IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2006 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2006 14:29 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe dan?? en hoe is dat dan anders met het CDA (volgens mij zijn die juist voorstander voor religieus, ook islamitisch, onderwijs).
Dat was inhakend op Misanthrope's laatste en post. Waar ik (samen met vorige PvdA berichten) uit concludeer dat de PvdA heel erg bezig is zieltjes te winnen binnen de allochtone bevolking.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2006 14:32 by spectre Profiel van spectre

@hun: Daar had ik het niet over

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-10-2006 14:32]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2006 14:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 oktober 2006 14:26 schreef Heiden het volgende:
Moeilijk woord, hé, dat reactionair? Dat betekent gewoon aartsconservatief. Want jij laat in jouw post doorschemeren dat alles wel goed komt als we maar blijven vertrouwen in de (Protestants) Christelijke conservatieve stromingen in dit land en vooral niet moeten proberen om vooruit te komen.
Ergo;
Reactionair.

Kom je nu wel verder dan een gaapsmiley?


Volgens mij constateerde Jenje gewoon een feit en presenteerde hij niet zijn eigen mening over de kwestie.

Ik heb vorige week gezegd dat ik een regering met PvdA deelname zeer waarschijnlijk acht. Dat wil niet zeggen dat ik het wil he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 14:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 14:32 schreef Jenje het volgende:
Dat was inhakend op Misanthrope's laatste en post. Waar ik (samen met vorige PvdA berichten) uit concludeer dat de PvdA heel erg bezig is zieltjes te winnen binnen de allochtone bevolking.


ja natuurlijk. maar Jenje, welke middenpartij doet dat nu niet? ze willen uiteindelijk allemaal zoveel mogelijk stemmen. OOk de VVD, etc zullen zeer blij zijn met iedere allochtone stem (zelfs Wilders vermoed ik)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2006 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik geloof dat een CDA/VVD regering mij beter zal bekoren ...

Ik krijg geen hoote van de PvdA, en die Bos vind ik maar een relzoeker, geen leider ..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 14:34 by Heiden Profiel van Heiden

Uitlokken?
Kerol, jij zit zó vol met poep....

Ik ben gewoon van mening aan het wisselen met Jenje, dat dat niet gepaard gaat met kusjes en knuffeltjes maakt het nog geen uitlokken.
Sjesus, je bent soms net een gillende keukenmeid, Spekt0r.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 14:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 14:32 schreef Chelman het volgende:
V.

Ik heb vorige week gezegd dat ik een regering met PvdA deelname zeer waarschijnlijk acht. Dat wil niet zeggen dat ik het wil he?


slip of the tongue. heel even kwam het ware gezicht boven drijven (wat blijkt uit de oer PVDA-er op je avatar)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2006 14:34 by Chelman Profiel van Chelman

Anyway, dit vind ik eigenlijk veel ersntiger dan Turken, Armenen etc.:

quote:

Dat het droevig gesteld is met het Nederlandse onderwijs was u al lang bekend. Dat de PABO uitsluitend naïeve blonde schaapjes rekruteert die graag liedjes zingen en “iets met mensen doen” was u waarschijnlijk ook al bekend. Nieuw is het wellicht dat de meerderheid van deze brave fröbelmeisjes en homojongens niet eens kan rekenen op groep 8 niveau. De gemiddelde twaalfjarige etter op een basisschool rekent kort gezegd beter dan aankomend juf Marijke of meester Martijn. En dat is allemaal de schuld van de hogescholen, zeggen wij. De hogescholen zeggen van niet maar hogescholen zijn nep-universiteiten dus die praten altijd peop (u bent HBO-student? Muhahaha, scholier!). Anyway, de babbelbox vraagt u deze week: hoe goed kunt u eigenlijk rekenen? Eerlijk antwoord geven in de reacties, iedereen die onder de maat scoort wordt gebanned.


AD artikel over de kwestie: http://www.ad.nl/binnenland/article671298.ece


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2006 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2006 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
ja natuurlijk. maar Jenje, welke middenpartij doet dat nu niet? ze willen uiteindelijk allemaal zoveel mogelijk stemmen. OOk de VVD, etc zullen zeer blij zijn met iedere allochtone stem (zelfs Wilders vermoed ik)
Tuurlijk, elke partij wil stemmen scoren .. dat is het doel van het spel. Maar ik zie de PvdA dat wel heel erg openlijk richting de allochtonen doen met dit soort maatregelen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 14:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 14:34 schreef Jenje het volgende:
Ik geloof dat een CDA/VVD regering mij beter zal bekoren ...

Ik krijg geen hoote van de PvdA, en die Bos vind ik maar een relzoeker, geen leider ..


ja, dat kan, ieder zijn eigen voorkeur. gelukkig kan dat in ons land. ik vrees trouwens dat jij je zin zult kringen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 14:36 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 oktober 2006 14:32 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij constateerde Jenje gewoon een feit en presenteerde hij niet zijn eigen mening over de kwestie.

Ik heb vorige week gezegd dat ik een regering met PvdA deelname zeer waarschijnlijk acht. Dat wil niet zeggen dat ik het wil he?


Laten wij nu maar uit elkanders vaarwater blijven, ok?
Dan komt het wel goed.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 14:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 14:35 schreef Jenje het volgende:
Tuurlijk, elke partij wil stemmen scoren .. dat is het doel van het spel. Maar ik zie de PvdA dat wel heel erg openlijk richting de allochtonen doen met dit soort maatregelen ...


ik verschil hierin in mening met jou dat alleen de Pvda allochtonen paait. en ik denk dat nagenoeg iedere partij "strenger" is geworden wat betreft illgalen etc. (op GL na dan). maar goed, uiteindelijk maakt het toch niet al te veel uit vermoed ik. Ten minste ik bedoel het zo, er zijn alleen wat nuance verschillen. ik denk echt niet dat bij een volgende aantreding van een CDA/VVD regering opeens massaal illegalen (of voor mijn part marrokanen)worden getransporteerd en bij de aantreding van ee CDA/PVDA regering de minaretten massaal uit de grond zullen schieten.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2006 14:55]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 14:42 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 oktober 2006 14:29 schreef Jenje het volgende:
Leer nou eens begrijpend lezen ...


Wel alleen als jij de cursus geeft, als vooraanstaand begrijpend lezer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2006 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2006 14:39 schreef attila_de_hun het volgende:
ik verschil hierin in mening met jou dat alleen de Pvda allochtonen paait. en ik denk dat nagenoeg iedere partij "strenger" is geworden wat betreft illgalen etc. (op GL na dan). maar goed, uiteindelijk maakt het toch niet al te vele uit vermoed ik. ten minste ik bedoel het zo, er zijn alleen wat naunce verdchillen. ik denk echt niet dat bij een volgende anatyreding van een CDA/VVD regering opeens massaal illegalen (of voor mijn part marokanen)worden getransorteerd en bij de aantreding van ee CDAVDA regering de minateretten massaal uit de grond zullen schieten.
Tuurlijk, bij een eventuele pvda coalitie zullen ze met de extremere punten waarschijnlijk toch bakzeil moeten halen omdat het anders niet de kamers doorkomt.

Ik zeg trouwens niet dat de PVDA alleen allochtonen paait, maar ik zie wel een speerpunt in hun campagne

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-10-2006 14:42]


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2006 14:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 oktober 2006 14:34 schreef Heiden het volgende:
Uitlokken?
Kerol, jij zit zó vol met poep....

Nee hoor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 14:52 by Heiden Profiel van Heiden

Fok, jullie beginnen bijna als echte politici te klinken.
Politiek is eigenlijk een verkapte vrije discussietechniek met als doel zoveel mogelijk woorden te lanceren die een soort verbale orkaan moeten creëren terwijl het eigenlijke onderwerp in het oog van de orkaan compleet onberoerd blijft.
Jullie zijn natuurtalenten.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-10-2006 14:54]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 14:53 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 oktober 2006 14:48 schreef spectre het volgende:
Nee hoor.


Net gescheten?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2006 15:00 by spectre Profiel van spectre

Jep, nu ben ik weer leeg. Maar het was vooral jouw stront wat er uitmoest middels een fikse lachbui.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 15:06 by Heiden Profiel van Heiden

Dat maakt mijn dag weer helemaal goed.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 15:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 14:52 schreef Heiden het volgende:
Fok, jullie beginnen bijna als echte politici te klinken.
Politiek is eigenlijk een verkapte vrije discussietechniek met als doel zoveel mogelijk woorden te lanceren die een soort verbale orkaan moeten creëren terwijl het eigenlijke onderwerp in het oog van de orkaan compleet onberoerd blijft.
Jullie zijn natuurtalenten.
Heb je voor die stelling nou zoveel woorden nodig?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 15:22 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 oktober 2006 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
Heb je voor die stelling nou zoveel woorden nodig?


Misschien nog wel meer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2006 15:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 oktober 2006 14:15 schreef Misanthrope het volgende:

Niet gezien, excuus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 16:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dit kan ieder zinning mens alleen maar toejuichen.

Keiharde maatregelen tegen ambulancegeweld


DEN HAAG - De overheid zal de kosten van letsel en schade die het gevolg zijn van geweld tegen hulpverleners altijd op de dader gaan verhalen. Dat kondigde minister Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) dinsdag aan tijdens het wekelijkse vragenuurtje in de Tweede Kamer. Daders van deze vormen van geweld zullen volgens hem merken "dat het de overheid menens is".
Remkes was door het CDA naar de Kamer gehaald naar aanleiding van een incident afgelopen weekeinde in het uitgaanscentrum van Vlaardingen. Daar belaagde een grote groep mensen twee ambulancebroeders. Er moesten vijftig politieagenten aan te pas komen om het tweetal te ontzetten. Twee agenten raakten lichtgewond.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 16:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ahmm.... waarom niet meteen dat soort lui door wat ME'ers ook het ziekenhuis in tikken met die grote knuppels van ze?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 16:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 16:16 schreef Misanthrope het volgende:
Ahmm.... waarom niet meteen dat soort lui door wat ME'ers ook het ziekenhuis in tikken met die grote knuppels van ze?

ja, ik snap dat niet, jij niet, niemand niet. maar goed, bij geval van een ME-inzet hoeven die platgemepte gasten dan niet te rekenen op een ambulance wat mij betreft.

maar ik snap het echt niet , hoe ongelooflijk bezopen (of afgestompt) moet je zijn om ambulance personeel te gaan lastig vallen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen