IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Peste Noire (FR Black) Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-07-2013 12:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Gaat het hier over de meest belangwekkende metalrelease van de laatste 10 jaar of is alle aandacht een beetje overdreven? Van de week maar eens wat luisteren, ik verwacht middelmatigheid met een gruizige kutproductie.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 12:11 schreef Blueprint het volgende:
Gaat het hier over de meest belangwekkende metalrelease van de laatste 10 jaar of is alle aandacht een beetje overdreven?

Ja en ja. Want belangwekkend sluit overdreven aandacht niet uit


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-07-2013 12:23 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 9:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ad Hominem. Ban.

Edit: nvm, het is een butt buddy.

Peste Noire is intens kut. Volgens mij 10 plays in 3 jaar.

Zelfingenomen snotneus, leer lezen. Ik speel in op de inhoud van dat bericht en heb nul weet van de persoon erachter.
Bij die laatste zin sluit ik me echter aan.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:24 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:11 schreef Blueprint het volgende:
Gaat het hier over de meest belangwekkende metalrelease van de laatste 10 jaar of is alle aandacht een beetje overdreven? Van de week maar eens wat luisteren, ik verwacht middelmatigheid met een gruizige kutproductie.
Je gaat een beetje voorbij aan het punt. Het gaat niet slechts om "L'Ordure ..." op zich, maar over verschillende manieren van het benaderen van een album.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:23 schreef Sisyphos het volgende:
[...]
Bij die laatste zin sluit ik me echter aan.
Poepseks.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-07-2013 12:32 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 12:25 schreef Kvelgeest het volgende:
Poepseks.

Ook. Dat ik het niet luister betekent overigens niet dat ik het niet kan waarderen. Famine heeft zojuist met zijn laatste werk op ZM een interessante discussie betreffende de multidimensionale interpretatie van kunst in gang gezet. Een prima prestatie dacht ik zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 10-07-2013 12:32]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:32 schreef Sisyphos het volgende:
Ook. Dat ik het niet luister betekent overigens niet dat ik het niet kan waarderen. Famine heeft zojuist met zijn laatste werk op ZM een interessante discussie betreffende de multidimensionale interpretatie van kunst in gang gezet. Een prima prestatie dacht ik zo.
Eennalaatste.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-07-2013 12:39 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 12:36 schreef Kvelgeest het volgende:
Eennalaatste.

Nietus. Zonder de self titled zaten we hier nu niet te vuistneuken.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:39 schreef Sisyphos het volgende:
Nietus. Zonder de self titled zaten we hier nu niet te vuistneuken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vindt die S/T nog steeds minder overigens. Maar ik heb daarvan dan ook de teksten nog niet goed bestudeerd


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vindt die S/T nog steeds minder overigens. Maar ik heb daarvan dan ook de teksten nog niet goed bestudeerd
Ik heb'm nog niet binnen.

En pas een keer gehoord. Zet'm in de loop van de dag wel aan. Ik moet nu eigenlijk wat anders gaan doen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-07-2013 12:47 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 12:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vindt die S/T nog steeds minder overigens. Maar ik heb daarvan dan ook de teksten nog niet goed bestudeerd

Het schijnt dat er voor de niet-native speaker vrij veel essentieels verloren gaat. Ik raad dan ook eerst een LOI cursus Frans aan alvorens een volgend oordeel te vellen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 12:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 12:47 schreef Sisyphos het volgende:
Het schijnt dat er voor de niet-native speaker vrij veel essentieels verloren gaat. Ik raad dan ook eerst een LOI cursus Frans aan alvorens een volgend oordeel te vellen
Want daar word je 'native speaker' van?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-07-2013 13:03 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-07-2013 13:05 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2013 12:11 schreef Blueprint het volgende:
Gaat het hier over de meest belangwekkende metalrelease van de laatste 10 jaar of is alle aandacht een beetje overdreven? Van de week maar eens wat luisteren, ik verwacht middelmatigheid met een gruizige kutproductie.


Nee en ja. Totaal niet belangwekkend, behalve voor een paar mensen kennelijk. En alle aandacht voor Peste Noire of dit album, in deze mate is overdreven


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 13:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 13:05 schreef Marcel H. het volgende:
Nee en ja. Totaal niet belangwekkend, behalve voor een paar mensen kennelijk. En alle aandacht voor Peste Noire of dit album, in deze mate is overdreven
Een zeer minimale lezing van de discussie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-07-2013 13:17 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2013 13:13 schreef Kvelgeest het volgende:
Een zeer minimale lezing van de discussie.


Heb de hele discussie gelezen en vond er veel te veel in gezocht worden wat betreft link muziek en teksten


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-07-2013 13:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 12:01 schreef Kvelgeest het volgende:
Heb je de topic/discussie überhaupt wel gelezen dan wel begrepen?


Discussie niet gelezen nee. Als ik de teksten al niet lees, dan ga ik me niet mengen in waarover ze dan wel zouden kunnen/moeten gaan.

quote:
Hoe moet je volgens jou dan een werk waarderen, benaderen, er iets over zeggen, als je er niet zelf over mag reflecteren?


Ik waardeer de muziek, de boodschap boeit mij voor de rest voor geen meter. Dat kan toch?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-07-2013 13:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 11:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als je dat overigens als idolatrie ziet, weet je niet wat idolatrie is.


Oei, het zal dat zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 13:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Tyft op, complete debiel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 10-07-2013 14:00 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 11:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Degtyarov misschien, al denk ik niet dat hij dat zo ziet. Hij (zij?) claimt dat om het albums als geheel op waarde te kunnen schatten je de teksten moet begrijpen, dat is weer wat anders dan dat je het album niet goed kán vinden zonder de teksten te begrijpen.

Hoho, net of ik elk album zo analyseer Die PN is gewoon een interessant studie-object, en ik heb ondertussen ook al een jaar of 2 gehad om deze meta-analyse te doen

Van jou weet ik dat toch Assie.


wouter023


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 10-07-2013 14:03 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2013 13:41 schreef Kvelgeest het volgende:
Tyft op, complete debiel.

Niet op de man spelen. Leg je er bij neer dat meningen kunnen verschillen en ga een biertje drinken.


wouter023


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 14:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 14:03 schreef wouter023 het volgende:
Niet op de man spelen. Leg je er bij neer dat meningen kunnen verschillen en ga een biertje drinken.
Het punt ontgaat jou blijkbaar compleet.
Het gaat hier niet om een verscheel in mening, maar mocht jij van mening zijn dat een verschil in mening niet bediscussieerd mag dan wel kan worden, dan kan ook jij jouw tijd beter ergens anders gaan besteden dan op een forum, het punt is dat C-U met zijn pedante hoofd aan een discussie deelneemt zonder de discussie te lezen en daarmee eigenlijk de topic dan wel discussie verneukt. Meneer vindt zijn zeer beperkte meninkje blijkbaar dermate sterk en interessant dat het voor hem boven de discussie staat, dit terwijl je aan zijn posts merkt dat hij de discussie niet leest en derhalve blijkbaar met zijn posts wel commentaar levert op de in de discussie besproken materie, omdat je dat niet-lezen anders niet kunt bemerken.
Als je jezelf zo tof vindt, dat je de ander niet eens leest, heb je niets op een forum te zoeken. Ga dan maar een blog bijhouden.


[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 10-07-2013 14:22]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 14:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou nou, ik denk niet dat Wouter denkt dat er over meningen helemaal niet te praten valt. Maar goed, je hebt een punt dat het inderdaad jammer is dat C-U niet de moeite neemt goed te lezen maar wel 'deelneemt' aan de discussie. Valt de discussie lekker dood van, net als van schelden en dit soort meta-meta-discussies




Peste Noire: net weer even geluisterd. Het heeft wel wat, maar heeft (nog steeds) echt niet de impact van de vorige albums die wat mij betreft veel meer 'eigen' waren. Buh. edit: blij dat ik de parasieten-versie heb gekocht, hij krijgt de tering maar met z'n potsierlijke "huhu, je kan kiezen uit een veel te dure versie en een goedkope crap-versie"-geneuzel

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-07-2013 14:31]


Quis moderabat ipsos moderatores?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 10-07-2013 15:22 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Wat Assie zegt. Een beetje als internetridder lopen schelden heeft echt geen nut. Is dan zelfs nog beter om iemand hierin te negeren. Praten over verschil in mening maakt een forum juist interessant, en kan je het zelfs eens van een andere kant laten bekijken.


wouter023


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen