecht.

Ik geloof dat ergens in de rechten van de mens verklaart staa dat iedereen recht heeft op medische zorg en blabla. Daarom vind ik dit een goed initiatief.


Dat ik het verder onzin vind dat er speciale dingen geregeld moeten worden voor mensen die in de westerse wereld willen wonen vind ik onzin, maar dat heb ik in andere posts en topics waarschijnlijk al eens toegelicht.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2006 16:39 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Het blijft een lastig punt, de boerka-kwestie. Aan de ene kant is er wat voor te zeggen dat mensen hun religie kunnen uitoefenen (wat ik persoonlijk zie als een beperkende stupiditeit). Aan de andere kant kan het dragen van een boerka wel degelijk de medische zorg belemmeren, niet alleen op praktische wijze, maar het is vooral de communicatie die wordt bemoeilijkt.

Een patient kan moeilijker laten merken hoe zij zich voelt en wat zij voelt vanachter een doek mijns inziens. Dit is volgens mij ook het doel van een boerka: de afsluiting van de vrouw voor de buitenwereld.


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-09-2006 16:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 september 2006 16:25 schreef Murdering Monk het volgende:
Hier heb je zeker een waar punt, maar in dit geval vind ik een uitzondring terecht.

Ik geloof dat ergens in de rechten van de mens verklaart staa dat iedereen recht heeft op medische zorg en blabla. Daarom vind ik dit een goed initiatief.


Dat ik het verder onzin vind dat er speciale dingen geregeld moeten worden voor mensen die in de westerse wereld willen wonen vind ik onzin, maar dat heb ik in andere posts en topics waarschijnlijk al eens toegelicht.
Als ik even buiten spel laat dat in mijn ogen de moslimcultuur en de westerse cultuur niet te verenigen zijn, dan mogen ze van mij best een burqa pyjama dragen. Echter, die moeten ze dan wel zelf betalen.

Medische ingrijpen moeten voor alle mensen hetzelfde zijn. De accommodatie, daar mogen mensen in mijn ogen zelf voor kiezen. Kiezen ze ervoor om meer te betalen, dan krijgen ze ook meer, dat mag. Zouden moslims er dus voor kiezen om meer te betalen, dan mag zo'n burqapyjama aan ze verstrekt worden. Kiezen ze er niet voor om meer te betalen, dan niet. Maar ik weiger te accepteren dat de maatschappij moet betalen voor het geloof van een ander.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-09-2006 16:51]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen