IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De nieuwe Linkin Park Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-09-2006 20:17 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 september 2006 17:06 schreef GrindMaster het volgende:
...want met LP verkracht je de term Heavy Metal nogal


En zo is dat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Cees
Usericon van Cees
Posted 03-06-2007 22:25 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Hmm, nieuwe album is wel oke! Maar veel rustig nummers... Niet echt een comeback


The trend is dead.


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 05-06-2007 12:11 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

De eerste 30 seconde is nog wel om aan te horen (Dat nummer in de beginpost).



[Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 05-06-2007 12:11]


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 15:39 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

Linkin Park is simpele muziek.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2007 15:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:39 schreef Willevl het volgende:
Linkin Park is simpele muziek.


Net zo simpel als jouw reply?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 05-06-2007 15:49 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:39 schreef Willevl het volgende:
Linkin Park is simpele muziek.
Metal is ook simpele muziek.


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 15:55 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:42 schreef altx het volgende:
Net zo simpel als jouw reply?


Ja, en net zo simpel als Iron Maiden.
Overigens, metal hoeft niet per sé simpel te zijn. Ambient black metal bijvoorbeeld, dat is zo gecompliceerd dat jouw tere oortjes dit waarschijnlijk niet aankunnen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet het soort toegankelijke metal wat de meesten op dit forum hier gewend zijn.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 15:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:39 schreef Willevl het volgende:
Linkin Park is simpele muziek.
Ik vond het anders de meest complexe en gewaagde avant-gardistische band van de afgelopen twee decennia.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 15:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:55 schreef Willevl het volgende:
Ja, en net zo simpel als Iron Maiden.
Overigens, metal hoeft niet per sé simpel te zijn. Ambient black metal bijvoorbeeld, dat is zo gecompliceerd dat jouw tere oortjes dit waarschijnlijk niet aankunnen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet het soort toegankelijke metal wat de meesten op dit forum hier gewend zijn.
:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2007 15:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:55 schreef Willevl het volgende:
Ja, en net zo simpel als Iron Maiden.
Overigens, metal hoeft niet per sé simpel te zijn. Ambient black metal bijvoorbeeld, dat is zo gecompliceerd dat jouw tere oortjes dit waarschijnlijk niet aankunnen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet het soort toegankelijke metal wat de meesten op dit forum hier gewend zijn.


hahahahahahaha HaHaHaHaHaHaHa HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Mijn tere oortjes? Ik zou zeggen, kijk eens wat verder dan je neus lang is (ietsjes voorbij die Iron Maiden avatar dus).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 05-06-2007 15:59 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:55 schreef Willevl het volgende:
Ja, en net zo simpel als Iron Maiden.
Overigens, metal hoeft niet per sé simpel te zijn. Ambient black metal bijvoorbeeld, dat is zo gecompliceerd dat jouw tere oortjes dit waarschijnlijk niet aankunnen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet het soort toegankelijke metal wat de meesten op dit forum hier gewend zijn.
Rouwend in de mist 2?


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 05-06-2007 16:00 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Lawl.


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 16:02 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 15:59 schreef altx het volgende:
hahahahahahaha HaHaHaHaHaHaHa HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Mijn tere oortjes? Ik zou zeggen, kijk eens wat verder dan je neus lang is (ietsjes voorbij die Iron Maiden avatar dus).


En dan wat? Luister je dan naar Vinterriket?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 16:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:02 schreef Willevl het volgende:
En dan wat? Luister je dan naar Vinterriket?
Dude, hoe oud ben jij, vijftien?

:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 05-06-2007 16:04 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:03 schreef kwelgeest het volgende:
Dude, hoe oud ben jij, vijftien?

:' )
Hij heeft iig heel veel verstand van muziek!!!


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 16:07 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:03 schreef kwelgeest het volgende:
Dude, hoe oud ben jij, vijftien?

:' )


Ik ben een schattig vijftienjarig meisje. Jazeker. :]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 16:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:07 schreef Willevl het volgende:
Ik ben een schattig vijftienjarig meisje. Jazeker. :]
Dan willen wij een foto.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 05-06-2007 16:07 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:07 schreef Willevl het volgende:
Ik ben een schattig vijftienjarig meisje. Jazeker. :]


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 05-06-2007 16:08 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:07 schreef kwelgeest het volgende:
Dan willen wij een foto.
Was te verwachten


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2007 16:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:02 schreef Willevl het volgende:
En dan wat? Luister je dan naar Vinterriket?


(Tegen beter weten in ga ik er voor deze ene keer serieus op in.)


Onder andere. Heb er op dit moment nog niks origineel van, maar dat komt wel een keertje. Heb bijv. wel 3 cd's van Burzum (2 liggen er thuis en Hvis Lyset Tar Oss is onderweg) en eentje van The Ruins Of Beverast, om een beetje een indruk te geven.

En ik heb lekker ook [Hybrid Theory] van Linkin Park origineel.



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 16:10 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

Ja, nee, mijn corpse paint is een beetje uitgelopen door het warme weer.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2007 16:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:10 schreef Willevl het volgende:
Ja, nee, mijn corpse paint is een beetje uitgelopen door het warme weer.


Owja, ga by the way wel nog even de hele discografie van Iron Maiden scoren, want die hoort natuurlijk wel elke metalhead te hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 16:12 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

Maar ik vind Iron Maiden niet erg boeiend, het spijt me. Ieder zijn meug, zullen we maar zeggen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-06-2007 16:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 juni 2007 16:09 schreef altx het volgende:
Heb bijv. wel 3 cd's van Burzum


Als je het nou over simpele muziek hebt...


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2007 16:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 16:13 schreef Zenial het volgende:
Als je het nou over simpele muziek hebt...


He, ik was hier niet degene die wat tegen simpele muziek had...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen