IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 12:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2006 12:00 schreef Argus het volgende:
Die ga ik eens google-en dan....
Wtf is dat dan weer


Austerlitz naast Driebergen/Zeist/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2006 12:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 oktober 2006 12:26 schreef Argus het volgende:
Nee, alleen de grote jongens mogen boem doen !
En koreaantjes zijn maar kabouters


Ah, daarom zijn ze stout dus!

Heb gisteren nog iets opgevangen, namelijk dat N-Korea het hele atoomprogramma wou cancellen, maar omdat Dhr. Bush met zijn "Axxes of Evil" toespraak kwam, hebben ze er maar vanaf gezien en zijn ze dubbel zo hard aan het werk gegaan. Goede taktiek van Dhr. Bush!



spectre
Usericon van spectre
Posted 10-10-2006 12:32 by spectre Profiel van spectre

Had Bush dus toch gelijk he


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2006 12:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

@ Chelman, zover waren wij al hoor!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Ah, daarom zijn ze stout dus!

Heb gisteren nog iets opgevangen, namelijk dat N-Korea het hele atoomprogramma wou cancellen, maar omdat Dhr. Bush met zijn "Axxes of Evil" toespraak kwam, hebben ze er maar vanaf gezien en zijn ze dubbel zo hard aan het werk gegaan. Goede taktiek van Dhr. Bush!


ze zeggen iets en je gelooft dat gelijk??? ik zou zulke berichten niet al te seriesu nemen


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2006 12:33 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 oktober 2006 12:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ze zeggen iets en je gelooft dat gelijk??? ik zou zulke berichten niet al te seriesu nemen


Nou, het kwam voor in een docu van 1 vandaag, met experts enzo.

[edit] Zoveel kijk ik nou televisie, het is nu 1 vandaag

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 10-10-2006 12:34]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, het kwam voor in een docu van 2 vandaag, met experts enzo.


ik ben geen bushfanaat maar ik ben er toch wel redelijk van overtuigd dat NK sowieso een atoombom wou hebben (en die hebben ze trouwesn nog steeds niet he, ze hebben "alleen maar" een test gedaan)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 12:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2006 12:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Heb gisteren nog iets opgevangen, namelijk dat N-Korea het hele atoomprogramma wou cancellen, maar omdat Dhr. Bush met zijn "Axxes of Evil" toespraak kwam, hebben ze er maar vanaf gezien en zijn ze dubbel zo hard aan het werk gegaan. Goede taktiek van Dhr. Bush!


'Meneer de rechter, zij liep in een korte jurk dus heb ik haar verkracht!' is eenzelfde soort redenering.

En daarnaast wil je mij toch niet doen geloven dat jij nog de enige mense ter aarde bent die gelooft wat de N-Koreanen zeggen? Ze zeggen namelijk ook dat ze de rijkste en welvarendste natie ter wereld zijn en beweren dat hun grote leider duizenden boeken heeft geschreven die wereldwijd als de belangrijskte filosofische en economische werken gezien worden....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:36 schreef Chelman het volgende:


....hun grote leider duizenden boeken heeft geschreven die wereldwijd als de belangrijskte filosofische en economische werken gezien worden....

o!!! heb je enkele goede titels als aanbeveling???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-10-2006 12:38]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2006 12:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 oktober 2006 12:35 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben geen bushfanaat maar ik ben er toch wel redelijk van overtuigd dat NK sowieso een atoombom wou hebben (en die hebben ze trouwesn nog steeds niet he, ze hebben "alleen maar" een test gedaan)


Maar het kwam er op neer dat ze bereid waren het programma in de ijskast te zetten, tot ze pissed off werden op Bush.

En een "expert" vertelde ook dat de proef waarschijnlijk mislukt is.....

Ach ik weet het ook niet, de enige grote knallen waar ik iets vanaf weer is met een melkbus carbid schieten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Maar het kwam er op neer dat ze bereid waren het programma in de ijskast te zetten, tot ze pissed off werden op Bush.

En een "expert" vertelde ook dat de proef waarschijnlijk mislukt is.....

Ach ik weet het ook niet, de enige grote knallen waar ik iets vanaf weer is met een melkbus carbid schieten.


dat is loepzuivere propaganda. "we willen het niet maar we moesten wel"... nee, als er een les is te leren uit de recente gescheidenis is het dat veel potentaten het liefst veel macht willen uitoefenen en daar zijn atoombommen zeer geschikt voor natuurlijk. (overigens, NK wil vooral een atoombom om serieus genomen te worden en consesies af te dwingen denk ik) ik zou zulke berichtenmaar met en korrel zout nemen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 12:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2006 12:37 schreef attila_de_hun het volgende:
o!!! heb je enkele goede titels als aanbeveling???


http://www.korea-dpr.com/library/entrance.htm

Dit is overigens geen grap. Dit is de enige en officiële website uit Noord-Korea.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:41 schreef Chelman het volgende:
http://www.korea-dpr.com/library/entrance.htm

Dit is overigens geen grap. Dit is de enige en officiële website uit Noord-Korea.


pffff, wat een hoop gezwam zeg. en ook best wel creepy. er staat een document dat handelt over de reunification. dat is dus een samenvoegeing met ZK. maar wat ik dan niet snap is het volgende: the whole nation, north, south and overseas
wat zouden ze bedoelen met overseas???
(de unification maakt natuurlijk ook al duidelijk waarom ze wel een atoombom willen)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 12:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 oktober 2006 12:49 schreef attila_de_hun het volgende:
pffff, wat een hoop gezwam zeg. en ook best wel creepy. er staat een document dat handelt over de reunification. dat is dus een samenvoegeing met ZK. maar wat ik dan niet snap is het volgende: the whole nation, north, south and overseas
wat zouden ze bedoelen met overseas???
(de unification maakt natuurlijk ook al duidelijk waarom ze wel een atoombom willen)
Korea 'heeft' een aantal eilandjes tussen Korea en Japan in. Alleen volgens Japan zijn die eilandjes van Japan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 12:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 12:53 schreef Misanthrope het volgende:
Korea 'heeft' een aantal eilandjes tussen Korea en Japan in. Alleen volgens Japan zijn die eilandjes van Japan.

ok. nou, je weet dat Japan dan ook een atoombom in bezit zal moeten hebben .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 oktober 2006 12:55 schreef attila_de_hun het volgende:
ok. nou, je weet dat Japan dan ook een atoombom in bezit zal moeten hebben .
Japan heeft recent gezegd dat als Noord Korea verder zou gaan met haar nucleaire programma en als ze een nucleaire bom maken, dat ze hun pacificatiewet zullen opheffen. Dit houdt dus in dat Japan weer voor het eerst sinds WO2 een leger mag opbouwen en dat ze de sancties die de VS daaraan zal verbinden voor lief neemt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 13:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 oktober 2006 13:04 schreef Misanthrope het volgende:
Japan heeft recent gezegd dat als Noord Korea verder zou gaan met haar nucleaire programma en als ze een nucleaire bom maken, dat ze hun pacificatiewet zullen opheffen. Dit houdt dus in dat Japan weer voor het eerst sinds WO2 een leger mag opbouwen en dat ze de sancties die de VS daaraan zal verbinden voor lief neemt.


en tussen japan en rusland is het ook al niet "love & peace" dacht ik. dus rusland zal dan weer niet blij zijn met de ontwikkelingen in Japan. en hoe zullen bijv. landen als Indonesië reageren??? nee,dit is geen goede ontwikkeling


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:18 by Chelman Profiel van Chelman

De oplossing is simpel maar daar zullen de pacifistische hippies geen pap van lusten. Die zien liever miljoenen mensen al 50 jaar lang dagelijks onderdrukt worden op een manier dat zijn weerga zelfs in de Sovjet Unie niet kende. Want: 'oorlog is geen oplossing'.


Het regime daar kwakkelt. Die hebben geen middelen om een langdurige oorlog te voeren. Ik vermoed dat een oorlog daar niet veel langer zal duren dan Golfoorlog 1. N-Korea wordt nu in tegenstelling tot 50 jaar geleden niet meer actief gesteund door Rusland en China en zelf zijn ze nergens toe in staat.

Blow these fuckers up.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 oktober 2006 13:14 schreef attila_de_hun het volgende:
en tussen japan en rusland is het ook al niet "love & peace" dacht ik. dus rusland zal dan weer niet blij zijn met de ontwikkelingen in Japan. en hoe zullen bijv. landen als Indonesië reageren??? nee,dit is geen goede ontwikkeling
Niet alleen het feit dat Noord-Korea zelf gevaarlijk is met een atoombom, is gevaarlijk voor ons, maar de hele destabilisatie van die regio is misschien nog gevaarlijker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 oktober 2006 13:18 schreef Chelman het volgende:
De oplossing is simpel maar daar zullen de pacifistische hippies geen pap van lusten. Die zien liever miljoenen mensen al 50 jaar lang dagelijks onderdrukt worden op een manier dat zijn weerga zelfs in de Sovjet Unie niet kende. Want: 'oorlog is geen oplossing'.


Het regime daar kwakkelt. Die hebben geen middelen om een langdurige oorlog te voeren. Ik vermoed dat een oorlog daar niet veel langer zal duren dan Golfoorlog 1. N-Korea wordt nu in tegenstelling tot 50 jaar geleden niet meer actief gesteund door Rusland en China en zelf zijn ze nergens toe in staat.

Blow these fuckers up.
Laten we dat dan wel doen voordat Jappenland een nieuw leger opbouwt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2006 13:20 schreef Misanthrope het volgende:
Laten we dat dan wel doen voordat Jappenland een nieuw leger opbouwt.


Voor de Japs ben ik niet bang. Die zijn voldoende verstandig om te zien dat een autarkische levenswijze die ze vroeger voorstonden nu niet meer haalbaar is. Ze zijn zich bewust dat ze alleen wel kunnen varen bij een verregaande samenwerking met andere landen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 oktober 2006 13:22 schreef Chelman het volgende:
Voor de Japs ben ik niet bang. Die zijn voldoende verstandig om te zien dat een autarkische levenswijze die ze vroeger voorstonden nu niet meer haalbaar is. Ze zijn zich bewust dat ze alleen wel kunnen varen bij een verregaande samenwerking met andere landen.
Ik ben ook niet bang dat ze weer richting autarkie gaan. Maar een land met tussen de 250 en 300 miljoen inwoners, dat zijn verleden niet is vergeten, dat nog best wat in imperialisme ziet, dat zo'n sterke economie heeft en op slechte voet staat met een hoop buurlanden, dat levert geheid destabilisatie op en een China dat flink zal investeren in haar eigen leger.

Als het leger van China sterker wordt dan het Amerikaanse leger, wat dan? Of als het Japanse leger zelfs al sterker wordt dan het Amerikaanse leger, wat dan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:31 by Chelman Profiel van Chelman

Dat de Chinese leger t.z.t. sterker wordt dan de Amerikaanse is geen kwestie van OF, het is een kwestie van WANNEER. Dat is wel zorgwekkend, ja.

De Japanse imperialistische neigingen ben ik persoonlijk echt minder bang voor. Laatst een of ander onderzoek gehoord op de radio waaruit blijkt dat het Japanse jeugd helemaal geen gevoelsn van trots en patritoisme koestert. Dat is ergens wel zorgwekkend maar niet op een imperialistische manier denk ik. Helaas is een vergelijkbare trend ook in Europa gaande waar gezond patriotisme in dezlfde hoek geduwd wordt als kaalkoppige-mongolen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Decadente onverschilligheid bedoel je?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:35 by Chelman Profiel van Chelman

Dat is niet erg. Veel erger is het wanneer patriotisme subtiel gedurende decennia ondermijnd wordt door allerlei (vooral rode) social engineers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen