IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : De Gouden Kooi Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-10-2006 20:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit langer dan een jaar goed bekeken zal worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

net effe gekeken... een "discussie" tussen surinaams vis/takkewijf en een barbiepopachtige type wiens enige talent stompziningheid en ongeïnterseerdheid uitstralen is. verder lopen er nog wat gladjanussen rond. nee, niet echt mijn programma


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2006 20:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 5 oktober 2006 20:24 schreef attila_de_hun het volgende:
net effe gekeken... een "discussie" tussen surinaams vis/takkewijf en een barbiepopachtige type wiens enige talent stompziningheid en ongeïnterseerdheid uitstralen is. verder lopen er nog wat gladjanussen rond. nee, niet echt mijn programma


Kunnen ze niet beter een camera ophangen in het Pieter Baan Centrum ofzo, als ze toch alleen maar retards zoeken?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2006 20:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik hoor het al, kwaliteits vermaack ten top dus

Godeskristus hoe kansloos zeg.. Vooral dat na tig Big Brothers mensen hier nog naar KUNNEN kijken.. Je zou zeggen dat het concept nu aardig uitgemolken is.

Maar ja.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2006 20:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb alle big brothers gekeken, elk jaar weer. Maar ik moet zeggen dat de gouden kooi tot nu toe stukken minder "boeit".

Ik zie het me ook nog niet een heel jaar of langer nog elke werkdag weer kijken. Gewoon te lang. Bij big brother weet je tenminste wanneer het afgelopen is, bij de gouden kooi is dat maar afwachten.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2006 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 20:40 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb alle big brothers gekeken, elk jaar weer. Maar ik moet zeggen dat de gouden kooi tot nu toe stukken minder "boeit".

Ik zie het me ook nog niet een heel jaar of langer nog elke werkdag weer kijken. Gewoon te lang. Bij big brother weet je tenminste wanneer het afgelopen is, bij de gouden kooi is dat maar afwachten.




ik von de eerste big brother wel cool (en de eerste "de bus" ook nog met die rare sjekkie of takkie ofziets) maar daarna werd het minder en minder. en ik denk niet dat de personen in de gouden kooi boeiend genoeg zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-10-2006 20:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

ELKE WERKDAG?!?!?!?


wtf. Nog in geen 1000 jaar. Wel een gave vondst dit programma, iets in me wilde dat ik het bedacht had. Het is toch heerlijk ziekelijk cynisch om zo'n concept te bedenken en uit te voeren? Je gaat het vervolgens natuurlijk niet KIJKEN... het idee alleen al.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2006 20:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, de bus heerste ook de pan uit!

Tuurlijk wel kijken. We nemen het altijd op hier en kijken het als er niets op tv is, na jensen ofzo.

Beetje de voyeur uithangen heerscht natuurlijk de pan uit.



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 05-10-2006 22:05 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

ik vraag me af hoe het over 2 jaar is,
Als er nog 2 mensen zijn en alles al van elkaar weten,
Dan is het gespreksonderwerp van de dag het ontvouwde madeliefje in de paardenbak....
Of ze worden prettig gestoort, en gaan de hele dag met hun hoofd tegen de muur bonken


"Sehnsucht"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-10-2006 22:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik ben benieuwd naar het volgende format: De ranzige plee, waarin 100 mensen in een plee worden gefrommeld, zonder enige gemakken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 22:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dan weet ik wel een mooiere locatie



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2006 22:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ja, het idee hebben ze gewoon gejat. het bestond toen al.


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 22:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Inclusief huilende kinderen, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2006 22:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

smakeloos vind ik het. hoewel ik mezelf beloofd heb tenminste 1 aflevering te kijken.


Fuck the world and fuck you


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 05-10-2006 22:38 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 5 oktober 2006 22:28 schreef mental het volgende:
smakeloos vind ik het. hoewel ik mezelf beloofd heb tenminste 1 aflevering te kijken.

+1 op het eerste, maar ik wil het niet eens zien...



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2006 23:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nu op tv, een interview met die ontaarde moeder.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-10-2006 11:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Bijstand Gouden Kooimoeder stopgezet

Gouden Kooi-moeder Natasia is door de gemeente Almere voor onbepaalde tijd uit de bijstand gezet. Zolang ze in de Gouden Kooivilla zit krijgt ze geen bijstandsuitkering meer.

Volgens de wetgeving moet een bijstandtrekker moeite doen om een baan te vinden. Dat is nu niet mogelijk omdat ze in de villa in Eemnes zit. Daarnaast zal haar uitkering binnenkort worden bevroren omdat de Almeerse momenteel niet in haar woonplaats verblijft. Dat is volgens de gemeente een voorwaarde om bijstand te ontvangen.

De 32-jarige Natasia zorgde eerder voor veel opschudding omdat ze haar twee kinderen van 6 en 9 jaar had verlaten om aan het Talpa programma mee te doen. De PvdA stelde daar zelfs Kamervragen over. Jeugdzorg houdt het gezin nu in de gaten om te zien hoe ze de afwezigheid van hun moeder verwerken.


Haha, goeie zaak

In de bijstand zitten en wel 10 ruggen borg neer kunnen leggen, hoe doe je dat trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-10-2006 11:31]


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-10-2006 11:33 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Zijn er al fotos van dat 19jarige meisje dat playboy wou hebben?


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 10-10-2006 11:35 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 10 oktober 2006 11:30 schreef Snaack het volgende:
Haha, goeie zaak

In de bijstand zitten en wel 10 ruggen borg neer kunnen leggen, hoe doe je dat trouwens?

Heel dubieus inderdaad. Ik weet het ook niet, maar iets geeft me het gevoel dat die kinderen nog veel zieliger zijn...



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 12:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geweldig programma, ik ga het volgen.

Niet dagelijks natuurlijk, maar toch wel wekelijks.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 11:30 schreef Snaack het volgende:
Haha, goeie zaak

In de bijstand zitten en wel 10 ruggen borg neer kunnen leggen, hoe doe je dat trouwens?
Daar ben je Surinaams voor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bijstandtrekkers ---> Lui en onbetrouwbaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat een tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende opmerking.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
Daar ben je Surinaams voor.


Wat een tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende opmerking.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bijstandtrekkers zijn een soort lintworm. Ze parasiteren maar kunnen zogenaamd niks aan doen want ze zijn door de 'omstandigheden gedwongen'. Dat ze zelf een bijdrage aan die omstandigheden hebben geleverd komt niet in ze op. Die afschuifmentaliteit is afschuwelijk en doet zich helaas in steeds bredere kringen voor. Vanochtend hoorde ik een woordvooerder van de Militaire vakbond: 'De leiding is verantwoordelijk voor de incidenten in Noorwegen'. Altijd maar afschuiven, afschuiven, afschuiven.

Ook zien ze de bijstand als een godgegeven recht in plaats van ervoor dankbaar te zijn.

Zo dat was mijn dagelijkse portie frsutratie over het gebrek aan zelfredzaamheid onder bepaalde lieden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen