IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 15:13 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 14:57 schreef Chelman het volgende:
Leg uit, wat bedoel je hiermee?

Aldaar? In Turkije? Daar is de Sharia expliciet verboden. Waar doel je precies op?

Dat kan nu ook legaal hoor.


Turkije wordt op dit moment geleid door een redelijk extreme moslim partij welke democratisch verkozen is. Ondertussen worden op diverse hogere posities theologen binnen gewerkt. Dit ondanks klachten van deze zelfde partij dat er een tekort aan imams zou zijn...
Hier is precies gaande wat Donner schetst. Zonder de 'dreiging' van het leger om de seculiere staat te behouden was de sharia daar al weer een paar jaar een feit.

Niet op die manier


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 15:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Turkije heeft een leger om het secularisme te behouden, Nederland niet. Donner heeft dus gelijk dat het in onze democratie best mogelijk is dat de shariah ingevoerd wordt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 15:29 by Argus Profiel van Argus

Jij snapt geloof ik niet helemaal hoe onze Turken de boel in elkaar gezet hebben daar.
Maar goed, dat is OT en je kan het wel Google-en.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 15:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 15:29 schreef Argus het volgende:
Jij snapt geloof ik niet helemaal hoe onze Turken de boel in elkaar gezet hebben daar.
Maar goed, dat is OT en je kan het wel Google-en.
Ik snap dat maar al te goed. Zonder dat leger zou het een Islamitische staat zijn. Met dat leger en haar belofte aan Atatürk, het behouden van het secularimse, niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 15:42 by Argus Profiel van Argus

Ja. Je hebt de bel horen luiden zeg maar dus.
Het ligt allemaal wel net effe een tikkie complexorz.

En nu OT of we deporteren je naar Zwolle


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 15:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 15:42 schreef Argus het volgende:
Ja. Je hebt de bel horen luiden zeg maar dus.
Het ligt allemaal wel net effe een tikkie complexorz.

En nu OT of we deporteren je naar Zwolle

Is ook maar een korte samenvatting.

Gatsie, Zwolle.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2006 16:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2006 15:13 schreef Argus het volgende:
Turkije wordt op dit moment geleid door een redelijk extreme moslim partij welke democratisch verkozen is.
Bijna goed. Die zijn ongeveer vergelijkbaar met het CDA hier. Niet fundamenteel maar toch een groot deel van het partijprogramma gebaseerd op de Bijbel.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2006 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 september 2006 14:39 schreef Chelman het volgende:
Ik snap de ophef over Donner's uitspraak niet zo. Wat hij zegt is namelijk gewoon waar.

Men zou er verstandig aan doen om de impliciete waarschuwing dat in zijn woorden verborgen is (nl. een overheersing van de Islamieten) serieus te nemen. Anders is het over 30 jaar nog waar ook.
Ja ik snap de heisa ook niet, vind het erger dat de PvdA nu al aangeeft bij een eventuele democratische beslissing deze niet te aanvaarden ... wil PvdA soms een totalitair regime?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 17:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2006 16:58 schreef Jenje het volgende:
Ja ik snap de heisa ook niet, vind het erger dat de PvdA nu al aangeeft bij een eventuele democratische beslissing deze niet te aanvaarden ... wil PvdA soms een totalitair regime?


we zullen hier nog op terugkomen wanneer er, op democratische basis, een shariah wordt ingevoerd. natuurlijk kun je nu lekker PVDA-bashen maar dat zal in het niet vallen met datgene dat je dan zal willen ventileren.

ik vraag me ook af wat de oplossing is die jullie aanbevelen om dat scenario ooit te voorkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2006 17:02]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 17:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 16:49 schreef Judge M. het volgende:
Bijna goed. Die zijn ongeveer vergelijkbaar met het CDA hier. Niet fundamenteel maar toch een groot deel van het partijprogramma gebaseerd op de Bijbel.
Erdogan, voorvechter van de politieke Islam en tevens premier van Turkije, komt er anders openlijk voor uit dat er gestreefd moet worden naar een Islamitische wereldstaat. Hij is in 1998 nog veroordeeld tot 4 maanden celstraf vanwege het aanzetten tot religieuze haat en het streven naar een Islamitische staat!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 17:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 17:00 schreef attila_de_hun het volgende:
we zullen hier nog op terugkomen wanneer er, op democratische basis, een shariah wordt ingevoerd. natuurlijk kun je nu lekker PVDA-bashen maar dat zal in het niet vallen met datgene dat je dan zal willen ventileren.

ik vraag me ook af wat de oplossing is die jullie aanbevelen om dat scenario ooit te voorkomen.
Natuurlijk is het niet wenselijk, en ik neem aan dat Jenje en Chelman dat ook vinden, maar zo werkt de democratie wel. Als de PvdA er nu voor uitkomt dat zij de democratische werking tegen zal werken, is het geen democratische partij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 17:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2006 17:04 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk is het niet wenselijk, en ik neem aan dat Jenje en Chelman dat ook vinden, maar zo werkt de democratie wel. Als de PvdA er nu voor uitkomt dat zij de democratische werking tegen zal werken, is het geen democratische partij.


maar chelman had het over een waarschuwing. dat duidt op "gevaar". dan vraag ik me de oplossing af om dat gevaar te voorkomen. en vooral hoe dat op "democratische" manier zal gaan, zonder het toepassen van totalitaire strategiën.

en hebben de VVD, Wilders etc al een reactie gegeven??? die zal dan vast totaal anders zijn (in vergelijking met de PVDA).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2006 17:09]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2006 17:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 september 2006 17:00 schreef attila_de_hun het volgende:
we zullen hier nog op terugkomen wanneer er, op democratische basis, een shariah wordt ingevoerd. natuurlijk kun je nu lekker PVDA-bashen maar dat zal in het niet vallen met datgene dat je dan zal willen ventileren.

ik vraag me ook af wat de oplossing is die jullie aanbevelen om dat scenario ooit te voorkomen.
Ik zou het ook vreselijk vinden, daar niet van, maar als 75% van Nederland dat wil ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 17:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 17:08 schreef attila_de_hun het volgende:
maar chelman had het over een waarschuwing. dat duidt op "gevaar". dan vraag ik me de oplossing af om dat gevaar te voorkomen. en vooral hoe dat op "democratische" manier zal gaan, zonder het toepassen van totalitaire strategiën.

en hebben de VVD, Wilders etc al een reactie gegeven??? die zal dan vast totaal anders zijn (in vergelijking met de PVDA).
Wilders was het er niet mee eens.

En het zou inderdaad een waarschuwing kunnen zijn, ik ben er nog niet helemaal over uit wat zijn bedoelingen waren. En oplossingen, tsja... die zullen niet democratisch zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 17:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 17:10 schreef Jenje het volgende:
Ik zou het ook vreselijk vinden, daar niet van, maar als 75% van Nederland dat wil ..
Dan sluit ik me er niet bij aan, sterker nog, dan vind ik dat reden genoeg om de democratie te bestrijden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 17:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2006 17:11 schreef Misanthrope het volgende:
Dan sluit ik me er niet bij aan, sterker nog, dan vind ik dat reden genoeg om de democratie te bestrijden.


dan ben jij dus "net zo erg" als de PVDA. een oplossing moet van te voren komen. maar dat is niet simpel (zoniet onmogelijk zonder demografische verhoudingen bij te willen sturen, iets wat niet kan op basuis vandwang)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2006 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 september 2006 17:11 schreef Misanthrope het volgende:
Dan sluit ik me er niet bij aan, sterker nog, dan vind ik dat reden genoeg om de democratie te bestrijden.
Klopt .. ik zeg nergens dat ik vopor een sharia ben, heeft de minister ook niet gezegd. Hij zegt alleen dat in een democratie dat dat een optie is!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 17:26 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 16:49 schreef Judge M. het volgende:
Bijna goed. Die zijn ongeveer vergelijkbaar met het CDA hier. Niet fundamenteel maar toch een groot deel van het partijprogramma gebaseerd op de Bijbel.


Balkie is nog niet opgesloten
Zie ook Misant's opmerkingen e.d.

Absoluut niet te vergelijken met een CDA. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt verder.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-09-2006 17:55 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2006 17:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 september 2006 17:55 schreef Leviathanica het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/68334


Hij wordt erelid van de PNVD


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 18:00 by Argus Profiel van Argus

'Orale seks kan kanker veroorzaken'
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 13 september 2006 @ 15:03
Hetzelfde virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, blijkt via orale seks ook tot kanker aan de amandelen te kunnen leiden. Die waarschuwing uiten onderzoekers van het Karolinska Instituut in de Zweedse hoofdstad Stockholm, gealarmeerd door de sterke stijging van het aantal gevallen van amandelkanker in hun land en elders in de westerse wereld.

In de afgelopen dertig jaar is het aantal gevallen van kanker aan de tonsillen in de regio Stockholm verdrievoudigd, terwijl andere vormen van kanker een stuk minder snel toenamen. De onderzoekers stellen dat de toename van de amandelkanker wordt veroorzaakt door verandering van de seksuele gewoonten en de daling van de leeftijd waarop mensen voor het eerst seks hebben.

Kanker aan de amandelen kan ook door roken komen. Maar het aantal rokers daalt. De stijging moet dus voor rekening van iets anders komen, zeggen de onderzoekers, wier rapport in het vakblad International Journal of Cancer wordt gepubliceerd.


----------



Nou, mooi dat ik die dingen niet meer heb dan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2006 18:03 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 september 2006 18:00 schreef Argus het volgende:
Nou, mooi dat ik die dingen niet meer heb dan


Jij deelt nog regelmatig eens een blowjob uit?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-09-2006 18:05 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 september 2006 17:55 schreef Leviathanica het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/68334



Damn, dat is wel erg jong


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 18:11 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 18:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij deelt nog regelmatig eens een blowjob uit?


baarmoederhals kanker zit ook ZO in een lul he....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2006 18:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 september 2006 18:11 schreef Argus het volgende:
baarmoederhals kanker zit ook ZO in een lul he....


Ik zou het verhaal nog eens lezen..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen