IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2005 0:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 september 2005 0:11 schreef ghoulliette het volgende:
Begin er dan niet over, of ga er dan niets steeds zo op in


...dat geldt ook voor de andere kant.

quote:
Ja mijn 18 jarige hoer is zwanger... of bedoelde je daadwerkelijk iets intelligents te zeggen, jammer. Probeer het nog eens.


Ik bedoelde van jou, niet van hem.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 02-09-2005 0:16 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Nu begrijp ik waarom jullie mods zijn Thanks voor jullie begrip.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:12 schreef ghoulliette het volgende:
*hu hu*

klein maar fijn ;-) als ik later vet word groeit het wel mee haha




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:15 schreef Brujo het volgende:
dat zeg je in de kroeg ook altijd?


welkekroeg??? ik leef op internet.\\\


en de kroegen waar ik kom, word jij uitgemept omdat je niet de juiste kleren aan hebt..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:13 schreef Schaep het volgende:
gewoon geen condoom gebruiken

*siliconen ain't shit!*

of aan de pil gaan ;-) whaha huisgenoten die verbaasd vragen wat er met mijn borsten gebeurd is, mooi he hormonen.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 02-09-2005 0:18 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:17 schreef Schaep het volgende:
welkekroeg??? ik leef op internet.\


en de kroegen waar ik kom, word jij uitgemept omdat je niet de juiste kleren aan hebt..


typisch..jij weet hoe ik er uit zie?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:16 schreef Shakeel het volgende:
Nu begrijp ik waarom jullie mods zijn Thanks voor jullie begrip.

Ik denk niet dat we daarom gekozen zijn.
Ik heb mijn mening, en ik probeer zo fair mogelijk te zijn. Ik weet dat mensen veel door kunnen maken, en anderen altijd hun mening klaar hebben, en het machtig vinden een ander zo lekker even af te kraken. Naar mijn idee hebben ze dan zelf geen leven ofzo.
Of het zelf nog nooit moeilijk gehad.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:17 schreef ghoulliette het volgende:
of aan de pil gaan ;-) whaha huisgenoten die verbaasd vragen wat er met mijn borsten gebeurd is, mooi he hormonen.


tof dat jij eropin gaat!!!

@bruj0; je hebt een foto in yah avat0r sukkel!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:14 schreef zillah-morte het volgende:
Hij begint ermee dat hij blij is vader te worden. Daarna legt hij er iets over uit, dat wil hij op dat moment kwijt. maar mensen vragen door. Ik zou ook niet alle info willen geven hoor. Dit is een forumpje, en je hebt ook nog een prive...
Zoals ik al zei hij heeft niet altijd slimme posts gedaan, maar kom op hij is jong, en leert...
Hij doet het tenminste wel. Heb ik respect voor. Niet iedereen is zoals jij en ik, gelukkig is iedereen verschillend

Ik denk dat iedereen wel hoopt dat het goed komt, niemand wil dat het kind iets overkomt.
Maar misschien dat op dat men op deze manier duidelijk probeert te maken dat je geen baby born krijgt om op te passen maar een levend wezen dat erg veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt en een grote verandering te weeg zal brengen in het leven van de betrokkenen.


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-09-2005 0:20 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

wat is dit voor topic? kan het beter noemen: Hoe wil jij je kinderen opvoeden en beter gezegd: begin bij jezelf??




carcasstrid


renYek
Usericon van renYek
Posted 02-09-2005 0:20 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:17 schreef ghoulliette het volgende:
of aan de pil gaan ;-) whaha huisgenoten die verbaasd vragen wat er met mijn borsten gebeurd is, mooi he hormonen.


foto?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:19 schreef Schaep het volgende:
tof dat jij eropin gaat!!!



ik mag het graag over dat soort dingen hebben, zeker op dit tijdstip


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-09-2005 0:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 september 2005 16:57 schreef Shakeel het volgende:
We krijgen een kind er komt een klein wondertje op aarde dat ons nog gelukkiger zal maken. Mijn vriendin is magisch maakt niet uit of haar figuur minder wordt of wat dan ook. Als ik haar parfum ruik zweef ik, als ik haar in haar ogen aankijk begeef ik mij in de 7de hemel en als ik haar knuffel ben ik de meest gelukkige man van de wereld. Ik woon in haart hart en zij in de mijne. Niets kan ons uit elkaar drijven, misschien fysiek maar niet in ons hart daar komt niemand.




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:20 schreef renYek het volgende:
foto?

Die heb ik pas volgende maand <;o)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:19 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk dat iedereen wel hoopt dat het goed komt, niemand wil dat het kind iets overkomt.
Maar misschien dat op dat men op deze manier duidelijk probeert te maken dat je geen baby born krijgt om op te passen maar een levend wezen dat erg veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt en een grote verandering te weeg zal brengen in het leven van de betrokkenen.

ja dat snap ik wel, maar hier zitten ze hem ronduit af te zeiken. Denk je dat dat helpt?
En ik heb het niet alleen over zijn situatie, maar als er een saop gemaakt kan worden dan doen ze dat ook. En hebben geen enkel benul wat ze mensen aan kunnen doen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:20 schreef renYek het volgende:
foto?



http://profiles.myspace.com/users/20052577



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:22 schreef Burzum het volgende:


Wanneer wordt jij pappa?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


renYek
Usericon van renYek
Posted 02-09-2005 0:23 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:22 schreef Schaep het volgende:
http://profiles.myspace.com/users/20052577




HTTP 404 - File not found


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:23 schreef renYek het volgende:
HTTP 404 - File not found


sorry man!!!

http://www.myspace.com/ghoulliette


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die tiet+ fruit foto is nog wel een "before" zeg maar


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 02-09-2005 0:27 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:19 schreef Schaep het volgende:
tof dat jij eropin gaat!!!

@bruj0; je hebt een foto in yah avat0r


tuttuttut, niet zo'n brutale mond he?

en op die avatar zie jij ook geen kleding wijsneus!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dat tietenverhaal kan wel even in een ander topic.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:19 schreef Schaep het volgende:
tof dat jij eropin gaat!!!



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-09-2005 0:28 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

mijn kinderen moeten als ze groot zijn bier zuipen, dus om dat voor elkaar te krijgen moet ik ze eerst wat laten wennen aan de smaak als ze jong zijn


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:28 schreef zillah-morte het volgende:
Dat tietenverhaal kan wel even in een ander topic.

mijn kinderen moet opgevoed worden met het idee dat "size" er niet toe doet. behalve als het dochters zijn...


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen