IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2006 14:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 september 2006 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Lol

Het heeft mij nog niet kunnen afremmen, moet ik zeggen.

Overigens houd ik me in de bebouwde kom altijd aan de snelheid en rijd ik alleen te snel als de situatie het toelaat.

de verkeersregels zijn onberispelijk wat betreft het toelaten (en "overrulen" "de situatie" toch meestal wel) (volgens oom agent dan) of werk jij als politie-agent of ambulance chauffeur???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 14:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 september 2006 14:05 schreef Judge M. het volgende:
Niks mis daarmee. De gang van zaken in Florida destijds stinkt echter aan alle kanten en komt normaliter gezien enkel voor in bananenrepublieken i.p.v. in een land wat zich zo graag als vrij en toppunt van democratie profileert.


Een miniem verschil in een van de grootste staten....het is niet vreemd dat er tot ene hertelling kwam. Het is eerder een toonbeeld van democratie dat zelfs in deze situatie naar normaal gangbare instrumenten is gegrepen in plaats van naar geweld of andere ongure manieren.

Als Gore de hertelling had gewonnen zouden de 'progressieven' ongetwijfeld van een 'triomf van de wet en democratie!' spreken. Nu dat de resultaten hun onwelgevallig zijn geworden is het opeens een bananerepubliek....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2006 14:19 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 september 2006 14:11 schreef Argus het volgende:
Deels. Iedere staat heeft x kiesmannen. De kiezers kiezen door voor een kandidaat te kiezen een kiesman. Deze kiesman stemt dan (als hij lief is) voor de kandidaat die de kiezers voor ogen hadden. (in de praktijk gaat dit gaat maar ze mogen afwijken).
Niet iedere staat heeft echter evenveel kiesmannen en dus kan de persoon met absoluut de meeste stemmen in de VS toch nog verliezen.

Net zoiets als stemmen in de EU dus
Precies ja. Nog simpeler gezegd: de kandidaat die in een staat de meeste stemmen haalt, krijgt alle kiesmannen van de betreffende staat. Degene die overal de meeste kiesmannen in de wacht sleept, wint de verkiezingen. Is wat voor te zeggen maar ik ben er niet op tegen mits het tellen van de stemmen binnen een staat eerlijk verloopt. En dat is in de race Bush-Gore dus overduidelijk niet gebeurd in Florida.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2006 14:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 september 2006 14:17 schreef attila_de_hun het volgende:
de verkeersregels zijn onberispelijk wat betreft het toelaten (en "overrulen" "de situatie" toch meestal wel) (volgens oom agent dan) of werk jij als politie-agent of ambulance chauffeur???
Oom agent heeft bij mij wel eens de inschatting van de situatie door mij overruled. Ik hoop dat oom agent weer tevreden is met het maandinkomen dat ik hem heb verschafd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2006 14:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 september 2006 14:17 schreef Chelman het volgende:
Als Gore de hertelling had gewonnen zouden de 'progressieven' ongetwijfeld van een 'triomf van de wet en democratie!' spreken. Nu dat de resultaten hun onwelgevallig zijn geworden is het opeens een bananerepubliek....
Bijna goed. Dan was er gewoon niks aan de hand geweest en ging men over tot de orde van de dag. De resultaten waren niet onwelgevallig; het was de manier waarop deze tot stand zijn gekomen.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:22 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 september 2006 14:17 schreef Chelman het volgende:
Als Gore de hertelling had gewonnen zouden de 'progressieven' ongetwijfeld van een 'triomf van de wet en democratie!' spreken. Nu dat de resultaten hun onwelgevallig zijn geworden is het opeens een bananerepubliek....


In beide gevallen is het bananenwerk.
Het hertellen an sich is niet het probleem. De stembiljetten en het registratie mechanisme voor kiezers in de VS algemeen zijn mijns inziens grotere valkuilen.
Het aantal 'niet bruikbare' biljetten is te droef voor woorden.

(Niet dat het in mijn beperkte visie veel uitmaakt wie het boegbeeld is van de VS/Wie er hier op de troon zit.)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2006 14:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 september 2006 14:19 schreef Judge M. het volgende:
Precies ja. Nog simpeler gezegd: de kandidaat die in een staat de meeste stemmen haalt, krijgt alle kiesmannen van de betreffende staat. Degene die overal de meeste kiesmannen in de wacht sleept, wint de verkiezingen. Is wat voor te zeggen maar ik ben er niet op tegen mits het tellen van de stemmen binnen een staat eerlijk verloopt. En dat is in de race Bush-Gore dus overduidelijk niet gebeurd in Florida.


het hertellen was toch wel normaal, maar juist de gang van zaken VOOR het hertellen was toch twijfelachtig??? (ik kan het me niet goed meer herinneren maar ik meen me dingen te herinnenr zoals rare stembiljetten, mensen die opeens niet meer mochten stemmen (vooral kleurlingen). Als die punten kloppen kun je "democratisch" hertellen tot je een ons weegt. het maakt geen zak uit


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:24 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 september 2006 14:22 schreef attila_de_hun het volgende:
het hertellen was toch wel normaal, maar juist de gang van zaken VOOR het hertellen was toch twijfelachtig??? (ik kan het me niet goed meer herinneren maar ik meen me dingen te herinnenr zoals rare stembiljetten, mensen die opeens niet meer mochten stemmen (vooral kleurlingen). Als die punten kloppen kun je "democratisch" hertellen tot je een ons weegt. het maakt geen zak uit


Zie mijn post hierboven ook

(ot: al US Goverment assassin Thor gezien in Civil War?)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2006 14:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 september 2006 14:24 schreef Argus het volgende:
Zie mijn post hierboven ook

(ot: al US Goverment assassin Thor gezien in Civil War?)


ot: nee, ik moet mijn maandlijkse shot aan comics nog gaan halen!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:26 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 september 2006 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
ot: nee, ik moet mijn maandlijkse shot aan comics nog gaan halen!


ot:
Downloaden vooraf FTW ! (scheelt ook voorzichtig doen met halve pagina's die opeens aan je hand vast zitten )

p.s.: niet de rest nu ot was...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 14:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 september 2006 14:15 schreef Argus het volgende:
Of je snapt niet wat ik bedoel of je weet zelf niet waar je het over hebt
(ik heb het dus over het concept kiesman, niet de implementatie van de vs voor het gewogen gewicht per staat e.d.)


De Britse Elector van weleer heeft NIKS met de Electoral College zoals dat in de VS bestaat. Het was daar een voortvloeisel van het ontbreken van een algemeen stemrecht waardoor een beperkte groep uberhaupt in aanmerking kwam om te mogen stemmen. Eigenlijk was het niet eens een engelse maar een Griekse uitvinding....daar ging het namelijk ook zo aan toe, zo ook in Rome.

De Amerikaanse Electoral College is een volstrekt ander concept. Maar goed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:41 by Argus Profiel van Argus

Chel, lezen. Kiesmannen. Niet het college.
Kiesmannen zijn IMO niet democratisch.

En voor de historischie onder ons: http://www.maitreg.com/politics/articles/electoralcollege.asp
Over waarom de yanks geen democratie zijn

Maar goed. OT dus nu weer hoeren!

Balkenende teleurgesteld in Bush

Uitgegeven: 8 september 2006 14:38
Laatst gewijzigd: 8 september 2006 14:43

DEN HAAG - Binnen het kabinet bestaat "irritatie en zorg" over de langdurige ontkenning door de Amerikaanse regering van de geheime CIA-cellen. Minister-president Jan Peter Balkenende zei dat vrijdag na afloop van de wekelijkse ministerraad.

Hij wilde niet zover gaan als de Tweede Kamer, die vindt dat Nederland in deze kwestie is "belazerd" door de Amerikanen. Wel is Balkenende teleurgesteld dat de vragen onbeantwoord bleven.


Verhouding

Ook raakt de situatie volgens de premier de verhouding tussen bondgenoten. "Dit soort zaken moet je niet te veel hebben", aldus Balkenende. Hij vindt dat met relevante vragen van bondgenoten goed moet worden omgegaan. De betrekkingen moeten ruimte bieden om ingewikkelde discussies met elkaar te voeren.

Minister Ben Bot van Buitenlandse zaken zal namens het kabinet opheldering vragen aan de Amerikanen. Volgende week is een spoeddebat met de Tweede Kamer over de kwestie. Bot zal telefonisch contact zoeken met zijn Amerikaanse collega Condoleezza Rice.

Het kabinet wil weten hoe het precies zat en hoe met de gevangenen wordt omgegaan. Ook is er grote zorg, omdat de Amerikanen hebben aangegeven dat de speciale cellen van de CIA blijven bestaan. De minister-president vindt dat de VS daarover ook helderheid moeten verschaffen.



[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 08-09-2006 14:45]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-09-2006 15:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Stropdastypes aka de archetypische hoerenlopers genaaid:

Kijken naar strippers kost Russen auto

Dieven in Rusland hebben weer eens iets nieuws bedacht om mensen te bestelen. Onlangs slaagden zij erin tientallen dure wagens buit te maken terwijl de eigenaren van de bolides zich stonden te vergapen aan drie strippende vrouwen.

De wulpse dames trokken al hun kleren uit en begonnen elkaar te wassen op het kunstmatig aangelegde Balashikhstrand aan de Moskourivier in de hoofdstad. Passerende zakenlui stopten om mee te kunnen genieten van de gratis show, waarna criminelen er doodleuk met al hun BMW's en Mercedessen vandoor gingen.

Tot overmaat van ramp gingen ook nog eens alle blote vrouwen weg. Zij grabbelden hun kleren bij elkaar en ontsnapten in een wachtend busje. Van de criminelen ontbreekt elk spoor.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-09-2006 15:05 by Iskariot Profiel van Iskariot

hehehehehe, wel stoer


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-09-2006 15:10 by Iskariot Profiel van Iskariot

Voor de dames (en wellicht ook wel sommige heren ) onder ons:
Greenpeace waarschuwt voor schadelijke seksspeeltjes

Uitgegeven: 8 september 2006 10:27
Laatst gewijzigd: 8 september 2006 13:18
AMSTERDAM - Seksspeeltjes bevatten zeer hoge concentraties schadelijke weekmakers. Het zijn dezelfde giftige stoffen als die in kinderspeelgoed, waarop de Europese Unie in 2005 een verbod heeft afgekondigd.

Dit stelt althans Greenpeace, dat TNO acht verschillende seksspeeltjes zoals dildo's en vibrators heeft laten onderzoeken op de aanwezigheid van ftalaten (weekmakers). Zeven van de acht producten blijken ftalaten te bevatten, variërend van 24 tot 51 procent.

Kinderspeelgoed

Kenmerken van deze stoffen zijn dat ze moeilijk afbreken in het milieu en al in kleine hoeveelheden schadelijk kunnen zijn. Een van de aangetoonde ftalaten, DEHP, is vorig jaar door de Europese Unie verboden in kinderspeelgoed wegens de schadelijke effecten op jonge kinderen. De speelgoedindustrie heeft daarop alternatieven ontwikkeld.

"Het is ongelofelijk dat zo'n giftige stof nog wel gebruikt mag worden in speelgoed voor volwassenen", stelt Bart van Opzeeland van Greenpeace Nederland. Volgens Van Opzeeland heeft Greenpeace nog niet eerder zulke hoge concentraties aangetroffen in geteste producten.

Voortplanting

Weekmakers worden gebruikt om PVC zacht en buigzaam te maken. Onderzoek bij mens en dier heeft echter aangetoond dat blootstelling aan de stoffen de hormoonhuishouding kan verstoren, lever- en nierafwijkingen kan veroorzaken en schadelijk is voor de voortplanting, aldus Greenpeace. De organisatie pleit voor wetgeving waarin dergelijke schadelijke stoffen worden verboden.

Volgens The 2005 Global Sex Survey van Durex hebben drie miljoen Nederlanders seksspeeltjes in huis en staat 85 procent niet negatief tegen een aankoop. Jaarlijks worden er in Nederland 1 miljoen sekspeeltjes verkocht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-09-2006 15:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Nothing beats the real thing he

Anyway: ook opmerkelijk:

Vrouw toont geslachtsdeel

Een 25-jarige Rotterdamse is donderdagavond in Delft aangehouden voor openbare schennispleging. Terwijl ze met haar 26-jarige vriend in de trein van Den Haag naar Rotterdam zat, werd zij door een meisje van zeventien aangesproken op het harde volume van haar walkman. Uiteraard mag zoiets niet zomaar gezegd worden en de Rotterdamse tilde haar rok omhoog, trok haar slip opzij en toonde de onbeschofte klaagster haar geslachtsdeel.


Op het stationsplein van Delft schopte de vriend van de pruimen op sap-verkoopster het zeventienjarige meisje ook nog even vol in haar kruis. De politie heeft de pruimenverkoopster en de kruisschopper opgepakt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 15:19 by Argus Profiel van Argus



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2006 15:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 september 2006 15:10 schreef Iskariot het volgende:
Voor de dames (en wellicht ook wel sommige heren ) onder ons:
Greenpeace waarschuwt voor schadelijke seksspeeltjes

Uitgegeven: 8 september 2006 10:27
Laatst gewijzigd: 8 september 2006 13:18
AMSTERDAM - Seksspeeltjes bevatten zeer hoge concentraties schadelijke weekmakers.

Weekmakers worden gebruikt om PVC zacht en buigzaam te maken. Onderzoek bij mens en dier heeft echter aangetoond dat blootstelling aan de stoffen de hormoonhuishouding kan verstoren, lever- en nierafwijkingen kan veroorzaken en schadelijk is voor de voortplanting, aldus Greenpeace. De organisatie pleit voor wetgeving waarin dergelijke schadelijke stoffen worden verboden.

Ik heb geen lever of nieren in mijn anus zitten, dus ik kan dat spul mooi blijven gebruiken

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-09-2006 15:22]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-09-2006 15:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

'Krijg de vliegende tering'

Meer teringlijders in Nederland

Een vrijwel onbehandelbare tuberculosevariant, XDR genaamd, is in Nederland aangetroffen. De Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt voor een snelle uitbreiding van dit zeer resistente type. XDR staat beter bekend als 'vliegende tering'.

In Nederland raakt gemiddeld één persoon per jaar besmet met vliegende tering. Het grote probleem van vliegende tering is dat het resistent is tegen bijna alle soorten medicijnen. De medicijnen die wel werken moeten zeer lang ingenomen worden. Vooral mensen met een afweerziekte als aids lopen veel gevaar.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-09-2006 15:23 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

of gewoon lekker veilig ad frikandellen. (of gehaktstaaf in jouw geval)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-09-2006 15:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dodelijke spin in Friesland

Twee automonteurs uit Damwoude hebben nietsvermoedend een dodelijke spin, de zwarte weduwe, vastgehouden en in een plastic bekertje gestopt. Ulbe Braaksma en Siep van der Meulen waren bezig met een Mercedes die net uit Amerika verscheept was. Dit meldt de Leeuwarder Courant donderdag. "In gewoan spintsje, jong," zei Van der Meulen nog tegen zijn collega. Braaksma vertrouwde het niet helemaal en deed toch het deksel op de beker.

De volgende dag ontmaskerde een Amerikaanse zakenpartner van de baas van de twee mannen het diertje. Het bleek de zwarte weduwe te zijn. Toen zij een nietsvermoedende langpootspin in het bekertje stopte, griste de zwarte weduwe deze weg en at de langpoot meteen op.

Een beet van een zwarte weduwe kan voor de mens dodelijk zijn. De zwarte weduwe komt in Nederland weinig voor. Het allereerste exemplaar in Europa dook op in Tervuren (België) in 1967. In augustus 2006 werd er ook al een zwarte weduwe gevonden in een achtertuin aan de Eerste Kostverlorenkade in Amsterdam.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 15:25 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 september 2006 15:23 schreef Mutilator het volgende:
Meer teringlijders in Nederland



Maar dus weer minder aidslijders hierna


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2006 15:25 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 september 2006 15:23 schreef FRNK het volgende:
of gewoon lekker veilig ad frikandellen. (of gehaktstaaf in jouw geval)
Heb ik dadelijk BSE in mijn reet, ik pas wel op.
edit: De gekke Anusziekte hehe

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-09-2006 15:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-09-2006 15:33 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

mafkees, gweoon goed frituren!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-09-2006 15:35 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Alles uit de vetbak is lekkah.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen