IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 18:16 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 18:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik zou het verhaal nog eens lezen..


Dat virus zit IN de baarmoeder etc.
Er is ook andere orale sex. Maar zo te merken ben jij een echte ladies man in de slaapkamer.

Minkukel.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-09-2006 19:04 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik denk toch dat ze voornamelijk orale sex bedoelen die een vrouw aan een man geeft.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 13-09-2006 19:16 by Dodo Profiel van Dodo

ik denk toch andersom


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 19:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 17:13 schreef attila_de_hun het volgende:
dan ben jij dus "net zo erg" als de PVDA. een oplossing moet van te voren komen. maar dat is niet simpel (zoniet onmogelijk zonder demografische verhoudingen bij te willen sturen, iets wat niet kan op basuis vandwang)
Maar ik impliceer niet de democratie aan te hangen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-09-2006 20:27 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kamer akkoord met verbod op pedagogische tik

Uitgegeven: 13 september 2006 18:40
Laatst gewijzigd: 13 september 2006 19:29
DEN HAAG - Een tik op de vingers die voorkomt dat een snoeppot geplunderd wordt mag straks nog. Maar achteraf opzettelijk een kind fysiek of geestelijk pijn doen uit opvoedkundig oogpunt niet meer. Dat vindt niet alleen minister Piet Hein Donner (Justitie). De meerderheid van de Tweede Kamer steunt zijn plan om dat in het Burgerlijk Wetboek te verbieden.

Dat bleek woensdag tijdens de behandeling van het voorstel om het gebruik van geestelijk of lichamelijk geweld tegen kinderen te verbieden. Ook enige andere vernederende behandeling van kinderen door ouders of opvoeders wordt daarmee verboden.


Strafrecht

Volgens Donner is kindermishandeling al verboden in het strafrecht. Maar ouders konden zich in het verleden nog beroepen op het zogenoemde ouderlijk tuchtrecht. De wetswijziging moet dat onmogelijk maken en strafrechters de gelegenheid geven op te treden als zij menen dat er sprake is van kindermishandeling. Bovendien is het een steun in de rug van hulpverleners die te maken hebben met ouders die hardhandig zijn.

De minister erkent dat hij met zijn wetsvoorstel inbreuk doet op de eigen verantwoordelijkheid van ouders. Maar volgens hem is de groei van het aantal meldingen van kindermishandeling en de toename van geweld een reden om dit toch te doen. "Ik zie niet in hoe we dit probleem op dit moment anders kunnen oplossen."

Norm

De wet is bedoeld als een signaal aan ouders. Zij moeten begrijpen dat de norm is dat geweld, mentaal of fysiek, tegen kinderen niet mag. Onderzoek uit Duitsland wijst volgens de minister uit dat zo'n verbod effect heeft. Daar is minder fysiek geweld en is de acceptatie van het verbod toegenomen sinds het is ingevoerd, zei de minister.

De wet moet worden ingevoerd in combinatie met een publiekscampagne, voorlichting voor hulpverleners en opvoedingsondersteuning aan ouders die gewend zijn te slaan. Maar de minister erkent ook dat het een weg van lange adem is. "Ik geloof ook niet dat hiermee in één klap alle problemen de wereld uit zijn."

Hoeveel kinderen in Nederland worden mishandeld, is niet bekend. Schattingen lopen uiteen van 50.000 tot 80.000 kinderen per jaar. Eind 2006 verschijnt een onderzoek dat hardere cijfers moet opleveren.


Nog meer brutale kutkinderen op straat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-09-2006 20:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kinderen zelf het begrip 'pedagogische tik' bijbrengen en ze dat op elkaar toe laten passen.


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 14-09-2006 9:41 by Corpse Flakes Profiel van Corpse Flakeshttp://www.muthachoppers.com

Vrouwenverbod op mannendag

woensdag 13 september 2006 Dokkum

Supermarkt Jumbo in Dokkum weigert volgende week woensdag vrouwen in de zaak. Normaliter komen er vooral vrouwen in de winkel en de eigenaar Vogt wil hierin verandering brengen. Hij wil met de speciale mannendag ook mannen laten kennismaken met de supermarkt.

Op de mannendag is er een speciaal programma opgezet waarbij extra aandacht zal zijn voor speciale mannenproducten waaronder uiteraard bier en scheerschuim. De vrouwelijke medewerkers kunnen op de dag eveneens thuisblijven.



..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 14-09-2006 10:05 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Fans nemen wraak voor dood Crocodile Hunter

Uitgegeven: 12 september 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 11:36

SYDNEY - Fans van de Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin hebben mogelijk al tien pijlstaartroggen gedood uit wraak voor de dood van hun idool. Dat meldde dinsdag Michael Hornby, een vriend van Irwin en directeur van een door hem opgerichte natuurbeschermingsorganisatie. De 44-jarige Irwin kwam vorige week om het leven toen hij door een rog in de borst werd gestoken bij het duiken.

Sinds de dood van de populaire tv-ster zijn al tien dode pijlstaartroggen met afgesneden staarten teruggevonden op de stranden van noordoost Queensland, de staat waar Irwin woonde en een dierentuin had. Volgens een lokale bioloog is het nog niet duidelijk hoe de roggen zijn gevangen en of hun dood te maken heeft met het overlijden van Irwin.


Hornby meent dat het doden van de pijlstaartroggen "het laatste is wat Steve zou willen". De autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.


Volgens mij hebben die fans het hele punt van steve niet begrepen.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 14-09-2006 10:12 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 13 september 2006 14:39 schreef Chelman het volgende:
Ik snap de ophef over Donner's uitspraak niet zo. Wat hij zegt is namelijk gewoon waar.


Maar niet helemaal, hier is namelijk koppeling van kerk en staat voor nodig.

We hebben nu (gelukkig) voor zover mogelijk een scheiding tussen kerk en staat. De sharia is gebaseerd op het geloof.

Ik vind de uitspraken de ophef niet waard, wel wat hij in een interview met Vrij Nederland zegt:

quote:
Donner meent dat de secularisering in Nederland is doorgeslagen. Daardoor reageren mensen volgens de minister 'extreem' op de opkomst van de islam. 'Ze zijn zo arrogant om te denken dat het geloof in God achterlijk is.'

Nederland moet een nieuwe islamitische zuil met open armen verwelkomen, vindt Donner. En als moslims er hun eigen omgangsvormen op na houden, heeft men dat te accepteren. 'Als ik hier moslimleiders op bezoek heb, zeg ik toch ook niet: kom jongens, we gaan een borrel drinken.'


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 14-09-2006 10:14 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 13 september 2006 20:27 schreef Iskariot het volgende:
Kamer akkoord met verbod op pedagogische tik

Nog meer brutale kutkinderen op straat


Maar als je kinderen van iemand anders een tik geeft, dan is het toch niet pedagogisch meer?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-09-2006 10:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 september 2006 10:12 schreef Stefan het volgende:
Maar niet helemaal, hier is namelijk koppeling van kerk en staat voor nodig.

We hebben nu (gelukkig) voor zover mogelijk een scheiding tussen kerk en staat. De sharia is gebaseerd op het geloof.



Maar hij zegt ook expliciet dat dit alleen zou kunnen wanneer 2/3 van de bevolking hiervoor zou zijn. Zoveel is namelijk nodig voor een grondwetswijziging.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-09-2006 10:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Jah, en dat klopt dus gewoon. Constatering, geen mening.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2006 10:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 september 2006 14:39 schreef Chelman het volgende:
Ik snap de ophef over Donner's uitspraak niet zo. Wat hij zegt is namelijk gewoon waar.

En dat is dus waarom de democratie, iig geval zoals wij het kennen, afgeschaft dient te worden.

Ik ben het wel net Wilders eens dat we in de grondwet moeten vastleggen dat ónze'cultuur dominant is zodat we ieder voorstel dat de islamisering van onze samenleving bevoordert als ongrondwettig kunnen bestempelen en daarmee linearecta naar de prullenbak kunnen verwijzen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 14-09-2006 10:21 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 14 september 2006 10:15 schreef Chelman het volgende:
Maar hij zegt ook expliciet dat dit alleen zou kunnen wanneer 2/3 van de bevolking hiervoor zou zijn. Zoveel is namelijk nodig voor een grondwetswijziging.


Maar dan zou de eerste wijziging in de grondwet de samenvoeging van kerk en staat moeten zijn. Eigenlijk is dat wat hij zegt en zou dus 2/3 van de bevolking daar voor moeten zijn.

Iedereen staart zich volgen mij een beetje blind op het feit dat hij de Sharia als voorbeeld neemt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-09-2006 10:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 14 september 2006 10:21 schreef Stefan het volgende:
Iedereen staart zich volgen mij een beetje blind op het feit dat hij de Sharia als voorbeeld neemt.
Idd. Als het ging om wildplassers hogere boetes opleggen had niemand z'n bek opengetrokken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2006 10:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 september 2006 10:21 schreef Stefan het volgende:
Iedereen staart zich volgen mij een beetje blind op het feit dat hij de Sharia als voorbeeld neemt.
Donner heeft het gewoon kut verwoord.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-09-2006 11:01 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 19:04 schreef Leviathanica het volgende:
Ik denk toch dat ze voornamelijk orale sex bedoelen die een vrouw aan een man geeft.


Jij wil alleen onder Verval's dagelijkse wake-up call uit komen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 14-09-2006 12:23 by Stefan Profiel van Stefan

CDA wil verbod op shariapartij en pedopartij

DEN HAAG - Het CDA wil een verbod op alle politieke partijen die de huidige rechtsorde omver willen werpen of waarvan de opvattingen daartegen indruisen. Dat geldt bijvoorbeeld voor een partij die de sharia (islamitische wetgeving) wil invoeren, maar ook voor de pedofielenpartij of een neofascistische partij.

Kamerlid Sybrand van Haersma Buma van de regeringspartij zei dat donderdag voorafgaande aan het spoeddebat over de uitspraken van CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) over de sharia. Volgens de CDA-fractie is er in onze samenleving geen plaats voor partijen waarvan de ideeën onvermijdelijk leiden tot strafbare feiten of ertoe leiden dat onze democratische rechtsorde terzijde wordt geschoven.

Ophef

In de afgelopen dagen ontstond vooral in de Kamer veel ophef over de uitlatingen van Donner. Als twee derde van de Nederlanders de sharia zou willen invoeren, moet dat volgens hem mogelijk zijn. Na de kritiek benadrukte Donner dat hij een eventuele invoering van de sharia "volstrekt verwerpelijk acht" en "in strijd met alle fundamentele waarden en normen die wij in Nederland kennen".

Rechtsorde

De sharia druist volgens Donner in tegen onze rechtsorde. Hij zou zo'n stelsel altijd bestrijden. Hij zei bovendien dat zijn uitspraken een "louter theoretische gedachteoefening" betroffen. Hij betreurt het als daarover misverstand is ontstaan.

Wilders

Kamerlid Geert Wilders zal een motie van wantrouwen tegen Donner indienen, als de minister zijn gewraakte uitspraken niet intrekt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2006 12:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL die wilders is me ook een suffe klootviool he ...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 14-09-2006 12:29 by Dodo Profiel van Dodo

mh dit is een van de weinige keren dat ik het het eens ben met het CDA


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-09-2006 12:31 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 september 2006 10:05 schreef Dodo het volgende:
Volgens mij hebben die fans het hele punt van steve niet begrepen.


Verdomme, die "fans" verdienen een pijlstaartroggesteek op een plaats waar ze ervan een langzame pijnlijke dood sterven, of een deathroll met een krokodil , al wat Steve voor stond helpen zij om zeep, de walgelijke kloothommels

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-09-2006 12:33]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-09-2006 12:32 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ach, alsof ze een meerderheid zouden vormen mochten ze er ooit komen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-09-2006 15:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Voetballegende Puskas op intensive care

Uitgegeven: 14 september 2006 12:44
Laatst gewijzigd: 14 september 2006 12:48
AMSTERDAM - De Hongaarse voetballegende Ferenc Puskas is opgenomen op de intensive care van een ziekenhuis in Boedapest. Dat meldt het Hongaarse persbureau MTI. De 79-jarige oud-speler van onder meer Real Madrid lijdt aan de ziekte van Alzheimer, waarvoor hij in hetzelfde ziekenhuis al zes jaar wordt behandeld.

Puskas wordt gezien als een van de beste voetballers van de vorige eeuw. Hij won met Real Madrid drie keer de Europa Cup I. In de legendarische finale tegen Eintracht Frankfurt in 1960 maakt hij furore. Puskas scoorde in de met 7-3 gewonnen eindstrijd maar liefst vier keer.

Ook met het nationale team van Hongarije maakt Puskas naam. Hij scoorde 83 keer in 84 interlands. Op het WK van 1954 grepen de Hongaren net naast de titel door in de eindstrijd na een 2-0 voorsprong met 3-2 te verliezen van West-Duitsland.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2006 15:35 by spectre Profiel van spectre

Ook toen verloor men al van de Duitsers


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2006 18:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 september 2006 12:23 schreef Stefan het volgende:
CDA wil verbod op shariapartij en pedopartij

DEN HAAG - Het CDA wil een verbod op alle politieke partijen die de huidige rechtsorde omver willen werpen of waarvan de opvattingen daartegen indruisen. Dat geldt bijvoorbeeld voor een partij die de sharia (islamitische wetgeving) wil invoeren, maar ook voor de pedofielenpartij of een neofascistische partij.

Kamerlid Sybrand van Haersma Buma van de regeringspartij zei dat donderdag voorafgaande aan het spoeddebat over de uitspraken van CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) over de sharia. Volgens de CDA-fractie is er in onze samenleving geen plaats voor partijen waarvan de ideeën onvermijdelijk leiden tot strafbare feiten of ertoe leiden dat onze democratische rechtsorde terzijde wordt geschoven.

Ophef

In de afgelopen dagen ontstond vooral in de Kamer veel ophef over de uitlatingen van Donner. Als twee derde van de Nederlanders de sharia zou willen invoeren, moet dat volgens hem mogelijk zijn. Na de kritiek benadrukte Donner dat hij een eventuele invoering van de sharia "volstrekt verwerpelijk acht" en "in strijd met alle fundamentele waarden en normen die wij in Nederland kennen".

Rechtsorde

De sharia druist volgens Donner in tegen onze rechtsorde. Hij zou zo'n stelsel altijd bestrijden. Hij zei bovendien dat zijn uitspraken een "louter theoretische gedachteoefening" betroffen. Hij betreurt het als daarover misverstand is ontstaan.

Wilders

Kamerlid Geert Wilders zal een motie van wantrouwen tegen Donner indienen, als de minister zijn gewraakte uitspraken niet intrekt.
Donner heeft gewoon compleet geen relativerings- en/of inlevingsvermogen en daarom zit hij op de verkeerde plek en heeft Wilders dus een goed punt om een motie van wantrouwen in te dienen.

Dat juist de SGP en Wilders de fracties zijn die er eventueel wat in zien verbaast mij.
Zij vormen juist de fracties die soms met wetvoorstellen komen die op het randje zitten qua 'tegen onze rechtsorde in druisen'.
Maar verder is dit natuurlijk een labiel voorstel. De PNVD blijft geheel binnen onze wetorde qua voorstellen. En neo-fascisme gaat er ook niet per definitie tegenin.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen