IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-09-2006 13:42 by stigma Profiel van stigma

In Pakistan. Logisch.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-09-2006 13:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Chelman heeft wel enige kennis van de inhoud van donkere grotten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-09-2006 13:44 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 september 2006 13:42 schreef stigma het volgende:
In Pakistan. Logisch.


Shit, had dat nou eerder bekent gemaakt, had je 25 miljoen dollar gehad



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-09-2006 13:45 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 23-09-2006 15:50 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 23 september 2006 12:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind dit dus echt een schoolvoorbeeld van het werk van een of meerdere anonieme internetlosers bij wie, als ze heiden in het echt zouden zien het stront langs de benen naar beneden loopt en bniet weten hoe snel ze hun hun excuses moeten aanbieden (plus 1.000 keer vermelden "dat het maar een grapje was"). gadver,wat heb ik een hekel aan zulke laffe "grappen" zeg.


Kom op zeg! Als je ziet wat een onzin die gozer heeft uitgekraamd?
En het erge is waarschijnlijk nog, dat hij het waarschijnlijk zelf woord voor woord geloofd.

Heb zelf niet mee gewerkt aan dat verhaal. Ik kwam het toevallig tegen op een ander forum.
Ook daar is zijn 'reputatie' al gevestigd.
Maar heb er wel om kunnen lachen, zeker gezien het wel een beeld schetst, wat Heiden bij mij oproept met zijn epistels.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-09-2006 16:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik neem trouwens aan dat 'Thorwulf' Erik is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-09-2006 16:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 september 2006 15:50 schreef Fat Bastard het volgende:
Kom op zeg! Als je ziet wat een onzin die gozer heeft uitgekraamd?
En het erge is waarschijnlijk nog, dat hij het waarschijnlijk zelf woord voor woord geloofd.

Heb zelf niet mee gewerkt aan dat verhaal. Ik kwam het toevallig tegen op een ander forum.
Ook daar is zijn 'reputatie' al gevestigd.
Maar heb er wel om kunnen lachen, zeker gezien het wel een beeld schetst, wat Heiden bij mij oproept met zijn epistels.


Een mens mag geloven wat hij/zij wilt en en Heiden is niet de enige hier met een uitgesproken mening en een extreme visie. Maar het gaat het nu niet per se over Heiden, het is de "taktiek" die ik walgelijk vind (ik zou exact hetzelfde hebben getypt als het een "fat bastard", of wie dan ook van hier, pagina was geweest).Ikzelf heb echt een enorme schurfthekel aan anoniem mensen in de zeik zetten (en roddelen en dat soort ongein).Overigens, als ze zijn foto hadden weggeglaten was het al heel wat anders geweest.
Maar goed, niets aan tedoen tegen dit soort grapjassen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-09-2006 16:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 september 2006 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar goed, niets aan tedoen tegen dit soort grapjassen.


Jawel. Iedereen kan Uncyclopedia editten. Als de foto je niet bevalt dan haal je het weg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2006 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Protest bij uitzending Rondom Tien met extreem rechts

Uitgegeven: 23 september 2006 22:41
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 22:45

AMSTERDAM - Een groep van ongeveer vijftig tot zestig extreem linkse activisten protesteerde zaterdagavond bij Felix Meritis aan de Keizersgracht in Amsterdam. Daar vond een uitzending plaats van het televisieprogramma Rondom Tien met aanhangers van extreem rechts.

De linkse betogers stonden buiten en maakten veel kabaal om de opnames te verstoren. De uitzending ging gewoon door, maar op de achtergrond was het lawaai te horen.


Na afloop arresteerde de politie een van de linkse activisten, omdat die een steen naar een voorbijgaande auto gooide. Het voertuig raakte beschadigd, aldus een politiewoordvoerder.

Agenten moesten verder bij binnenkomst van de extreem rechtse symphatisanten de weg bij het pand even vrij maken, zei de zegsman. Even na 22.00 uur beëindigden de betogers hun actie en ging ieder zijns weegs.



1- Wederom bewijs dat extreem links net zo erg als extreem rechts is, sterker nog, extreem links wil anderen hun rechten ontzeggen. (maar ach, PvdA vind de democratie ook niet belangrijk ...)
2- Argh wat kwamen die extreem rechtse weer heerlijk dom over en de linksen weer heerlijk verwijfd.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 24-09-2006 8:26 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 23 september 2006 23:40 schreef Jenje het volgende:
1- Wederom bewijs dat extreem links net zo erg als extreem rechts is, sterker nog, extreem links wil anderen hun rechten ontzeggen. (maar ach, PvdA vind de democratie ook niet belangrijk ...)
2- Argh wat kwamen die extreem rechtse weer heerlijk dom over en de linksen weer heerlijk verwijfd.


Idd Extreem-rechts of Extreem-links is voor mij ook van hetzelfde laken een pak.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-09-2006 13:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Belgische auto bij Buitenhof vernield

Uitgegeven: 24 september 2006 11:50
AMSTERDAM - Enkele met bivakmutsen getooide personen hebben zondagochtend in Amsterdam een auto met Belgisch kenteken vernield.

Het voertuig stond voor de deur van mediacafé Plantage waar opnames plaatsvinden van het tv-programma Buitenhof met als gast Filip Dewinter, voorman van het Vlaams Belang.

De auto bleek echter niet van hem, aldus de politie. Van de daders ontbreekt nog ieder spoor. Voor het café waren verder geen actievoerders aanwezig.

http://www.nu.nl/news/832590/12/rss/Belgische_auto_bij_Buitenhof_vernield.html



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-09-2006 13:10 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 september 2006 23:40 schreef Jenje het volgende:
1- Wederom bewijs dat extreem links net zo erg als extreem rechts is, sterker nog, extreem links wil anderen hun rechten ontzeggen. (maar ach, PvdA vind de democratie ook niet belangrijk ...)
2- Argh wat kwamen die extreem rechtse weer heerlijk dom over en de linksen weer heerlijk verwijfd.


Ik heb het niet gezien helaas, en de online versie doet het niet.


Against God and Government


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-09-2006 13:19 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Leuk programma, dat Rondom 10.

Ben wat oudere afleveringen aan het kijken, nu deze met een kraker, moslim, advocaatje er bij, etc, leuke dialogen.

http://www.ncrv.nl/ncrv/tv?nav=mwwltCsHfHEIJcFzC


Nog zo stoere internet warrior.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2006 13:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 september 2006 13:11 schreef windkracht10 het volgende:
Die eerste link naar "netherlands" en dan dat kaartje.


Om het niet te hebben over die vlag, das de vlag der gayness hehe.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-09-2006 13:22 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 24 september 2006 13:19 schreef MMayo het volgende:
Om het niet te hebben over die vlag, das de vlag der gayness hehe.


En bij Meaningless Cities:
Rotterdam - City entirely and only inhabited by unexterminishable cockroaches.

hehehe


Nog zo stoere internet warrior.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2006 22:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Baby Bang experiment could open door to new dimension


Deep underground on the Franco-Swiss border, someone will throw a switch next year to start one of the most ambitious experiments in history, probing the secrets of the universe and possibly finding new dimensions.

The Large Hadron Collider - a 27km-long circular particle accelerator at the CERN experimental facility near Geneva, will smash protons into one another at unimaginable speeds trying to replicate in miniature the events of the Big Bang.

"These beams will have the kinetic energy of an aircraft carrier slammed into the size of a zero on a 20p piece," Brian Cox of Manchester University told the annual meeting of the British Association for the Advancement of Science.

"We are going to make mini Big Bangs.

"There has never been such a jump in particle physics. It will go into an area that we don't really understand," he added.

The fundamental goal of the massive machine is to answer the basic but crucial question of how matter was created at the birth of the universe.

"We don't know what 95 per cent of the universe is made of - which is a bit embarrassing for a subject that claims to be fundamental," Dr Cox said.

"There is dark matter. It is all over the place but we have no idea what it is."

"There is also something called dark energy, and that is an even bigger question.

"It makes up about 70 per cent of the energy in the universe, but again we have absolutely no idea what it is.

"It is an incredibly exciting machine. It will be turned on next year and run for at least a decade and probably 20 years and the first results - if the machine behaves itself - should start coming out within a year," he added.

If the theories are correct, the machine will create tiny black holes that evaporate and possibly even find particles that offer evidence that the three dimensions known to mankind are just a fraction of those that exist.

"That would be an even bigger headline than the black holes. It could be that there is a whole new universe a millimetre away from our heads but at right-angles to the three dimensions that are here," Dr Cox said.

"That would be a real paradigm shift - our relegation to a little sheet in a multi-dimensional universe.

"That kind of thing is really profound and will capture the imagination that perhaps the origin of mass won't, although it should.

"For the first time in many decades we have built a machine that exceeds our powers of prediction.

"New processes are bound to be discovered. We are truly journeying into unknown territory."

Dr Cox dismissed worries that by adventuring into the unknown and creating tiny black holes, the machine could even destroy the planet.

"The probability is at the level of 10 to the minus 40," he said.

MINI BANGS

* Scientists aim to reproduce miniature versions of the so-called Big Bang, which is thought to have started the universe.

* To do this they will smash protons together at huge speeds along a 27km tube known as a particle accelerator.

* They hope to create tiny black holes or find extra dimensions in the universe.

* They estimate the possibility of accidentally destroying the planet as extremely low.

* The risk is calculated at about 10 to the minus 40 - a 1 in 10,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 chance.

http://www.nzherald.co.nz/topic/story.cfm?c_id=325&objectid=10400645

Goed idee, zo'n proef.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-09-2006 22:31 by M. Profiel van M.

Shit man. Teleportation experiments enzo, we weten allemaal waar dat heengaat. Ik ga maar alvast trainen in het afschieten van caco-demonen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-09-2006 22:34 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik geloof der geen steek van.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2006 22:35 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik had er al eens iets over in de nieuwe revue gelezen. Nou, dan is het waar, weet je wel.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2006 22:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Misschien verdwijnen de Rolling stones dan eindelijk in een zwart gat met hun 'Bigger bang'.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2006 22:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2006 0:01 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Als het waar is, dan is het vrij angstaanjagend. Maar ik vind het vreemd dat een geïnterviewde letterlijk zegt; "We weten niet precies wat het zal doen".

Waarom moet ik nu aan het begin van half-life 1 denken?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-09-2006 0:03 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Dat denken mensen wel vaker als ze aan iets beginnen.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2006 0:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik moest idd ook ff aan Half life denken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2006 0:20 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 25 september 2006 0:03 schreef Oud Vuil het volgende:
Dat denken mensen wel vaker als ze aan iets beginnen.


Ja, maar in dit geval is het wel spelen met zwarte gaten... Je zou toch wel enige bedenkingen hebben vooraf lijkt me, of op z'n minst willen weten wat er in het allerslechtste geval kan gebeuren.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-09-2006 0:21 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 september 2006 0:20 schreef Phriar het volgende:
Ja, maar in dit geval is het wel spelen met zwarte gaten... Je zou toch wel enige bedenkingen hebben vooraf lijkt me, of op z'n minst willen weten wat er in het allerslechtste geval kan gebeuren.


Ze gokken op: Dr Cox dismissed worries that by adventuring into the unknown and creating tiny black holes, the machine could even destroy the planet.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen