IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2005 23:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2005 23:21 schreef Zenial het volgende:
Als je ze fatsoenlijk opvoed zijn ze niet zo vervelend. Het is denk ik zelfs goed voor de wereld om een kind te krijg dat opgevoed wordt, als tegenwicht voor al die domme mensen die achter elkaar kinderen baren en ze geen van allen opvoeden...


Daar ben ik het helemaal mee eens. Je moet een rijbewijs hebben, pasjes voor dit en bewijsjes voor dat, maar elke gek kan kinderen op de wereld zetten die onvermijdelijk voor galg en rad opgroeien. En die buitenlanders die zich voortplanten als konijnen vind ik ook beangstigend. Ik wil al een aantal jaren kinderen, of het er ooit nog van komt weet ik niet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-07-2005 23:56 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 juli 2005 23:21 schreef Zenial het volgende:
Als je ze fatsoenlijk opvoed zijn ze niet zo vervelend. Het is denk ik zelfs goed voor de wereld om een kind te krijg dat opgevoed wordt, als tegenwicht voor al die domme mensen die achter elkaar kinderen baren en ze geen van allen opvoeden...


Klopt, maar je moet ze wel opvoeden, en ze proberen toch, dat alleen al werkt te erg op mijn zenuwen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 14-07-2005 14:32 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik wil dat mijn kinderen míj opvoeden. Dan pas zijn ze goed opgevoedt en kunnen ze echt de wereld aan.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2005 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met een stok

of met wadzalwik




signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2005 15:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 juli 2005 23:56 schreef Leviathanica het volgende:
Klopt, maar je moet ze wel opvoeden, en ze proberen toch, dat alleen al werkt te erg op mijn zenuwen.
goede instelling, als je niet altijd zin hebt om op te voeden moet je gewoon geen kinderen nemen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-07-2005 17:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2005 23:28 schreef Heiden het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Je moet een rijbewijs hebben, pasjes voor dit en bewijsjes voor dat, maar elke gek kan kinderen op de wereld zetten die onvermijdelijk voor galg en rad opgroeien. En die buitenlanders die zich voortplanten als konijnen vind ik ook beangstigend.


Kijk, met zo'n ideeën komen we ergens

quote:
Ik wil al een aantal jaren kinderen, of het er ooit nog van komt weet ik niet.

Héhé, de goeie ouwe voortplantingsdrang
Ik ken het gevoel, mensen rondom me zijn er al aan begonnen, maar het gaat spannen om er nu nog eentje te vinden die er enkele van mij op de wereld wil zetten én er zelf nog geen heeft.
Dat kan hard klinken, maar iemand anders zijn koters opvoeden is tegen de natuur

quote:
Op 13 juli 2005 23:56 schreef Leviathanica het volgende:
Klopt, maar je moet ze wel opvoeden, en ze proberen toch, dat alleen al werkt te erg op mijn zenuwen.

Jouw keuze. Alleen is het jammer dat sommige mensen die misschien wel behoorlijke gastjes op de wereld zouden kunnen zetten en deftig opvoeden, dat nét niet willen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-07-2005 23:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik zal later heel veel kinderen opvoeden. Maar dat is mijn werk. No way dat ik zelf ooit aan kinderen ga beginnen.. 40 uur in de week is al meer dan genoeg. En dan heb ik nog het meerendeel met ouders te maken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-07-2005 10:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 juli 2005 23:40 schreef Cadaveria het volgende:
Ik zal later heel veel kinderen opvoeden. Maar dat is mijn werk. No way dat ik zelf ooit aan kinderen ga beginnen.. 40 uur in de week is al meer dan genoeg. En dan heb ik nog het meerendeel met ouders te maken

Lijkt me erg kut om kinderen van anderen te proberen op te voeden. Vooral als de ouders zelf er niks van bakken en jij de schade nog een beetje moet herstellen...


Zenial


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-07-2005 10:30 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hoe op te voeden? Nou zo: http://maddox.xmission.com/beat.html


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-07-2005 10:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juli 2005 10:30 schreef Nimbus het volgende:
Hoe op te voeden? Nou zo: http://maddox.xmission.com/beat.html



quote:
By not beating your kids, they get a skewed perspective of reality where they start thinking that they have it rough and that they can get away with dying their hair and listening to Insane Clown Posse.


Geniaal!


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2005 10:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht


hehe


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-07-2005 10:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 juli 2005 17:59 schreef Gunman het volgende:
Dat kan hard klinken, maar iemand anders zijn koters opvoeden is tegen de natuur






Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-07-2005 11:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

"tegen de natuur" is natuurlijk een beetje dom verwoord, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand geen vriend/vriendin met kinders wil. Er lopen ook veel 'single parents' rond die gewoon niet goed hebben nagedacht voordat ze een kind namen. Of die gewoon niet genoeg hun best deden voor de relatie met de andere ouder.


Zenial


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-07-2005 11:29 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2005 17:59 schreef Gunman het volgende:
Héhé, de goeie ouwe voortplantingsdrang
Ik ken het gevoel, mensen rondom me zijn er al aan begonnen, maar het gaat spannen om er nu nog eentje te vinden die er enkele van mij op de wereld wil zetten én er zelf nog geen heeft.
Dat kan hard klinken, maar iemand anders zijn koters opvoeden is tegen de natuur

Doe zoals op national neographic. Bijt die jongen de strot door en pomp de moeder vol met je eigen zaad.


mvg wk10


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2005 14:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 10:52 schreef Sharteel het volgende:



quote:
Op 15 juli 2005 11:01 schreef Zenial het volgende:
"tegen de natuur" is natuurlijk een beetje dom verwoord, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand geen vriend/vriendin met kinders wil. Er lopen ook veel 'single parents' rond die gewoon niet goed hebben nagedacht voordat ze een kind namen. Of die gewoon niet genoeg hun best deden voor de relatie met de andere ouder.


Goed goed, tegen MIJN natuur ja, zo goed.
The way of nature, is dat nu zo moeilijk te aanvaarden zeg?

Maar ja, een mens veranderd op dat gebied wel eens door de jaren heen.

Een kennis van me had onlangs een vriendin,met een zoontje van 10...als je geluk hebt is dat gastje deftig opgevoed...maar wat is deftig?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-07-2005 14:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

met ouders die oog hebben voor hun kinderen en ze niet zomaar overal los laten lopen, zoals je tegenwoordig overal ziet?
En beleefdheid en respect krijgen ze blijkbaar ook niet meer mee dezer dagen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 15-07-2005 14:53 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Deftig is zeker 'netjes' in het Vlaams?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-07-2005 14:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 14:53 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Deftig is zeker 'netjes' in het Vlaams?

idd


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-07-2005 19:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 10:16 schreef Zenial het volgende:
Lijkt me erg kut om kinderen van anderen te proberen op te voeden. Vooral als de ouders zelf er niks van bakken en jij de schade nog een beetje moet herstellen...
Dat is juist mooi.. om er voor te zorgen dat de kinderen in iedergeval nog goed terecht komen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2005 20:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vast al eens gepost, maar als er kiddo's in huize Mayo komen dan ehm tja ben ik waarschijnlijk een hele strenge mams. Opvoeding is nodig, zowieso aanleren zelf keuzes te maken en verantwoordelijkheid te nemen voor eigen daden.

Merkte het in mijn werk ook al wel, jongeren opvoeden is nog een hele kunst. Constant overleggen, praten, dingen zo draaien dat men het accepteerd, puberbuien, creatief in boodschappen overbrengen enz. Maar goed, dat is dan toch net weer iets anders dan zelf een kind hebben lijkt me. Ah well, nog langer niet voor mij en misschien ook wel helemaal niet.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-07-2005 20:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 20:07 schreef MindlessMayo het volgende:


Merkte het in mijn werk ook al wel, jongeren opvoeden is nog een hele kunst. Constant overleggen, praten, dingen zo draaien dat men het accepteerd, puberbuien, creatief in boodschappen overbrengen enz. Maar goed, dat is dan toch net weer iets anders dan zelf een kind hebben lijkt me. Ah well, nog langer niet voor mij en misschien ook wel helemaal niet.
Dat trekt me juist zo aan in het werk.. steeds de uitdaging voor mijzelf.. hoe ga ik het nu weer brengen.. hoe consequent kan ik blijven. maar idd wat je zegt het is heel anders dan bij je eigen kinderen lijkt me.. ik denk dat je dan veel eerder geneigt bent om dingen toe te geven want je wilt toch dat je kind geen schurft hekel aan je krijgt. en op je werk kan mij dat in iedergeval geen reet schelen. En de pedagogen die ik ken en zelf kinderen hebben, zeggen dat ze echt bij lange na niet zo handelen als ze het bij clienten aanbevelen. Het lekkere van werken is dat als er ietst gebeurd, bijvoorbeeld een woede aanval, kan je de deur achter je dichttrekken en het is vergeten. Maar als je eigen kind een woede aanval krijgt zit je er mee opgescheept en kan je er niet bij weglopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 15-07-2005 20:14]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2005 20:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tja goed heb je in een werksituatie ook wel, pak je iets aan en denk je achteraf.. misschien had ik beter toch net wat anders kunnen reageren.

Ochja, zie het vanzelf wel.. heb wel bepaalde ideetjes rondom opvoeden ghehe.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-07-2005 22:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juli 2005 14:39 schreef Gunman het volgende:...maar wat is deftig?

Ja, dat vraag ik me ook wel eens af... gekke belgen


Zenial


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-07-2005 22:31 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Simpel, vergunning aanvragen voor voortplanting.. Kom je niet door de voorop gestelde criteria vergeet het dan maar.. Per ongeluk toch zwanger? breinaald erdoor en een vette boete.. In cash betalen of ter verbetering van de maatschappij een soort werkstraf.. Adopteren? eerst eigen wezen adopteren voordat men weer een rijstbuikje uit een derde wereld land hierheen haalt die op z'n 16e gaat klagen over eigen identiteit en daarna alsnog de boel verpest.
Of ga ik nu te ver?

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 15-07-2005 22:32]


Een kleine snol zit zo vol.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-07-2005 2:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Met de ijzeren vuist, en zo.


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen