IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressie, Schizofrenie, Psychose [geestelijke aandoeningen e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-06-2007 12:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 juni 2007 11:25 schreef Hypnos het volgende:
diagnose laat nog op zich wachten...




Suck my piss


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 18-06-2007 9:51 by daffodil Profiel van daffodilhttp://www.myspace.com/pickingdaisies

Verdomme, ik maak me zorgen om m'n oudste zoon.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-06-2007 11:17 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Want?

En je partner, de leraren van je zoon, z'n grootouders, de oppas? Kan het een leeftijdsfase zijn, iets op school, iets in z'n omgeving? Kun je hem zelf vragen wat er aan de hand is?

Zomaar een paar vragen die in me opkomen...

Sterkte!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 11:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 juni 2007 12:40 schreef skullfuck het volgende:



es kijken


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-06-2007 23:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

in een folder?


Suck my piss


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-06-2007 23:26 by Doomy Profiel van Doomy

niet doen


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-06-2007 23:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 18 juni 2007 11:17 schreef Aaargh het volgende:
Want?

En je partner, de leraren van je zoon, z'n grootouders, de oppas? Kan het een leeftijdsfase zijn, iets op school, iets in z'n omgeving? Kun je hem zelf vragen wat er aan de hand is?

Zomaar een paar vragen die in me opkomen...

Sterkte!
Debiele tiefus doos.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-06-2007 23:29 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 18 juni 2007 23:26 schreef Doomy het volgende:
niet doen


Bedankt voor je steun :geeft bier:


Suck my piss


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-06-2007 23:32 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 18 juni 2007 23:29 schreef skullfuck het volgende:
Bedankt voor je steun :geeft bier:
neuwkun?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-06-2007 23:34 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 18 juni 2007 23:28 schreef mental het volgende:
Debiele tiefus doos.



subtiel .......




skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-06-2007 23:34 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 18 juni 2007 23:32 schreef Doomy het volgende:
neuwkun?


1 tegelijk, 1 tegelijk!


Suck my piss


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 19-06-2007 10:39 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 18 juni 2007 23:28 schreef mental het volgende:
Debiele tiefus doos.


Want? Ben jij de enige die daar last van heeft, of zijn het er meer? En wat wou je eraan doen dan?

Zomaar een paar vragen die bij me opkomen.

En nu mag je bier voor me halen!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 12:40 by Julia Profiel van Julia

kan iemand mij uit de brand helpen?

wanneer iemand neit adl- en niet hdl-zelfstandig is; betekent dat dat diegene ten alle tijden begeleiding nodig heeft?

dus als iemand beperkt thuis zonder toezicht kan functioneren, betekent dat dat hij/zij bij verplaatsen buitenshuis of buitenshuis verblijven (altijd) toezicht/begeleiding nodig heeft?

ik kom er even niet uit...

Mmayooo en/of Aaaargh?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 12:43 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 juni 2007 12:40 schreef Julia het volgende:
kan iemand mij uit de brand helpen?

wanneer iemand neit adl- en niet hdl-zelfstandig is; betekent dat dat diegene ten alle tijden begeleiding nodig heeft?

dus als iemand beperkt thuis zonder toezicht kan functioneren, betekent dat dat hij/zij bij verplaatsen buitenshuis of buitenshuis verblijven (altijd) toezicht/begeleiding nodig heeft?

ik kom er even niet uit...

Mmayooo en/of Aaaargh?


Door middel van training op de desbetreffende (tijdelijke) woonvoorziening is vooruitgang zeker mogelijk. Het feit dat nu (beperkte) toezicht gewenst is betekent niet dat dit een situatie is dia jaren kan / hoeft te duren. Goeie diagnose en begeleidsstijl daarop zetten en dan is al een heleboel mogelijk.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 12:46 by Julia Profiel van Julia

verwachting is dat de situatie (voorlopig) stationair blijft.

cardiale, neurologische en vaataandoeningen en onlangs cva gehad


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 19-06-2007 12:52 by daffodil Profiel van daffodilhttp://www.myspace.com/pickingdaisies

@ aargh

Maar:
Onze zoon heeft zo ongelofelijk veel last van zijn angsten, soms krijgen we hem er maar amper uit. Hij durft niet in te slapen. En s'nachts ook gillend wakker enz. Hij weet sinds 2 wkn. dat hij asperger heeft, is op zich positief: beestje heeft eindelijk een naam voor hem.
Alle gedoe rond op hande zijnde verhuizing maakt het er voor hem niet gemakkelijker op dus, nog onrustiger, ongeconcentreerder, rare geluiden makend en dito bewegingen...heel vermoeiend.
Hulp gezocht bij instituut v. kinderpsychiatrie en huisarts natuurlijk maar vooralsnog het bekende van-kastje-naar-de-muur opgeleverd.
Arme jochie wordt overmorgen 9 maar bedenkt alle mogelijke manieren waaraan je dood aan kan gaan of zwaar ziek van wordt.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 12:52 by Staalman Profiel van Staalman

Het moeilijke in deze situatie is altijd hoe desbetreffend persoon op een (dag/24 uurs) behandeling reageert. Sommige zien het als een mogelijke oplossing en zullen meegaan in de lijn die uitgezet is om zodoende maximaal resultaat (voor zichzelf) te behalen, waar andere het als vrijheidsbeperkende maatregel ervaren en eerst vol "met de kont tegen de krib" zullen gaan.

Maar feit blijft dat het feit dat iemand nu veel toezicht nodig heeft niet per definitie dit zijn leven lang nodig heeft. Over het algemeen was bij ons op de crisis 6 weken voldoende (met mogelijke verlenging van 6 weken) om een "positieve" omwenteling in het gedrag te kunnen veroorzaken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 12:56 by Julia Profiel van Julia

moeilijk moeilijk...
maar dankjewel!

wil zo iemand toch niet op straat tegenkomen terwijl ze in haar 1tje in een Canta over de weg toert.

lijkt me levensgevaarlijk...


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 12:58 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 juni 2007 12:56 schreef Julia het volgende:
moeilijk moeilijk...
maar dankjewel!

wil zo iemand toch niet op straat tegenkomen terwijl ze in haar 1tje in een Canta over de weg toert.

lijkt me levensgevaarlijk...


De pest is in dit soort situaties dat het eerst mis moet gaan voordat hulp aangeboden wordt (die haast verplicht is tegen die tijd).


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 13:05 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 19 juni 2007 12:58 schreef Staalman het volgende:
De pest is in dit soort situaties dat het eerst mis moet gaan voordat hulp aangeboden wordt (die haast verplicht is tegen die tijd).
de pest is dat deze dame een canta wil om zelfstandig 'erop uit' te kunnen omdat ze niet altijd afhankelijk van haar echtgenoot wil zijn.

ingevolge de wmo moet de gemeente een persoon zodanig compenseren dat die zelfstandig kan deelnemen aan het maatschappelijk verkeer.

daarom wil ik weten of ze momenteel ten alle tijden begeleiding nodig heeft
als ik dat niet weet móet ik die canta geven en ja...
daar gaan ongelukken van komen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 13:06 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 juni 2007 13:05 schreef Julia het volgende:
de pest is dat deze dame een canta wil om zelfstandig 'erop uit' te kunnen omdat ze niet altijd afhankelijk van haar echtgenoot wil zijn.

ingevolge de wmo moet de gemeente een persoon zodanig compenseren dat die zelfstandig kan deelnemen aan het maatschappelijk verkeer.

daarom wil ik weten of ze momenteel ten alle tijden begeleiding nodig heeft
als ik dat niet weet móet ik die canta geven en ja...
daar gaan ongelukken van komen


In dat geval zou ik informatie opvragen bij haar (behandelend)(huis)arts.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-06-2007 13:08 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 19 juni 2007 12:52 schreef daffodil het volgende:
@ aargh

Maar:
Onze zoon heeft zo ongelofelijk veel last van zijn angsten, soms krijgen we hem er maar amper uit. Hij durft niet in te slapen. En s'nachts ook gillend wakker enz. Hij weet sinds 2 wkn. dat hij asperger heeft, is op zich positief: beestje heeft eindelijk een naam voor hem.
Alle gedoe rond op hande zijnde verhuizing maakt het er voor hem niet gemakkelijker op dus, nog onrustiger, ongeconcentreerder, rare geluiden makend en dito bewegingen...heel vermoeiend.
Hulp gezocht bij instituut v. kinderpsychiatrie en huisarts natuurlijk maar vooralsnog het bekende van-kastje-naar-de-muur opgeleverd.
Arme jochie wordt overmorgen 9 maar bedenkt alle mogelijke manieren waaraan je dood aan kan gaan of zwaar ziek van wordt.


kijk eens op de site van de autisme patienten vereniging, mischien zit er iets bij dat hem verder kan helpen: http://www.autisme-nva.nl

in ieder geval voor op de kortere termijn. uiteindelijk zal hij er toch mee moeten leren leven. ik heb begrepen dat vooral een stabiele leefomgeving en duidelijke regelmaat meer steun biedt.



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 13:12 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 19 juni 2007 13:06 schreef Staalman het volgende:
In dat geval zou ik informatie opvragen bij haar (behandelend)(huis)arts.
dat is al lang en breed gedaan.
al onderzoek van argonaut arts en daarin lees ik dus dat ze adl en hdl niet zelfstandig is.

ik lees nergens of dat betekent dat ze dus altijd begeleidingsbehoeftig is



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 13:14 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 juni 2007 13:12 schreef Julia het volgende:
dat is al lang en breed gedaan.
al onderzoek van argonaut arts en daarin lees ik dus dat ze adl en hdl niet zelfstandig is.

ik lees nergens of dat betekent dat ze dus altijd begeleidingsbehoeftig is




Op gronde dat je informatie dus incompleet is zou je dus niks uit kunnen keren / toe kunnen zeggen. Ik zou eerst zorgen dat i.i.g duidelijk is of desbetreffend persoon een gevaar voor zichzelf c.q de samenleving is als hij/zij zelfstandig buitenshuis gaat.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-06-2007 13:19 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 19 juni 2007 13:14 schreef Staalman het volgende:
Op gronde dat je informatie dus incompleet is zou je dus niks uit kunnen keren / toe kunnen zeggen. Ik zou eerst zorgen dat i.i.g duidelijk is of desbetreffend persoon een gevaar voor zichzelf c.q de samenleving is als hij/zij zelfstandig buitenshuis gaat.
ik ga even een belletje plegen!

tnx!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen