IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-10-2006 21:00 by M. Profiel van M.

quote:
Verdonk valt uit naar Kamerlid om dubbel paspoort

Uitgegeven: 4 oktober 2006 19:19
Laatst gewijzigd: 4 oktober 2006 19:54
AMSTERDAM - Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) heeft Tweede Kamerlid Naïma Azough (GroenLinks) woensdag tijdens een debat over het Nederlanderschap persoonlijk de mantel uitgeveegd over haar dubbele nationaliteit. In het debat liet Azough zien dat zij niet alleen een Nederlands paspoort heeft, maar ook een Marokkaans identiteitsbewijs.

"Het geeft geen pas dat u hier als Nederlandse parlementariër zomaar met twee paspoorten staat te zwaaien", beet Verdonk het Kamerlid tijdens een debat over een aanpassing van de Rijkswet op het Nederlanderschap toe. "Waarom geeft u niet het goede voorbeeld. Ik begrijp niet dat u niet zegt: ik vind Nederland nu het belangrijkst."

Verdonk wil dat buitenlanders die tot Nederlander genaturaliseerd worden, hun oude nationaliteit zo veel mogelijk opgeven. Die zou hun integratie in de weg staan. Alleen voor mensen die afkomstig zijn uit de 17 landen waar burgers hun nationaliteit volgens de grondwet niet kunnen opgeven, geldt de regel niet.

Dit ben ik

Azough is fel tegenstander van de maatregel. Aan het begin van haar betoog pakte zij haar twee passen en zei: "Dit ben ik." Het Kamerlid wilde met de actie aantonen dat zij zich niet meer of minder Nederlander voelt omdat zij ook een Marokkaans paspoort heeft. "Dat zegt niets over mijn Nederlanderschap", zei ze tegen Verdonk.

PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem ergerde zich aan de uitval van Verdonk. "Het geeft geen pas dat u een Nederlandse parlementariër de maat meet en vraagt of zij hier wel voldoende geworteld is."

Wens

Verder kwam Verdonk in het debat tegemoet aan de wens van een meerderheid in de Tweede Kamer inzake kinderen die voor 1985 zijn geboren uit een Nederlandse moeder en een buitenlandse vader. Deze kunnen nu alsnog de Nederlandse nationaliteit krijgen.

Tot 1985 konden alleen Nederlandse vaders het Nederlanderschap aan hun kinderen overdragen. Kinderen uit een gemengd huwelijk waarin de moeder Nederlandse was, konden geen Nederlander worden.

Tussen 1985 en 1988 was er een overgangsregeling op grond waarvan gedupeerden alsnog voor het Nederlanderschap konden opteren. Volgens de meeste fracties is daar destijds echter te weinig bekendheid aan gegeven, waardoor velen er geen gebruik van hebben gemaakt.

Godverdomme, eindelijk weer eens een goede opmerking van Verdonk. Dat die Groen Links-kuthoer maar snel mag ophoeren naar Marokko, godverdomme. ARGH, Groen Links is toch wel het ergste wat er in politiek Nederland rondloopt!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2006 10:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Azough zal haar werk als kamerlid echt niet beter gaan doen als ze haar Marokkaanse paspoort zal opgeven. Die discussie heeft ze ook al eens gevoerd met Michiel Smit en laatstgenoemde werd compleet van tafel geluld door haar.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze heeft een voorbeeldfunctie als kamerlid zijnde .. dan dien je alleen een Nederland paspoort te hebben ... klaar ..

Al dat dubbele gedoe, belachelijk imho .. in de kamer dien je de Nederlandse Staat, daar dien je dan voor de volle 100% voor te gaan, en dat aan te tonen door alleen een Nederlands paspoort te hebben.

Verdonk for pres!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-10-2006 10:13 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

Efteling zit zonder Roodkapje

KAATSHEUVEL - De Efteling in Kaatsheuvel zit sinds woensdagochtend zonder Roodkapje. Het sprookjesfiguur werd uit het Sprookjesbos gestolen, aldus de directie van het attractiepark. Er is aangifte gedaan.


De diefstal werd woensdagochtend door medewerkers ontdekt. ,,We kunnen op deze dierendag wel grappen dat ze door de boze wolf is opgeslokt, of dat ze voor de start van de Kinderboekenweek bij de kabouters is gaan voorlezen, maar eigenlijk vinden we het heel vervelend'', aldus directeur Olaf Vugts. ,,We gaan ervan uit dat Roodkapje na sluiting van het park is weggehaald, omdat het onmogelijk is om zoiets te doen als het park open is.''


Roodkapje is met geweld van haar sokkel getrokken. Haar klompje is afgebroken en blijven staan, meldde een woordvoerster. ,,De dieven hebben snel gehandeld. We hopen dat het een grap is en dat ze snel weer terugkomt.''


Roodkapje werd al eens eerder gestolen, in augustus 1998. Ze werd toen twee dagen later teruggevonden in Tiel.



awwwwww



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 05-10-2006 10:19 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Ja best sneu voor dat wijffie,
vooral als ze door een studentenvereniging mee is genomen, moet ze bier leren drinken in plaats van dr boswandeling.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 10:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Misschien heeft de PNVD haar wel ontvoerd ..


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-10-2006 10:22 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 5 oktober 2006 10:21 schreef Jenje het volgende:
Misschien heeft de PNVD haar wel ontvoerd ..


ojee, als ze maar heel blijft..


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-10-2006 10:26 by spectre Profiel van spectre

Dat word dan een rood mutsje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 05-10-2006 10:27 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

nee joh, ze was al een muts.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 10:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2006 10:12 schreef Jenje het volgende:
Ze heeft een voorbeeldfunctie als kamerlid zijnde .. dan dien je alleen een Nederland paspoort te hebben ... klaar ..


Al dat dubbele gedoe, belachelijk imho .. in de kamer dien je de Nederlandse Staat, daar dien je dan voor de volle 100% voor te gaan, en dat aan te tonen door alleen een Nederlands paspoort te hebben.



vind ik ook. of ten minste niet gaan lopen bleren over je dubbele "identiteit"
quote:

Verdonk for pres!


dat vind ik dan weer niet een goed idee


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-10-2006 10:29 by spectre Profiel van spectre

Wat is nou eigenlijk het voordeel van zo'n dubbel paspoort? Dat je ook in het andere land kunt gaan wonen bv?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 10:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2006 10:29 schreef spectre het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van zo'n dubbel paspoort? Dat je ook in het andere land kunt gaan wonen bv?
Als je een bekeuring krijgt kun je die naar dat andere land later opsturen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 05-10-2006 10:31 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 5 oktober 2006 10:29 schreef spectre het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van zo'n dubbel paspoort? Dat je ook in het andere land kunt gaan wonen bv?

Stemmen in beide landen.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-10-2006 10:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 5 oktober 2006 10:08 schreef Judge M. het volgende:
Azough zal haar werk als kamerlid echt niet beter gaan doen als ze haar Marokkaanse paspoort zal opgeven. Die discussie heeft ze ook al eens gevoerd met Michiel Smit en laatstgenoemde werd compleet van tafel geluld door haar.
Je bent Nederlander, of niet. Nu is ze Nederlander en Marokkaan. Je kunt je dus afvragen waar haar prioriteiten liggen. Ik kan er behoorlijk pissig om worden als iemand in de 2e kamer met een niet-Nederlands paspoort loopt te zwaaien om te verkondigen dat ze Marokkaan is.

Vind je het trouwens raar dat de samenleving polariseert als mensen een wij-zij gevoel creeeren door Marokkaan te blijven?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-10-2006 11:10 by stigma Profiel van stigma

Gestolen Roodkapje teruggevonden

KAATSHEUVEL - Roodkapje is terecht. Ze werd donderdagochtend teruggevonden bij een bejaardenhuis in Kaatsheuvel. Dat heeft een woordvoerder van de Efteling gezegd.
Medewerkers van het attractiepark ontdekten woensdag dat het spookjesfiguur was gestolen.

Nu.nl

Journaal op de radio:
medewerkster:"Misschien was ze koekjes brengen."
De politie onderzoekt dit nog.




Subtiel kamerolifantje


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-10-2006 11:17 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

thank god!


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 05-10-2006 12:13 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

De oudjes hadden een verzetje nodig??


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-10-2006 12:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 oktober 2006 11:42 schreef Slechtheid het volgende:
LOOOOL!!


Uitgaansverbod voor Nederlandse mariniers

Uitgegeven: 5 oktober 2006 07:23
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2006 07:37
DEN HAAG/HAMMERFEST - Defensie-commandant Dick Berlijn heeft de Nederlandse mariniers in Noorwegen een uitgaansverbod opgelegd. De Commandant der Strijdkrachten besloot tot deze maatregel na de massale vechtpartij tussen mariniers en de lokale bevolking in een discotheek in het Noorse plaatsje Karasjok. Het uitgaansverbod geldt tot het einde van de oefening op 13 oktober.

Berlijn liet tegenover lokale media weten de zaak te betreuren. De hoogste militair in Nederland benadrukte dat Noorwegen al sinds jaar en dag Nederland zeer ter wille is. "Met name de mariniers trainen er al jaren. Dit is de slechtste manier om onze dankbaarheid te tonen."

De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd tot 450 man die op oefening is in het noorden van Noorwegen. Het zijn het eerste mariniersbataljon en wat kleinere eenheden.

Doktersbehandeling

Volgens berichten van zondag op de internetsite van de Noorse krant Finnmark Dagblad moesten vier mannen en een vrouw zich onder doktersbehandeling stellen na het incident. Ze hebben slechts lichte verwondingen opgelopen, citeerde de krant de politie. Het is niet bekend of er aangifte is gedaan.

De uitbater van de discotheek, Klement Turi, zegt in het lokale dagblad dat de mariniers al een probleem vormen sinds ze in het gebied zijn. "Ze kwamen drie weken geleden voor het eerst bij ons en het eerste dat ze deden was op de dansvloer pissen." De eigenaar heeft de Nederlandse militaire politie meteen laten weten dat de mariniers niet meer welkom waren.

Gazastrook

Zaterdagavond waren ze echter terug en na sluitingstijd brak volgens getuigen voor de discotheek ruzie uit. "Het was daarbuiten erger dan op de Gazastrook. Mensen lagen gestrekt en het was volledige chaos", aldus Turi. "We hebben besloten alle militairen de toegang tot onze zaak te weigeren. We accepteren niet dat de VN hier troepen heen sturen om op de bevolking te oefenen."

Excuses

Berlijn heeft woensdag zijn excuses aangeboden aan zijn Noorse collega Sverre Diessen. "Ik vind het erg wat er is gebeurd en neem de zaak hoop op. Dit soort gedrag is niet te tolereren, zeker niet van militairen", aldus Berlijn in een persverklaring. De Koninklijke Marechaussee onderzoekt het incident maar volgens Berlijn is nu al duidelijk is dat "mensen hier goed in de fout zijn gegaan."

HAHAHAHAH


Suck my piss


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2006 12:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2006 10:52 schreef Misanthrope het volgende:
Vind je het trouwens raar dat de samenleving polariseert als mensen een wij-zij gevoel creeeren door Marokkaan te blijven?
..of aan de andere kant er gesommeerd wordt in niet mis te verstane bewoordingen dat men nu ineens MOET integreren. Dat wij-zij gedoe werkt absoluut 2 kanten op en de toonzetting van beide kanten bevalt mij in elk geval voor geen meter.

Polarisatie is er en zal er blijven. Van beide kanten uit. Kamp Nederland heeft middels Theo van Gogh haar gezicht verloren maar er staan er genoeg klaar dat van hem over te nemen en aan de andere kant blijft het sinds Theo's dood opvallend stil van de kant van Abou Jahjah.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-10-2006 12:32 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 oktober 2006 10:13 schreef BitchSlap het volgende:
Efteling zit zonder Roodkapje

KAATSHEUVEL - De Efteling in Kaatsheuvel zit sinds woensdagochtend zonder Roodkapje. Het sprookjesfiguur werd uit het Sprookjesbos gestolen, aldus de directie van het attractiepark. Er is aangifte gedaan.


De diefstal werd woensdagochtend door medewerkers ontdekt. ,,We kunnen op deze dierendag wel grappen dat ze door de boze wolf is opgeslokt, of dat ze voor de start van de Kinderboekenweek bij de kabouters is gaan voorlezen, maar eigenlijk vinden we het heel vervelend'', aldus directeur Olaf Vugts. ,,We gaan ervan uit dat Roodkapje na sluiting van het park is weggehaald, omdat het onmogelijk is om zoiets te doen als het park open is.''


Roodkapje is met geweld van haar sokkel getrokken. Haar klompje is afgebroken en blijven staan, meldde een woordvoerster. ,,De dieven hebben snel gehandeld. We hopen dat het een grap is en dat ze snel weer terugkomt.''


Roodkapje werd al eens eerder gestolen, in augustus 1998. Ze werd toen twee dagen later teruggevonden in Tiel.



awwwwww



Ook gehoord, de reactie op Studio Brussel was wel goed "Ze was het beu om steeds maar bij haar grootmoeder te zijn en wilde de wereld wat gaan verkennen"

Als je het mij vraagt is ze ervandoor met de grote boze wolf

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-10-2006 12:33]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 05-10-2006 12:38 by stalinorgel Profiel van stalinorgel

quote:
www.nu.nl:
AMSTERDAM - Opticien Pearle heeft in een televisiespotje de grens van het toelaatbare overschreden. De Reclame Code Commissie, die klachten had gekregen over de commercial, vindt het spotje in strijd met de goede smaak en nodeloos kwetsend.
De commissie heeft Pearle donderdag gevraagd het spotje niet meer te laten uitzenden. Ze kan het bedrijf daartoe niet verplichten.
In het filmpje heeft een vrouw haar zoon al vier jaar niet meer gezien. Na een bezoekje aan de brillenwinkel blijkt dat de zoon al die tijd in de buurt was, maar dat ze hem met haar slechte ogen steeds over het hoofd zag. De Reclame Code Commissie sluit zich aan bij de klagers, die het filmpje grievend vinden voor ouders die hun kind echt kwijt zijn.


En dan wij zeiken dat Moeslums snel op hun pik getrapt zijn ...!?!....
Wat een zever zeg. maakt niet uit wat je doet, er is altijd wel een teer zieltje 'gekwetst'... homoland


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 oktober 2006 12:38 schreef stalinorgel het volgende:
En dan wij zeiken dat Moeslums snel op hun pik getrapt zijn ...!?!....
Wat een zever zeg. maakt niet uit wat je doet, er is altijd wel een teer zieltje 'gekwetst'... homoland

Emigreer!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-10-2006 14:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Jongetje (3) rijdt weg in auto van ouders

Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:48
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 12:18

STADSKANAAL - Een 3-jarig jongetje uit Stadskanaal is met de auto van zijn ouders bijna in een kanaal gereden. Hij ontsnapte op het nippertje aan de dood. Hij was er in geslaagd de auto te starten en weg te rijden, meldde de politie vrijdag.

Het jongetje pakte donderdag de sleutels van de auto van zijn ouders en stapte in. Eerst zette hij een kindercd op en startte vervolgens de auto. Hij reed dwars door een hek, stak de H.J. Kniggekade over en kwam half in de berm en half in het water tot stilstand.


Een oplettende getuige zag de auto hangen, trof de peuter achter het stuur aan en haalde hem uit de auto. Het jongetje werd aan zijn moeder overgedragen en kreeg van de politie een troostbeer. Een bergingsdienst zette de auto weer op de kant.


Een troostbeer? EEN TROOSTBEER??
OPSLUITEN DIE HAP! MOEST IK 'S FLIKKEN!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2006 14:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

In ziekenhuizen in het zuiden van Kazachstan zijn 75 kinderen en acht moeders besmet geraakt met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Dat meldde het ministerie van Volksgezondheid vrijdag. Zes van de geïnfecteerde kinderen zijn al overleden.

Waarschijnlijk vond de besmetting plaats door het gebruik van ongesteriliseerde injectienaalden of door een transfusie met besmet bloed.

De autoriteiten zijn bezig met het testen van meer dan 10.000 mensen die in de periode van januari tot maart zijn behandeld in ziekenhuizen. Ruim 9000 van hen ondergingen al een bloedtest.



Damn. Dat lijkt Frankrijk wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-10-2006 15:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een troostbeer, haha allemachtig


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen