IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XV Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-01-2007 11:56 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 januari 2007 11:48 schreef zillah-morte het volgende:
Freaky film... Incredibles that is


Die roeleert


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2007 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hey doet ie ut weer //


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2007 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 januari 2007 13:14 schreef stigma het volgende:
Het was voor mij zo'n film waarvan je aan het eind denkt "huh? Is het plot al geweest dan??" Idem met Van Helsing.


hoe is Van Helsing , de film, eigenlijk?


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-01-2007 1:12 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 13 januari 2007 20:21 schreef Hypnos het volgende:
hoe is Van Helsing , de film, eigenlijk?

Gaaf!

Gisteren Enemy at the Gates weer eens gekeken, Geweldige film!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2007 2:54 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 januari 2007 5:18 schreef Mikeee het volgende:
Blijft vet JA.


Zeker!

Daarom net ook weer Snatch.

quote:
Op 13 januari 2007 20:21 schreef Hypnos het volgende:
hoe is Van Helsing , de film, eigenlijk?


Jammer, heel jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-01-2007 2:55]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-01-2007 4:25 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ja, van Helsing de film is behoorlijk jammer. Gisteren From Hell nog maar een keer gekeken. Lekkere scenes over het werk van Jack the Ripper. Alhoewel je de beelden niet echt te zien krijgt, maar de kotsende mensen die het dus wel gezien hebben. Op zich wel een leuke manier van filmen. Saw III nog steeds niet gezien, maar ga ik zeker nog doen.
Iemand Eragon gezien?


the only pleasure is pain


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-01-2007 4:54 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Niet gezien, maar ik hoorde dat die film flink slecht was.


I am the 1%.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-01-2007 4:58 by Argh Profiel van Argh

Saw 3... don't believe the hype... over the top, probeert intelligent over te komen maar is het totaal niet (behalve voor het popcorn publiek), de bijna verplichte plot twists gaan vervelen en worden voorspelbaar , wel lekkere gore.. dat dan weer wel. niets meer niets minder... het is omdat ik niks te doen had

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-01-2007 5:02]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-01-2007 5:03 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Ik had het over eragon


I am the 1%.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-01-2007 5:13 by Argh Profiel van Argh

en ik niet (net dus Saw 3 gezien), welke mongool zou die film (eratyfus) ooit willen zien uberhaupt, ja die LOTR (ook overrated hype rotzooi) nerds. Ik zou zeggen, google maar voor reviews of check imdb... sprookjes kijk ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-01-2007 5:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-01-2007 5:15 by Kimmey Profiel van Kimmey

eragon ook gezien en ik wil die draak hebben...


Het is de lichtinval ;')


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-01-2007 12:22 by Bleh? Profiel van Bleh?

Erik the Viking
The Prestige
The Boondock Saints


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2007 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Isolation


Ierse film, veel alien-inspirated toestanden, maar de spanning bleef hangen!


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-01-2007 13:20 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Borat. Erg vermakelijk.



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2007 16:08 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 januari 2007 13:24 schreef NecRobert het volgende:
Een erg mooie, maar aparte film. Gaat over een klein meisje wiens ouders beide junkie zijn. Wanneer haar moeder sterft (let op de lakonieke reactie van het meisje en haar vader) trekt ze samen met haar pa (Jeff Bridges) naar het verlaten huis van haar oma ergens midden in de prairie. Wanneer haar pa weer 'op vakantie' gaat (lees: een shot heroine neemt) duurt dat 'wat langer dan gepland' en komt het meisje terecht ergens tussen de realiteit en haar eigen fantasiewereld. ZIEN dus!

Zekers te weten! Jeff Bridges heeft er sowieso patent op voor dit soort lekker wazige films; Graag meer van dit spul


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-01-2007 17:22 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Amistad. Mooi man.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2007 17:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 januari 2007 13:24 schreef NecRobert het volgende:
Een erg mooie, maar aparte film. Gaat over een klein meisje wiens ouders beide junkie zijn. Wanneer haar moeder sterft (let op de lakonieke reactie van het meisje en haar vader) trekt ze samen met haar pa (Jeff Bridges) naar het verlaten huis van haar oma ergens midden in de prairie. Wanneer haar pa weer 'op vakantie' gaat (lees: een shot heroine neemt) duurt dat 'wat langer dan gepland' en komt het meisje terecht ergens tussen de realiteit en haar eigen fantasiewereld. ZIEN dus!


tideland, genoteerd!


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2007 17:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

STORM


Zweedse film die veel prijzen gewonnen heeft

een combinatie van verwerkingsprocessen uit iemands verleden (zie ook film Hypnos ) en verschillende realiteiten - verleden - heden en de gedachtengang ertussen (The Matrix/Lost Highway)

tamelijk geslaagd
sterk verhaal


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2007 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 januari 2007 13:24 schreef NecRobert het volgende:
Een erg mooie, maar aparte film. Gaat over een klein meisje wiens ouders beide junkie zijn. Wanneer haar moeder sterft (let op de lakonieke reactie van het meisje en haar vader) trekt ze samen met haar pa (Jeff Bridges) naar het verlaten huis van haar oma ergens midden in de prairie. Wanneer haar pa weer 'op vakantie' gaat (lees: een shot heroine neemt) duurt dat 'wat langer dan gepland' en komt het meisje terecht ergens tussen de realiteit en haar eigen fantasiewereld. ZIEN dus!


klinkt intens


in zelfde genre kijken : Hypnos

echt zalige film
tamelijk recente Spaanse film


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-01-2007 18:30 by spectre Profiel van spectre

IceAge 2


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 14-01-2007 18:43 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Eragon. Beetje kinderlijk en voorspelbaar, maar wel vermakelijk. En ik wil zo'n lief draakje als pet!!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-01-2007 18:57 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik ben nu de seire Sleeper Cell aan het kijken.

Hij is nog niet op tv geweest in Amerika en in Nederland maar hij is beter als 24 en Prison Break.

Het gaat over een man die undercover is bij een groep terroristen en vanalles moet voorkomen maar dus ook mee moet doen met de dingen om een aanslag voor te bereiden.

Het is echt een hele spannende serie en ik heb nu 8 afleveringen gezien van een uur.
Ik moet er nu nog 3.


Het is de lichtinval ;')


trol
Usericon van trol
Posted 14-01-2007 19:09 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 14 januari 2007 17:25 schreef karnivoor het volgende:
tideland, genoteerd!



Lees eerst het boek!
De film is gaaf, maar staat in de schaduw van het boek. De fantasiewereld van het meisje is nauwelijks op film te bevatten dus eerst lezen!!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-01-2007 21:29 by Verval Profiel van Verval

Smuggler - Aardige misdaad film van Lucio Fulci met de nodige smerigheid hier en daar.

Texas Chainsaw Massacre (remake) - Geweldige sfeer en minimaal net zo goed als het origineel.

DOA: Dead or Alive (2006) - Alleen voor het 'hippe' mtv publiek bedoeld.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-01-2007 21:34 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 januari 2007 4:58 schreef Argh het volgende:
Saw 3... don't believe the hype... over the top, probeert intelligent over te komen maar is het totaal niet (behalve voor het popcorn publiek), de bijna verplichte plot twists gaan vervelen en worden voorspelbaar , wel lekkere gore.. dat dan weer wel. niets meer niets minder... het is omdat ik niks te doen had


Idem hier afgelopen vrijdag. Zie idem commentaar 1 pagina terug


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen