IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Vanavond 10 sept. SBS 6 Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:48 schreef spectre het volgende:
Ik vond die idioten die aan die varkenskop gingen trekken vrij belachelijk.. hehe. Die lui van Mayhem zelf ook trouwens

Ja die lui zijn raar, man! Al vond ik het lachje van het bandlid na de opmerking over het verkopen van gesigneerde varkenskoppen wel weer vrij typerend (in positieve zin).

edit: lul, met je edit

Over Mayhem: ik ben er nog niet over uit in hoeverre het allemaal een grap voor ze is. Die Necrobutcher lijkt het een stuk serieuzer te nemen dan het bandlid wat ik net noemde.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 1:50]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:47 schreef Heiden het volgende:
Persoonlijke aanval...Laat me niet lachen. Iemand voor hufter, homo, klootzak of smeerlap uitmaken is toch geen persoonlijke aanval?

Wat jij doet met je subtitles enzo, dat is een persoonlijke aanval en bovendien van de lafste en laaghartigste soort.
In jouw wereld inderdaad.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:48 schreef spectre het volgende:
Ik vond die idioten die aan die varkenskop gingen trekken vrij belachelijk.. hehe. Dat vonden die lui van Mayhem zelf ook trouwens


Nou, inderdaad. Maar dat vond ik al toen ik ze voor 't eerst zag op Dynamo, toen de zanger het nodig vond om in zichzelf te gaan snijden e.d. Bahbah.


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:51 schreef Immortella het volgende:
Nou, inderdaad. Maar dat vond ik al toen ik ze voor 't eerst zag op Dynamo, toen de zanger het nodig vond om in zichzelf te gaan snijden e.d. Bahbah.
Wat onhygiënisch ook, met al die varkenskoppen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 1:53 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

Die gozer in de docu van SBS doet wel vaker het spreken.
Zoals ook in de duco: Metal: A Headbangers Journey.
Daar was hij behoorlijk aangeschoten zal ik maar zeggen, maar volgens mij spoort hij niet helemaal.

Ik heb het over mayhem dus

[Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:54]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:50 schreef spectre het volgende:
In jouw wereld inderdaad.


Jij bent echt een achterbakse flikker. Ga alsjeblieft snel dood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:51 schreef ZelThoR het volgende:
Wat onhygiënisch ook, met al die varkenskoppen


Hm, is 't 'pest-Immo-nacht' ofzo?

Laat me met rust!


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@H: Ik stuur je een kaartje als het zo ver is

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:55]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:54 schreef Immortella het volgende:
Hm, is 't 'pest-Immo-nacht' ofzo?

Laat me met rust!

Nee. Ouwe feeks! (Geen persoonlijke aanval, hoor...)

Ik zou natuurlijk leukere "-Immo-nacht"en kunnen bedenken maar dan gaat mijn vriendin een stuk minder lief worden, ben ik bang.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Doe je geen moeite.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:55 schreef ZelThoR het volgende:
Nee. Ouwe feeks! (Geen persoonlijke aanval, hoor...)

Ik zou natuurlijk leukere "-Immo-nacht"en kunnen bedenken maar dan gaat mijn vriendin een stuk minder lief worden, ben ik bang.




Ook dat is niet waar het topic oorspronkelijk over ging hoor. Laten we mijn seksleven even lekker in het midden houden.




..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 2:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dus jij gaat in het midden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 2:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:58 schreef Immortella het volgende:


Ook dat is niet waar het topic oorspronkelijk over ging hoor. Laten we mijn seksleven even lekker in het midden houden.




Ik ben nog jong, ik mag ongepaste opmerkingen maken.

Zeker op internet, de ultieme plaats om stoer te doen met consequentieloos gebrabbel!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 2:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nou, inderdaad. Wacht maar tot je 23 wordt! Over en uit met de pret, dan moet je je gaan gedragen als een respectabele burger! Ook op het internet!


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 2:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies, kijk maar naar mij


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 2:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Maargoed, ik ben blij dat deze discussie toch nog enig maatschappelijk nut heeft gekregen.

Welterusten mannen


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 2:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 2:04 schreef Immortella het volgende:
Nou, inderdaad. Wacht maar tot je 23 wordt! Over en uit met de pret, dan moet je je gaan gedragen als een respectabele burger! Ook op het internet!
Dan moet ik nog vet lang wachten Zeker 6 maanden

edit: weltrusten, en bedankt voor het vermaak

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 2:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 2:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 2:05 schreef Immortella het volgende:
Welterusten mannen
Weer mislukt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 2:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-09-2006 11:22 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Om nog even terug te komen op dat mannetje van 13, als wat meer 13 jarige kiddos zich zo zouden gedragen zou de metalscene niet in het zwarte licht staan zoals het nu doet.


Ik vond ook die monnik erg gaaf, lekker brullen op 't podium met z'n habbijt aan


I am the 1%.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-09-2006 11:23 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 september 2006 11:22 schreef stoomfiets het volgende:
Om nog even terug te komen op dat mannetje van 13, als wat meer 13 jarige kiddos zich zo zouden gedragen zou de metalscene niet in het zwarte licht staan zoals het nu doet.


Ik vond ook die monnik erg gaaf, lekker brullen op 't podium met z'n habbijt aan


Bwah, candlemass rip-off



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 11-09-2006 12:05 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

anyway... ik had het dus getaped en ga straks maar eens even kijken...

En verder denk ik dat wanneer mensen een mening over metal en haar fans willen krijgen, ze vooral niet op dit forum moeten komen lezen, gezien de achterlijke reacties zo nu en dan :D

En mbt mijn mening over de diverse bestaande algemene docu's over metal: die geven de kijker die verder geen ervaring met metal en haar fans heeft, vaak een heel verkeerd beeld.
Heel vaak is dit ook te wijten aan de mensen die eraan meewerken; om de een of andere manier moeten mensen die met hun hoofd op tv komen (vooral als je met een camera spontaan ergens binnenkomt), een beetje debiel doen... Logisch dat mensen denken dat je dan op z'n minst niet deugt :D

Maar goed... gelukkig hebben " wij " metalfans wel een dikke huid :D Ik moet me (nog steeds) geregeld zo'n beetje verdedigen als er weer eens iets mafs op tv is geweest. Mijn kat overleed en er waren serieus mensen die dachten dat ik hem heb geofferd... ach ja... da's gewoon de hokjesgeest, zullen we maar denken.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 12:42 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 11 september 2006 12:05 schreef Sarjenka het volgende:
anyway... ik had het dus getaped en ga straks maar eens even kijken...

En verder denk ik dat wanneer mensen een mening over metal en haar fans willen krijgen, ze vooral niet op dit forum moeten komen lezen, gezien de achterlijke reacties zo nu en dan :D

En mbt mijn mening over de diverse bestaande algemene docu's over metal: die geven de kijker die verder geen ervaring met metal en haar fans heeft, vaak een heel verkeerd beeld.
Heel vaak is dit ook te wijten aan de mensen die eraan meewerken; om de een of andere manier moeten mensen die met hun hoofd op tv komen (vooral als je met een camera spontaan ergens binnenkomt), een beetje debiel doen... Logisch dat mensen denken dat je dan op z'n minst niet deugt :D

Maar goed... gelukkig hebben " wij " metalfans wel een dikke huid :D Ik moet me (nog steeds) geregeld zo'n beetje verdedigen als er weer eens iets mafs op tv is geweest. Mijn kat overleed en er waren serieus mensen die dachten dat ik hem heb geofferd... ach ja... da's gewoon de hokjesgeest, zullen we maar denken.


"de maatschappij" hoeft wat mij betreft ook niet precies te weten hoe de metal scene in elkaar steekt.
Het zou inderdaad alleen wel handig zijn dat je kat dood kan gaan zonder dat mensen denken dat je hem hebt geoffert.
Ik heb hetgeen wat jij zegt ook wel eens, gelukkig komen dat soort opmerkingen doorgaans uit mensen die zelf niet helemaal sporen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 18:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 12:05 schreef Sarjenka het volgende:
En verder denk ik dat wanneer mensen een mening over metal en haar fans willen krijgen, ze vooral niet op dit forum moeten komen lezen, gezien de achterlijke reacties zo nu en dan :D
Juist wel, dat is toch de metalfan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2006 18:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

er is een verschil tussen metalfans bij concerten en metalfans online he


Je moeder.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen