IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 65 Days of Static
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 03-10-2006 20:41 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Wie kent deze meesterlijke band?

Is een soort post-rock maar dan met breakbeat erdoor. Een soort Isis, Radiohead en Prodigy door elkaar gemixt in een grote blender.

Zoiets heb ik nog nooit eerder gehoord. Echt geweldige muziek vind ik het. Eigenlijk is het wat ik altijd al wilde maken, maar nu hebben zij het al gedaan.

Tot nu toe hebben ze 2 full-albums uit en er komt binnenkort een 3e aan.

Luister een aantal van hun nummers op www.65daysofstatic.com



Laterrrr


zo kan ie wel weer


trol
Usericon van trol
Posted 03-10-2006 20:45 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Geniale band.. Ze hebben afgelopen jaar ook een paar keer in Nederland gespeeld, maar helaas heb ik ze nog niet kunnen zien. Een van de leukste bands die ik de laatste maanden heb leren kennen.
Postcore met beats holadie-jeeee!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-10-2006 22:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen One Time for All Time in bezit en die is fijn. Zeg maar als Mogwai meets Venetian snares en aphex twn maar ook de rustige kant van een Grails of Sigur Rós. Zéér smakelijk


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2006 22:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klinkt zzer intrestant!

es tsjecken


signature


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 04-10-2006 1:03 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

De bandnaam zegt me iets... Ik heb het wel eens geluisterd, maar nooit veel aandacht aan besteedt... Nu toch maar weer eens checken binnenkort.


Inter faeces et urinam nascimur


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-10-2006 8:16 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 22:27 schreef Hypnos het volgende:
klinkt zzer intrestant!

es tsjecken


wat hij zegt. interesse is gewekt


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-10-2006 15:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

zeer goede band

ook live, er wordt amper gepraat tussen de nummers, ze spelen gewoon alles snel na elkaar, zodat je niet uit de sfeer komt


Faustian Spirit of the Earth


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 04-10-2006 18:02 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht



Inter faeces et urinam nascimur


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 05-10-2006 22:58 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Jammer dat ik ze pas ken, anders was ik zeker wel naar een concert gegaan toen ze in NL waren.

Nuja, volgende keer beter.


zo kan ie wel weer


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-10-2006 23:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Wow, wat een heerlijke sfeer zet deze band neer.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-07-2010 18:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind dit wel aangenaam.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-07-2010 17:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik kende ze niet toen ik ze zag maar, ik was erg onder de indruk van de muur.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Northward
Usericon van Northward
Posted 26-07-2010 18:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Idd een fantastische band. Alle platen zijn stuk voor stuk geweldig.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-07-2010 19:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Aanwezig in Vera op 9 oktober.

Misschien handig om de titel van dit topic te veranderen in 65daysofstatic.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2010 19:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2010 19:03 schreef Schaep het volgende:
Aanwezig in Vera op 9 oktober.


Ik wellicht ook wel.

quote:
Misschien handig om de titel van dit topic te veranderen in 65daysofstatic.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-07-2010 19:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2010 19:03 schreef Schaep het volgende:
Misschien handig om de titel van dit topic te veranderen in 65daysofstatic.
Waarom?


peinzend
Usericon van peinzend
Posted 26-07-2010 19:41 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

omdat dat de naam van de band is...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-07-2010 19:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

ENDANOOKNOGINHOOFDLETTERSZEKER? Zemoetengewoondenaammaarnormaalschrijvennergensvoornodigomallesaanelkaarteplakken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2010 20:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2010 19:49 schreef bokaj het volgende:
ENDANOOKNOGINHOOFDLETTERSZEKER? Zemoetengewoondenaammaarnormaalschrijvennergensvoornodigomallesaanelkaarteplakken.


Je bent net zo ouderwets als Greycloak.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 26-07-2010 20:43 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

GENIALE BAND JA!

Baal nog steeds als een stekker dat ik ze in Tivoli heb moeten missen een tijd geleden.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-07-2010 14:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 26 juli 2010 19:49 schreef bokaj het volgende:
ENDANOOKNOGINHOOFDLETTERSZEKER? Zemoetengewoondenaammaarnormaalschrijvennergensvoornodigomallesaanelkaarteplakken.


Zeur niet zo.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-01-2011 12:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Heeft iemand de Escape from new york cd/dvd van 65days?
de live cd zou 10 nummers bevatten
de dvd zou een soort roadtrip zijn met live nummers/fragmenten
maar ik weet niet of het gewoon road trip is met stukjes van live nummers erdoor of dat er na de docu gewoon een volledig concert na komt op dvd?


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen