IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-07-2005 15:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 juli 2005 22:31 schreef SkinPeeleR het volgende:
Simpel, vergunning aanvragen voor voortplanting.. Kom je niet door de voorop gestelde criteria vergeet het dan maar.. Per ongeluk toch zwanger? breinaald erdoor en een vette boete.. In cash betalen of ter verbetering van de maatschappij een soort werkstraf.. Adopteren? eerst eigen wezen adopteren voordat men weer een rijstbuikje uit een derde wereld land hierheen haalt die op z'n 16e gaat klagen over eigen identiteit en daarna alsnog de boel verpest.
Of ga ik nu te ver?


Hehe, er zit een kern van waarheid in.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-07-2005 16:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 22:04 schreef Zenial het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af... gekke belgen


Om maar niks van die gekke nederlanders te zeggen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Julius Civilis
Usericon van Julius Civilis
Posted 16-07-2005 19:16 by Julius Civilis Wijzig reactieProfiel van Julius CivilisQuote dit bericht

Ik wil mijn kinderen opvoeden met discipline en besef van waarde van geld. Zo ben ik zelf ook opgevoed, en hoewel ik als kind zelf niet altijd vond dat mijn ouders rechtvaardig waren, heeft het me naar mijn idee wel een goed besef van goed en kwaad gegeven. Ook zal ik mijn kind niet direct een religieuze opvoeding geven, hoewel ik wel van mening ben dat sommige religieuze aspecten een opvoedkundige waarde kunnen hebben. Zoals bijvoorbeeld vergelijkingen uit de bijbel, maar als we het toch daarover hebben godenverhalen uit de oudheid.Kinderen zou ik op een latere leeftijd graag willen. Ik beschouw mezelf daar nu toch als te jong en onvolwassen voor.


schildknaap
poncho surfen
Usericon van schildknaap
Posted 20-07-2005 14:44 by schildknaap Wijzig reactieProfiel van schildknaapQuote dit bericht

Met een paplepel


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-07-2005 14:45 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

HAHAHAHAHA!!!


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2005 14:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik wil ze elke dag slaan zodat ze op hun 13e zelfmoord plegen nadat ze hun buurmeisjes hebben verkracht.

Heb alleen jongens, de meisjes verdrink ik na de geboorte.


....


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-07-2005 14:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Van mij krijgen ze in geen geval van die playstation epilepsiebakken. Ze zullen buiten moeten spelen. Ik wil gezonde creatieve kinderen, geen zombies.


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2005 15:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en hun vriendjes mogen dat wel zodat ze sociale outcasts worden, a.k.a. Hippies


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-07-2005 15:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Moeten ze zich maar over zetten, worden ze sterk van.


mvg wk10


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 27-07-2005 14:15 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Ik kijk naar wat mijn dochtertje aan geeft en kijk of ik daar dan wat mee kan doen.
Verder probeer ik haar gewoon wat dingen mee te geven uit hoe ik zelf denk en leef.
Het zelfde geld voor mijn vriend.


american psycho


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2005 14:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

heb je toevallig ook een tweeling


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 27-07-2005 14:20 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 14:19 schreef ElitE het volgende:
heb je toevallig ook een tweeling


nee, ze is wel een tweeling van sterrebeeld


american psycho


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-07-2005 14:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hoe ik mijn kinderen opvoed..

Zie titel van het lultopic.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-07-2005 14:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 juli 2005 14:22 schreef Illusione het volgende:
Zie titel van het lultopic.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1842056


I'm not being rude. You're just insignificant.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-07-2005 14:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 14:23 schreef helmet het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1842056


Ook!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-07-2005 15:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2005 23:27 schreef Lies het volgende:
Vandaag opnieuw een slechte vader in actie gezien. Bah!
ik zag laatst een dame in de supermarkt met haar zoontje en die vrouw was dat kind toch aan het uitschelden.. Hij was kennelijk vergeten om de boodschappentas uit de auto mee te nemen (ventje van 14 ongeveer) "neen, jij zal later een goede vent worden" "je bent zo achterlijk als het achterende van een koe" Niet normaal.. ik zat die vrouw ook aan te gapen en toen bond ze wel wat in.. maar echt...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2005 14:02 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

mijn dochter begint al erg op papsenmams
te lijken hmmm of dat nu zo goed is
maar we dringen haar geen geloof op pff haha
we hebben zelf niet eens een geloof
ik ben gedoopt en heb de communie gedaan maar daar is het dan ook bij gebleven
tja en mn vriend is weer in een ander geloof opgevoed(..)

en uiteindelijk zijn we allebei met ons 11/12 levensjaar satanist geworden ik iets extremer dan hij..(hij was een ingezegende heks )
en ik maakte pentagrammen van mn eigen bloed en deed vervloekingen op mensen

maar dat ga ik mn dochter denk ik pas vertellen als ze ergens tegen de 16 aan zit
...ben zeer benieuwd waar zij zich in der pubertijd mee gaat vermaken...

en het heden is mn vriend sterk tot bezinning gekomen van zn vroegere avonturen en ik ehh ja als ik realistisch en serieus 'moet' zijn ook wel

in ieder geval voedt ik mn kind met fatsoen op en ze mag van mij gerust een scheet laten in het openbaar.(wat er uit moet ..moet eruit)



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 23-08-2005 14:04 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht




Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2005 14:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

gewoon spartaans zodat ze niet alles maar voor granted nemen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-08-2005 15:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 14:02 schreef BerserkerWoman het volgende:
mijn dochter begint al erg op papsenmams
te lijken hmmm of dat nu zo goed is
maar we dringen haar geen geloof op pff haha
we hebben zelf niet eens een geloof
ik ben gedoopt en heb de communie gedaan maar daar is het dan ook bij gebleven
tja en mn vriend is weer in een ander geloof opgevoed(..)

en uiteindelijk zijn we allebei met ons 11/12 levensjaar satanist geworden ik iets extremer dan hij..(hij was een ingezegende heks )
en ik maakte pentagrammen van mn eigen bloed en deed vervloekingen op mensen

maar dat ga ik mn dochter denk ik pas vertellen als ze ergens tegen de 16 aan zit
...ben zeer benieuwd waar zij zich in der pubertijd mee gaat vermaken...



Of je daar nu zo trots op mag zijn en je kind dat graag wilt vertellen?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2005 15:48 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

hoezo iedereen heeft weleens zn gekke dingen gedaan
en btw ik heb nog nooit iets crimineels gedaan en wat ik deed was allemaal puuuure fantasie *hallo 11/12 jaar*


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-08-2005 15:49 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Precies. Dom bezig geweest dus lijkt me.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-08-2005 15:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nou als mijn moeder mij zou vertellen dat ze pentagrammen van haar bloed heeft gemaakt enzo. zou voor mij toch wel ff schrikken zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-08-2005 15:52 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 23 augustus 2005 15:49 schreef Cadaveria het volgende:
nou als mijn moeder mij zou vertellen dat ze pentagrammen van haar bloed heeft gemaakt enzo. zou voor mij toch wel ff schrikken zijn.

+1


Bloodied by the thorns beside the leaves


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-08-2005 15:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

We hebben er weer een fucking intelligentiewonder bij op ZM


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen