IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Atlantis en andere Verloren Beschavingen Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 14:17 schreef spectre het volgende:
De bewijzen zijn in ieder geval niet tastbaar nee,
Zijn het dan wel 'bewijzen'?


Owja:

pi·ra·mi·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 vierzijdig spits toelopend bouwwerk, zoals oorspronkelijk in Egypte opgericht
2 [wisk.] lichaam met een veelhoek als grondvlak en met driehoekige zijvlakken die in één punt samenkomen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2006 23:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 23:09 schreef ElitE het volgende:
jah maar pyramides werden ook versierd en moesten dus mooi zijn, maarja misschien vonden ze vierkant ook wel mooi
Ik lees hier juist telkens dat de piramides niet werden versierd.

En een vierkant is natuurlijk ook veel mooier!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 23:11 schreef Misanthrope het volgende:
Ik lees hier juist telkens dat de piramides niet werden versierd.

Heeft een van die piramide's niet ooit een gouden, of met (blad)goud bedekte, top gehad?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2006 23:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 23:13 schreef kwelgeest het volgende:
Heeft een van die piramide's niet ooit een gouden, of met (blad)goud bedekte, top gehad?
Geen idee. Als dat zo is, dan zouden er nog goudresten achtergebleven moeten zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 23:19 schreef Misanthrope het volgende:
Geen idee. Als dat zo is, dan zouden er nog goudresten achtergebleven moeten zijn.
Deze mist een stukje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2006 0:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 oktober 2006 23:19 schreef Misanthrope het volgende:
Geen idee. Als dat zo is, dan zouden er nog goudresten achtergebleven moeten zijn.

Ja dat had waarschijnlijk een religieuse functie(farao's naar de hemel beamen), iig besteeden ze er veel tijd en moeite aan dus dat zal ze wel niet tegen gehouden hebben bij het maken.

de egyptische pyramides zijn idd niet erg versierd maar ik geloof dat de zuidamerikaanse wel meer versierd zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2006 0:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 22:49 schreef Misanthrope het volgende:
De oude Egyptenaren waren bekwame artsen. Hersenchirurgie was ver ontwikkelt, waarschijnlijk mede dankzij hun kennis van het lichaam dat ze dmv mummificeren verkregen (kennis van alle organen, omdat ze die eruithaalden enz).


Met een vishaak iemands grijze massa door de neus trekken noem ik niet echt kennis om vergevorderde hersenchirurgie op te bouwen hoor. Zelfs nu is hersenchirurgie nog een onbehandeld gebied.

quote:
Op 2 oktober 2006 23:09 schreef kwelgeest het volgende:
Zijn het dan wel 'bewijzen'?


Het zijn ooggetuigenverklaringen, je moet ze niet zien als 'verhaaltjes' of 'sprookjes', daar zijn ze imo veel te gedetailleerd voor namelijk.

quote:
Op 2 oktober 2006 23:13 bogen kwelgeest & Misanthrope zich over het volgende vraagstuk:
"Heeft een van die piramide's niet ooit een gouden, of met (blad)goud bedekte, top gehad?"

"Geen idee. Als dat zo is, dan zouden er nog goudresten achtergebleven moeten zijn."


Jazeker heeft de Grote Piramide versieringen gehad (ik heb het dus aléén over die Piramide). de Piramide was bedekt met een laag witte gladde kalksteen die de zon reflecteerde. Van goud weet ik niks. De Arabieren die later over Egypte gingen heersen sloopten dat spul van de Piramide af om er Moskeeën van te bouwen. In hun religie was er maar 1 Allah dus van het meergoden systeem van de Egyptenaren moesten ze bij voorbaat al niets hebben, dus heiligdommen waren het niet voor hen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2006 0:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-10-2006 1:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 11-10-2006 0:12 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 0:28 schreef spectre het volgende:
Jazeker heeft de Grote Piramide versieringen gehad (ik heb het dus aléén over die Piramide). de Piramide was bedekt met een laag witte gladde kalksteen die de zon reflecteerde. Van goud weet ik niks. De Arabieren die later over Egypte gingen heersen sloopten dat spul van de Piramide af om er Moskeeën van te bouwen. In hun religie was er maar 1 Allah dus van het meergoden systeem van de Egyptenaren moesten ze bij voorbaat al niets hebben, dus heiligdommen waren het niet voor hen.


niet om het een of ander, maar de orthodoxe christenen waren eerder in Egypte om de de Osiris/Isis cultus te vernielen. (bron: Bauvalt en anderen; het figuur van de maagd maria met die rotte vis van nazareth was al VEEL eerder in Egypte bedacht, namelijk Isis met Horus, het goddelijke kind)


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2006 0:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2006 0:28 schreef spectre het volgende:
Met een vishaak iemands grijze massa door de neus trekken noem ik niet echt kennis om vergevorderde hersenchirurgie op te bouwen hoor. Zelfs nu is hersenchirurgie nog een onbehandeld gebied.



http://www.arabworldbooks.com/articles8.htm

hmm idd hersenchirurgie is niet echt vermeld, maar voor de rest waren het (net als de indiers) ver gevorderde chirurgen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2009 23:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

heerljk dat whisky. Hopen dat ik het morgen allemaal weet.
groetjes aan je moer


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 15-08-2009 23:39 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 15 augustus 2009 23:13 schreef Schaep het volgende:
heerljk dat whisky. Hopen dat ik het morgen allemaal weet.
groetjes aan je moer

Post van het jaar nominatie


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen