IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2006 17:01 by spectre Profiel van spectre

Zullen ze ook wel nodig hebben ook hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 16:57 schreef Judge M. het volgende:
Dat geheel afschaffen heb ik ook nergens bepleit. Gewoon een duidelijke bovengrens instellen. Het mag niet zo zijn dat 1 idioot een huis voor 4 miljoen voor een fors deel terugvergoed ziet worden terwijl dit 20 starters belemmert een leuk huisje van pak hem beet 120.000 pleuro te betrekken. Liever dat laatste dan het eerste in dat geval.


Voor mijn part schaffen ze de aftrek af, laat ze dan consequent zijn en eigen woning bezit helemaal defiscaliseren. Dan voorkom je alle potentiƫle scheve verhoudingen.

Dat staan ze echter niet voor want ze roepen dat het om 'scheve verhoudingen' gaat terwijl het een ordinaire inkomensnivelleringstruc is. Totaal defiscaliseren van eigen woning bezit heeft twee gevolgen: geen scheve verhoudingen, geen inkomensherverdeling. Dat laatste trekt rood naatuurlijk niet want je mag niet al te veel van de vruchten van je arbeid genieten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 17:01 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 17:01 schreef spectre het volgende:
Zullen ze ook wel nodig hebben ook hehe


Sja, de markt voor links-liberalen is nogal klein.

Als zelfs Wouter B je al als links ziet.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 16:58 schreef Jenje het volgende:
Weet niet precies hoe het nu zit, maar hypotheken voor een tweede huis? IS daar ook terugvraag voor te krijgen? Dat zou imo compleet belachelijk zijn ...


Nee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2006 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2006 17:00 schreef Argus het volgende:
Ga jij nou eerst eens leren wat een polder is.

Nee, dat is dus ook niet (meer) mogelijk.
OH JA PLEASE Argus, vertel het ons .. fuck jezus, fuck mohammed, Argus is de alwetende.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 16:59 schreef spectre het volgende:
@Chel: Doe jij nou maar je dubbele nationaliteit de deur uit


Polen en NL zijn gescheiden maar ik mag wel TWEE keer stemmen voor het Europees parlement. BWUHAHAHAHAHAHA.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2006 17:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 november 2006 15:47 schreef Kramy het volgende:De linkse partijen lijken meer geld naar kunst/cultuur te willen stoppen, en ik vind cultuur belangrijk.

Beetje raar hoor, dat jij wil dat de overheid de hobby's van bepaalde mensen financieert...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2006 17:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2006 17:01 schreef Chelman het volgende:
je mag niet al te veel van de vruchten van je arbeid genieten.

Vandaar dat de minimumlonen zo laag blijven. Er zijn nog steeds zat mensen die zich 10 slagen in de rondte werken in de grootst denkbare kutbanen en die nog geen cent te makken hebben.

Oh nee, dat heeft niks met hard werken te maken natuurlijk



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 17:05 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 17:02 schreef Jenje het volgende:
OH JA PLEASE Argus, vertel het ons .. fuck jezus, fuck mohammed, Argus is de alwetende.


zucht


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2006 17:06 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 2 november 2006 17:05 schreef Argus het volgende:
zucht
Leg uit, ook ik zit met smacht te wachten op je wijze woorden. Of ben je nu je keutel aan het terugtrekken?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2006 17:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2006 17:03 schreef Judge M. het volgende:
Vandaar dat de minimumlonen zo laag blijven. Er zijn nog steeds zat mensen die zich 10 slagen in de rondte werken in de grootst denkbare kutbanen en die nog geen cent te makken hebben.

Oh nee, dat heeft niks met hard werken te maken natuurlijk
Dat zijn dan meestal ook geen mensen die door risico's te nemen aan hun geld zijn gekomen.

Maar het zal altijd zo zijn dat er mensen zijn die het minste verdienen. En zeg nou eerlijk, als je naar de rest van de wereld kijkt, komen de mensen met een minimumloon in Nederland er helemaal niet zo slecht vanaf.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2006 17:07 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 november 2006 17:05 schreef Argus het volgende:
zucht


Loop je leeg?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-11-2006 17:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 17:03 schreef Judge M. het volgende:
Vandaar dat de minimumlonen zo laag blijven. Er zijn nog steeds zat mensen die zich 10 slagen in de rondte werken in de grootst denkbare kutbanen en die nog geen cent te makken hebben.

Oh nee, dat heeft niks met hard werken te maken natuurlijk


Hun toegevoegde waarde in het economisch verkeer is kleiner en derhalve verdienen ze minder. Je inkomen wordt niet door inzet bepaald maar door toegevogde waarde. Daarnaast betekent het feit dat iemand weinig verdient dat hij daardoor aanspraak maakt op het overschot wat iemand anders ZELF verdiend heeft.

Wat de minimumlonen betreft...tsja...die worden laag gehouden omdat het kan. Het bestaan van een minimumloon is paradoxaal genoeg niet in het voordeel van de minstverdienenden... Het afschaffen van de minimumloon zou op vrij korte termijn tot een rappe verhoging van de lonen op dat niveau leiden. Er zijn zat onderzoeken naar dit onderwerp geweest en daarnaast is het in een aantal landen reeds in de praktijk getoetst...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-11-2006 17:12]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 17:08 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 17:06 schreef Slechtheid het volgende:
Leg uit, ook ik zit met smacht te wachten op je wijze woorden. Of ben je nu je keutel aan het terugtrekken?


OT heren. En als je iets wil zeggen gebruik dan in ieder geval een spreekwoord wat in heel het land gangbaar is.

En stel dan geen vraag of lees een krant / had opgelet op school.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2006 17:10 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 2 november 2006 17:07 schreef Chelman het volgende:
Hun toegevoegde waarde in het economisch verkeer is kleiner en derhalve verdienen ze meer. Je inkomen wordt niet door inzet bepaald maar door toegevogde waarde. ...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2006 17:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Je noemde de kreet "hard werken". Niet "financieel risico nemen" of "een toegevoegde waarde aan het economisch verkeer hebben". Die zaken staan absoluut volledig los van elkaar edoch sluiten elkaar niet uit.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 17:10 schreef Judge M. het volgende:
Je noemde de kreet "hard werken". Niet "financieel risico nemen" of "een toegevoegde waarde aan het economisch verkeer hebben". Die zaken staan absoluut volledig los van elkaar edoch sluiten elkaar niet uit.


Nauwkeuriger lezen: ik noemde 'vruchten van je arbeid'. Ik had het niet over hard werken...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2006 17:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 2 november 2006 17:08 schreef Argus het volgende:
OT heren. En als je iets wil zeggen gebruik dan in ieder geval een spreekwoord wat in heel het land gangbaar is.

En stel dan geen vraag of lees een krant / had opgelet op school.
Blijf dan ook ontopik in het zelfmoord topik en hou je domme opmerkingen daar voor je. Mits ze ontopik zijn natuurlijk. Lamzak.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2006 17:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2006 17:10 schreef Slechtheid het volgende:



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 17:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 17:10 schreef Slechtheid het volgende:


Iets verkeerd gegeten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2006 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2006 17:03 schreef Judge M. het volgende:
Vandaar dat de minimumlonen zo laag blijven. Er zijn nog steeds zat mensen die zich 10 slagen in de rondte werken in de grootst denkbare kutbanen en die nog geen cent te makken hebben.

Oh nee, dat heeft niks met hard werken te maken natuurlijk
Ik denk als je de minimumlonen verhoogt er nog meer bedrijven Nederland uit trekken, die tendens wordt al wat minder aangezien in de landen om ons heen de lonen ook stijgen, maar als wij dan opnieuw lonen stuk hoger maken dan zitten die mensen alsnog zonder werk.

Daarnaast is de term "rondkomen" subjectief, aangezien die mensen wel regelmatig thuis dure apparatuur, mobiele abonnementen en wat nog meer aan luxe hebben staan .. veel van die gezinnen zouden door beetje beter te rekenen best rond kunnen komen (geen vetpot, maar ze komen wel rond).


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 17:13 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 17:11 schreef Slechtheid het volgende:
Blijf dan ook ontopik in het zelfmoord topik en hou je domme opmerkingen daar voor je. Mits ze ontopik zijn natuurlijk. Lamzak.


Er staat op de opmerking over Mayo's verfen geen offtopic post van mij daar... Nog sterker, meerdere posts van mij roepen op om OT te gaan.
Dus...



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2006 17:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2006 17:11 schreef Chelman het volgende:
Nauwkeuriger lezen: ik noemde 'vruchten van je arbeid'. Ik had het niet over hard werken...
Je snapt heel goed wat ik bedoel. Voor veel arbeid zijn de vruchten vaak al lang en breed verrot.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 17:14 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 17:12 schreef Chelman het volgende:
Iets verkeerd gegeten?


nee. Lees het klachten topic even na. Meneer is een beetje paranoia chachacha ofzo. Weet ik het


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2006 17:15 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 2 november 2006 17:13 schreef Argus het volgende:
Er staat op de opmerking over Mayo's verfen geen offtopic post van mij daar... Nog sterker, meerdere posts van mij roepen op om OT te gaan.
Dus...


Ik reageer hier toch ook op jou? Wees consequent. Onto pik i know.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen