IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 20-09-2006 12:38 by Corpse Flakes Profiel van Corpse Flakeshttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 20 september 2006 12:16 schreef Argus het volgende:
AMSTERDAM - De premie van de ziektekostenverzekering gaat volgend jaar met ruim honderd euro per jaar omhoog. Volgens het Centraal Planbureau zal de jaarpremie ongeveer 1134 euro bedragen, nu is dat 1025 euro.



Surprise !



Geen verrassing...was voor de invoering van het nieuwe ziektekosten systeem al voorspeld, in Zwitserland (ben niet zeker) is er een vergelijkbaar systeem ingevoerd en na het eerste jaar ging de premie ook met 10% omhoog


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-09-2006 13:00 by Argus Profiel van Argus

Vandaar ook de


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2006 13:01 by spectre Profiel van spectre

Ik ga maar snel terminaal ziek worden om de kosten eruit te krijgen denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-09-2006 13:27 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 september 2006 12:16 schreef Argus het volgende:
AMSTERDAM - De premie van de ziektekostenverzekering gaat volgend jaar met ruim honderd euro per jaar omhoog. Volgens het Centraal Planbureau zal de jaarpremie ongeveer 1134 euro bedragen, nu is dat 1025 euro.



Surprise !

Tja, dat krijg je als iedereen in NL 10% collectiviteits"korting" krijgt. Dan krijgt dus niemand korting. Alle verzekeraars lopen als kippen zonder kop achter elkaar aan, ik vind dit nou niet bepaald optimale marktwerking.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-09-2006 13:55 by Mikeee Profiel van Mikeee

Maarten, weet jij zo hoe het zit met die no-claim?
Krijgt men die automatisch teruggestort volgend jaar als je heel 2006 geen gebruik maakt van je verzekering?
[edit]
Of bestaat dat helemaal niet meer en zit ik met m'n gedachten verkeerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-09-2006 13:57]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-09-2006 13:58 by Argus Profiel van Argus

Geen idee.
Ja.
Nee.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-09-2006 14:16 by Mikeee Profiel van Mikeee

Thanx. Had ook al ff op postbuzz51.nl gekeken.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2006 14:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 september 2006 14:16 schreef Mikeee het volgende:
Thanx. Had ook al ff op postbuzz51.nl gekeken.


Even offtopic. Mike heb je nog wel msn ooit aan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2006 14:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2006 14:18 schreef zillah-morte het volgende:
Even offtopic. Mike heb je nog wel msn ooit aan?
Of zeker zo belangrijk: leef je nog? Ik heb je al een half jaar niet meer gezien ofzo



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-09-2006 14:30 by Mikeee Profiel van Mikeee

Zillah, nee. Judge, klopt. Om redenen die ik niet op een forum ga pleuren.




Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2006 14:40 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Heldere taal. Vond 't al wel opvallen. Er zijn trouwens nog wel een paar mensen die ik zelden nog online zie.. maar ja.
Binnenkort maar es biertje doen in de stad, Mike, Michiel ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-09-2006 14:52 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Bespreek dat ff per MSN!




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-09-2006 14:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 september 2006 13:27 schreef M. het volgende:
, ik vind dit nou niet bepaald optimale marktwerking.
Idd. Ik vraag me ook af wat hun verantwoording is voor die stijging; En die vh kabinet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-09-2006 14:55 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 september 2006 14:52 schreef Psychonaut het volgende:
Bespreek dat ff per MSN!





Ga huilen knul


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-09-2006 14:59 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 20 september 2006 14:53 schreef kwelgeest het volgende:
Idd. Ik vraag me ook af wat hun verantwoording is voor die stijging; En die vh kabinet.

Was toch al voorspeld? De verzekeringsmaatschappij schenen dit jaar onder de daadwerkelijke kosten te zijn gaan zitten om zoveel mogelijk klanten te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2006 15:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2006 14:30 schreef Mikeee het volgende:
Zillah, nee. Judge, klopt. Om redenen die ik niet op een forum ga pleuren.
Ik snap.

Keer een biertje bij mij komen doen?



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2006 15:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 september 2006 15:02 schreef Judge M. het volgende:
Ik snap.

Keer een biertje bij mij komen doen?

Ik dan ook. Bijkletsen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-09-2006 16:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

tsssk, mensen die zich zelf uitnodigen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-09-2006 18:05 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kampbewaakster verzwijgt nazi-verleden voor joodse man

Uitgegeven: 20 september 2006 16:34
Laatst gewijzigd: 20 september 2006 16:46
SAN FRANCISCO - De Verenigde Staten hebben een 83-jarige vrouw uitgezet die tijdens de Tweede Wereldoorlog met een getrainde vechthond het nazi-kamp Ravensbrück bewaakte. Meer dan zestig jaar wist Elfriede Lina Rinkel haar duistere verleden verborgen te houden - zelfs voor haar onlangs overleden Joodse man, meldde de Amerikaanse krant The Los Angeles Times woensdag.

De in Leipzig geboren vrouw emigreerde in 1959 naar de VS zonder haar kampverleden te vermelden. Amerikaanse functionarissen kwamen daar onlangs toch achter, terwijl zij de vele duizenden namen van mensen die in dienst waren van de nazi's vergeleken met immigratiedocumenten. Rinkel is de eerste vrouwelijke nazi die onder valse voorwendselen de VS is binnengekomen en nu wordt gedeporteerd.

Joods

Volgens haar advocaat vertelde Rinkel niemand in haar familie over haar werk. Zelfs haar man, een Duitse overlevende van de Holocaust, wist er volgens haar advocaat niet van. "Ze probeerde haar verleden goed te maken", aldus Alison Dixon. "Ze trouwde een Joodse man en gaf aan joodse liefdadigheidsinstellingen."

Functionarissen in Washington vertelden de krant echter dat de vrouw, toen ze geconfronteerd werd met haar verleden, geen emotie of spijt toonde. Ook vocht ze de uitzetting niet aan. Ze oogde sympathiek en aardig, oud en vermoed, erkende een zegsman van het ministerie van Justitie. "Haar aanwezigheid in de Verenigde Staten was desalniettemin een belediging voor overlevenden van de Holocaust die in dit land een nieuw thuis hebben opgebouwd."

De vrouw had al een graf geregeld in de buurt van San Francisco, naast haar man. Op de steen zou in de toekomst ook boven haar naam de davidsster prijken. Het graf heeft Rinkel, voor ze begin deze maand naar een ver familielid in Duitsland vertrok, echter verkocht. In Duitsland hangt haar mogelijk nog een aanklacht boven het hoofd.



Ja, dat was liefde op het eerste gezicht. Ken ik jou niet ergens van? hehe


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-09-2006 18:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2006 19:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2006 16:16 schreef Iskariot het volgende:
tsssk, mensen die zich zelf uitnodigen
Zillah mag dat



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2006 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Wapens in Rotterdamse woning rechts-extremist

Uitgegeven: 20 september 2006 20:46
Laatst gewijzigd: 20 september 2006 20:46

ROTTERDAM - De politie heeft in een woning van een rechts-extremist in Rotterdam-Zuid een aantal wapens en grondstoffen voor de vervaardiging van explosieven aangetroffen. Een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) heeft dit woensdag bekendgemaakt.

De 22-jarige bewoner en een 19-jarige vrouw werden maandagavond aangehouden. De twee skinheads zouden in de vroege avond een allochtone voorbijganger hebben bedreigd met een pistool, een boksbeugel en een mes. Daarop hield de politie het stel aan. Ze trof vervolgens in de portiekwoning aan de Boelstraat behalve wapens en grondstoffen ook rechts-extremistische documenten aan. De spullen werden in beslag genomen.


Granaten

Het gaat om munitie, een handgranaat, een mortiergranaat en een dubbelloops hagelgeweer. Vrienden van de bewoner vertelden woensdag dat de granaten uit de Tweede Wereldoorlog dateren. De woordvoerder kon dit nog niet bevestigen.

Woensdag vond in de woning een tweede doorzoeking plaats voor een uitgebreid sporenonderzoek. Het hele huis werd leeggehaald, zodat op een andere plek een DNA-onderzoek, dat nog geruime tijd in beslag zal nemen, kan plaatsvinden. De eigendommen werden in onder meer een zeecontainer weggevoerd.

Verband

De zegsman ziet geen enkel verband met de groep rechts-extremisten die onlangs in België werd aangehouden. Die had volgens de openbare aanklager in Vlaanderen banden met een Nederlandse extreem rechtse groepering, de Nationale Alliantie. In België werden ook wapens en explosieven in beslag genomen.

De woordvoerder van het OM kon woensdag niet zeggen of de verdachten lid zijn van een bepaalde groepering. Beide verdachten worden donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het landelijk parket was bij deze inval, die al vroeg in de ochtend begon en tot aan het begin van de avond duurde, betrokken omdat het onderzoek doet naar extremisme en terrorisme.



Ja leuk Nederland zo .. je schaamt je hier kapot voor de alloctonen en de autochtonen ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-09-2006 21:31]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2006 21:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2006 21:30 schreef Jenje het volgende:
Ja leuk Nederland zo .. je schaamt je hier kapot voor de alloctonen en de autochtonen ...
Dude, het is Rotterdam



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2006 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 september 2006 21:50 schreef Judge M. het volgende:
Dude, het is Rotterdam
Echt de Duitsers hebben 1 goed ding gedaan in WW2 en zelfs dat niet in perfectie ...


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 20-09-2006 22:10 by Omi Profiel van Omi

quote:
Op 18 september 2006 17:22 schreef Mutilator het volgende:
En dan op deze manier testen:

Operatie na sex met egel

In Servië heeft een man geprobeerd seks te hebben met een egel nadat een tovenares hem wijs had gemaakt dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden. Medisch personeel heeft grote middelen moeten inzetten om de jongeheer van Zoran Nikolovic op te lappen. Dit meldt te Telegraaf vrijdag.

De man uit Belgrado heeft blind het advies van de tovenares opgevolgd, echter heeft de man er niet veel plezier aan overgehouden. Hij belandde met hevige pijn en een geslachtsorgaan vol met stekels op de spoeddienst. “het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk klaar te stomen voor de dienst," aldus een woordvoerder van het ziekenhuis.


"Schat, wat ik vandaag een client NOU weer wijs heb gemaakt! Dat geloof je NOOIT! "


Groeit op voor galg en rad.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen