IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressie, Schizofrenie, Psychose [geestelijke aandoeningen e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 21:09 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 december 2006 21:07 schreef CorpseQueen het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat intelligentie niks te maken heeft met de depressie zelf.

En trouwens, dikke domme kinderen die niet mee kunnen komen op school worden ook depressief hoor.
Ik heb er genoeg meegemaakt.
En die liepen dus ook niet over van intelligentie.

M.a.w. jouw reactie is ook uit de lucht gegrepen.
Sukkel. Een baby wordt mogelijk ook depressief. En die is dom. Wat nu?


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:16 by CorpseQueen Profiel van CorpseQueen

quote:
Op 12 december 2006 21:09 schreef Slechtheid het volgende:
Sukkel. Een baby wordt mogelijk ook depressief. En die is dom. Wat nu?


Proves my point..........dat intellect niks met depressie te maken heeft.

En een baby is dom??? waarom? Omdat het nog niet kan wat jij als volgroeid persoon wel kan??
BS!
Er bestaat een 2-jarig chinees jochie dat 600 verschillende chinese tekens van elkaar kan onderscheiden.........dus dom zou ik hem niet willen noemen als wezen dat tussen baby en peuter in zit.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 21:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



Leuk die chinees. Z'n vader heet zeker Hoelang.
Ik ken enkel niet domme mensen met depressies. In hoeverre dat voor jouw je punt bewijst dat intelligentie niks met depressies te maken heeft weet ik niet en doet verder niet ter zake.

Of ben jij stiekem depressief?


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:38 by CorpseQueen Profiel van CorpseQueen

quote:
Op 12 december 2006 21:36 schreef Slechtheid het volgende:


Leuk die chinees. Z'n vader heet zeker Hoelang.
Ik ken enkel niet domme mensen met depressies. In hoeverre dat voor jouw je punt bewijst dat intelligentie niks met depressies te maken heeft weet ik niet en doet verder niet ter zake.

Of ben jij stiekem depressief?


Hoe kun je om feiten heen lullen???
Feiten zijn niet te ontkennen..
M.a.w. ik heb weldegelijk mijn punt bewezen.
Je zegt net zelf dat een baby ook depressief kan worden en die zijn volgens jou ook dom.......
Dus, wat wil je nou?? Spreek je jezelf niet zo tegen.
Staat nogal dom.

En ik heb geen reden om depressief te zijn, als je me zou kennen zou je dat weten.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 21:42 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 december 2006 21:38 schreef CorpseQueen het volgende:
Hoe kun je om feiten heen lullen???
Feiten zijn niet te ontkennen..
Welke feiten? Kom met officieele cijfers or perish!
quote:
M.a.w. ik heb weldegelijk mijn punt bewezen.
Gefeliciteerd.
quote:
Je zegt net zelf dat een baby ook depressief kan worden en die zijn volgens jou ook dom.......
Dus, wat wil je nou?? Spreek je jezelf niet zo tegen.
Staat nogal dom.
Ik reageer op je domme dikke kinderen wat, inderdaad nergens op sloeg.

quote:
En ik heb geen reden om depressief te zijn, als je me zou kennen zou je dat weten.
Er hoeft niet altijd een ontastbare rede te zijn...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-12-2006 21:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 december 2006 21:07 schreef CorpseQueen het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat intelligentie niks te maken heeft met de depressie zelf.

En trouwens, dikke domme kinderen die niet mee kunnen komen op school worden ook depressief hoor.

M.a.w. jouw reactie is ook uit de lucht gegrepen.


Dus volgens jou heeft intelligentie niks te maken met het wel of niet krijgen van een depressie maar domme dikke kinderen die niet op school kunnen meekomen raken per definitie depressief? Wat versta jij dan precies onder dom?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-12-2006 21:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 december 2006 21:38 schreef CorpseQueen het volgende:
Hoe kun je om feiten heen lullen???
Feiten zijn niet te ontkennen..
M.a.w. ik heb weldegelijk mijn punt bewezen.



Welke feiten?
Bron?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 21:55 by Chelman Profiel van Chelman

Ik ben niet echt een expert maar ik kan me maar moeilijk een causaal verband tussen intelligentie en depressie voorstellen eigenlijk.


Sowieso heb je toch vormen van depressie die puur biologisch/chemisch van aard zijn? Dat heeft dan al helemaal niks met intelligentie te maken....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:03 by CorpseQueen Profiel van CorpseQueen

quote:
Op 12 december 2006 21:42 schreef Slechtheid het volgende:
Welke feiten? Kom met officieele cijfers or perish!
Gefeliciteerd.
Ik reageer op je domme dikke kinderen wat, inderdaad nergens op sloeg.

Er hoeft niet altijd een ontastbare rede te zijn...


Prima jij wilt feiten:

Het verhaal van het jochie uit China
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/7658/Tweejarig_Chineesje_kan_al_600_karakters_lezen.html


Depressiviteit onder kinderen van 0 t/m 4 jaar
http://www.speltherapie.net/boekenlijst.doc.

Depressiviteit onder te dikke kinderen
http://www.opvoedadvies.nl/gewicht.htm

Depressiviteit onder kinderen die moeite hebben op school
http://nl.psychiatrie.be/bgdisplay.jhtml?itemname=P_kinderen&s=6


Oftewel:
I proved my point



CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 22:06 by CorpseQueen Profiel van CorpseQueen

quote:
Op 12 december 2006 21:55 schreef Chelman het volgende:
Ik ben niet echt een expert maar ik kan me maar moeilijk een causaal verband tussen intelligentie en depressie voorstellen eigenlijk.


Sowieso heb je toch vormen van depressie die puur biologisch/chemisch van aard zijn? Dat heeft dan al helemaal niks met intelligentie te maken....


Het zijn simpelweg niet ALLEEN maar mensen die hyperintelligent zijn die depressief worden.

Volgens slechtheid kunnen baby´s depri worden terwijl ze dom zijn, naar zijn/haar zeggen. Maar dat zou mijn punt al aan moeten geven.
Maar wat doet hij/zij/het........ontkennen dat ik gelijk heb als ik zeg dat intellect niet per definitie iets met depressie te maken heeft.

Dus hij/zij/het spreekt zichzelf tegen, dus ik help hem/haar een handje


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2006 9:34 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wat een drama, wat een drama! Unglaublich


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 9:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zie wel iemand die geen kinderen zou mogen krijgen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-12-2006 9:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-12-2006 10:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 12 december 2006 21:55 schreef Chelman het volgende:
Sowieso heb je toch vormen van depressie die puur biologisch/chemisch van aard zijn? Dat heeft dan al helemaal niks met intelligentie te maken....


Dat is nooit bewezen. Als het zo was; dan wel natuurlijk

edit; te zwart/wit, eerst ff koffie.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-12-2006 10:30]


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-12-2006 12:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 december 2006 21:55 schreef Chelman het volgende:
Ik ben niet echt een expert maar ik kan me maar moeilijk een causaal verband tussen intelligentie en depressie voorstellen eigenlijk.


Sowieso heb je toch vormen van depressie die puur biologisch/chemisch van aard zijn? Dat heeft dan al helemaal niks met intelligentie te maken....

dat is een depressie inprincipe altijd, maar dat kan door geestelijke dingen komen(denkpatronen enzo) en het belangrijkste het kan ook weer verholpen worden op een geestelijke manier.

er zullen vast mensen zijn met bv een gendefect waarbij de hormoonhuishouding verneukt is wat ze depressief maakt. Maar volgens mij zijn er ook gevallen dat dat niet echt uitmaakt omdat mensen rekenen naar wat ze gewend zijn en hoe het beter wordt.

er is volgens mij wel een verband met intelligentie en depressie, maar natuurlijk kunnen ook domme mensen depressief worden, ik ken een jongen die is lichtelijk gehandicapt maar kan geen meisje krijgen. hij ziet dat hij dat niet echt kan dus raakt hij depressief.
maar dit is een hele andere vorm van depressie dan bij de meeste mensen daarbij is het een gebeurtenis of iets dergelijks waar je teveel en te negatief over gaat denken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:03 by Mark Profiel van Mark

Moet wel een geruststelling zijn voor depressieve mensen, dat ze klaarblijkelijk erg intelligent zijn. Je zou er bijna vrolijk van worden. Maar goed, ik zie het verband dus niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-12-2006 13:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ken geen onderbouwende bronnen. Maar ik denk wel dat er een verband bestaat. ik zeg niet dat domme mensne niet depressief kunnen worden maar dat in verhouding slimme mensen sneller depressief kunnen worden.
ik denk dat het te maken heeft dat slimmere mensen meer naar zichzelf kijken en dus ook verkeerd naar zichzelf kunnen kijken. In de natuur zie je ook dat de slimmere dieren sneller depressief zijn (net zoals flipper die een nieuw baasje kreeg en die niet aardig vond en zichzelf verdronk)

maarja wat is nou intelligentie...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:19 by Mark Profiel van Mark

Als in: domme mensen snappen vaak toch niet in wat voor klote-situatie ze zitten?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk dat mensen door de reacties op extremen (intelligentie, dik zijn) depressief kunnen raken. Vooral kinderen. Het lijkt me niet dat je puur door intelligent zijn depressief wordt, dan zouden er veel meer depressieven zijn dan het geval is.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-12-2006 13:36 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 13 december 2006 13:17 schreef ElitE het volgende:


maarja wat is nou intelligentie...
Een maatstaaf voor domheid...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-12-2006 13:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 december 2006 13:19 schreef Mark het volgende:
Als in: domme mensen snappen vaak toch niet in wat voor klote-situatie ze zitten?

of als in : slimme depressieve mensen overdrijven te erg
tis maar hoe je het bekijkt

quote:
Op 13 december 2006 13:21 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat mensen door de reacties op extremen (intelligentie, dik zijn) depressief kunnen raken. Vooral kinderen. Het lijkt me niet dat je puur door intelligent zijn depressief wordt, dan zouden er veel meer depressieven zijn dan het geval is.
hehe nee lijkt me ook niet. maar als je intelligent bent heb je sneller kans om van een bepaalde gebeurtenis depressief te raken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:48 by Mark Profiel van Mark

Nou, domme mensen komen ongetwijfeld vaker in deprimerende situaties waar slimme mensen zich redelijk eenvoudig snel uit kunnen werken. Bijv "oh jee, wat nu, geen condoom in huis en mijn date is bijna hier. Dat wordt weer een kindje ".


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-12-2006 13:51 by BARABAS Profiel van BARABAS

Er komen anders ook veel intelligente mensen in deprimerende situaties (ik wou bijna 'the Unabomber' als voorbeeld nemen maar dat is niet zo'n goeie).


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-12-2006 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



maar depressie gaat niet alleen om de problemen die je tegen bent gekomen maar vooral ook de manier hoe je ermee omgaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-12-2006 14:19 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik heb laatst ook een psychologisch onderzoek gehad maar echt een bevredigend antwoord kwam er niet uit. Waar ik bij de makkelijke dingen nogal moeite bleek te hebben gingen de moeilijke dingen als vanzelf. Conclusie: Ik mag wel lid worden van de Mensa Club maar een getal kan men er niet aan verbinden

edit: Ik vond het trouwens wel tegenvallen dat je in principe de meeste onderdelen kan trainen dus, waar praat je dan feitelijk over...

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 13-12-2006 14:32]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen