IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Reverend Beat-Man
Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-09-2006 15:26 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Meer mensen hier bekend met deze wervelende rock'nroll-60's-punk-trash artiest, zowel solo als met een van zij bands of in zijn oude band the monsters?

Voor de onwetenden die nog niet verlicht zijn door het evangelie van de HEER, een introductie: http://www.voodoorhythm.com/reverend.html

Fuck you jesus fuck you oh lord!

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 21-09-2006 15:29]


SCUM FUCK


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2006 16:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

beter bekend als Lightning Beatman!!

Killer artiest, lekker vuig en obscuur, heeeerrrrlllijk!

Als je dat leuk vindt moet je The Monsters en Roy & His Devil's Motorcycle ook checken.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-09-2006 19:40 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 16:34 schreef Spirit In Black het volgende:
beter bekend als Lightning Beatman!!

Killer artiest, lekker vuig en obscuur, heeeerrrrlllijk!

Als je dat leuk vindt moet je The Monsters en Roy & His Devil's Motorcycle ook checken.


The monsters ken ik ja. Ik heb masks, I see dead people en een verzamelaartje (hide & seek) van ze. Te gekke muziek, alleen masks vind ik wat minder. Zijn solo-werk als lightning beat-man ken ik alleen van de fuck you 10" en een split 7"je met the in-sekt (nog nooit van gehoord trouwens, zou me niets verbazen als dat ook beat-man is). Die 10" is hilarisch, heheh. Come on baby let me fuck your butt!!

Roy and his devil's motorcycle ken ik verder niet, maar die mp3 op de voodoo rhythm site klinkt te gek. En alles wat door hasil adkins beinvloed is moet haast wel goed zijn. Binnenkort maar even aanschaffen dan, ik wou die nieuwe van de dead brothers toch al bestellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 21-09-2006 19:51]


SCUM FUCK


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2006 23:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Van Roy & His Devil's Motorcycle kan ik je Forgotten Millionsellers aanraden, is een überplaat! Is wel lastig te krijgen helaas, in ieder geval niet meer bij Voodoo Rythm.


God is with you.....FUCKERS!



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen