IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-09-2006 23:27 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Het schijnt dat Richard Hammond van top gear in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt na een ongeluk met een auto met straalmotor voor het programma top gear. Was net op tv, kan het zo snel niet op het net vinden.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 23:29 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-09-2006 23:30 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Juist. Minder, zeg. Top gear is een geweldig programma, maar om er nou voor te sterven.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-09-2006 23:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

Levenslang voor Belgische sms-moord

anp | Gepubliceerd op 20 september 2006, 16:51
Laatst bijgewerkt op 20 september 2006, 16:57

ANTWERPEN - Een 46-jarige Belgische vrouw en haar 24-jarige zoon zijn woensdag in Antwerpen veroordeeld tot levenslange gevangenisstraffen voor de moord op de studente Stefanie De Mulder. Het dossier werd in België bekend als de sms-moord.


De moord werd twee jaar geleden opgelost doordat het 18-jarige slachtoffer er tijdens haar doodsstrijd in slaagde een sms'je naar haar vader te sturen. Dat redde haar niet, maar leidde de politie uiteindelijk wel naar de daders.

Maura van Lommel en haar zoon Andy Hermans hadden een hekel aan hun stiefdochter en stiefzus Stefanie, een studente met een mooie toekomst voor zich. Stefanie was de lievelingsdochter van Gilbert, de vriend van Maura. Maura was jaloers en Andy was afgewezen door Stefanie. De twee bereidden de moord gedurende twee jaar voor.

Op een avond in augustus 2004 vielen ze Stefanie aan op haar zolderkamer bij haar vader thuis in Mechelen. Ze sloegen haar met een honkbalknuppel en wurgden haar met een broekriem. Hoe koelbloedig ze te werk gingen, bleek onder meer uit het feit dat toen ze vader Gilbert aan de telefoon kregen, ze hem geruststellend lieten weten dat Stefanie vredig lag te slapen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-09-2006 0:25 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Man slikt honderd bolletjes cocaine

Uitgegeven: 20 september 2006 21:17
Laatst gewijzigd: 20 september 2006 21:17

SANTO DOMINGO - Een Nederlandse man is maandag in de Dominicaanse Republiek aangehouden met honderd bolletjes cocaïne in zijn maag. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, woensdag laten weten.

De man werd gearresteerd op het vliegveld Punta Cana, vanwaar hij naar Amsterdam wilde vliegen. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis, waar de bolletjes uit zijn maag zijn verwijderd.


De Dominicaanse politie onderzoekt welke drugsbende achter de vele cocaïnetransporten richting Nederland zit. De Dominicaanse Republiek heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot doorvoerhaven voor drugs vanuit Colombia naar Europa.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2006 8:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 september 2006 23:29 schreef Chelman het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/north_yorkshire/5365676.stm
Wow minder ... Top Gear heerscht en idd een uniek presentatie-team ..


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-09-2006 8:26 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 21 september 2006 0:25 schreef 6sic6 het volgende:
Man slikt honderd bolletjes cocaine

Uitgegeven: 20 september 2006 21:17
Laatst gewijzigd: 20 september 2006 21:17

SANTO DOMINGO - Een Nederlandse man is maandag in de Dominicaanse Republiek aangehouden met honderd bolletjes cocaïne in zijn maag. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, woensdag laten weten.

De man werd gearresteerd op het vliegveld Punta Cana, vanwaar hij naar Amsterdam wilde vliegen. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis, waar de bolletjes uit zijn maag zijn verwijderd.


De Dominicaanse politie onderzoekt welke drugsbende achter de vele cocaïnetransporten richting Nederland zit. De Dominicaanse Republiek heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot doorvoerhaven voor drugs vanuit Colombia naar Europa.



Waarom las ik dat er een hond cocaïne bolletjes in z'n maag had?


Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 8:34 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 8:26 schreef stigma het volgende:
Waarom las ik dat er een hond cocaïne bolletjes in z'n maag had?


Ik begin me nu ook zorgen om je te maken


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-09-2006 8:43 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 21 september 2006 8:34 schreef Argus het volgende:
Ik begin me nu ook zorgen om je te maken

Dat is heel aardig van je maar ik heb leren omgaan met mijn geesteziekte.

Ohja, ik weet niet of deze al geplaatst is, maar ik vind het ronduit schandalig!:


Leeuwen sterven in dierentuin India na experiment
Een experiment in een dierentuin in India is zo verkeerd gelopen, dat 21 leeuwen op sterven liggen. De Chhatbir-dierentuin in de Noord-Indiase stad Chandigarh kruiste in de jaren 80 Aziatische leeuwen met Afrikaanse circusleeuwen, waardoor een halfbloedras ontstond.

Binnen enkele jaren bleek al dat het experiment uiterst zwakke dieren had opgeleverd. De koningen der dieren konden amper lopen, laat staan rennen, omdat hun achterpoten te zwak waren. Later bleek ook dat hun immuunsysteem ernstige gebreken had. Toch staakte de dierentuin het fokprogramma pas in het jaar 2000, toen al zeventig tot tachtig halfbloedleeuwen waren geboren.

De laatste twintig van de zwakke leeuwen worden in een apart deel van de dierentuin verzorgd, waar ze zich niet hoeven verdedigen tegen andere dieren.




[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-09-2006 8:43]


Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 8:45 by Argus Profiel van Argus

Ja die had ik van de week al gelezen... triest


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-09-2006 14:48 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
De ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Sybilla Dekker (VROM) treden af naar aanleiding van het keiharde rapport over de Schipholbrand, dat meldde het RTL Nieuws even na half twee vanmiddag. Ook NOS Teletekst meldt dat Donner (CDA) en Dekker (VVD) na spoedoverleg met het kabinet, besloten hebben op te stappen.

Aan het topoverleg op het Catshuis werd, naast Donner en Dekker, deelgenomen door premier Balkenende, vice-premier Zalm, VVD-leider Rutte en CDA-fractieleider Verhagen. Verwacht wordt dat beide ministers later vandaag in de Tweede Kamer hun aftreden officieel bekend zullen maken.


Bron: http://frontpage.fok.nl

quote:
Donner en Dekker stappen op

Uitgegeven: 21 september 2006 12:28
Laatst gewijzigd: 21 september 2006 14:46

DEN HAAG - De ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Sybilla Dekker (VROM) treden af na de vernietigende kritiek over de Schipholbrand in het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Ingewijden hebben dat donderdag bevestigd.

De twee ministers overlegden donderdagochtend met premier Jan Peter Balkenende en vicepremier Gerrit Zalm in het Catshuis in Den Haag. Ook de fractievoorzitters Maxime Verhagen (CDA) en Mark Rutte (VVD) waren erbij. Even daarvoor had de onderzoeksraad onder leiding van prof. mr. Pieter van Vollenhoven elders in de stad het keiharde rapport over de brand gepresenteerd. Van Vollenhoven wilde niet reageren op het aftreden van beide ministers.

De onderzoeksraad stelt dat bij de Schipholbrand "minder of geen" doden waren gevallen, als de overheid zich aan de regels van brandveiligheid had gehouden. Vooral de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI), die onder Donner valt, krijgt veel kritiek.

Veiligheid

Maar ook de Rijksgebouwendienst, die onder VROM valt, en de gemeente Haarlemmermeer zijn tekortgeschoten. De drie instanties hebben te weinig aan veiligheid en vooral aan brandveiligheid gedaan. De brand kostte eind oktober vorig jaar aan elf mensen het leven.

De 57-jarige Donner, die lid is van het CDA, is sinds 22 juli 2002 minister. Hij staat vijfde op de kandidatenlijst van het CDA voor de komende Tweede Kamerverkiezingen.

Verdedigen

Aanvankelijk werd verwacht dat Donner zich eerst wilde verdedigen in de Tweede Kamer over de Schipholbrand, voordat hij een besluit over zijn positie zou nemen. Het eindrapport van de onderzoeksraad, dat hij woensdag ontving, bleek echter in vergelijking met het conceptrapport nog harder te oordelen over de rol van de ambtelijke dienst die onder de verantwoordelijkheid van Donner valt.

De 64-jarige Dekker, die lid is van de VVD, is sinds 27 mei 2003 minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer. Ze had eerder al aangekondigd uit de politiek te stappen.


Bron: www.nu.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 21-09-2006 14:49]



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-09-2006 14:54 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

No more donner


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-09-2006 14:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ja, zonde inderdaad.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-09-2006 14:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 september 2006 14:54 schreef Phriar het volgende:
No more donner
Niet iets om blij mee te zijn. Ik hoop dan ook dat hij na 22 november gewoon terugkeert.
Is de echte schuldige eigenlijk al standrechtelijk ge-executeerd?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 14:59 by Argus Profiel van Argus

Jaja, eindelijk van Donner af
Stuur die man naar een jaren 50 reservaat!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-09-2006 15:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

De geenstijl poll is weer erg droog, maar o zo terecht.

'Wie is er schuldig aan de schipholbrand:
- Dekker
- Donnert
- De brandstichter '

Dekker heeft geen brand gesticht, Donnert ook niet, dus me dunkt dat er maar 1 schuldige is. Maarja, dat is natuurlijk een zielig en knuffelbaar allochtoontje, dus wij boze Nederlanders zijn schuldig!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 15:01 by Argus Profiel van Argus

Je weet natuurlijk prima waarom het wel op zijn bord valt. Niet omdat hij de lucifer vast hield.
Los daarvan is het gewoon top dat Donner weg is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-09-2006 15:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 september 2006 15:00 schreef Misanthrope het volgende:
De geenstijl poll is weer erg droog, maar o zo terecht.

'Wie is er schuldig aan de schipholbrand:
- Dekker
- Donnert
- De brandstichter '

Dekker heeft geen brand gesticht, Donnert ook niet, dus me dunkt dat er maar 1 schuldige is. Maarja, dat is natuurlijk een zielig en knuffelbaar allochtoontje, dus wij boze Nederlanders zijn schuldig!


In dit geval is het een domme poll.

De brandstichter is schuldig aan de brand. De verantwoordelijke ministers zijn VERANTWOORDELIJK (lees: niet schuldig) voor slechte toepassing van maatregelen NA het uitbreken van de brand waardoor wat een gewone brand had kunnen zijn een ramp is geworden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-09-2006 15:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik wed dat er op een gemiddelde school minder zorg aan het omgaan met brand wordt besteed dan in dat schipholcomplex.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-09-2006 15:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 september 2006 15:03 schreef Misanthrope het volgende:
Ik wed dat er op een gemiddelde school minder zorg aan het omgaan met brand wordt besteed dan in dat schipholcomplex.


Als dat zo is dan is het des te meer een probleem dat op hun bordje terechtkomt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-09-2006 15:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 september 2006 14:59 schreef Argus het volgende:
Jaja, eindelijk van Donner af
Stuur die man naar een jaren 50 reservaat!


Welke onderdelen van zijn beleid ben je eigenlijk mee oneens? Welke specifieke maatregelen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-09-2006 15:05 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 21 september 2006 14:59 schreef Argus het volgende:
Jaja, eindelijk van Donner af
Stuur die man naar een jaren 50 reservaat!

Precies ja.
Het zal wel een prachtminister zijn ofzo maar HIJ ZIT VAST IN EEN TIMEWARP. EIKEL!



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 15:07 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 15:05 schreef Chelman het volgende:
Welke onderdelen van zijn beleid ben je eigenlijk mee oneens? Welke specifieke maatregelen?


Ik vind het gewoon een flapdrol


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-09-2006 15:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 september 2006 15:04 schreef Chelman het volgende:
Als dat zo is dan is het des te meer een probleem dat op hun bordje terechtkomt.
En denk je dat het onder andere ministers anders zal zijn?

En wie was er verantwoordelijk voor dat de beste azielzoekert de benodigde spullen had om die brand te kunnen stichten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2006 15:11 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 september 2006 15:07 schreef Misanthrope het volgende:
En wie was er verantwoordelijk voor dat de beste azielzoekert de benodigde spullen had om die brand te kunnen stichten?


Donner dus. Als je de lijn maar ver genoeg volgt. Hij bepaalt het beleid waarbinnen dit mogelijk is.


Maar dit lijkt me weer een mooi onderwerp voor het eventueel eens te openen politiek discussie subforum


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen