IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Amazon en consorten Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 10:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wie oh wie heeft al eens iets besteld via Amazon en wat zijn je bevindingen? Ooit problemen gehad of juist helemaal niet... 'k Heb er een boek gevonden dat enkel daar (of Bij Proxis) te krijgen is... En nog nooit iets via het Internet gekocht...

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-12-2003 14:00]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-01-2002 11:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb ooit een instructie boek gekocht, duurde ff voordat ie hier in NL was maar tch een paar dollars bespaard, hier in nederland is dat boek bijna 2x zo duur.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 13:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik wil iets bestellen via Amazon (omdat ik hetgeen ik wil bestellen nog nergens gezien heb), ben je hier een credit card voor nodig, of iets anders speciaals Ik wil graag weten wat de betaalmogelijkheden zijn, heeft iemand hier ervaringen mee?


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-12-2003 13:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Volgens mij heb je een credit card (Visa of zo iets) nodig, ze hebben nl. je nummer en vervaldatum nodig (en misschien ook dat schuin gedrukte nummer op de achterzijde).


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 13:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb net een lading boeken binnen van Amazon, en van Proxis.
Ik heb betaald met American Express. Het systeem is dus simpel. Je voegt je artikels toe aan je winkelkarretje. ALs je wil afrekenen geef je je thuis-adres en American expres-nummer, en 2-3 weken later zitten de boeken (of DVD's, of...) in een kartonnen mapje in je brievenbus.
Heb er nog geen problemen mee gehad.
En ze hebben daar veeeeeel meer dan in een gewone boekenhandel.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 03-12-2003 13:38]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 13:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:37 schreef campske666 het volgende:
Ik heb net een lading boeken binnen van Amazon, en van Proxis.
Ik heb betaald met American Express. Het systeem is dus simpel. Je voegt je artikels toe aan je winkelkarretje. ALs je wil afrekenen geef je je thuis-adres en American expres-nummer, en 2-3 weken later zitten de boeken (of DVD's, of...) in een kartonnen mapje in je brievenbus.
Heb er nog geen problemen mee gehad.
En ze hebben daar veeeeeel meer dan in een gewone boekenhandel.


Dat klinkt allemaal wel erg leuk, maar ik heb geen credit card.. Ik dacht dus al dat je zoiets nodig zou zijn, vandaar mijn vraag..
Nouja, veel vrienden van me hebben wel zo'n ding, dus ik zal wel ff iemand lief aan gaan kijken..


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-12-2003 13:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 december 2003 13:44 schreef Immortella het volgende:
Dat klinkt allemaal wel erg leuk, maar ik heb geen credit card.. Ik dacht dus al dat je zoiets nodig zou zijn, vandaar mijn vraag..
Nouja, veel vrienden van me hebben wel zo'n ding, dus ik zal wel ff iemand lief aan gaan kijken..

Dan vraag je die van iemand die wel één heeft en betaal je hem het geld gewoon terug.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 13:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:44 schreef Immortella het volgende:

Nouja, veel vrienden van me hebben wel zo'n ding, dus ik zal wel ff iemand lief aan gaan kijken..


Dat is één mogelijkheid, maar ik denk dat je ook kan betalen via een internationale overschrijving (International Money Order).
Maar als je zeker wil zijn, elke Amazon site heeft een help pagina, waar er een hele bladzijde is gewijd aan mogelijke betalingsmogelijkheden en dergelijke.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 13:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:46 schreef campske666 het volgende:
Dat is één mogelijkheid, maar ik denk dat je ook kan betalen via een internationale overschrijving (International Money Order).
Maar als je zeker wil zijn, elke Amazon site heeft een help pagina, waar er een hele bladzijde is gewijd aan mogelijke betalingsmogelijkheden en dergelijke.


Ik zal het eens even gaan bestuderen, in ieder geval bedankt!

quote:
Op 3 december 2003 13:45 schreef beli mawr het volgende:
Dan vraag je die van iemand die wel één heeft en betaal je hem het geld gewoon terug.


Precies! Dat was mijn andere plannetje


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 13:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:57 schreef Immortella het volgende:
Ik zal het eens even gaan bestuderen, in ieder geval bedankt!




Voor die keer dat ik kan helpen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

fout in titel ... consorten (dacht ik)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 13:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:58 schreef Jenje het volgende:
fout in titel ... consorten (dacht ik)


Het is inderdaad consorten.. Maargoed, ik ga geen nieuw topic aanmaken als er al een topic over Amazon is, ook al heeft deze dan een foutje in de titel


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was ook hint richting mods


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 14:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Moesten ze twijfelen, kunnen ze nog altijd een woordenboek bestellen via Amazon.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 14:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat zouden meer mensen moeten doen.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 03-12-2003 14:14 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:44 schreef Immortella het volgende:
Dat klinkt allemaal wel erg leuk, maar ik heb geen credit card.. Ik dacht dus al dat je zoiets nodig zou zijn, vandaar mijn vraag..
Nouja, veel vrienden van me hebben wel zo'n ding, dus ik zal wel ff iemand lief aan gaan kijken..


als je bij de postbank zit kun je heel gemakkelijk zelf eentje krijgen. ik heb een mastercard (postbankcard) en dat kost me maar 18 euro per jaar. Is wel superhandig want ik bestel wel eens iets bij pangea.com of amazon.co.uk. Amazon levert snel en correct trouwens, ze geven vaak wel aan wat de levertijden zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat de prijzen op hun website excl. btw zijn trouwens. En dan komen de verzendkosten nog.


good intent and honesty do not redeem stupidity


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-12-2003 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:35 schreef Immortella het volgende:
Ik wil iets bestellen via Amazon (omdat ik hetgeen ik wil bestellen nog nergens gezien heb), ben je hier een credit card voor nodig, of iets anders speciaals Ik wil graag weten wat de betaalmogelijkheden zijn, heeft iemand hier ervaringen mee?



Ik bestel veel via Amazon en betaal altijd met de Credit Card.

Nooit problemen mee gehad en schitterende service.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-12-2003 14:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 13:46 schreef campske666 het volgende:
Dat is één mogelijkheid, maar ik denk dat je ook kan betalen via een internationale overschrijving (International Money Order).
Maar als je zeker wil zijn, elke Amazon site heeft een help pagina, waar er een hele bladzijde is gewijd aan mogelijke betalingsmogelijkheden en dergelijke.


IMO is wel duur volgens mij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 14:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 14:17 schreef Chelman het volgende:
IMO is wel duur volgens mij.


geen idee


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-12-2019 14:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Een leuke voordeel als je zo nu en dan besteld bij www.amazon.de

Wanneer je de app voor de telefoon installeert, taal ook op Duits zet is er ergens een banner waar je 15 euro korting krijgt. Dit bij een bestelling van minimaal 30 euro.
En bij 30 euro verzending ook nog gratis verzendkosten.

Dat is een 50 % korting / winst.








bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-12-2019 22:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 december 2019 14:19 schreef Bub het volgende:
Een leuke voordeel als je zo nu en dan besteld bij www.amazon.de

Wanneer je de app voor de telefoon installeert, taal ook op Duits zet is er ergens een banner waar je 15 euro korting krijgt. Dit bij een bestelling van minimaal 30 euro.
En bij 30 euro verzending ook nog gratis verzendkosten.

Dat is een 50 % korting / winst.




Thanks voor de tip! Meteen even aangeklikt, nu nog even zien hoe dat allemaal werkt, hehe... Wel net te laat, net een complete pannenset besteld daar, hehe, maar weer een mooie reden om iets leuks te halen daar! Goede ervaringen mee overigens


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-12-2019 8:20 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik heb ook nooit problemen met amazon. Welke dan ook. US, UK of Duitsland.
En als dit zo is, dan wordt het snel en netjes opgelost.

Ik had gisteren 2 elpees bestel. Echter bleek de levering 3 maanden te zijn en de ander niet op voorraad.
De bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling willen doen.
De korting wel kwijt. Mij laten bellen (prima service) en hoppa, de korting werd bij het uitchecken automatisch verrekend.
Bleek een andere elpee een 2e hands te zijn. Wederom laten bellen. Wederom annuleren en preventief werd de korting erin gezet voor bij een nieuwe derde bestelling.
Nu blijkt dat ik dubbele korting heb van totaal 30 euro.






bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-12-2020 13:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik heb de laatste tijd wel redelijk wat besteld bij Amazon.nl en het bevalt me goed tot nu toe.
Nu de laatste maand ook een prime abonnement voor die 3 euro.
Bij prime artikelen zoals bekend geen verzendkosten.

En soms leuke prijzen.
De laatste Opeth live blu ray met cd. Garden Of The Titans. 15 Euro.
En ik wilde hem nog hebben.
Fijn.


Daarnaast prime video. Voor mij niet echt bijzonder gezien het lage (horror) aanbod en in tegenstelling tot Netflix geen geluid in 5.1 maar gewoon stereo.
Desondanks kan je voor die 3 euro met 0 verzendkosten vooralsnog niet klagen.



bub


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-12-2020 13:16 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Amazon maakt alles kapot wat het tegenkomt. Maar doe vooral je ding.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-12-2020 13:25 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 december 2020 13:16 schreef Slegthyd het volgende:
Amazon maakt alles kapot wat het tegenkomt. Maar doe vooral je ding.
Dat geldt voor alle grote zaken. Google, bol.com, mijn lul etc


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-12-2020 13:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2020 13:16 schreef Slegthyd het volgende:
Amazon maakt alles kapot wat het tegenkomt. Maar doe vooral je ding.

Zeg het hem maar eens goed!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen