IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : De Gouden Kooi Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2006 13:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik lees net over een nieuw programma dat ze bij Talpa willen starten, genaamd 'De Gouden Kooi'. Dit is toch zeker een grapje, mag ik hopen? Ik dacht dat Big Brother al redelijk waanzinnig was, maar dit slaat toch wel absoluut alles!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-10-2006 13:52 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Is toch al begonnen? zondag ofzo, hoorde erover op de radio. Volgens de radio was het stuk leuker dan bigbrother omdat er een labiel mens in zit, en omdat er paar GHB achtige figuren inzitten?

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 05-10-2006 13:53]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

er is al een rel schijnbaar over een moeder die haar kinderen in de steek liet om mee te doen (of zoiets)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2006 13:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen idee of het al begonnen is, ik kan hier geen Nederlandse TV ontvangen. Ik las het net op Internet en ik vind het aardig schokkend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 13:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 13:53 schreef Mark het volgende:
Geen idee of het al begonnen is, ik kan hier geen Nederlandse TV ontvangen. Ik las het net op Internet en ik vind het aardig schokkend.


ach, ze gaan er vrijwillig in he (ik zou het nooit doen maar ja als sommigen per se op TV willen......)


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 05-10-2006 13:56 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Is dat niet de show met de rechts-extremistische homosexueel?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2006 13:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat ik me afvraag is of die kandidaten zich wel goed realiseren wat ze doen. Ik bedoel, wel beschouwd kan dit programma 30 jaar gaan duren. Vooral de laatste twee kandidaten zullen toch niet van ophouden weten, lijkt me.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 14:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 13:52 schreef attila_de_hun het volgende:
er is al een rel schijnbaar over een moeder die haar kinderen in de steek liet om mee te doen (of zoiets)


Da's toch dat Gordon die moeder begroet en haar zoontje "hallo homo" tegen hem zegt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 14:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 13:58 schreef Mark het volgende:
Wat ik me afvraag is of die kandidaten zich wel goed realiseren wat ze doen.


ik denk het niet. (ik snap ook niet waarom een helder, geestelijk volwaardig persoon zich voor zo een rotpragramma opgeeft).

maar goed, ze doen het natuurlijk volledig vrijwillig.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2006 14:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2006 13:56 schreef Mikeee het volgende:
Is dat niet de show met de rechts-extremistische homosexueel?
Doet Michiel Smit ook mee?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2006 14:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 13:56 schreef Mikeee het volgende:
Is dat niet de show met de rechts-extremistische homosexueel?
BB toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zojuist ook over gelezen. Dus als ik het goed begrijp gaan er een aantal deelnemers vrijwillig in een villa zitten wachten tot iedereen behalve 1 het opgeeft. Dan mag de winnaar de villa houden.

Maarre wat nou als het programma niet blijkt te lopen?


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-10-2006 14:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dan stopt het programma stond in de metro...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 14:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 14:11 schreef Nix het volgende:
Dan stopt het programma stond in de metro...


En wie mag die villa dan hebben?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2006 14:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, effe de regels opgezocht:

1. Winnaar is degene die als laatste overblijft. Winnaar krijgt luxueuze villa (belastingvrij) en een spaarpot (waar elke dag 1,000 euro in gestord wordt tot het eind van het programma).

2. Iedereen kan op elk moment het huis verlaten, maar verliest dan per direct, en raakt ook de borgsom kwijt ingeval hij/zij minder dan 1 jaar blijft.

3. Borgsom is 10,000 euro en wordt na 1 jaar volledig teruggegeven, of wanneer een deelnemer om medische redenen moet afhaken.

4. Het gezin van de deelnemer wordt financieel ondersteund door Talpa voor de duur van het programma.

5. Men mag onbeperkt post ontvangen, maar geen andere vormen van contact onderhouden; tenzij ze bezoek of telefoongesprekken 'winnen' via dagelijkse opdrachten.

6. Maximaal 3x per jaar mag een bewoner het huis uit voor een speciale gelegenheid, als de andere bewoners hier bij stemming toestemming voor verlenen.

7. Alle bewoners krijgen een riant weekbudget om vrij te besteden.

8. Alle te nemen beslissingen worden gemaakt met meerderheid van stemmen.


Waanzin, zeg ik u, waanzin. Het merendeel zal dus wel minimaal een jaar blijven zitten vanwege die borgsom. Hoe in godesnaam kan dit programma zo lang interessant blijven voor een omroep?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-10-2006 14:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dan hou ik hem, natuurlijk.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2006 14:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 14:12 schreef Mark het volgende:
Ja, effe de regels opgezocht:

1. Winnaar is degene die als laatste overblijft. Winnaar krijgt luxueuze villa (belastingvrij) en een spaarpot (waar elke dag 1,000 euro in gestord wordt tot het eind van het programma).

2. Iedereen kan op elk moment het huis verlaten, maar verliest dan per direct, en raakt ook de borgsom kwijt ingeval hij/zij minder dan 1 jaar blijft.

3. Borgsom is 10,000 euro en wordt na 1 jaar volledig teruggegeven, of wanneer een deelnemer om medische redenen moet afhaken.

4. Het gezin van de deelnemer wordt financieel ondersteund door Talpa voor de duur van het programma.

5. Men mag onbeperkt post ontvangen, maar geen andere vormen van contact onderhouden; tenzij ze bezoek of telefoongesprekken 'winnen' via dagelijkse opdrachten.

6. Maximaal 3x per jaar mag een bewoner het huis uit voor een speciale gelegenheid, als de andere bewoners hier bij stemming toestemming voor verlenen.

7. Alle bewoners krijgen een riant weekbudget om vrij te besteden.

8. Alle te nemen beslissingen worden gemaakt met meerderheid van stemmen.


Waanzin, zeg ik u, waanzin. Het merendeel zal dus wel minimaal een jaar blijven zitten vanwege die borgsom. Hoe in godesnaam kan dit programma zo lang interessant blijven voor een omroep?


Ja eh.. niet lijkt mij. Alhoewel dingen als big brother ook lekker liepen. Elke dag thuis zitten, de hele dag met een zooitje aasgieren. Ik zou echt gek worden.. en een borg van 10.000.. tering zeg. Als Talpa zoveel geld overheeft voor eindprijs.. laat ze dan maar eens fatsoenelijke programma's maken.

Geldverspilling!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2006 17:02 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

O cool, wordt vast rellen


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2006 17:42 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Volg ik ook, natuurlijk. Net als BB, net als elk jaar. Hehehe.

Het valt me op dat de gouden kooi 6 dagen achter loopt met de realiteit, tenminste, de uitzending dus. BB meestal maar 1 dag. De stream was al dagen voor de eerste aflevering te zien.

Voor de mensen die even willen kijken:

http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html


http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 18:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Humor ten top.

Laat 2 kinderen zien die janken en je hebt kamervragen en de raad van de kinderbescherming zit er bovenop.

Kun je je kind wel zolang achterlaten enzo.

Hoe zit dat godverdomme met onze soldaten die minimaal een half jaar de vrede gaan bewaren in het eerste de beste apenland dan?

Zijn die kids dan niet bang hun papa niet meer terug te zien?

* Maar XXL, dat is toch heel anders.

Ow, Sorry.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


radia
Usericon van radia
Posted 05-10-2006 18:25 by radia Wijzig reactieProfiel van radiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 14:12 schreef Mark het volgende:
Ja, effe de regels opgezocht:

1. Winnaar is degene die als laatste overblijft. Winnaar krijgt luxueuze villa (belastingvrij) en een spaarpot (waar elke dag 1,000 euro in gestord wordt tot het eind van het programma).

2. Iedereen kan op elk moment het huis verlaten, maar verliest dan per direct, en raakt ook de borgsom kwijt ingeval hij/zij minder dan 1 jaar blijft.

3. Borgsom is 10,000 euro en wordt na 1 jaar volledig teruggegeven, of wanneer een deelnemer om medische redenen moet afhaken.

4. Het gezin van de deelnemer wordt financieel ondersteund door Talpa voor de duur van het programma.

5. Men mag onbeperkt post ontvangen, maar geen andere vormen van contact onderhouden; tenzij ze bezoek of telefoongesprekken 'winnen' via dagelijkse opdrachten.

6. Maximaal 3x per jaar mag een bewoner het huis uit voor een speciale gelegenheid, als de andere bewoners hier bij stemming toestemming voor verlenen.

7. Alle bewoners krijgen een riant weekbudget om vrij te besteden.

8. Alle te nemen beslissingen worden gemaakt met meerderheid van stemmen.


Waanzin, zeg ik u, waanzin. Het merendeel zal dus wel minimaal een jaar blijven zitten vanwege die borgsom. Hoe in godesnaam kan dit programma zo lang interessant blijven voor een omroep?


Jezus dat mensen helemaal verblind worden door geld, dat maakt mij echt misselijk. En als ze dat geld hebben, zijn ze dan gelukkig?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 18:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zou er wel gelukkig van worden denk ik, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-10-2006 18:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 oktober 2006 14:01 schreef XXL het volgende:
Da's toch dat Gordon die moeder begroet en haar zoontje "hallo homo" tegen hem zegt?



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-10-2006 18:28 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 14:01 schreef XXL het volgende:
Da's toch dat Gordon die moeder begroet en haar zoontje "hallo homo" tegen hem zegt?


geweldig!

ik begrijp de ophef er omheen ook niet helemaal.

wat ik wel lichtelijk aso vond (jaja, heb de eerste aflevering gezien..) was dat alle deelnemers de mogelijkheid kregen een weekend eerder te beginnen en zo al 100.000 in de wacht gingen slepen.
nadeel daaraan was wel dat ze geen afscheid mochten nemen van kiddo's, familie etc.
bleek later dat ze unaniem moesten stemmen wie die 100.000 euro het meest verdiende....ik zou me dan best genomen voelen..


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 05-10-2006 18:40 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ik heb een screentest gehad,
Vind het wel jammer dat ik er niet door ben, Lijkt me echt gaaf om opgesloten te zitten met 9 onbekenden, En dan heb je nog luxe ook


"Sehnsucht"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2006 20:22 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Eh? Dus ze krijgen al bakken met geld terwijl ze nog in dat huis zitten? Wat moeten ze daar dan mee als ze er maar 3 keer per jaar uit mogen

En over 40 jaar zitten we dus iedere zaterdagavond op prime-time naar een stelletje bejaarden te kijken die het wel best vinden zo met zijn allen in dat luxe huis..?

Naja, aan mij niet besteedt zoiets



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen