IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2006 15:31 by spectre Profiel van spectre

Mijn peristaltische darmbewegingen zorgen ervoor dat er alleen wat uit gaat, dus dat gaat ze niet lukken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-09-2006 15:41 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Vandaar dat ze zo'n vreemd kleurtje hebben hehe


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-09-2006 15:46 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Inbreker speelt piano

Uitgegeven: 28 september 2006 14:22
Laatst gewijzigd: 28 september 2006 14:24

TIEL - Een 20-jarige Tielenaar, die in de nacht van woensdag op donderdag inbrak in een woning in zijn woonplaats, heeft zichzelf volgens de politie op een wel heel bijzondere manier verraden. Hij maakte de bewoner van het huis wakker door piano te gaan spelen. Daar was de inbreker nog mee bezig toen de politie arriveerde om hem in te rekenen.

De Tielenaar kwam de woning binnen via een badkamerraam. In huis doorzocht hij de woonkamer, waarbij hij een grote ravage aanrichtte. Hij haalde onder andere kasten leeg en trok een lamp en een spiegel van de wand. Met zijn zakken vol gestolen waar besloot de man zijn bezoek met pianospel.


De inbreker verklaarde donderdagmorgen op het politiebureau dat hij zich niets meer van de gebeurtenissen kon herinneren door overmatig drankgebruik, aldus een woordvoerder van de politie.




Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-09-2006 15:51 by Mikeee Profiel van Mikeee

MOOOOORRROOONNN!!!



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 28-09-2006 15:57 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Wat een geweldige actie van die gast zeg


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2006 15:59 by stigma Profiel van stigma

Tielenaar....


Subtiel kamerolifantje


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-09-2006 17:24 by de laar Profiel van de laar

Henkie van Flodder bestaat dus echt.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-09-2006 17:32 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 september 2006 17:24 schreef de laar het volgende:
Henkie van Flodder bestaat dus echt.

Zat ik ook net te denken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-09-2006 18:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 september 2006 0:51 schreef Misanthrope het volgende:
Softdrug in het illegale circuit, als het gelegaliseerd is? Hoe dat? En een gelegaliseerde drugsmarkt, zou dat niet volgens het marktprincipe werken, namelijk vraaggericht ipv aanbodsgericht? Er zit genoeg concurrentie in die sector om datgeen waar jij bang voor bent te voorkomen.
Omdat de teelt van softdrug dan gecontroleerd gaat worden of het wel aan overheidseisen voldoet worden zu duurder; Immers, voor niets gaat de zon op. Ook de accijnzen en BTW die er dan bovenop komen zullen zorgen voor prijsstijgingen.
Deze prijsstijgingen zullen leiden tot meer softdrug die illegaal verhandelt gaat worden om dat:
1. Deze goedkoper zijn
2. Deze sterker/beter zijn omdat ze niet aan overheidseisen hoeven te voldoen.

quote:
Hier moet ik je gelijk in geven. Aan mijn legalisatie van drugs zit dan ook het 'eigen verantwoordelijkheid' verbonden. Verantwoordelijk zijn voor je eigen gedrag en keuzes.

Ik heb het natuurlijk over een utopie. Alleen, in zo'n utopie zou men geen drugs gebruiken, omdat men in zo'n utopie verstandig zou zijn.
Gezien utopia niet realiseerbaar zijn is het niet redelijk om vanuit ee utopie een probleem te bekijken gezien het beleid daar nooit op afstembaar zal worden.

Verder is er niets mis met drug gebruik. Mit met maten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-09-2006 18:52 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2006 19:57 by Heiden Profiel van Heiden

Briljant, ja.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 28-09-2006 22:35 by Spermarcel Profiel van Spermarcelhttp://www.scheldgeweld.tk




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2006 22:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 september 2006 18:49 schreef kwelgeest het volgende:
Omdat de teelt van softdrug dan gecontroleerd gaat worden of het wel aan overheidseisen voldoet worden zu duurder; Immers, voor niets gaat de zon op. Ook de accijnzen en BTW die er dan bovenop komen zullen zorgen voor prijsstijgingen.
Deze prijsstijgingen zullen leiden tot meer softdrug die illegaal verhandelt gaat worden om dat:
1. Deze goedkoper zijn
2. Deze sterker/beter zijn omdat ze niet aan overheidseisen hoeven te voldoen.

Gezien utopia niet realiseerbaar zijn is het niet redelijk om vanuit ee utopie een probleem te bekijken gezien het beleid daar nooit op afstembaar zal worden.

Verder is er niets mis met drug gebruik. Mit met maten.


ik betwijfel of het echt duurder wordt, de medicinale weed is natuurlijk een stuk duurder omdat de eisen hiervoor nog hoger worden gesteld, bovendien had het niet veel met markt werking te maken.

De vraag naar weed is nu hoger omdat het toch een beetje illegaal is, als iedereen het zou kunnen kweken dan zou het geen reet meer kosten.

maarja de kwaliteit kan idd een probleem worden, straks is het thc gehalte nog veel hoger, maar ik denk dat het net als bij drank en sterke drank dat daar ook wel redelijk mee omgegaan kan worden. merk van genoeg mensen dat ze de minder sterke soorten kiezen omdat ze anders alleen maar slapen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-09-2006 22:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 september 2006 18:49 schreef kwelgeest het volgende:
Omdat de teelt van softdrug dan gecontroleerd gaat worden of het wel aan overheidseisen voldoet worden zu duurder; Immers, voor niets gaat de zon op. Ook de accijnzen en BTW die er dan bovenop komen zullen zorgen voor prijsstijgingen.
Deze prijsstijgingen zullen leiden tot meer softdrug die illegaal verhandelt gaat worden om dat:
1. Deze goedkoper zijn
2. Deze sterker/beter zijn omdat ze niet aan overheidseisen hoeven te voldoen.
Hoeveel illegale alcohol wordt er geteeld? En dat ondanks de gigantische accijnzen en kwaliteitseisen!!

quote:
Gezien utopia niet realiseerbaar zijn is het niet redelijk om vanuit ee utopie een probleem te bekijken gezien het beleid daar nooit op afstembaar zal worden.

Verder is er niets mis met drug gebruik. Mit met maten.
Drugs zijn gay.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 28-09-2006 22:52]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2006 22:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 september 2006 22:12 schreef Chelman het volgende:
Laat staan de mensen. Hoeveel mensen wonen daar? Nog geen 300.000 volgens mij. Dat is dus....Utrecht.

Daarnaast kan Ijsland door de ligging nou niet echt makkelijk onopvallend bereikt worden dor een zeemacht en grondtroepen zijn sowieso uitgesloten. Raketaanvallen zouden nog mogelijk zijn maar er zijn volgens mij niet echt veel landen die over BM's beschikken die voldoende bereik hebben.

Oftewel: zo gek is het nog niet.

daarnaast is er niet veel te zoeken op ijsland behalve bjork en geothermische energie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-09-2006 7:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 september 2006 22:52 schreef Misanthrope het volgende:
Hoeveel illegale alcohol wordt er geteeld? En dat ondanks de gigantische accijnzen en kwaliteitseisen!!

Drugs zijn gay.


thuis alcohol stoken is vrij prijzig ten opzichte van alcohol kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-09-2006 7:37]


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 13:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Het "land" belgië is toch een lachertje in feite..

Vlaams rechtendiploma telt niet in Wallonië

Een afgestudeerde Belgische kan met haar diploma rechten van de Nederlandstalige Katholieke Universiteit in Leuven geen rechter worden in het Franstalige Wallonië. Dat bleek toen de 26-jarige Waalse (maar tweetalige) Sarah Coisne deelnam aan het toelatingsexamen voor de magistratuur in Wallonië.

De grootste krant van België, Het Laatste Nieuws, schrijft vrijdag met enig ongeloof over het verhaal van Coisne. De krant betitelt haar geschiedenis als een onwaarschijnlijke Belgenmop. "Wie rechter wil worden kan dat alleen in de taal van zijn einddiploma. Kafka waart weer door de Belgische justitiepaleizen", aldus de krant.

Sarah Coisne begon haar rechtenstudie in het Franstalige Namen, maar stapte op een gegeven moment over naar Leuven om zo ook haar Nederlands op een hoger niveau te brengen. Ze is inmiddels perfect tweetalig en studeerde onlangs af met hoge cijfers. Maar die bleken nutteloos toen ze zich aanmeldde om rechter te worden in Wallonië.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-09-2006 13:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 september 2006 7:36 schreef karnivoor het volgende:
thuis alcohol stoken is vrij prijzig ten opzichte van alcohol kopen.


Je moet gewoon een goede klantenkring hebben.

*Infest-eren*

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-09-2006 13:45]


Suck my piss


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-09-2006 13:57 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 september 2006 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Het "land" belgië is toch een lachertje in feite..

Vlaams rechtendiploma telt niet in Wallonië

Een afgestudeerde Belgische kan met haar diploma rechten van de Nederlandstalige Katholieke Universiteit in Leuven geen rechter worden in het Franstalige Wallonië. Dat bleek toen de 26-jarige Waalse (maar tweetalige) Sarah Coisne deelnam aan het toelatingsexamen voor de magistratuur in Wallonië.

De grootste krant van België, Het Laatste Nieuws, schrijft vrijdag met enig ongeloof over het verhaal van Coisne. De krant betitelt haar geschiedenis als een onwaarschijnlijke Belgenmop. "Wie rechter wil worden kan dat alleen in de taal van zijn einddiploma. Kafka waart weer door de Belgische justitiepaleizen", aldus de krant.

Sarah Coisne begon haar rechtenstudie in het Franstalige Namen, maar stapte op een gegeven moment over naar Leuven om zo ook haar Nederlands op een hoger niveau te brengen. Ze is inmiddels perfect tweetalig en studeerde onlangs af met hoge cijfers. Maar die bleken nutteloos toen ze zich aanmeldde om rechter te worden in Wallonië.

AFSCHEIDEN!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Toch een van de redenen waarom het Blok (pardon, belang) populair is??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 september 2006 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Het "land" belgië is toch een lachertje in feite..

Vlaams rechtendiploma telt niet in Wallonië

Een afgestudeerde Belgische kan met haar diploma rechten van de Nederlandstalige Katholieke Universiteit in Leuven geen rechter worden in het Franstalige Wallonië. Dat bleek toen de 26-jarige Waalse (maar tweetalige) Sarah Coisne deelnam aan het toelatingsexamen voor de magistratuur in Wallonië.

De grootste krant van België, Het Laatste Nieuws, schrijft vrijdag met enig ongeloof over het verhaal van Coisne. De krant betitelt haar geschiedenis als een onwaarschijnlijke Belgenmop. "Wie rechter wil worden kan dat alleen in de taal van zijn einddiploma. Kafka waart weer door de Belgische justitiepaleizen", aldus de krant.

Sarah Coisne begon haar rechtenstudie in het Franstalige Namen, maar stapte op een gegeven moment over naar Leuven om zo ook haar Nederlands op een hoger niveau te brengen. Ze is inmiddels perfect tweetalig en studeerde onlangs af met hoge cijfers. Maar die bleken nutteloos toen ze zich aanmeldde om rechter te worden in Wallonië.
In België vergeten ze af en toe dat mensen meer dan één taal spreken, fucking inboorlingen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:07 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Damn, wat een achterlijk land is dit toch soms om in te wonen


Member of the iso-betawuste crew!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:07 schreef Snoodaerdt het volgende:
Damn, wat een achterlijk land is dit toch soms om in te wonen


ik vraag me soms af of het gewoon niet beter is op te splitsen in Vlaanderen en Wallonië (net als met Tsjechie en slowakije bijv).


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:11 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me soms af of het gewoon niet beter is op te splitsen in Vlaanderen en Wallonië (net als met Tsjechie en slowakije bijv).


Tja, dat is een kwestie die veel mensen hier bezighoudt hoor! En het is inderdaad ook één van de belangrijkste speerpunten van het Vlaams Belang... Ik persoonlijk ben niet zo voor een splitsing, maar kan me wel erg storen aan blunders in het systeem zoals hierboven aangehaald


Member of the iso-betawuste crew!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-09-2006 14:11 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 september 2006 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me soms af of het gewoon niet beter is op te splitsen in Vlaanderen en Wallonië (net als met Tsjechie en slowakije bijv).

Alleen wilden de tsjechen en slowaken beide zélf graag afscheiden. Ik denk dat de walen en hun franstalige marionetten in Brussel tot de laatste snik tegen zullen stribbelen.
Tenslotte waren de francophones degenen die de dienst uitmaakten t/m zo'n 40~50 jaar geleden? Dat zal hun ziel en trots finaal kapot maken

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-09-2006 14:13]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen