IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : SGP bedreiging voor metalconcerten? Volgende pagina
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 12-09-2006 11:07 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Hebben jullie dit gelezen?

http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_televisie/nieuwsbericht/asp/artnr/110889/index.html

Ik vraag me af of de SGP zich ook gaat richten op de metalconcerten, aangezien er legio bands zijn die niet bepaald vies zijn van omgedraaide kruisjes e.d..

Wat denken jullie?
Als ze het Madonna al proberen te verbieden om een kruisigingsact te doen (wat ze overigens niet gelukt is), hoe zit het dan met "ons wereldje"?

Of had ik nu beter mijn kop dicht kunnen houden?




an evil incarnation of DEATH!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 11:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 12-09-2006 11:36 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Het is ook niet zo dat ik me direct zorgen maak hierover, ik vraag me alleen wel af hoe dat dit in de toekomst zal gaan, want door zo'n docu op SBS 6 van afgelopen week, gaan er bij sommige mensjes (lees SGP e.d.) wel weer wat belletjes rinkelen... met alle gevolgen van dien.


an evil incarnation of DEATH!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-09-2006 11:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 11:36 schreef Dark incarnation het volgende:
Het is ook niet zo dat ik me direct zorgen maak hierover, ik vraag me alleen wel af hoe dat dit in de toekomst zal gaan, want door zo'n docu op SBS 6 van afgelopen week, gaan er bij sommige mensjes (lees SGP e.d.) wel weer wat belletjes rinkelen... met alle gevolgen van dien.
SGP mag geen tv kijken op zondag. Dat loopt vast wel los.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hebben we werkelijk NOG een 'Christenen en festivals' topic nodig?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 11:36 schreef Dark incarnation het volgende:
Het is ook niet zo dat ik me direct zorgen maak hierover, ik vraag me alleen wel af hoe dat dit in de toekomst zal gaan, want door zo'n docu op SBS 6 van afgelopen week, gaan er bij sommige mensjes (lees SGP e.d.) wel weer wat belletjes rinkelen... met alle gevolgen van dien.


maar hoeveel SGP-ers zijn er ?? realtief weinig( let wel: de media geeft vooral aandacht aan de hardste schreeuwers, hoe weinig het er ook zijn) En los buiten " de aantallen" mocht iemand al op die partij stemmen, houdt dat in dat deze gelijk een fundamentalist is taliban-achtig proporties??
ik denk het niet. ik vermoed dat er niet snel een concert geband zal worden op basis van religieuze klachten.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 11:45 schreef Chelman het volgende:
Hebben we werkelijk NOG een 'Christenen en festivals' topic nodig?

heeft je NOG iets te maken met ZOG???? zeg eerlijk!!!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-09-2006 12:06 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Alles is ZOG, dat weet je
Verder maak ikm er niet druk over, al verbieden ze alle symboliek om de metal heen. De muziek (waar het om gaat uiteindelijk, wordt nog wel eens vergeten) blijft wel bestaan.


Life doesn't get much better than this!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2006 12:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

achterbaks om dat er weer bij te halen zeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 12:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar goed, ik denk niet dat er in de nabije toekomt een concert in Nl door religieuzen zal worden tegenhouden.
als er al eens iets wordt afgelast is de meest voorkomende reden een tegenvallend kaartverkoop of omdat de band niet kan komen opdagen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2006 12:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Of omdat een moslim-fundementalist de boel dreigt op te blazen als die of die band speelt. Moeten er eerst wat meer anti-islam bands komen uiteraard


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 12:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik zou graag een staatje zien waarin het aantal afgelastingen door christenen en linkse crusties staat.

Hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 12:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:19 schreef Chelman het volgende:
Ik zou graag een staatje zien waarin het aantal afgelastingen door christenen en linkse crusties staat.

Hehe.


zet er dan ook effe bij het aantal aflastingen doordat de band niet komt opdagen (los van de overige gegeven redenen) of omdat er een tegenvallende kaartverkoop was.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-09-2006 12:26 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

We leven hier nog steeds in een vrij land en zo'n SGP - met z'n ontzettend ouderwetse en irreele ideeen - heeft geen enkele poot om op te staan.

Als je die gasten hun gang liet gaan, dan hebben vrouwen ook nooit meer iets te vertellen. Ze zijn zo'n beetje nog erger dan bepaalde andere aanhangers van een niet nader bij naam te noemen religie...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 12-09-2006 12:37 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Achja..beetje zelfde idee met die christelijke mensjes bij waldrock elk jaar.
Ze kunnen het wel proberen, maar het maakt toch weinig uit. Het is in ieder geval elk jaar weer een bron van humor


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2006 12:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:26 schreef Sarjenka het volgende:
We leven hier nog steeds in een vrij land en zo'n SGP - met z'n ontzettend ouderwetse en irreele ideeen - heeft geen enkele poot om op te staan.

Als je die gasten hun gang liet gaan, dan hebben vrouwen ook nooit meer iets te vertellen. Ze zijn zo'n beetje nog erger dan bepaalde andere aanhangers van een niet nader bij naam te noemen religie...
Nee hoor, de islam staat wel iets verder van de Westerse wereld af.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 12:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:23 schreef attila_de_hun het volgende:
zet er dan ook effe bij het aantal aflastingen doordat de band niet komt opdagen (los van de overige gegeven redenen) of omdat er een tegenvallende kaartverkoop was.


Maar de redenen die je noemt bevinden zich op een ander vlak. Het zijn interne organisatorische redenen.

Afgelastingen door proessiegroepen; crusties, christenen, moslims, weetikveelwie, zijn afgelastingen door externe redenen en die kan je dus wel met elkaar vergelijken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:39 schreef spectre het volgende:
Nee hoor, de islam staat wel iets verder van de Westerse wereld af.


Ik weet niet.... De trieste behandeling van de vrouwen heeft denk ik ook met cultuur/mentaliteit te maken waarbij de cultuur de invulling van de islam domineert. mogelijk een gevoelig onderwerp maar ik denk toch dat dit zo is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:43 schreef Chelman het volgende:
Maar de redenen die je noemt bevinden zich op een ander vlak. Het zijn interne organisatorische redenen.

Afgelastingen door proessiegroepen; crusties, christenen, moslims, weetikveelwie, zijn afgelastingen door externe redenen en die kan je dus wel met elkaar vergelijken.


mogelijk maar ik denk wel degelijk nuttig is dat je beide eens naast elkaar zet. Dit dan om de getallen eens goed te relativeren. Als blijkt dat het aantal afzeggingen wordt veroorzaakt door interne redenen beduidend hoger als door externe redenen relativeert dat toch. Dan kun je natuurlijk altijd nog binnen de externe oorzaken (of interne) een vergelijkend onderzoek uitvoeren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 12:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:49 schreef attila_de_hun het volgende:
mogelijk maar ik denk wel degelijk nuttig is dat je beide eens naast elkaar zet. Dit dan om de getallen eens goed te relativeren. Als blijkt dat het aantal afzeggingen wordt veroorzaakt door interne redenen beduidend hoger als door externe redenen relativeert dat toch. Dan kun je natuurlijk altijd nog binnen de externe oorzaken (of interne) een vergelijkend onderzoek uitvoeren.


Hehe..maar ik kan je nu al vertellen dat afgelastingen door interne redenen een veelvoud zijn van de afgelastingen door externe redenen. Daarvoor is het genoeg om ZM een beetje gevolgd te hebben de laatste jaren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-09-2006 12:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Laat ik Chelman antwoord geven: Er is nog nooit wat afgelast bij Metal concerten. Wel is er veel geprotesteerd, maar dat heeft nog nooit tot een afgelasting geleid.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 12:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:51 schreef blonde rockgod het volgende:
Laat ik Chelman antwoord geven: Er is nog nooit wat afgelast bij Metal concerten. Wel is er veel geprotesteerd, maar dat heeft nog nooit tot een afgelasting geleid.


Door Christenen wellicht niet maar door linkse crusties zijn wel vrij regelmatig concerten afgelast met name in Bladel en natuurlijk Type'O, volgens mij is GBK ook recent afgelast...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-09-2006 13:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 september 2006 12:57 schreef Chelman het volgende:
Door Christenen wellicht niet maar door linkse crusties zijn wel vrij regelmatig concerten afgelast met name in Bladel en natuurlijk Type'O, volgens mij is GBK ook recent afgelast...


Type 0 was volgens mij niet afgelast toch? En de rest van de muziek die misschien wel door Alto's toedoen is afgelast is geen metal. Wel vaag trouwens, eerst al die commotie bij Type 0, en een paar jaar later zag je al die alternatievelingen met een Type 0 shirt door de stad lopen..



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 13:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 13:01 schreef blonde rockgod het volgende:
Type 0 was volgens mij niet afgelast toch? En de rest van de muziek die misschien wel door Alto's toedoen is afgelast is geen metal. Wel vaag trouwens, eerst al die commotie bij Type 0, en een paar jaar later zag je al die alternatievelingen met een Type 0 shirt door de stad lopen..


Geen metal?

Volgens mij is er een flinke zooi Black Metal in de Pazzop afgelast. Grand Belial's Key is ook laatst afgelast...of is dat geen metal?

Type'o is toch wel afgelast? Iemand had laatst zelfs een of ander repportage hierover gepost?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 13:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:51 schreef Chelman het volgende:
Hehe..maar ik kan je nu al vertellen dat afgelastingen door interne redenen een veelvoud zijn van de afgelastingen door externe redenen. Daarvoor is het genoeg om ZM een beetje gevolgd te hebben de laatste jaren.


precies, daarom is het zo gek dat er 10.000.000 post zijn over een hypothetisch afzeggen van een concert door "christenen" en dat dit vooral wordt gebruikt om het gevaar van religie te onderstrepen.
De invloed van religie op concerten in nederland is zelfs nog niet marginal te noemen. De enigste reden die ik kan verzinnen dat iemand dat niet ziet is o,ndat hij/zij verblind is door de media die, door sensatie gedreven (dat levert kijkcijfers op), overdreven veel aandacht aan zulke religieuzen besteedt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 13:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 13:05 schreef Chelman het volgende:
Geen metal?

Type'o is toch wel afgelast? Iemand had laatst zelfs een of ander repportage hierover gepost?


tijdens hun eerste toer (met pungent stench in het voorprogramma). dit door hun Carnivore verleden. PC-ers meenden overduidlijke nazi's te herkennen in de bandleden. En nu kraait er geen haan naar.
Ik meen me te herinneren dat TON zou optreden in Scum overigens


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen