IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 17:39 schreef attila_de_hun het volgende:
dat wordt lachen als je kind een dochter is...
ach .. hij komt er toch na een half jaar pas achter dat ze zwanger is van een breezersukkel ....


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 17:49 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Dan is breezer hoogstwaarschijnlijk al uit de '' mode ''


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-09-2005 12:10 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 september 2005 13:16 schreef Shakeel het volgende:
Waar moet ik dan nog mijn verhaal kwijt


riagg, jac, aanverwante stichtingen want iets zegt me dat je hier nog vaak langs zult moeten.


Een kleine snol zit zo vol.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 04-09-2005 19:40 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 12:10 schreef SkinPeeleR het volgende:
riagg, jac, aanverwante stichtingen want iets zegt me dat je hier nog vaak langs zult moeten.


hehe jij bent een grinder.. nuff' said


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 19:40 schreef Shakeel het volgende:
hehe jij bent een grinder.. nuff' said
Jij een allochtoon .. dus ? en ? dan?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-09-2005 19:44 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik kan me niet voorstellen dat zo Loser een vriendin heeft.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 04-09-2005 20:01 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 19:40 schreef Jenje het volgende:
Jij een allochtoon .. dus ? en ? dan?


Grinder:


Allochtoon:



Grinders zijn echt sickminded gewoon en nee niet op een coole manier gewoon op een trieste blech blech manier


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Skinpeeler is iig niet "mentally challenged" ....


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 04-09-2005 20:04 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

nee hij is mentally disordered


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 20:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij verzint geen slappe verhalen om aandacht te krijgen ....


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-09-2005 20:06 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/



Bloodied by the thorns beside the leaves


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-09-2005 20:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Dit topic is nog open gewoon??

ahahahaha

Steeds gekker en gekker dit...



Suck my piss


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 04-09-2005 20:08 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 20:05 schreef Jenje het volgende:
Hij verzint geen slappe verhalen om aandacht te krijgen ....


Jullie reageren er anders maar al te graag op posthoertjes


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2006 13:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het zoveelste bewijs dat niet elke onbenul aan kinderen mag beginnen en pleidooi voor een soort toelatingstest ('je zal geen kinderen uit een flatraam ed slingeren'...)

Gouwenaar vast voor afranselen baby

Een 29-jarige inwoner van Gouda is door de politie vastgezet omdat hij zijn 15 weken oude baby bijna heeft doodgeslagen en geschud. Het kindje hield aan de ranselpartij hersenletsel over.

Extra schrijnend is dat de man vorig jaar nog verdacht werd van het doodslaan van een andere baby van hem. Het lijkje van die baby werd toen uitgebreid onderzocht, maar uiteindelijk kwam men tot de conclusie dat het kindje door een ongeluk om het leven was gekomen (een 'paniekhandeling' van de vader). De zaak is toen voorwaardelijk geseponeerd

De 29-jarige vader meldde zich na de mishandeling van zijn jongste baby zelf bij de politie. Hij is vastgezet op verdenking van poging tot doodslag. Inmiddels is ook de zaak van de dode baby weer geopend.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 01-07-2006 13:32 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

bij dat soort volk moeten ze gewoon de voorplantingsorganen weghalen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-07-2006 14:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jezus, zit eens even wat oude posts in dit topic te lezen, echt erg


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 02-07-2006 13:29 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Lang leve de vrije opvoeding! Verbieden maakt alleen maar interessant!


Go! Go! Go!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 1:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alles wat spannend is, is interessant; eerst kort houden en hoe ouder, hoe losser beteugelen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Blodeuwedd
Usericon van Blodeuwedd
Posted 07-07-2006 9:12 by Blodeuwedd Wijzig reactieProfiel van BlodeuweddQuote dit bericht

Ik wil een chineesje adopteren. wel een meisje. Die gaan later voor je werken . Of ik wil een negertje. Maar die worden later meestal crimineel.


Enige og tro til Dovre faller.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 07-07-2006 16:32 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 1 juli 2006 13:32 schreef Dodo het volgende:
bij dat soort volk moeten ze gewoon de voorplantingsorganen weghalen

En dat is alles?



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-07-2006 17:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Het zal nog wel een hele tijd duren, maar als ik 1 ding al zeker weet nu, is dat als ik later kinderen zou krijgen, hem/haar/ze in ieder geval NIET christelijk 'opvoeden'.
Mijn vader en moeder proberen het nu al 17 jaar en ze hebben, ondanks heel heel veel moeite, alles behalve 'succes'

Dan kom ik er thuis, of waar dan ook, ook nog eens erg graag en vaak voor uit dat ik een scheithekel heb aan het christendom en religie in het algemeen, dus dat levert elke dag weer vrachtwagen ladingen confrontaties op, wat mijn religie-haat alleen maar versterkt.....dus NOG meer ruzies Daar ga ik mijn kinderen dus niet mee besmetten, dat weet ik al wel zeker.

Ik weet niet of iemand hier wel eens heeft gehoord van Elsrock, maar dat zou binnenkort gehouden worden in Rijssen; een behoorlijk christelijke plaats iets verderop van hier. Nou is er dus door diezelfde christelijk gemeente zomaar even een aanklacht in gedient tegen dit festival. Dit omdat de bands (o.a. Suffocation) er niet voor terug zouden schrikken om het christelijk geloof zwart te maken
Nu kan dus een hele groep mensen, die toevallig wel van die muziek houden, dit feest vergeten. En dat alleen om een paar van die egoistische, ge-hersenspoelde klootzakken, die denken dat zij het recht hebben om een, voor ons volk, prachtige dag zomaar af te lassen. En dat alleen omdat 'de naam van god in een kwaad daglicht gesteld zou worden'.

Het gros van dat volk denkt alleen maar aan zichzelf, en aan vriendje Jezus en z'n pa. En daar heb ik gewoon een vreselijk scheithekel aan


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-07-2006 17:14 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Als ik hier een christelijk iemand gekwetst heb was dat niet m'n bedoeling. Dat was ik vergeten


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2006 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wow, wat ben jij gaaf en wat een unieke houding ..

Misschien zou je ipv continue het conflict op te zoeken gewoon eens kunnen zeggen: Pa & Ma, christendom: not my cup o tea, hou er mee op me te verbeteren, ik doe toch mijn eigen ding, dan hou ik ook op om op elk irritant kutmoment satan te roepen ...

Christenen aanvallen omdat zij je constant aanvallen betekent voor mij dat je net zo bekrompen als hen bent ..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-07-2006 17:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Niks gaaf en unieke houding; als je denkt dat ik het daarom doe, zit je er zeer behoorlijk naast.

Pa en ma: christendom not my cup o tea, hou er mee op me te verbeteren, ik doe toch mijn eigen ding heb ik ook wel geprobeerd hoor. Maar dat heeft niet echt geholpen. Elk moment van de dag word ik er weer door geconfronteerd, en daar word ik gewoon scheitziek van. Dat werd alleen maar erger, en dus ben ik nu zo.

Ik weet niet of ze jou ook zo hebben geprobeerd op te voeden, maar ik kan je wel vertellen dat het geen pretje is. En waar haal je dat satan gelul nou weer vandaan. Daar geloof ik net zo min in.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2006 17:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 9:12 schreef Blodeuwedd het volgende:
Ik wil een chineesje adopteren. wel een meisje. Die gaan later voor je werken . Of ik wil een negertje. Maar die worden later meestal crimineel.
Ik een Roemeense van 16 of 17.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen