IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Party San Open Air 2007 [PSOA] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-06-2007 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 21:08 schreef razorgrind het volgende:
Ook bevestigd: Leng Tch'e


Staat niet op de website van Party San, is er een band uitgevallen dan?

quote:
Op 17 juni 2007 16:50 schreef Regeer het volgende:
Huh???
De line-up was toch al lang rond ???


Ja dacht ik ook.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-06-2007 20:23 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

- Heleentjeee
- Greycloak
- Flappie Alzheimer
- Mmayo
- Mira
- Levithmong
- Regeer
- Blastmaster



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2007 20:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

- Angelofdeath
- Heleentjeee
- Greycloak
- Flappie Alzheimer
- Mmayo
- Mira
- Levithmong
- Regeer
- Blastmaster


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-06-2007 23:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht





En dan was er nog cocktailvaagheden, met een verlepte theedoek die overal vriendjes maakte.







Jaja, ist al weer tijd?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-06-2007 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*Moooooi was die tiiiiiijd*



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-06-2007 23:20 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

- Angelofdeath
- Heleentjeee
- Greycloak
- Flappie Alzheimer
- Mmayo
- Mira
- Levithmong
- Regeer
- Blastmaster
- Audiophile



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-06-2007 15:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wie kent die dronken dreadlock knaap nog die vorig jaar met zijn leuter uit de broek van zich af ging pissen en keihard rondjes stond te draaien?

http://www.youtube.com/watch?v=iZqVuk69TnQ

Wat een idioot was dat!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-06-2007 15:19]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2007 13:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

The us-american death-metal-heros of FUNEBRARUM(US) cancelled their show due several line-up problems. Sad, but true!

The masters of death`n grind LENG TCH´E( joined the billing of PARTY.SAN Open Air 2007


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2007 18:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dear folks,

here are some NEWS to tell!!!
Booking:
DRILLER KILLER(swe) cancelled their show at PARTY.SAN 2007 due some personal/health problems. Sad but true!
We are really happy to present you the participation of DYING FETUS(us) on PARTY.SAN 2007! DYING FETUS is more than a legend in us-american death metal history!!! Expect the unexpected…DEATH METAL at it´s best!!! Spread the word…DYING FETUS on PSOA 2007!!!!! www.dyingfetus.com

In case you have questions regarding booking, accreditation or anything else feel free to contact JARNE(booking) via jarne@party-san.de !!!

www.party-san.de


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-07-2007 19:00 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Kijk dat zijn de goede berichten



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-07-2007 19:20 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben nog aan het twijfelen of dat ik naar Summerbreeze zal gaan, of naar Party-San, kan niet zo goed kiezen eerlijk gezegd. Iemand nog een idee wat het gaafste is? Of hangt dat helemaal van de bands af die er spelen? Dus is er verder niet zo veel verschil?


an evil incarnation of DEATH!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-07-2007 19:21 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

kwestie van zelf weten Gozah



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-07-2007 19:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat de sfeer op Party San geweldig is. Het is niet al te groot en lekker overzichtelijk. Genoeg eet toko's en merchandising gedoe. Verder wordt er gewerkt met 1 podium, waardoor je lekker rustig aan kunt en je niet de tering hoeft te rennen.

Summer Breeze ben ik nog nooit geweest.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2007 20:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 19:00 schreef blastmaster het volgende:
Kijk dat zijn de goede berichten
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-07-2007 20:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

White Russian zuipen bij de rare mixjes kraam!!!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 02-07-2007 20:36 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hmm... gaat wel lekker zo...
Al de 3e band die niet meer doorgaat.
Wat volgt er nog meer ???



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-07-2007 21:30 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 19:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer op Party San geweldig is. Het is niet al te groot en lekker overzichtelijk. Genoeg eet toko's en merchandising gedoe. Verder wordt er gewerkt met 1 podium, waardoor je lekker rustig aan kunt en je niet de tering hoeft te rennen.

Summer Breeze ben ik nog nooit geweest.


Klinkt in ieder geval goed, punt is dat ik in de week van Summerbreeze vrij heb en die week daarvoor niet (PSOA), dus moet nog even kijken...
Ook of de vriendin vrij kan krijgen voor PSOA.
Maar bedankt voor de info in ieder geval


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-07-2007 9:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 20:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
White Russian zuipen bij de rare mixjes kraam!!!


Rare mixjes kraam? Was niks raars aan, alhoewel dat knalrode mierzoete goedje was wel raar en die tomatenprut met alcohol ook, bah. Hehe geniaal dat ze er tegenover bankjes hadden neer gezet


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-07-2007 20:09 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

En hoe zit het met het roken van een jointje daar?
Op graspop was dit geen probleem, maar dit is Deutschland he Misschien heeft iemand daar ervaring mee?


an evil incarnation of DEATH!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 04-07-2007 20:15 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik zal het risico niet nemen maar oke zelf weten. OP weg naar wacken zijn we ook gecontroleerd.



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-07-2007 20:28 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:15 schreef blastmaster het volgende:
Ik zal het risico niet nemen maar oke zelf weten. OP weg naar wacken zijn we ook gecontroleerd.


Oke dan maar gewoon wat meer Duitse pinten drinken, denk ik....kan ook lekker zijn


an evil incarnation of DEATH!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 04-07-2007 20:29 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik heb tot nu toe op wacken vijf jaar zonder drugs gered. Als het mij lukt lukt het jou vast ook wel



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 20:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pinten.. pfftt cocktails.




Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-07-2007 20:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:31 schreef MMayo het volgende:
Pinten.. pfftt cocktails.





Ook een mooi alternatief Mayo! Zijn er veel soorten?


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:42 schreef Dark incarnation het volgende:
Ook een mooi alternatief Mayo! Zijn er veel soorten?


Een heel A4tje vol met verschillende cocktails en je kunt ook een groot deel dubbel proberen ivm cola en sinaasappelsap mixjes. En vorig jaar stond er ook nog een Havana club Libre stand met Havana club/limoen/cola cocktails


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen