IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-09-2006 11:47 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 7 september 2006 11:30 schreef Sodom het volgende:
Radicale imam bezoekt Amsterdam.

Zijn politieke partij hekelt de ongelovigen en wil wegens de spotprenten alle banden met het Westen verbreken.

Wat doet'ie hier dan?


Dear dirty delightful old drunken old days


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 07-09-2006 11:48 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 6 september 2006 23:36 schreef Bonnie het volgende:
waarom trappen muizen dan wel in een muizenval met kaas ? stomme engelsen ....


Je kunt beter een stuk chocolade op de val leggen. Vele malen effectiever!

Bericht kwam op mij dus niet vreemd over. Dat muizen liever zoetigheid hebben dan kaas is volgens mij al heel lang bekend.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 07-09-2006 11:49 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 7 september 2006 11:47 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat doet'ie hier dan?


Zieltjes winnen voor de Jihad?!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-09-2006 11:52 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 7 september 2006 11:49 schreef Fat Bastard het volgende:
Zieltjes winnen voor de Jihad?!

Het was meer een retorische vraag...


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 14:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 september 2006 11:46 schreef Schaffelaer het volgende:
Als een boerka de medische verzorging belemmert, is er geen keus meer in mijn optiek. Medici moeten hun vak onbelemmert en optimaal kunnen uitvoeren.
Keuze vrijheid van het individu. Als mevrouw echt haar burka niet uit wilt doen bekijkt ze het verder toch lekker? Ik zie het probleem niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

HUMOR:

Vrachtauto verliest betonmixer

Uitgegeven: 7 september 2006 13:05
Laatst gewijzigd: 7 september 2006 13:05

HEERENVEEN - De snelweg A7 van Heerenveen naar Joure is waarschijnlijk de hele donderdag gesloten doordat een vrachtauto een draaiende betonmixer heeft verloren. Door het ongeval bij het verkeersknooppunt Heerenveen is de weg bedekt geraakt met beton dat uit de mixer stroomt.

De 51-jarige chauffeur is met de schrik vrijgekomen. De politie onderzoekt of de man te hard heeft gereden en in welke technische staat de vrachtauto verkeerde. Met een kraan wordt donderdagmiddag geprobeerd de betonmixer van de weg te halen, meldde de politie.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-09-2006 15:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 september 2006 15:06 schreef Jenje het volgende:
HUMOR:

Vrachtauto verliest betonmixer

Uitgegeven: 7 september 2006 13:05
Laatst gewijzigd: 7 september 2006 13:05

HEERENVEEN - De snelweg A7 van Heerenveen naar Joure is waarschijnlijk de hele donderdag gesloten doordat een vrachtauto een draaiende betonmixer heeft verloren. Door het ongeval bij het verkeersknooppunt Heerenveen is de weg bedekt geraakt met beton dat uit de mixer stroomt.

De 51-jarige chauffeur is met de schrik vrijgekomen. De politie onderzoekt of de man te hard heeft gereden en in welke technische staat de vrachtauto verkeerde. Met een kraan wordt donderdagmiddag geprobeerd de betonmixer van de weg te halen, meldde de politie.



um...het is maar een gokje.....maar ik denk......niet zo best?



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 15:12 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

haha mogen ze wel flink ad slag voordat dat spul gaat drogen dan


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-09-2006 15:16 by spectre Profiel van spectre

heavy metzel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 15:19 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

hehehe. vet onforum


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-09-2006 15:58 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 7 september 2006 14:15 schreef kwelgeest het volgende:
Keuze vrijheid van het individu. Als mevrouw echt haar burka niet uit wilt doen bekijkt ze het verder toch lekker? Ik zie het probleem niet.

Ik wel.

Een medicus heeft een eed afgelegd, waarin hij verklaart de zieken te genezen. Als een boerka dit proces in de weg staat, dient dit uit het proces verwijdert te worden. De genezing van het individu staat boven zijn keuzevrijheid in mijn optiek.


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2006 16:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Maar niet boven de keuzevrijheid van het individu, de burqapinguin in deze zaak. Als zij beslist dat ze dat apparaat ophoudt, kan de arts haar niet dwingen dat apparaat af te doen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2006 17:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wie een kuil graaft voor een ander.....

Grafdelver bedolven

Een 62-jarige grafdelver is donderdagmorgen enige tijd bedolven geweest in een graf op een begraafplaats in Zwolle.

De inwoner van Nieuwleusen stond rond 11.00 uur in een graf om dat klaar te maken voor een begrafenis later die dag, toen de aanhanger met uitgegraven zand die naast het gat stond kantelde. De man werd bedolven onder het zand en kwam onder de aanhanger terecht.

Een collega van het slachtoffer wist zijn gezicht uit te graven, zodat de man weer kon ademen in afwachting van de hulpdiensten. Na ongeveer een uur is hij uit zijn benarde positie bevrijd. Op een bult op zijn hoofd na mankeert de man niets.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-09-2006 17:32 by Argus Profiel van Argus

Dell-laptop veroorzaakt brand in vrachtauto

Uitgegeven: 7 september 2006 13:24
Laatst gewijzigd: 7 september 2006 13:46

AMSTERDAM - In Florida is een vrachtauto uitgebrand, nadat de Dell-laptop van de chauffeur spontaan vlam vatte. Dat meldt het lokale televisiestation WFTV op zijn website.

De chauffeur, David Costello, zette zijn Dell-laptop aan voor zijn meereizende dochter, zodat zij een film kon kijken. Kort daarna begon de laptop te roken. Costello gooide de laptop direct op de achterbank van de truck, die daarna vlam vatte.


Door alle commotie botste Costello tegen een verkeersbord. Hij bracht daarna zijn dochtertje en zichzelf in veiligheid, en moest vervolgens machteloos toekijken hoe zijn vrachtauto compleet uitbrandde. Volgens Dell Computers gaat het om een model laptop dat niet is teruggeroepen bij de recente terugroepactie.

Brandgevaar

Afgelopen maand besloot de computerfabrikant 4,1 miljoen Sony-accu's terug te roepen wegens brandgevaar. Kort daarna besloot ook Apple 1,8 miljoen door Sony gemaakte accu's terug te roepen.

Ook het moederbedrijf van Panasonic, Matsushita, is overgegaan tot een terugroepacctie voor laptopbatterijen. Volgens Matsushita zijn de batterijen in kwestie niet door Sony gemaakt.


--------------

Extreme programming wordt steeds linker....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 18:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Militairen wilden "aanslagen plegen"

De Belgische politie heeft donderdag zeventien mensen aangehouden onder wie een aantal militairen die aanslagen wilden plegen op de basisstructuren van het land om het zo te ontwrichten. Dat heeft de Belgische justitie meegedeeld. De politie nam onder meer wapens en explosieven in beslag.

De politie heeft eerder op de dag huiszoekingen gedaan in vijf kazernes en op achttien privéadressen in Vlaanderen in het kader van een onderzoek naar extreemrechts en terrorisme. De arrestanten zijn voornamelijk militairen en personen uit het extreemrechtse milieu. Naast vuurwapens vond de politie een grote hoeveelheid munitie, explosieven, ontstekers voor landmijnen en een zelfgemaakte bom met ontsteker.

De hoofdverdachte is een militair uit de kazerne in Leopoldsburg even ten zuiden van Eindhoven. De man is lid van de beweging Bloed-Bodem-Eer-Trouw, een afscheuring van de Vlaamse groep Blood and Honour. De verdachte organiseerde paramilitaire oefeningen en had ook een geheime handel in wapens opgezet. De politie heeft echter geen aanwijzingen gevonden voor een concrete aanslag, aldus een verklaring van justitie.

Volgens een nieuwe Belgische wet op het terrorisme volstaat het lidmaatschap van een antidemocratische organisatie om te worden veroordeeld. Het onderzoek is twee jaar geleden begonnen door justitie in Dendermonde. De verdachten worden momenteel verhoord en zullen nog in de loop van donderdag en vrijdag voor de onderzoeksrechter verschijnen.



Die Belgen zijn wel erg hard bezig met het beperken van de vrijheid van meningsuiting zeg. Eerst een verbod op islamofobie; Nu een verbod op lidmaatschap van een antidemocratische organisatie (mag je daar nog wel 'fan' zijn van Plato?)
Volgens mij mag/kan ik daar niet meer over straat. Hoog tijd dat DeWinter aan de macht komt.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-09-2006 18:53]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2006 18:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Democratischer zal het niet worden onder Dewinter, wel leuker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 19:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 september 2006 18:59 schreef Misanthrope het volgende:
Democratischer zal het niet worden onder Dewinter, wel leuker.
Ik ben geen fan van Dewinter maar deze regering komt met de ene labiele wet na de andere. Belgie heeft echt een frisse wind nodig waarbij zo afentoe nog ergens intellect te bespeuren is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 19:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Van mij hoeft de democratie ook niet gehandhaafd te worden; Maar een verbod op islamofobie!!! Kom op zeg, wat voor NSB-regering ben je dan.
En Platon is ook anti-democratisch. Nou ken ik die wet niet maar als ik dit stukje tekst lees komt het op mij over dat het tegenwoordig in Belgie, in principe, verboden is om lid te zijn van een 'Plato-clubje'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2006 19:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik vind Dewinter overigens wel een interessante man.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 19:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Veiligheid geldlopers in het geding'

De vaste tijden waarop geldlopers in veel gemeenten hun waardevolle lading mogen afleveren en ophalen, brengen de veiligheid in het geding. Criminelen kunnen hierdoor makkelijk voorspellen wanneer een geldloper ergens is. Lokale overheden "frustreren de veiligheid" door geldtransporteurs alleen op bepaalde tijdstippen in de stad toe te laten.


Dat zei de voorzitter van de Platform Detailhandel Nederland, Ed Hamming, donderdag op bijeenkomst in Den Haag. De voormalig bestuursvoorzitter van detailhandelsconcern Vendex KBB beklaagde zich verder over de vele obstakels die de bereikbaarheid van winkels onder druk zetten. Het is volgens Hamming van groot belang dat geldlopers zo dicht mogelijk bij de winkels kunnen komen.

Het platform roept geldtransporteurs op de regels over de laad- en lostijden (de zogenoemde venstertijden) te negeren. Ze moeten hun waardevolle lading op wisselende tijden ophalen en afleveren, vindt Hamming. Het ministerie van Verkeer en Waterstaat moet geldlopers bovendien landelijk ontheffing verlenen van de venstertijden.

Voetgangerszone

In Almere brengen en halen geldlopers sinds kort geen geld meer naar de winkels in het stadshart, omdat de gemeente weigert waardetransporten in de voetgangerszone toe te laten. De vervoerders moeten hun werk in laad- en lostunnels uitvoeren en dat zou onveilig zijn. Volgens Hamming dreigt ook in Amsterdam een geldloper het werk te staken omdat het te gevaarlijk zou zijn.

Hamming deed zijn uitspraken tijdens de presentatie van een rapport naar winkelcriminaliteit. Daaruit komt naar voren dat winkeliers in Duitsland en België jaarlijks meer schade lijden door bijvoorbeeld diefstal dan in Nederland. In Groot-Brittannië daarentegen is de schade kleiner. Winkelcriminaliteit kost in ons land elk jaar zo'n 965 miljoen euro.

Het platform wil meer winkelpersoneel opleiden tot beveiligingsbeambten. Zij zouden in winkelstraten kunnen patrouilleren. De brancheorganisatie wil hierover met politie en justitie overleggen. Ook pleit het platform voor meer grensoverschrijdende samenwerking. Winkels zijn steeds vaker het doelwit van bendes uit Oost-Europa en de Balkan. Deze bendes slaan vaak gedurende een etmaal toe en verdwijnen daarna weer over de grens.


1: Nee dat gaat helpen. Geldlopers moeten gewoon beschikking krijgen over (vuur)wapens om hun eigen veiligheid te kunnen waarborgen

2: Drie hoeraatjes voor het ongenuanceerd achterna rennen van de liberale droom omtrent een Europa.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2006 19:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 september 2006 19:09 schreef Misanthrope het volgende:
Ik vind Dewinter overigens wel een interessante man.
Hij heeft goede en sterke punten maar ik betwijfel het of ik op hem zou stemmen als ik in Belgie woonde.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 07-09-2006 23:08 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 7 september 2006 11:52 schreef Schaffelaer het volgende:
Het was meer een retorische vraag...


Dan heb je bij deze een retorisch antwoord...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2006 0:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 september 2006 18:53 schreef kwelgeest het volgende:
Die Belgen zijn wel erg hard bezig met het beperken van de vrijheid van meningsuiting zeg. Eerst een verbod op islamofobie; Nu een verbod op lidmaatschap van een antidemocratische organisatie (mag je daar nog wel 'fan' zijn van Plato?)
Volgens mij mag/kan ik daar niet meer over straat. Hoog tijd dat DeWinter aan de macht komt.
Lul niet. Er staat duidelijk:

quote:
Naast vuurwapens vond de politie een grote hoeveelheid munitie, explosieven, ontstekers voor landmijnen en een zelfgemaakte bom met ontsteker.
.....
De verdachte organiseerde paramilitaire oefeningen en had ook een geheime handel in wapens opgezet.
Heel terecht dat je daarvoor lang achter de tralies gestopt wordt.

quote:
Volgens een nieuwe Belgische wet op het terrorisme volstaat het lidmaatschap van een antidemocratische organisatie om te worden veroordeeld.
En dat mag van mij hier ook ingevoerd worden. Dag Hezbollah, Grijze Wolven, SGP en alle kaalkopjes



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-09-2006 3:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 8 september 2006 0:32 schreef Judge M. het volgende:
En dat mag van mij hier ook ingevoerd worden. Dag Hezbollah, Grijze Wolven, SGP en alle kaalkopjes

De AFA niet te vergeten...



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-09-2006 8:52 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 7 september 2006 16:40 schreef Misanthrope het volgende:
Maar niet boven de keuzevrijheid van het individu, de burqapinguin in deze zaak. Als zij beslist dat ze dat apparaat ophoudt, kan de arts haar niet dwingen dat apparaat af te doen.

Nee.


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen