IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Test je metal geheugen!
mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 28-09-2006 10:53 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

Vorm samen met je vrienden en vriendinnen een ploeg van maximum 4 personen en schrijf je in voor de eerste MINDVIEW HARD ROCK & HEAVY METAL QUIZ. Op vrijdag 3 november 2006 verwacht Mindview deelnemers en supporters in het Beverse JH Togenblik.
De quiz zal het hele gamma van de hard rock & heavy metal periode beslaan. Alle genres sinds 1965 kunnen aan bod komen tijdens deze superspannende en interessante quiz.

Schrijf je zo snel mogelijk in en verzeker jezelf van deelname. Inschrijven kan via mindview@telenet.be of stuur een brief naar Mindview PB 83; 9120 Beveren 1 of PB 188 4560 AD Hulst en vermeldt duidelijk de naam van je team plus de contactgegevens (adres, tel, e-mail) van de teamverantwoordelijke.

Het inschrijvingsgeld van 10 euro per team kan je storten op KB rek.n° 415-3250151-84 t.a.v. Mindview, Alixhof 22, 9120 Beveren (voor België) of Rabo Zuiddorpe rek n° 37-57-03-314 t.a.v. Mindview, PB 188, 4560 AD Hulst (voor NL).
Voor wie liever bij aankomst in de zaal betaalt, is het inschrijvingsgeld 12,5 euro per team.

Wacht niet te lang met inschrijven, want vol is vol.

Mindview zorgt natuurlijk voor een degelijk arsenaal aan interessante prijzen waarbij we elke deelnemer al kunnen verzekeren dat hij/zij niet met lege handen naar huis gaat.

De eerste vraag zal afgevuurd worden om 20.00 u in het JH Togenblik te Beveren.

Supporters zijn natuurlijk ook van harte welkom.

MINDVIEW




[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 28-09-2006 11:56]


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-09-2006 11:06 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Jiehaaaa!!!! Hier alweer ingeschreven!! Was vorig jaar een erg gezellige avond!!! En een mooie ereplaats behaald


Member of the iso-betawuste crew!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 10:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben een paar jaar terug met ons team Lords 3de geworden. Stomme Belgenrondes die erbij zaten, hebben ons de das omgedaan



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 10:56 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 10:12 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben een paar jaar terug met ons team Lords 3de geworden. Stomme Belgenrondes die erbij zaten, hebben ons de das omgedaan


Belgenrondes? Wat moet dat dan vrstellen? Belgische metalbands zijn toch even goed metalbands?? En ik kan me niet vrstellen dat daar echt moeilijke extreme undergroundbands tsszaten Of begrijp ik het probleem verkeerd?


Member of the iso-betawuste crew!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 12:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 10:56 schreef Snoodaerdt het volgende:
Belgenrondes? Wat moet dat dan vrstellen? Belgische metalbands zijn toch even goed metalbands?? En ik kan me niet vrstellen dat daar echt moeilijke extreme undergroundbands tsszaten Of begrijp ik het probleem verkeerd?
Er was destijds 1 ronde speciaal over de geschiedenis van Mindview vanwege het 15-jarig (?) bestaan. Dat was een boel gokwerk voor ons en daarnaast was er idd een Belgenronde met vragen als welke zanger zong mee met (geen idee meer)? Bleek dat Koen Wauters te zijn.. Tsja..

Maar goed, desondanks was het een geslaagde avond



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 13:39 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Koen Wouters... tja, wat doe je eraan é
Maarre, doe je dit jaar ook weer mee dan?


Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-10-2006 15:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

*sgop* Nog zetemmers die volgende week vrijdag aanwezig zullen zijn dan?


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 15:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja, daar wil ik misschien wel een bijdrage doen


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-10-2006 15:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 15:35 schreef Hypnos het volgende:
oja, daar wil ik misschien wel een bijdrage doen


Dan zou ik maar snel wezen... de kans dat er nu reeds genoeg ploegen zijn is niet ondenkbaar


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 15:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach, als je ieman,d tekort komt....


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-10-2006 15:42 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Zal niet gaan vreesk... Ik ben zelf zo in een ploegje gesukkeld waar ik eig slechts één persoon echt in ken... Ik moet mn bijdrage vooral leveren in de extremere genres, de rest lossen zij allemaal wel op


Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-11-2006 16:16 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

MORGEN!!!!

Ik veronderstel niemand van hier aanwezig aangezien lage respons?


Member of the iso-betawuste crew!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-11-2006 19:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tsja. Metal en geheugen. Ik vind het een slechte combi, hehe.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-11-2006 19:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2006 19:33 schreef Oud Vuil het volgende:
Tsja. Metal en geheugen. Ik vind het een slechte combi, hehe.


Ja man, ik weet alleen dat er vroeger een band was die black maiden ofzo heette. Meer weet ik ook niet meer. Onthouden valt niet mee nee.


spelfout weggehaald...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-11-2006 19:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wie was jij ook alweer?




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-11-2006 1:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2006 19:33 schreef Oud Vuil het volgende:
Tsja. Metal en geheugen. Ik vind het een slechte combi, hehe.

degene met het slechtste geheugen wint


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen